Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ivan_1

2062 - pitanje

Recommended Posts

pozdrav forumasima

 

interesira me sto je izazvalo ovakav rad motora, na samom pocetku videa. uploader videa je nesto napisao ali nisam shvatio bas previse.

 

i btw

koji motor ima ova lokomotiva s videa?

 

http://zeljeznice.ne...2-120-iskra.avi

Share this post


Link to post
Share on other sites
pozdrav forumasima

 

interesira me sto je izazvalo ovakav rad motora, na samom pocetku videa. uploader videa je nesto napisao ali nisam shvatio bas previse.

 

To joj je kompresor radio, on se tako inzetivno čuje kad je loksa u leru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

već je bilo rijeći o tome... nekakav kvar na regulatoru snage gdje zbog niskog broja okretaja regulator ne prima naredbe za dodavanje gasa...

po zvuku netko (pomočnik sv) je išao i dodao ručno gas i loksa je malo kasnije krenula normalno ...

 

može biti da je ta loksa to ljeto imala nekih problema sa regulatorom pa je ručka ručnog gasa bila podložena da se u slučaju izbacivanja regulatora motor ne ugasi ali je svejedno potrebno otići i razrješiti iskakanje gumba na regulatoru....

Share this post


Link to post
Share on other sites
koji motor ima ova lokomotiva s videa?

Dvotaktni dizel "EMD 16-645 E"

 

istrazujem jeli moguce po zvuku rada motora znati o kojem se motoru radi. pa mi je tako na ovom videu zvuk rada motora identican onome sa videa "2062-120-iskra.avi"

 

Sve informacije koje sam pronasao kazu da su sve CFL serije 1800 imale 16-567 C motor. 1820 je bila zadnja (najnovija).

 

@Erraser hvala na infu

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je i normalno kada se na prvom videu i vidi lok 2062... kao i na iskri... opet 2062...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vice,da nisi ti možda upravljao tom dizelkom sa prvog videa? :kul :kul :kul :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vice,da nisi ti možda upravljao tom dizelkom sa prvog videa? :kul :kul :kul :wink:

 

Sumnjan da bi se loksa u tom slučaju makla s mista, iako je tu nizbrdica, ipak treba i moju masu pokrenit :kul :mrgreen: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sumnjan da bi se loksa u tom slučaju makla s mista, iako je tu nizbrdica, ipak treba i moju masu pokrenit :kul :mrgreen: :lol:

Pa,imaš i pravo.Ipak je tu i uspon od 24 promila.Usput,onome stričeku u naočalama i mladoj dami je bilo zanimljivo. :)

To joj je kompresor radio, on se tako inzetivno čuje kad je loksa u leru.
Meni zvuči ko motor ribarske koče u "leru"! :kul :mrgreen: :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidjeh neki dan u putopisu od riječke ekipe koja se je šmucala po kontinentu u depou Sisak jednu zanimljivost. Stoji zelena 2062-024, koja pripada osječkom depo. Zna li netko pobliže zbog ćega je ona tamo, da slučajno nije neki kvar ili samo čeka da ide na prefarbavanje?

 

I još jedno pitanjce ima li trenutno koja 2062 u Gredelju na remontu? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta je dugo već u Sisku

Ona bi trebala doć na RK, ima neki kvar na DM :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062-024 je vinkovačka, koja je istrčala kilometre... lok je ispravna ali su joj istekli svi mogući servisni intervali...

osijek nema više 2062 lokomotiva....

u sisku je zbog čuvanja dijelova....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ta je dugo već u Sisku

Ona bi trebala doć na RK, ima neki kvar na DM :D

ups, onda sam dobio krivu informaciju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ups, onda sam dobio krivu informaciju :D

 

Molim te da ubuduće informacije koje ti daje taj izvor ne stavljaš na forum, jer u većini slučajeva nisu istinite i ne služe ničem osim nabijanju postova.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam dali mi netko može odgovoriti, no nisu li 2062 024, 026, 042 i 018 "nekad" spadale pod Osječki depo? Znam da ih je nekoliko koje su trenutno pod Vinkovcima prije bile Osječke. Ili bolje pitanje, ima li koja 2062 pod znakom "Dom.kol.Osijek"?


2044 007 - Karavela, mala karavela!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neznam dali mi netko može odgovoriti, no nisu li 2062 024, 026, 042 i 018 "nekad" spadale pod Osječki depo? Znam da ih je nekoliko koje su trenutno pod Vinkovcima prije bile Osječke. Ili bolje pitanje, ima li koja 2062 pod znakom "Dom.kol.Osijek"?

 

2062 makinje nikad nisu bile osiječke, ni jedna od njih, je da su vozile osijekom i okolicom, ali spadale su u Vinkovce sve.

Domicili za 2062 su Zagreb, Split i Vinkovci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vice, a Rijeku i Varaždin si zaboravio. :po guzi:

Ispada da je Osijek jedina Jedinica za vuču vlakova bez 2062.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vice, a Rijeku i Varaždin si zaboravio. :po guzi:

Ispada da je Osijek jedina Jedinica za vuču vlakova bez 2062.

 

Mea culpa. :beba:

Ali brojčano Zg, St i Vk su najjači depoi za ličanke :D

Iako sve danas imaju natpise na sebi Depo Zagreb, tako da... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osijek je,dok to i lično znam-dakle do 1991.godine dužio 645 lokomotive,kao i nešto 661(ali ne bih znao koje 661-ovo navodim po izbledelom sećanju)664 su,u tom delu HR i po Vojvodini, vozili Vinkovčani.

Uz manevarske lokomotive,Osijek je dužio šinobuse i macose.

Interesantno;bilo je tri dnevna para vozova Sombor - Osijek(dva para vozili OS,jedan par Somborska posada) i NIKAD nije poslata macosa,već isključivo šinobus...


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se jako dobro sjećam kada sam lokomotivu 2 062 014 prije cca tri godine vidio u Zaboku, na njoj je pisalo depo Osijek.

 

Dali još uvijek piše, ne znam, ali da je pisalo, sto posto sam siguran.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
,kao i nešto 661(ali ne bih znao koje 661-ovo navodim po izbledelom sećanju)

 

Vrlo sam siguran da osječkom depou nisu pripadale lokomotive 661, siguran sam bar do 1991. Informaciju dobio od umirovljenog djelatnika ložione koji je bio zadužen i za sve pripadnosti lokomotiva u osječkoj ložioni. Doduše, događalo se da su neko vrijeme 661 bile na prostoru Osijeka, i da, išle su za Vojvodinu dosta često, ali nisu pripadale Osijeku. :po guzi:

 

a za 2062 ne znam, može biti ali i ne mora.


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja se jako dobro sjećam kada sam lokomotivu 2 062 014 prije cca tri godine vidio u Zaboku, na njoj je pisalo depo Osijek.

 

Dali još uvijek piše, ne znam, ali da je pisalo, sto posto sam siguran.

 

Pisalo je na lokomotivama svašta, sjetimo se famoznog "Ko-Ko" rasporeda osovina :po guzi: i nadopisivanja krivih kontrolnih brojeva i sl.

Vjerujem ti da je pisalo to na makinji, ali 2062 nikad nisu službeno pripadale u depo Osijek. :beba:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja se jako dobro sjećam kada sam lokomotivu 2 062 014 prije cca tri godine vidio u Zaboku, na njoj je pisalo depo Osijek.

 

Dali još uvijek piše, ne znam, ali da je pisalo, sto posto sam siguran.

 

Pisalo je na lokomotivama svašta, sjetimo se famoznog "Ko-Ko" rasporeda osovina :mrgreen: i nadopisivanja krivih kontrolnih brojeva i sl.

Vjerujem ti da je pisalo to na makinji, ali 2062 nikad nisu službeno pripadale u depo Osijek. :wink:

 

Uffff...Kad se setim natpisa,uvek se setim Ц'о-Ц'о i Б'о-Б-о natpisa... :mrgreen:

Ja znam da smo/sam viđao Osiječke(ili bar sa Osiječkom posadom) 661 u Somboru na teretnoj vuči,kao i 645 takođe.A šta su sve 645 vukle(mislim na težinu vozova),to je neverovatno...Vinkovčani sa 664 su bili "specijalci" po tome koliko su uspeli da prevuku tona.Ono je bilo neverovatno!


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali 2062 nikad nisu službeno pripadale u depo Osijek

 

Možda nikada, ali MOŽDA je onda to bila ispomoć ali nevjerujem da bi se natpis mjenjao. Imao sam onda krivu informaciju. :wink:

 

 

Što se tiče 661 u Osijeku, bilo ih je. U domu zdravlja imaju slike 661 (pretpostavljam ugašene) u Os depou. A i sam imam sliku 661 koja vrši manevru u Osijeku, davne 198x godine, a sad dali je spadala pod Osijek, dali je zalutala neznam.. Upload ide čim ju nađem i skeniram.


2044 007 - Karavela, mala karavela!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...