Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Marko Gašperšič

Pruga Lupoglav-Raša

Recommended Posts

@angel'z:

Drago mi je da si se odlučio registrirati na forum i ovime ti želim dobrodošlicu među istomišljenike :evil:

 

Super je da imaš fotke koje želiš podijeliti s nama. Što se njihovog slanja tiče, ovdje se nalazi detaljno uputstvo pa se nadam da će pomoći. Ako ne pomogne, slobodno se javi radi radi daljnjih pojašnjenja.

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=8609

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na dobrodošlici!

 

Idem sad pokušat nešto ubacit.

Dakle, pruga Lupoglav-Raša koja završava u luci Štalije relativno je nova (kojih 50-tak godina stara). O njoj se pisalo pa zato neću puno trošiti riječi već želim napraviti za vas jedno virtualno putovanje.

Ja se po njoj nikad nisam vozio ali san je proša pješice barem 2/3. Prolazi kroz prekrasne predjele kako zapadne padine Učke tako i kroz Rašku Dragu do mora.

Pa krenimo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, iz Buzeta preko Roča stižemo u Lupoglav u kojem se uvijek nešto nađe. Čak se na toj postaji vrši i utovar nekakvih trupaca.

 

E, da napomenem da su fotke napravljene u više navrata jer ja uvijek sobom nosim aparat, tako da dio prikazanog voznog parka sada više ne operira na ovim stranama kao npr. ova zelena 2 062 038.

 

Hm...da vidim samo jeli gre ovo sa slikama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovni pokušaj...

Pokušao sam pomoću Photobucket-a ali nikako mi nije uspijevalo. Hoće li s ovim?

dsc00065n.th.jpg

dsc00068f.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
A nakon ovoga, teško ikada više. :mrgreen:

Kao što sam napisao 28. travnja 2009. u postu o hodnji Lupoglav - Raša, našao sam se na jednom sastanku s ing.građ. V.J. iz HŽ-a i on me uvjeravao da će se pruga sigurno sanirati.

Nama ostaje samo nada...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ponovni pokušaj...

Pokušao sam pomoću Photobucket-a ali nikako mi nije uspijevalo. Hoće li s ovim?

...

 

Eto, uspjelo ti je. Jedan link i jedna slika :wink: Vježba čini majstora...

 

Jedan link i jedna smanjena slika. Ima negdje na forumu tutorial...

 

Što se tiče linka, možda je bolje ovako:

 

dsc00065n.th.jpg

 

Imaš malo krive zagrade, ] viška na krivom mjesu, i slika se specificira kao otvoren i zatvoren URL, a sam IMG tag nema parametar sliku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jupiiii :wink:

Pa ovo radi!!!

Ovo je stanična zgrada iza koje je carinarnica, a između jedan mali (ali uvijek čist!) WC

DSC05998.jpg

A ovo je jedna stara dama koju zadnje dvije godine ne viđamo.

DSC06000.jpg

Ova krntija - čemu li služi?

2009-05-08021.jpg

Željezni (čelični) pragovi!?

2009-05-08022.jpg

Bude u Lupoglavu i nešto "života". Ova kompozicija će bit nakrgana balvanima.

2009-05-08024.jpg

A kad se spusti noć, skupe se dečki pa umorni ali zadovoljni slatko spiju. Pssst!

Jedan od njih će ujutro u 4:55 prvi krenuti za Pulu.

DSC05985.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jupiiii :jup

Pa ovo radi!!!

Aha! Oće to...

 

Ovo je stanična zgrada iza koje je carinarnica, a između jedan mali (ali uvijek čist!) WC

Potrefio si jedno od kultnih mjesta u svim putopisima s istarskih pruga :wink:

 

Željezni (čelični) pragovi!?

O, da, da. Ima toga po Istri. U Roču je cijeli treći kolosijek na njima, a ako prošećeš do Huma, vidjet ćeš kako ih vješto koriste za izradu podzida protiv odrona.

 

BTW, ona noćna je dobra :wink:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo oživim malo ovu temu, čisto da se ne zaboravi.

Dakle evo me na poprištu nakon 8 i pol mjeseci, da li se je što pokrenulo?

DSC04925.jpg

 

DSC04926.jpg

 

DSC04927.jpg

 

Ama baš ništa, a novost je slijedeća slika

DSC04924.jpg

 

Trava je počela rasti naveliko.

Uskoro će pruga na cijeloj dionici doživjeti ovakvu sudbinu! :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kako se nije situacija promijenila. Šine su baš za'rđale


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma kako se nije situacija promijenila. Šine su baš za'rđale

Mislio sam na urušavanje pruge, da se niš nije počelo raditi, a šine će za'rđati još više, nažalost. :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Novim Fojima (lokalni mjesečnik Labinštine) naletio sam na zanimljiv članak povodom svečane sjednice Općinskog vijeća Općine Raša, u kojem je načelnik općine održao govor, gdje se između ostalog spominje i....

scanfoji.jpg

 

A dio teksta sam izdvojio da lakše pročitate;

teskt.jpg

 

Eh sad, koliko je jedna mala općina kao što je u ovom slučaju Raša moćna da se to ostvari, vidjet će se u dogledno vrijeme. :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj Bože da se bar nešto pokrene... :cry:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može li mi molim Vas netko reći zašto je ta pruga zapravo zatvorena i kad je točno zatvorena? Da li zbog nerentabilnosti ili zbog nečeg drugog?

Pretpostavljam da nije razlog ono urušavanje, koliko vidim, kad je došlo do urušavanja pruga je već bila zatvorena.

Ako to već negdje piše, pošaljite link, ja nisam našao.

Hvala! :cry:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ta pruga nije baš bila zatvorena, koristila se isključivo za teretni promet kojeg nije bilo... Kad je došlo do klizanja onda se vjerojatno zatvorila

(to je kolko sam ja shvatio)


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru.

Mislio sam, bila je zatvorena za putnički promet, ovo za teretni nisam ni znao.


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa ta pruga nije baš bila zatvorena, koristila se isključivo za teretni promet kojeg nije bilo... Kad je došlo do klizanja onda se vjerojatno zatvorila

(to je kolko sam ja shvatio)

Upravo tako!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala na odgovoru.

Mislio sam, bila je zatvorena za putnički promet, ovo za teretni nisam ni znao.

Putničkog prometa tamo nikad niti nije bilo - dakle, čega nema niti ne može biti zatvoreno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Putničkog prometa tamo nikad niti nije bilo - dakle, čega nema niti ne može biti zatvoreno.

Kak nije, kvragu, onuda su švedi vozili dok god pruga nije bila zatvorena.

Čak je ekipa s foruma planirala ić vlakom od Lupoglava do Raše, ali je pruga u međuvremenu zatvorena pa su onda išli pješke. :mrgreen: :D :D


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pruga Lupoglav-Raša je otvorena 30.12.1951. za teretni promet, a putnički je uspostavljen tek 1959, ali je brzo ukinut zbog malog broja putnika. Nisu vozili putnički vlakovi nego su teretnjaci imali u sastavu i putnički vagon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisu vozili putnički vlakovi nego su teretnjaci imali u sastavu i putnički vagon.

Vjerujem ti, ali na nekim slikama iz 2007. sam vidio 2 šveda u kolodvoru Raša. Pa kaj to nije bilo za prijevoz putnika? :mrgreen:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što ste vidjeli švede na Most Raši su bile posebne turističke vožnje, koliko je meni poznato, zadnja ovakva vožnja je bila 08.03.2007. Općina Lupoglav je povodom Dana žena počastila žene sa teritorija Općine Lupoglav vožnju vlakom do Raše. Koliko se sjećam novinskog članka iz Glasa Istre, mi se čini čak da su bila dva šveda, cca 100-ak žena se okupilo na izletu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, Vedran Zeman!

Još mi je bilo čudno, velite da nema putničkog prometa a švedi stoje u Raši.

Mislim, pa ne voze valjda teret u švedima?! :mrgreen:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pruga nije korištena za teret dosta dugo, na forumu postoje neke fotografije od prije rata, kad se vidi par teretnih vagona u Štalijama. Inače, išla je drezina možda svakih mjesec dana na inspekciju pruge, možda i rjeđe.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...