Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Sign in to follow this  
tomek

[Crna kronika] (2007)

Recommended Posts

Mene ne brine toliko što će on mene zaobići i podletjeti pod vlak, ali uvijek se bojim da će se neka budala iza zaletjeti u mene i odbaciti me na prugu ili da će me pogoditi njegov auto ili dijelovi u odbijancu. Zato kad vidite tipa koji stoji bar 10 metara dalje od željezničkog prijelaza, pogotovo ako nema rampe, znajte da sam to ja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne bi njima ni rampa pomogla. Auti ne bi prelazili, ali pješaci i biciklisti bi. Isti... :?

 

To s rampama su gluposti... Ionako je prijelaz u Brdovcu na stajalistu zasticen svjetlima; ako nekoj budali to nije dovoljno, onda mu nece biti dovoljna niti rampa...

 

Btw - neki dan idem u Zapresic i pale se svjetla na prijelazu - kocim i zaustavljam se... I - neki majmun iza mene blenda i trubi... Nisam mogao vjerovati kakav mediokritet...!

 

pozdrav

toma

Da, zaista ima budala svakakvih. Ako hoće prijeći, ništa ih neće spriječiti.

Užasna prometna nekultura. I puno gore od toga...

 

Srećom, čovjek je preživio, ali ja mu nikad više ne bih dao sjesti za volan.

 

Ovdje HŽ baš ništa nije kriv, prijelaz je osiguran i zna se kad svjetli/zvoni da se NE SMIJE prelaziti.

 

A to bi trebali znati i mještani i novinari :!: :twisted:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bi sve rampe na HŽ-u ukinio jer ni jedan SEMAFOR nema rampu.....

druga stvar je dal ugradit semafor na križanje ceste i pruge ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, al more umjsto onog "dalekozora u trokutu" stavit se šoferima klasičan semafor.... sa svjetlima i za pješake....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja bi sve rampe na HŽ-u ukinio jer ni jedan SEMAFOR nema rampu.....

druga stvar je dal ugradit semafor na križanje ceste i pruge ?

 

Kaj buš i vlakovima palil crveno svjetlo ? :wink:

 

Pa znas da su u Velikoj Britaniji imali doslovno vrata koja su pri prolasku vlaka zatvarala cestu a kada vlaka nije bilo blokirala su prolaz prugom.

 

Pogledaj ako ne vjerujes :)

http://www.steamway.dircon.co.uk/KESR.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa znas da su u Velikoj Britaniji imali doslovno vrata koja su pri prolasku vlaka zatvarala cestu a kada vlaka nije bilo blokirala su prolaz prugom.

 

Pogledaj ako ne vjerujes :)

http://www.steamway.dircon.co.uk/KESR.html

Nisam znao za to. Možda bi upravo to bilo primjenljivo kod nas, jer kod nas su jedino mehaničke prepreke zakon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa znas da su u Velikoj Britaniji imali doslovno vrata koja su pri prolasku vlaka zatvarala cestu a kada vlaka nije bilo blokirala su prolaz prugom.

 

Pogledaj ako ne vjerujes :)

http://www.steamway.dircon.co.uk/KESR.html

Nisam znao za to. Možda bi upravo to bilo primjenljivo kod nas, jer kod nas su jedino mehaničke prepreke zakon.

 

Da, englezi su se u medjuvremenu civilizirali pa su te naprave skinuli.

Nama bi dobro dosle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
Požar na londonskoj željeznici izazvao prometni kolaps

 

VIŠE od 12000 ljudi iz Velike Britanije, Francuske i Belgije ostalo je bez prijevoza nakon požara koji je izbio u blizini vrlo prometne željezničke pruge u Londonu.

 

Požar je brzo ugašen, ali vatrogasni glasnogovornik izvijestio je kako je područje u kojem je vatra buknula i dalje rizično, zbog prisutnosti cilindara s lakozapaljivim plinom, te je zbog toga moralo biti evakuirano, javljaju britanski mediji. Sve će se usluge moći nastaviti tek kad se cilindri potpuno ohlade.

 

Zbog požara su otkazane sve vozne linije željezničkog prijevoznika Eurostar koje idu preko Engleskog kanala. Vlakovi prema Parizu i Bruxellessu neće moći krenuti prije 17 sati.

 

Požar je omeo i provođenje lokalnog prometa pa su mnoge vozne linije diljem Britanije privremeno prekinute.

http://www.index.hr/clanak.aspx?id=342158

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tridesetpetogodišnji policajac policijske postaje u Ivanić Gradu, njegova supruga (29) i trogodišnji sinčić poginuli su u naletu vlaka jučer oko 21 sat na pružnom prijelazu u mjestu Okešinec, u općini Križ, nedaleko od Ivanić Grada. ...

 

:(

 

http://www.vecernji.hr/newsroom/blackchronicle/769271/index.do

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tridesetpetogodišnji policajac policijske postaje u Ivanić Gradu, njegova supruga (29) i trogodišnji sinčić poginuli su u naletu vlaka jučer oko 21 sat na pružnom prijelazu u mjestu Okešinec, u općini Križ, nedaleko od Ivanić Grada. ...

 

:(

 

http://www.vecernji.hr/newsroom/blackchronicle/769271/index.do

 

Zalosno...

Iako, ja ne mogu razumijeti da covjek sa svojom obitelji u autu krene prelaziti prugu kada je na prijelazu upaljena signalizacija...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Na ovom se prijelazu prije godinu dana također dogodila nesreća sa smrtnom posljedicom. Nema rampe, pa ljudi često prelaze iako im je signalizacija upaljena. Ona pak signalizira dolazak vlaka punih dvadesetak minuta, pa ljudi izgube živce i riskiraju - rekao nam je jedan mještanin, koji se zatekao na mjestu tragedije.

 

ali naravno, ovaj dio nitko ne bi komentirao. kak je moguce da 15-20 minuta semafor signalizira da ide vlak? i cemu toliko dugo, mislim da je sasvim dosta da se upali 2-3 minute prije nego kaj dojde vlak!!

bas me zanima kaj bute rekli.


mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma i ja sam mislio do prije 3 mjeseca da ne treba rampa, sve dok se nisam vozio u Italiji i vidio da svaka kaldrma, makar ide samo do prvog vinograda, ima branik preko cijele dužine ceste. Valjda su imali razloga da tako nešto postave.

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Ona pak signalizira dolazak vlaka punih dvadesetak minuta, pa ljudi izgube živce i riskiraju - rekao nam je jedan mještanin, koji se zatekao na mjestu tragedije.

 

 

Hm, pa baš onda bi se ljudi trebali još malo strpiti ako su već 20 min čekali vlak jer što su duže čekali to je veća šansa da vlak naleti svaki čas. Ajde drugo je to da im se pred nosom upali signalizacija pa da se odmah prošvercaju preko pruge, ali nakon 10-15min čekanja nebi se usudio preći prugu nikako.

 

Mada, na upaljeni signal se nema šta prelaziti pruga. Sačekaj da prođe vlak i gotovo. Ko nema živaca čekati neka onda riskira zagrljaj s postoljima 2062...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kak je moguce da 15-20 minuta semafor signalizira da ide vlak? i cemu toliko dugo, mislim da je sasvim dosta da se upali 2-3 minute prije nego kaj dojde vlak!!

 

Kod putnih prijelaza postoji ukljucna tocka koja aktivira svjetlosne signale / rampu u trenutku kada vlak predje preko nje. Dakle, prijelaz se 'zatvara'. Problem je u tome da svi vlakovi ne idu istom brzinom; i da postoji mogucnost da odredjeni vlak i stane na stajalistu koje se nalazi izmedju ukljucne tocke i prijelaza. Dakle, ukljucna tocka 'zatvara' prijalz kada vlak preko nje prijedje; bilo da se radi o IC-u koji ide 120 km/h (ili mislim 130 da je bilo na konkretnoj dionici do zadnjeg pada brzine); ili da se radi o drezini koja se vuce 40 km/h.

 

Mislim da negdje izmdju Rijeke i Ilirske Bistrice (moguce vec na SZ dijelu pruge) postoji prijelaz na kojemu se rampa spusti i vlak dodje nekoliko sekundi iza toga.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kod putnih prijelaza postoji ukljucna tocka koja aktivira svjetlosne signale / rampu u trenutku kada vlak predje preko nje. Dakle, prijelaz se 'zatvara'. Problem je u tome da svi vlakovi ne idu istom brzinom; i da postoji mogucnost da odredjeni vlak i stane na stajalistu koje se nalazi izmedju ukljucne tocke i prijelaza. Dakle, ukljucna tocka 'zatvara' prijalz kada vlak preko nje prijedje; bilo da se radi o IC-u koji ide 120 km/h (ili mislim 130 da je bilo na konkretnoj dionici do zadnjeg pada brzine); ili da se radi o drezini koja se vuce 40 km/h.

 

Mislim da negdje izmdju Rijeke i Ilirske Bistrice (moguce vec na SZ dijelu pruge) postoji prijelaz na kojemu se rampa spusti i vlak dodje nekoliko sekundi iza toga.

 

pozdrav

toma

Samo da te ispravim,prije zadnjeg rušenja brzine bilo je 100 km/h,a sada je 80.Mislim da ljudi malo pretjeruju s tim vremenom od 15-20min,dok čekaš i 3 min čini ti se da stojiš već 15 minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je jasna, tip nije gledal ili mu je pak dojadilo čekati i napravil sranje. Jedino mi je žao što je sa sobom poveo u smrt malo djete i ženu. Da stvar bude još bedastija, tip je policajac, a kao takav je trebao poznavati propise bolje od ostalih. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovjek si misli ma kaj mi može vlak, nebu ni baš sad došo, mogu ja bez problema proći prek.., kad onda TUP... Mnogi se sigurno i tak zeznu i nastradaju uopće ne razmišljajući...


Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod putnih prijelaza postoji ukljucna tocka koja aktivira svjetlosne signale / rampu u trenutku kada vlak predje preko nje. Dakle, prijelaz se 'zatvara'. Problem je u tome da svi vlakovi ne idu istom brzinom.....

toma

 

Konkretno vozim sve vlakove na toj dionici. Uključna točka se nalazi iza krivine poslije mosta. Sa brzinom od 80 km/h to traje manje od 1 minuta do prijelaza. Druga je stvar kada se ide iz smjera Zagreba onda mislim da prometnik "spušta" prijelaz ali ni onda to ne traje više od 4-5 minuta zavisno od bavljenja vlaka u stanici.

Problem je u vozačima koji su nervozni i neda im se čekati, još veći problem kada takvi voze i porodicu u automobilu. Ne jednom smo bili svjedoci da vozač autobusa sa djecom unutra vozi dok mu trepere svjetla na prijelazu....... :x


Pozdrav,

Anto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda da dotićni prijelaz radi i kad vlak iz drugog smjera ulazi u kolodvor i tamo staje zbog križanja...

to me je ponukala izjava da ćekaju 10-tak minuta i onda se isključi i nema vlaka....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problem je u vozačima koji su nervozni i neda im se čekati, još veći problem kada takvi voze i porodicu u automobilu.

 

To je JEDINI problem!

Ako svaki vozac ima strpljenja cekati na semaforu, onda niti za prelezak pruznog prelaza dok gore svjetla NEMA opravdanja.

 

Btw - ste vidjeli danas 24sata? Opet je za nesrecu kriv HZ.... :x :x

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problem je u vozačima koji su nervozni i neda im se čekati, još veći problem kada takvi voze i porodicu u automobilu.

 

To je JEDINI problem!

Ako svaki vozac ima strpljenja cekati na semaforu, onda niti za prelezak pruznog prelaza dok gore svjetla NEMA opravdanja.

 

Btw - ste vidjeli danas 24sata? Opet je za nesrecu kriv HZ.... :x :x

 

pozdrav

toma

 

Meni nije jasno iz kojeg razloga sindikat strojovodja digne dreku na upravu HZ-a u ovakvoj situaciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izgleda da dotićni prijelaz radi i kad vlak iz drugog smjera ulazi u kolodvor i tamo staje zbog križanja...

to me je ponukala izjava da ćekaju 10-tak minuta i onda se isključi i nema vlaka....

 

kak to mislis?

da se upali semafor na prijelazu dok ovaj stoji u kolodvoru prije tog prelaza? a zakaj se onda uopce tak rano pali svjetlo??


mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...