Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Marko Gašperšič

Pruga Lupoglav-Raša

Recommended Posts

Pruga nije korištena za teret dosta dugo, na forumu postoje neke fotografije od prije rata, kad se vidi par teretnih vagona u Štalijama. Inače, išla je drezina možda svakih mjesec dana na inspekciju pruge, možda i rjeđe.

 

Bilo je tereta. Prije tri godine sam vidjao vagone blizu Rase u pogonu gdje rade vapno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kak nije, kvragu, onuda su švedi vozili dok god pruga nije bila zatvorena.

Kako to obicno biva na istarskim "prugama", vozeci autom paralelno uz Svede, uglavnom silueta strojovodje, eventualno konduktera i jednog ili dva putnika ...

 

 

Glede teme, malo "Rase" iz zraka ...

 

Rasa_6_resize.JPG Rasa_1_resize.JPG Rasa_2_resize.JPG

Rasa_5_resize.JPG Rasa_3_resize.JPG Rasa_4_resize.JPG


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:oops: i opet :oops:

 

Da li oni znadu da im fali komad pruge između Šušnjevice i Kožljaka ili planiraju firmi naplatiti 40 km tretmana u nadi da "tamo gore" nitko ne zna da je pruga u prekidu???


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
O kvaliteti firme vjerojatno nešto govori i to da im već u nazivu fale čak 2 slova ("HŽ-INRASRUKTURA) :mrgreen:

Hahahahahahahaha kaj još nećemo doživit od njih? :mrgreen:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas se HTV raspričao o projektu Plomin 3. Može li imati i ima li kakve veze s prugom ili će i ona sama od sebe jednostavno nestati i urušiti se?


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

TE Plomin 3 će koristiti za pogon ugljen, kao i Plomin 2 koji se dovozi brodovima, tako da ni ovdje pruga nema perspektive, na žalost dogodit će se to da će se urušiti sva i nestati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ta za razliku od pruge Sl. Brod - Bos. Brod postoji ... i ne vjerujem da je upokojena. Čeka neka bolja vremena ... cool.gif

 

Znas li za sto bi se ta pruga uopce mogla koristiti? Bilo bi pametnije poskidati pragove i sine te obnoviti neku od pruga za koje postoji namjena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas li za sto bi se ta pruga uopce mogla koristiti? Bilo bi pametnije poskidati pragove i sine te obnoviti neku od pruga za koje postoji namjena.

Kolko znam, HŽ društva čekaju da se pojavi neki zainteresirani prijevoznik koji bi i pokril popravak klizišta. unsure.gif

A gotovo sam siguran da ga ne traže. mellow.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko znam, HŽ društva čekaju da se pojavi neki zainteresirani prijevoznik koji bi i pokril popravak klizišta. unsure.gif

A gotovo sam siguran da ga ne traže. mellow.gif

 

 

Bilo je govora da se u Brsicu seli terminal za drvo iz rijecke luke ali poslije ni traga ni glasa o tome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam sebe demantiram...

 

Terminal Bršica

 

Daklem... 2010 terminal je imao promet od 200.771 tonu u prvih 6 mjeseci.

Od toga 48.758 tona drveta i 152.013 tona rasutog tereta.

 

Zanimljivo je da HZ tu ne nalazi interes za popravak vec postojece pruge (neki bi napravili i novu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isss, pa da preuzmu i 100.000 tona tereta, to ispada jedan vlak dnevno, kaj bi im se to isplatilo.. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U blizini pruge je i Rockwool, izgradnjom kolosjeka do njih promet se može još povećati.

To je industrijska pruga i za nekakvih 40-50 km/h se može relativno jeftino održavati s rabljenim materijalom.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Točno. Rockwool je na par stotina metara od pruge a potrebuje tone i tone sirovine, a i gotovi proizvod se nekamo mora transportirati. U blizini pruge je i tvornica vapna, a u Bršici se još vrši utovar kamena na brodove za izvoz. Nekada se i blago pretovaralo.

Problematična dionica je duga nekih 70-tak metara i problem bi se dao riješiti izmještanjem pruge zasijecanjem u brdo tako da se zaobiđe škarpa koja je proklizala.

Druga je stvar što je ta pruga izgrađena na temeljima od krvi, suza i znoja "dobrovoljaca". Treća je činjenica da pruga prolazi kroz krajeve koje je teško opisati koliko su lijepi. Čini mi se da je jedna vrijedna ekipa napravila izvrstan putopis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Točno. Rockwool je na par stotina metara od pruge a potrebuje tone i tone sirovine, a i gotovi proizvod se nekamo mora transportirati. U blizini pruge je i tvornica vapna, a u Bršici se još vrši utovar kamena na brodove za izvoz. Nekada se i blago pretovaralo.

Problematična dionica je duga nekih 70-tak metara i problem bi se dao riješiti izmještanjem pruge zasijecanjem u brdo tako da se zaobiđe škarpa koja je proklizala.

Druga je stvar što je ta pruga izgrađena na temeljima od krvi, suza i znoja "dobrovoljaca". Treća je činjenica da pruga prolazi kroz krajeve koje je teško opisati koliko su lijepi. Čini mi se da je jedna vrijedna ekipa napravila izvrstan putopis.

 

 

Ponovo je krenuo pretovar stoke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da je jedna vrijedna ekipa napravila izvrstan putopis.

I u tom se putopisu vidi tvornica na samom kolodvoru Raša koja je navodno koristila željeznicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam sebe demantiram...

 

Terminal Bršica

 

Daklem... 2010 terminal je imao promet od 200.771 tonu u prvih 6 mjeseci.

Od toga 48.758 tona drveta i 152.013 tona rasutog tereta.

 

Zanimljivo je da HZ tu ne nalazi interes za popravak vec postojece pruge (neki bi napravili i novu).

I sve to kamionima ... mellow.gif

Pitam se jel Rogožar ikad videl nekaj ovakvo? happy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sve to kamionima ... mellow.gif

Pitam se jel Rogožar ikad videl nekaj ovakvo? happy.gif

 

 

Daklem pricamo o cca 500 000 tona godisnje... a sve to kamionima zbog 70 metara nasipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daklem pricamo o cca 500 000 tona godisnje... a sve to kamionima zbog 70 metara nasipa.

Nemojmo zaboraviti da je (zasad) na toj pruzi i jedna neprijateljska država!

Znade li se uopće destinacija tih 500 000 tona?


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha, ha, Pfaff opet gadja "u sridu"!!! Ali to je upravo ono sto sam se i sam pitao. jer kada imamo u vidu cinjenicu koje je probleme SZ radila DB-u zbog auto vlaka za Rijeku, pa kada su cak i oni,koji imaju daleko vecu tezinu no HZ, odustali, kak budu se onda nase jadne HZ mogle dogovoriti sa tako "mocnim" SZ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona tvornica uz kolodvor Raša je Murexin,ali ne znam kaj oni proizvode!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona tvornica uz kolodvor Raša je Murexin,ali ne znam kaj oni proizvode!?

 

Vapno, ljepila građevinski materijal... cca 100 000 tona godišnje.

Ta vražja pruga bi mogla biti profitabilna od luke, Murexina a o Rockwoolu da ne pricamo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...