Jump to content
zeljeznice.net
ivan_1

2062 - pitanje

Recommended Posts

Sudeći po ovom linku, Osijek je imao lokomotive 2 062, konkretno 2 062 014.

 

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=487&start=0

 

Jako dobro se sjećam osječkih ličanki, još tamo krajem osamdesetih i početkom devedesetih, kada sam češće odlazio u posjet rodbini u Slavoniju.

Putovao sam noćnim ubrzanim, onda je još imao broj 933 i kretao je oko ponoći iz Zagreba. Sjećam se da ga je dva puta kad sam ja putovao njime, od Koprivnice do Osijek a vukla ličanka.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Sudeći po ovom linku, Osijek je imao lokomotive 2 062, konkretno 2 062 014.

 

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=487&start=0

 

Jako dobro se sjećam osječkih ličanki, još tamo krajem osamdesetih i početkom devedesetih, kada sam češće odlazio u posjet rodbini u Slavoniju.

Putovao sam noćnim ubrzanim, onda je još imao broj 933 i kretao je oko ponoći iz Zagreba. Sjećam se da ga je dva puta kad sam ja putovao njime, od Koprivnice do Osijek a vukla ličanka.

 

Ddefinitivno da je Osijek imao svoje jamsove, a jedan od poznatijih je bios sivi 2062-028! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se sve riješi, dobio sam informaciju od šefa kolodvora Osijeka (tako da ako netko ima točniju infor. nek se javi :D ) da je prije rata bilo sve ukupno 7 (sedam) ličanki koje su spadale pod Osijek. To su:

2062 014

2062 016

2062 017

2062 018

2062 030

2062 028 (?)

2062 042 (?)

 

(?) označava da nisu bile 100% u Osijeku. Radim na tome da saznam! :evil:


2044 007 - Karavela, mala karavela!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja se jako dobro sjećam kada sam lokomotivu 2 062 014 prije cca tri godine vidio u Zaboku, na njoj je pisalo depo Osijek.

 

Dali još uvijek piše, ne znam, ali da je pisalo, sto posto sam siguran.

 

Evo još uvijek na njoj piše depo Osijek.

 

2062014.jpg

 

20620141.jpg


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se sve riješi, dobio sam informaciju od šefa kolodvora Osijeka (tako da ako netko ima točniju infor. nek se javi :( ) da je prije rata bilo sve ukupno 7 (sedam) ličanki koje su spadale pod Osijek. To su:

2062 014

2062 016

2062 017

2062 018

2062 030

2062 028 (?)

2062 042 (?)

 

(?) označava da nisu bile 100% u Osijeku. Radim na tome da saznam! :D

 

2062 028 je bila osiječka, 100%

A 2062 042 je bila Vinkovačka koliko sam ja upoznat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno hipotetsko pitanje

Sto bi bilo ako bi na pruzi split-ogulin na vuci teretnog vlaka od nekih cca 20 vagona (tako sam otprilike vidjao) umjesto 2 lokse 2062 vukla jedna 2063?

Je li ona uopce moze taj teret prevuci, i ako da kakva bi bila vozna vremena?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062 012,013,014,015,016,017,018,023,027,028,030 su bile osječke duzio ih je njihov depo. s tim da su 012,013,015, u jesen 1995 poslije oluje zavrsile u kninu a ostale u osijeku stim da su 023,027,028,030 u 9mj 2001 zavrsile isto u kninu a 016,017,014,018 ostale u osijeku .kasnije su povucene u vinkovce .024,025,026,031,,036 su bile oduvijek vinkovacke 1973 tako i osijecke do danas a poslijednja koja je ostala u osijeku je bila 014. s tim da je 1.1. 06 godine zavrsila u varazdinu gdje je bila do 1.9.2009 dok nije prebacena u knin. sta vice kaze da osijek nije nikada duzio 2062 su gluposti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto bi bilo ako bi na pruzi split-ogulin na vuci teretnog vlaka od nekih cca 20 vagona (tako sam otprilike vidjao) umjesto 2 lokse 2062 vukla jedna 2063?

Je li ona uopce moze taj teret prevuci, i ako da kakva bi bila vozna vremena?

 

Jedna 2063 može ugrubo vući 50% više sa istom brzinom na istom komadu pruge. Da li može uopće ovisi o masi bruta. Pogledaj si uputu 52 (literatura), tamo su ti dati podaci o usponima te tablice kojom brzinom koja loxa može koliko povući. Podrazumijeva se ispravna lokomotiva a ne ova žalost od loše održavanih i loše namještenih loxi.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedno hipotetsko pitanje

Sto bi bilo ako bi na pruzi split-ogulin na vuci teretnog vlaka od nekih cca 20 vagona (tako sam otprilike vidjao) umjesto 2 lokse 2062 vukla jedna 2063?

Je li ona uopce moze taj teret prevuci, i ako da kakva bi bila vozna vremena?

Hipotetski odgovor (iz iskustva) ne može

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi znacilo iz iskustva?

Sto se desi ako na vuci teretnog jedna 2062 rikne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto bi znacilo iz iskustva?

Sto se desi ako na vuci teretnog jedna 2062 rikne?

Iz iskustva znači da mi se tekvo nešto dogodilo i to nekoliko puta,isto tako iz iskustva vrlo dobro znam koliko koja loksa može odraditi.A sa jednom 2062 kilaviš po ravnom do prvog uspona.Staneš i čekaš pomoćnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalci i stručnjaci, potrebna mi je skica sa što više dimenzija lokomotivskog sanduka 2062 1xx, ako takva opće postoji.

 

Općenite mjere, d*š*v iman,tako da mi to ne pomaže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako se gleda mapper za lokse

zanima me koja je 2062 sad dovukla teretni u Os iz Striz-Vrpolja,

ta loksa ima takav rastiman zvuk radi da sam se pitao sto to upoce ide prugom

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062 038 jučer u Zadru ugašena čekala polazak za Knin.

 

DSC00002-1.jpg

 

DSC00005.jpg

 

DSC00006.jpg

 

DSC00007.jpg

 

DSC00008.jpg

 

DSC00009-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bila kompozicija za vlak 1920 sa polaskom u 20:45 iz Zadra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osijek je prepun 2044. hoce li neka 2062 biti osjecka? ili da se nekim cudom karavela pojavi u os makar samo u prolazu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je bila kompozicija za vlak 1920 sa polaskom u 20:45 iz Zadra.

I zašto sad recimo za takve svrhe ne pošaljemo iz Vž 2043-002 u Knin a u Vž damo npr 2062-001


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je bila kompozicija za vlak 1920 sa polaskom u 20:45 iz Zadra.

I zašto sad recimo za takve svrhe ne pošaljemo iz Vž 2043-002 u Knin a u Vž damo npr 2062-001

nebi hodalo jer jedini 2043 bu istrčal do kraja v Varažninu to se zna tako da ličanke voze na ostalim lokacijama :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh, da smo pametni, pa da tim 2043 loksama vratimo vucni motor i pretvorimo natrag u 2061 lokomotivu - ako nista drugo, trenutno kada nam fali lokomotiva, takav bi potez bio i vise nego dobar. ali lakse je pustit loksu da istrune.


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites
eh, da smo pametni, pa da tim 2043 loksama vratimo vucni motor i pretvorimo natrag u 2061 lokomotivu - ako nista drugo, trenutno kada nam fali lokomotiva, takav bi potez bio i vise nego dobar. ali lakse je pustit loksu da istrune.

I to napraviti sa 2043 004,005,002 i malo preoblikovati frem na 2061 011,015 i onom muzejskom a o onima po livadama netreba ni pričati


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dogovor je i da se proba sačuvati i truba sa 018 ako budete zanovjetali nebudem se potrudio i da ona ostane jer prioritet je 007 Đems .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dogovor je i da se proba sačuvati i truba sa 018 ako budete zanovjetali nebudem se potrudio i da ona ostane jer prioritet je 007 Đems .

 

 

:wink: :wink: :wink: ...

Pa,pobogu...Koji si Ti faktor da se Tebe pita šta će,kako će i na koji način će se sačuvati sirena i boja na lokomotivi o kojoj je reč već mesecima(2044-007,na primer)...

 

Nemoj puno uzimati ovlašćenja na svoja pleća,jer ih NEMAŠ.Ti si tamo samo tapetar,a NE neki Šef...A i Tvoji Šefovi se ne pitaju ništa,već slede uputstva koja su dobili od naručioca posla,tj. HŽ.Tačka.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...