Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
darko06

661-216 i 2061-022

Recommended Posts

normalno da niste vidli naće 661 (HŽ 2061) kad ne voze već par godina!

Ja sam vidio 1994 god. 2 061 017, i 2 061 023 u Virovitici i Koprivnici gdje vuče brzi vlak iz Osijeka mislim da je i onda bio 782, a vozili su Varaždinci to se dobro sječam i sada sam se sjetio vidio sam 2 061 014, na teretnom sa repom za Vt i 2 061 101 u Pitomači isto na teretnom a to su vozili Koprivčanci i 1991 god.između Novigrada Podravskog i Virja 661-214, vukla je teretni i prevlačila je dvije elektre u tandemu za Vinkovce i Sl. Brod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.railfaneu...hr_pic_2061.htm

 

Na 4. i 5. slici se nalazi lokomotiva 2061 028 i u plavoj je boji. To znači da ona zelena lok na kojoj piše 022 (661 106) ne može biti 028. Što s tim? Znači li to da je došlo do pogreške u renumeraciji i da je postojala dupla 022?

 

Numeracija kod 2061 je prilično zamršena, postoji još slučajeva di je numeracija minjana što samo dovodi do novih zabuna. ( primjeri 2061 023 i 032).

 

Zelena na kojoj piše 2061 022 sigurno nije bila 028. to bi Darko trebao poraviti u svojim bilješkama.

 

Ostaje za odgonetnit točno koji jž brojevi su onda bile 2061 028 i koji bi Hž broj trebalai mati 661 216, tada bi se donekle neke dileme razjasnile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moguće ovo: 2061 022 je izrezana prije nego je 661 216 ušla u vlasništvo HŽ-a, a ovoj je onda naknadno ubačen taj broj jer 022 više nije postojala pa je broj bio slobodan? Mislim da je 661 216 tek 2005. postala vlasništvo HŽ-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.railfaneurope.net/ric/hr_pic_2061.htm

 

Na 4. i 5. slici se nalazi lokomotiva 2061 028 i u plavoj je boji. To znači da ona zelena lok na kojoj piše 022 (661 106) ne može biti 028. Što s tim? Znači li to da je došlo do pogreške u renumeraciji i da je postojala dupla 022?

To je lok. 2 061 026-7 slikano između Skrada i Delnica na remontu pruge za Rijeku. Lok. 2 061 028 nije bila plava a takva plava je bila još 2 061 033-3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije istina 4 lokomotive su bile plave, od toga su 3 imale saturnus svjetla i to: 026, 028 i 033. A sto se tice 2061 022 to je ex 661 216 i pripadala je ŽTP-u Zagreb, a 108 je bila lokomotiva ŽTP Beograda i danas lezi na groblju lokomotiva u Makišu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije istina 4 lokomotive su bile plave, od toga su 3 imale saturnus svjetla i to: 026, 028 i 033. A sto se tice 2061 022 to je ex 661 216 i pripadala je ŽTP-u Zagreb, a 108 je bila lokomotiva ŽTP Beograda i danas lezi na groblju lokomotiva u Makišu.

 

Za plave kenedije ti stoji, i za 108, ali upitno je još ovo sa 2061 022. Jer 661 216 nikad nije dobila hž oznake, a u galeriji je vidljiva Renatova slika di 2061 022 stoji u Podsusedu, i čeka nož.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije istina 4 lokomotive su bile plave, od toga su 3 imale saturnus svjetla i to: 026, 028 i 033. A sto se tice 2061 022 to je ex 661 216 i pripadala je ŽTP-u Zagreb, a 108 je bila lokomotiva ŽTP Beograda i danas lezi na groblju lokomotiva u Makišu.

Ja jedino znam za 2 061 012-7 legendarna dvanajstica ona je bila sivo plava sa starim emd-svjetlima i ove dvije plave a 012 je godinama vozila radni za Novsku 65120/1 i ja sam imao čast da se osobno vozim u njoj i to više puta a to je bila Slovenska 661-028 za drugu 028 neznam koliko je meni poznato ja je u prometu nikada nisam vidio jedino ako nije vozila stalno na Splitskom području!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka čast ko je uslikao 012-icu u eksperimentalnoj boji (mislim da je takva još bila 2062 028) ma da mi se na toj slici čini ili taj Kennedy izgleda da ima postolja sa vanjskom osovinom uvučenom kao i na ostalim Dieselkama. još me zanima gdje je završio 2061 101???


G26C ili GT26CW-2 lijeva ruka na gasu, desni lakat kroz prozor i deri po 8-om

 

ALCO & EMD - 4EVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako dobro se sjećam sive 2062 028 kad je vozila vlakove po varaždinskom kraju.. Šteta da nepostoji nitijedna fotka iz ovoga kraja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka čast ko je uslikao 012-icu u eksperimentalnoj boji (mislim da je takva još bila 2062 028) ma da mi se na toj slici čini ili taj Kennedy izgleda da ima postolja sa vanjskom osovinom uvučenom kao i na ostalim Dieselkama. još me zanima gdje je završio 2061 101???

 

Ako nisi još naletio evo ti par sličica od dobrog starog stojadina!!! 8)

http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/12137-zrmanja-pribudic-prljevo-plavno-oton-stara-straza-52012/page__st__60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako dobro se sjećam sive 2062 028 kad je vozila vlakove po varaždinskom kraju.. Šteta da nepostoji nitijedna fotka iz ovoga kraja..

To je bila lok.od Depo-a Osijek! Pa je vozila po Podravini i Varaždinskom kraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je lok. 2 061 026-7 slikano između Skrada i Delnica na remontu pruge za Rijeku. Lok. 2 061 028 nije bila plava a takva plava je bila još 2 061 033-3.

Tu si vjerovatno u pravu, jer se na 5. slici čini da je zadnji broj 7, a Dragutin Staničić se krivo potpisao. Iako, najbolje bi bilo njega pitati, ako ga tko pozna.

 

Trebam da se riješi taj misterij oko 022 jer bih htio napraviti tablicu svih Kennedyja koji su vozili za HŽ-a, jer ima nekih koji su vozili, a izrezani su, a opet ima onih koji nikad nisu vozili, a nisu izrezani.

 

(Usput, jel ima ko sliku JŽ 661 255?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravljena tablica:

 

661_009 25513 1960 ŽTPZg HŽ 2061_006 teško oštećena u nesreći 17. 10. 1964., popravljena, kasirana

 

E kakva je to nesreća bila? Jel ima negdje na forumu nešto više o njoj? Ako ima, jel može netko staviti link na temu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...