Jump to content
zeljeznice.net
tehnika

Zagreb GK

Recommended Posts

Hvala, ivog!

 

Nema na čemu.. :wink:

 

Kad budu otvorene nove blagajne biti će fotki.. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se malo nadovežem na izdizanje na stupove..

 

Zagreb je ipak grad koji u centru nema nekih izrazito modernih građevina koje bi kvarile vizuru, izdizanje na stupove, Zagreb bi u centru grada izgubio status "starog grada"..

 

Po meni, ne vidim neku korist od toga da se centar grada poveže s još 2-3 viskokprotočne prometnice prema centru grada..

 

Neznam jeste li vidjeli i skužili da stara Branimirova od otvaranja dijela nove Branimirove i stavljanja semafora na staru pojavljuju se svakodnevne gužve i čekanja na skretanju u Draškovićevu..

 

Jednostavno centar grada nemože niti nebi mogao primiti nova vozila izdizanjem pruge, možda izgradnjom novih podzenih garaža u centru - ludost..

 

Dobo je rekao jedan moj profač arhitekt - pruga kolko - tolko koči priljev novih vozila u centar grada..

 

A i samo da još spomenem di god sam vidio izdignutu prometnicu u centru grada ispod nje je beton ili asfalt, kaj nebi trebao biti cilj smanjivat takve površine u centru grada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam čuo da će se sve preseliti na Borongaj,tako da bi ostala samo stanica na Glavnom kolodvoru.Jel netko zna nešto o tome?

Andrej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam jeste li vidjeli i skužili da stara Branimirova od otvaranja dijela nove Branimirove i stavljanja semafora na staru pojavljuju se svakodnevne gužve i čekanja na skretanju u Draškovićevu..

 

Na tom semaforu se na skretanje u Draškovićevu uvijek jako dugo čekalo, jer je netko iz gradskih službi procijenio da je to najmanje bolno rješenje. Često prolazim tuda i ne mogu a da se ne nasmijem "naivcima" koji misle da će im se brzo upaliti semafor za lijevo a crveno im traje i traje i... i traje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam čuo da će se sve preseliti na Borongaj,tako da bi ostala samo stanica na Glavnom kolodvoru.Jel netko zna nešto o tome?

Andrej

 

Koliko sam ja čuo, to je palo u vodu jer nema novaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispričavam se onima koji su čekali duže od mjesec dana na željezničku kartu Europe iz 1862. godine. Na donjoj slici je isječak na kojem su prikazane pruge u našim i susjednim krajevima. Skenirano na 600 dpi, ali je nažalost izgubljena oštrina same karte jer je dotična karta samo reprodukcija u knjizi.

europarailways1862hrvac7.jpg

Pozdrav, Darko


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i skice sa današnjim nazivima zaključnih stanica i čvorišta:

europarailways1862legenny7.jpg

Pozdrav, Darko


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na ovoj karti, Darko. Kad pogledam koliko je zapravo malo pruga bilo u to doba u ovom dijelu Europe, moram reći da smo još i dobro prošli da se tada i do Zagreba već moglo doći vlakom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisu još obnovljene blagajne..

 

Budu valjda kad-tad..

 

Meni se ove nove blindirane nikak ne dopadaju... pa nejdem u zatvor u posjet nekom nego kupujem kartu :mrgreen:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam snimio na Glavnom kod Bot.vrta, zna li netko od čega je to ostatak

(ne radi se o ostacima onog znaka "Zagreb", ovo je malo zapadnije, blizu onog bika koji gleda na Crnatkovu)?

IMG_0001a-18.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni se ove nove blindirane nikak ne dopadaju... pa nejdem u zatvor u posjet nekom nego kupujem kartu :kul

 

Zanš kaj bum ti rekel, nebi vjeroval, al kad vani padne mrak i kad je malo slabije osvjetljenje, baš mi mrak zgleda ono plavičasto ispod pulta.. :wink:

 

Baš ti je nekak ugodnije kupovat kartu, samo kaj se mnogi saginju da dole pričaju kroz onaj otvor, naviknuti su na rupe u šajbama.. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Jutarnjeg Lista: Pruga glavno zlo zagrebacke Pandorine kutije

 

glavnoZlo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

eto, nadam se da smo sada završili sve dileme oko signaliziranja izlaznih signala na glavnom kolodvoru...

i ako bi na jednom od ovih signala gorila žuta... vjerujte mi radilo bi se o TEŠKOM kvaru i prekršaju koji bi se

kosio sa "Člankom 54" signalnog pravilnika 1 koji kaže...

 

 

catsut0.png

 

eto toliko od mene.... :twisted:

 

Erraseru kakav treba biti znak na izlaznom signal za smjer Sisak ako je prostor između predsignala i signala (na trianglu) zauzet vlakom ili onda postavnica nemože postaviti izlaz dok se isti ne oslobodi ?


Pozdrav,

Anto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

neznam... pošto je kolodvorski razmak od gk do trešnjevke rasputnice i zapadnog vjerojatno može postaviti izlaz iako vlak nije prošao trešnjevku (kad znam i da može izlaz postaviti u botaniku :twisted: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izlazni signali na GK prema zapadu uopće nemaju žuto svijetlo, nego samo jedno crveno i tri zelena.


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izlazni signali na GK prema zapadu uopće nemaju žuto svijetlo, nego samo jedno crveno i tri zelena.

zna to Anto... nego pita jer se sigurno nešto desilo sa vlakovima onuda...

inaće da nebi bilo zabune APB je na potezu trešnjevka - ulazni signal... a jednoznačna signalizacija na potezu izlazni signal - trešnjevka... :twisted:

 

nemojte me niš pitati.... mene su naučili tuda voziti... :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li se ikad to promijeniti i staviti "klasičnu" svjetlosnu signalizaciju?


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoće li se ikad to promijeniti i staviti "klasičnu" svjetlosnu signalizaciju?

 

zakaj? ja bi u sve kolodvore gdje se odvajaju dvije ili više pruga uveo nekoliko zelenih svjetala.... barem znam otprilike kuda vode skretnice, jer se pokazivači za pravac nečijom pametnom odlukom ukidaju... ovako kada u karlovcu npr, vidim izlaz u skretanje a nisam na glavnom prolaznom kolosijeku

mogu ici za Ozalj, Zagreb ili Sisak... a za sisak nema kolosijeka :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoće li se ikad to promijeniti i staviti "klasičnu" svjetlosnu signalizaciju?

 

postoji GP za GK koji konacno ide u obnovu (posebno signalizacija i sam signalni uređaj) te će se vjerojatno neke posebnosti GK-a svesti na standardna rješenja.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erraseru kakav treba biti znak na izlaznom signal za smjer Sisak ako je prostor između predsignala i signala (na trianglu) zauzet vlakom ili onda postavnica nemože postaviti izlaz dok se isti ne oslobodi ?

Ako je prostor između predsignala i zaštitnog signala rasputnice Trešnjevka zauzet drugim vlakom izlazni signal se ne može postaviti u položaj dozvoljene vožnje, tj. na navedenom prostornom odsjeku postoje izolacije. Izlazni signal se ponovno može postaviti u položaj dozvoljene vožnje tek kada predhodni vlak prijeđe raspu. Trešnjevka. Inače postupak rukovanja signalima je takav da se vlaku ne smije postaviti izlaz iz Glavnog kolodvora dok istome nije osiguran prijelaz preko rasputnice Trešnjevka (propisano u čvornim uputama). Sa ovim prethodnim se ne slažem jer navedeni propis je pisan jako davno i bitno usporava tj. smanjuje propusnu moć kako GK tako i rasputnice Trešnjevka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoće li se ikad to promijeniti i staviti "klasičnu" svjetlosnu signalizaciju?

 

postoji GP za GK koji konacno ide u obnovu (posebno signalizacija i sam signalni uređaj) te će se vjerojatno neke posebnosti GK-a svesti na standardna rješenja.....

 

U ovogodišnjem proračunu RH je čak bila stavka za modernizaciju SS uređaja GK, no kako je prošlo nakon rebalansa na znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoće li se ikad to promijeniti i staviti "klasičnu" svjetlosnu signalizaciju?

 

postoji GP za GK koji konacno ide u obnovu (posebno signalizacija i sam signalni uređaj) te će se vjerojatno neke posebnosti GK-a svesti na standardna rješenja.....

 

U ovogodišnjem proračunu RH je čak bila stavka za modernizaciju SS uređaja GK, no kako je prošlo nakon rebalansa na znam.

 

Koliko je to skupo, ako se može znati?


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...