Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Desetak minuta iz života kolodvora Škrljevo


Thommo
 Share

Recommended Posts

Nije baš putopis, više kao kratka crtica o kolodvoru Škrljevo...

 

Uglavnom, izašao sam po marendu, pa skoknuo do kolodvora, čisto da škicnem ima li čega zanimljivoga... Hmmm, ima!

 

Manevra je "zarobljena" između dvije kompozicije! :shock:

 

Video:

 

th_2008-08-25_Skrljevo_1.jpg

 

Foto:

 

2008-08-25_Skrljevo_A1.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_B3.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_B5.jpg

 

Paaa, ovakav način manevriranja do sad nisam vidio! :?: Zna li netko od HŽ-ovaca zašto je manevriranje vršeno ovako?

 

Kompozicija(e) koje je manevra prevlačila sastojala se manje više od cisterni raznih želj. uprava.

 

2008-08-25_Skrljevo_A4.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_A8.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_B1.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_B9.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_C1.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_C2.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_C4.jpg

  • Like 1

Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/

Link to comment
Share on other sites

E, onda se ova zgodna kompozicija s manevrom u sredini morala maknuti.

 

Jer, stigla je veća "zvjerka" - 1061 017. A zakon škrljevske savane se zna - mali se miču s puta velikima! :wink::mrgreen:

 

2008-08-25_Skrljevo_zutka_0171.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_zutka_0174.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_zutka_0175.jpg

 

2008-08-25_Skrljevo_zutka_0176.jpg

 

Sedamnaesticu su prikopčali za prazne Eanosse/Ease, vjerojatno ih je kasnije odvukla u Bakar.

 

2008-08-25_Skrljevo_zutka_0178.jpg

 

A meni je pauza završila. Si ju, Škrljevo! :kul

Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/

Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...

Jučer prestala bura, plavo nebo, danas prijepodne stalno neki oblaci prozirni sunce se vidi no ne grije. Oko 15 sati divota od dana, a u 16 sati barba je u moru! Brrrrrrrr!  Nije ni 17 stupnjeva. Buretina me dva tjedna držala doma. Ukratko nakon što smo obišli markete u našoj gospodarskoj zoni, u povratku kući evo nas u Škrljevu. Uz južni zabat kolodvorske zgrade je asfaltirana staza nekoliko koraka i kraći razgovor s jednim od bivših direktora također penzić i evo me metar od prvog kolosijeka, pogled na desno i brzo brzo otključaj mobitel dolazi.....

 

 

        sada je 17 sati i 30 i neku minutu, još malo i slijedi zalazak i sumrak Vectron 193-751 ulazi na treći kolosijek na čelu kontejnerskog vlaka iz Brajdice   20211018_173911.jpg.06b937a017f0cf3ebd830c767fa5c57a.jpg

 

 

20211018_173914.jpg.d3cd41c87ae19747738a1279e7649d18.jpg

 

                                       i lokomotiva prolaza ispred kolodvorske zgrade - u pozadini na sedmom kolosijeku HŽ Cargo lokomotiva 2041-106

20211018_173919.jpg.9c29e904c974380c170c4c661576a18b.jpg

 

 

20211018_173928.jpg.8b25c25744494fd83b2341ff1025eaf0.jpg

 

 

20211018_173922.jpg.9d6c051afc8a8a864f041fd0b3b0c090.jpg

 

                                                                 i zaustavlja se pred izlaznim signalom u pravcu kolodvora Meja

20211018_174009.jpg.cdd2b77aab5efccfa117d86d77eb8b7c.jpg

 

  čim je vlak iz Brajdice zaustavljen, signal na drugom kolosijeku u pravcu Rijeke/Bakra postavljen u znak, koji omogučava izlaz iz kolodvora ograničenom brzinom te se vrlo brzo u daljini nazire plava ASEA HŽ Carga, koja se približava tim kolosijekom 

20211018_174142.jpg.15015a2038412d4cc2de58729ecb2a38.jpg

 

                                                                                       prometnik je izašao iz kancelarije

20211018_174153.jpg.8e32d4e87faf0f11e234cdeadd1741db.jpg

 

 i ispratio HŽ Cargo 1141-027, koja se "strojno"  vraća iz kol. Lokve.  Istodobno kontejneri na čelu sa Vectronom polaze prema Meji što se vidi na svjetlima "ponavljača"

20211018_174158.jpg.11b5ed5d8832121f5c1c0886c4fa5b6a.jpg

 

                                                                          crvena svijetla odlaze u daljinu.......

20211018_174203.jpg.3fb3ef7c49e779d08d1980dbf931b4be.jpg

dana 18. listopada 2021. Škrljevo

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Škrljevo jučer 30. studenog  par minuta poslije 16,15 sati.

 

                                                      Ovaj se post može zvati 1 minuta u Škrljevu, Lijevo ponavljač pokazuje slobodno

714765515_20211130_163540(1).jpg.d9b0150654a515f6537ae5eaaa0acaba.jpg

 

                        Dok sam smušen snimio  Izlaznu stranu prema Meji, mali crveni dizel HŽ Cargo je već sa cisternama za Šoiće na kraju četvrtog kolosijeka. 

1807302052_20211130_163523(1).jpg.850683b81ebdc215487dcb02b6a69403.jpg

 

                                             Evo iz Sušak Pečina ulazi punom brzinom (75 km/h) ulazi crveni Taurus

20211130_163551.jpg.f3f9d0d50a271315d15eede1b67606fa.jpg

 

                                                                            Oblik i boju ne možeš fulat ni na 5 kilometara

20211130_163556.jpg.ccc26928293375848956c0cd8e0deeef.jpg

 

                                                                                 Rail Cargo Hungaria OEBB  odeeee.....!

20211130_163600.jpg.5c365eb524f02359462b7ae65a86941b.jpg

 

 

                                                              Po vagonima "praznina" pšenice iz silosa u Rijeci se vraća u Mađarsku po novu pošiljku pšenice

20211130_163621.jpg.703665bcc9717e824c3f3705a3015aab.jpg

 

 

                                                                  OEBB-ov Taurus je već pred ulazom u tunel Baudine  20211130_163645.jpg.33668cfe9443d60f7ae8f703a5d3fc37.jpg

 

Kvaliteta fotografija nije baš neka, jer sam doslovce istrčao iz auta. Uvijek je najljepše kad naletiš na bar malo "akcije".

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Danas opet povratak iz dućana, supruga razgovara sa mnom kako nam sin odlazi na Antarktik u ponedeljak i kako ga treba odvesti na Pleso . Sa visoravni gledam u sumrak na Hreljin i pri samom vrhu dva tri svijetla Plase. Lijevo od "Milje" miče se neka mala svijetleća glista. Idemo u Škrljevo ovo nešto nije redovno, možda bude nešto interesantno.

 

                                                                evo me na drugom peronu, slikam izlazni signal na trećem kolosijeku

20211210_163625.jpg.17dae514d276332942ca25c4dbdfdbca.jpg

 

 

 iza leđa čujem kako se otvaraju vrata prometnog ureda. Pitam misleći lako je to vlak 4604 "Kasni?" "Ne previše taj Agencijski. Sad snimam  prema Meji. a vlak dolazi nesmanjenom brzinom. "Koji je broj?" pitam.

 

20211210_163655.jpg.39e427ae9445bcc1bd0432effbe4413c.jpg

 

                                                                                  "17 tisuća" odgovara on, a vlak mi prolazi ispred nosa 

(...)

                                                u odnosu na seriju 1061 "Končarica"je puno puno tiša kad ventilatori nisu ukljućeni - vlak je samo tiho prošao

(...)

                                                                      za par sekundi nestao je u lijevom zavoju prema S. Pećinama

20211210_163712.jpg.99aae44841b25813fa8ac3992aba56b3.jpg

 

Pozdravio sam se sa prometnicima i zaželio im "Sretan Božić" u 16. 38 bio sam u auto i za deset minuta u fotelji pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana. Bogme to već dugo nisam vidio na ovoj teretnoj prugi.

 

 

 

Edited by STIB
Maknute slike koje nisu za objavu
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 sati, up4014 said:

... i pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana...

Baš kao nekad pravi poslovni vlak: Rijeka, Rivijera, Kvarner... ! 😉 Nedostajao je samo neki WR ili AR vagon (restoran/buffet) za potpuni dojam zlatnog doba željeznice na našim prostorima. Hvala ti za ovaj podsjetnik. 😍🥰😇

 

Ivan

  • Like 3
  • Thanks 1

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, up4014 said:

Danas opet povratak iz dućana, supruga razgovara sa mnom kako nam sin odlazi na Antarktik u ponedeljak i kako ga treba odvesti na Pleso .

 

Isprike na OT pitanju, no stvano na Antarktik? Znanstveno? Pustolovno? Turizmom? Poslom? Sve zajedno ili ništa od navedenog? 😀

Obilasci i fotografije (zvon & mir)

Link to comment
Share on other sites

Ovo već pišem treći put. Kriva je "buretina" i mačak.

 

Motorni brod za polarna krstarenja M/s Ultramarine izgrađen u prvoj polovici ove godine u Brodosplitu Split u cjelosti isplaćen i predan naručitelju. Početkom listopada iz Trsta otplovio za Južnu Ameriku. Sin se iskrcao s njega u Gibraltaru i vratio u Hrvatsku. Sutra leti iz Zagreba za Ushuaiu (Magelanov tjesnac) od kuda će nakon karantene od 7 dana brod krenuti na svoje prvo putovanje sa putnicima (150 osoba, klijentela specifična ne oblokava se nego pohađa predavanja i slično).

 

                                                                  2 fotografije M/s Ultramarine u različitim fazama dovršenosti u brodogradilištu u Splitu

 

2109-077cec14f64.jpg.0bc34850cafc266c137b00f3559aa720.jpg

 

 

                           08be14c95cf6bb9e617197c648b30db1.jpg.e924309f9f164df5489337d46ec8dbfc.jpg

 

                                                     M/s Ultramarine u brodogradilištu u Trstu iz kojega je krenuo na plovidbu za Južnu Ameriku

                          ultramarine_9861017_3245605_Large.jpg.5811e320e3ac1400f20569a13dc13349.jpg

 

Sve ostale fotografije broda u ledenim morskim prostranstvima su Photoshop, jer brod još nije plovio tim rutama te će mu ovo krstarenje oko Božića biti "djevičansko krstarenje"

Brod isplovljava pod zapovjedništvom jednog Hrvata jedinog zapovjednika koliko mi je poznato brodova za polarno krstarenje u svijetu i jednog od malobrojnih zapovjednika brodova za krstarenje u floti brodova za krstarenje uopće. Inače to je vrlo uska grupa ljudi obzirom na stalno krstarenje u vodama oko Rta Horn najopasnijim  vodama za plovidbu obzirom na stanje mora u svako doba godine te vrlo vrlo rijetki brodovi tim vodama i uopće plove.

 

Obzirom na sadržaj posta, mislim kako ste shvatili o kojem se zapovjedniku radi, koji ima čast zapovjedati najmodernijim i naj novijim brodom u toj klasi brodova u svijetu, na njegovoj "Maiden" plovidbi.

Sve je to jako lijepo i čovijek je ponosan, ali i stalno u brigi do sretnog slijetanja zrakoplova i telefonskog poziva "stigao sam, kako ste?". No sve je je to život i ostajem oprezni optimist.

 

LP i hvala na interesu!

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hu, huh......predlazem da se onda za to stvori posebna tema.

Iako je sadrzaj, s aspekta teme zeljeznica, debelo OT,

mislim da bi informacije koje bi dosle, i vjerojatno fotografije iz objektiva zapovjednika takvog plovila na takvom putovanju, bile jako zanimljive.

Barem meni.....

Svakako antologijska prigoda koju ne bih zelio propustiti.

Iako me prvenstveno zanima zeljeznica, ovakva prica, iako skroz OT,  mi je neusporedivo atraktivnija od, npr. prigodnih zeljeznickih tema o grafitima, reklamama, starim autima, Rimcevim dostignucima i sl.......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Martin said:

Hu, huh......predlazem da se onda za to stvori posebna tema.

 

Naravno, može se to napraviti. Imamo i pripadajući podforum za takve teme:

https://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/forum/75-pomorski-i-riječni-promet/

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

 

On 10. 12. 2021. at 22:16, up4014 said:

                                                                                  "17 tisuća" odgovara on, a vlak mi prolazi ispred nosa 

(...) u 16. 38 bio sam u auto i za deset minuta u fotelji pogledam vlak broj 17000 sastav 4 A klimatizirana. Bogme to već dugo nisam vidio na ovoj teretnoj prugi.

 

Vlak broj 17000 prometvao je 10. prosinca na relaciji Zagreb  Glavni kolodvor-Rijeka i stigao u Riječki kolodvor oko 16.30 sati. Po dolasku vozna lokomotiva je otišla na  drugi kraj garniture, skopčala se i nakon završene probe kočnica u istom sastavu vlak je pod brojem 17001 krenuo natrag prema Zagrebu. Ljudi su platili vlak i odvezli se malo do Rijeke i natrag i to je sve što se treba znati, a i nikakovog drugog podatka osim voznog reda vlakova nema.

Edited by STIB
skraćen citat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Prvi kalendarski dan zime 2021./2022. opet poslije marketa na povratku doma oko podne, bježim sa zaobilaznice "za svaki slućaj" idemo vidjet ima li što novo u Škrljevu.

 

                                                                i evo me na peronu uz drugi kolosijek pogled na Riječku i Bakarsku prugu

20211221_125247.jpg.edcc8d09ba7c940cc2b042f1f08a9002.jpg

 

 

 

                             sve prazno osim ovog "ljepotana" sa novim motorom, koji spava na sedmom kolosijeku uz jeno 2-3 RC Austria vagona

20211221_125348.jpg.347d24d9edd3885c1586dc0cf4495dea.jpg

 

 

 

                             vratim se na prvi i ovo me čudo s visoka gleda iz pravca izlazne lire prema tunelu Baudine i dalje prema kol. Meja

20211221_125012.jpg.59665495021a293ddc5974289677884c.jpg

 

                                                                                         opet natrag do šestog kolosijeka kako bi mi cijeli stao u okvir

20211221_125105.jpg.8e23c0cf620b39187eb03b07f6d36a8c.jpg

 

 

                                                  sad moževo i pročitati čemu ova stvar služi i komu pripada, pa taj bi i vlak mogao u Bakar spustiti

20211221_125048.jpg.bd1ff2c299c4a698965b482255c429cc.jpg

 

Sve je mirno i tiho; svejedno počekat ću još malo.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nije ni minuta prošla i kad sa južinom "dolazi" zvuk vlaka u vožnji. Samo ne znam je li iz Bakra ili Rijeke.....

 

                                                               stiže Vectron sa kontejnerima iz Brajdice

20211221_125708.jpg.4110b587b4b2cd34e8fa4ec322c2e529.jpg

 

 

20211221_125714.jpg.b78d8749f4b37b9006587be73d41015f.jpg

 

 

                             kad se dužina vlaka usporedi sa cisternama iz Šoića i Eas-ovima iz Bakra, kontejnerski vlakovi iste bruto težine su znatno duži

20211221_125734.jpg.850e0f892c510b41209db7223b224d03.jpg

 

 

20211221_125735.jpg.cd9aea66bf3b13b0b50dc6359fdee38f.jpg

 

 Isprativši  vlak, koji sam ovaj put snimio sa protivne strane, krenuo sam konačno doma no na "veliku radost" supruge stotinjak metara niže prema  izlazu.....

 

                                         evo jednog malog povremenog gosta na izvlačnjaku ili bolje rečeno štitnom kolosijeku pa smo i to morali snimiti

20211221_130245.jpg.917d0adb78cbf3c13e7332be6db846ba.jpg

 

                                     dok sam sve to obavio Vectron je već prošao tunel Baudine nasip kod Bovana i penje se prema "Milji" i Meji.

 

20211221_130316.jpg.0326547689a34049679438f4532809e6.jpg

 

Ovime je završeno "predbožićno lutanje"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Škrljevo  7. siječnja nešto poslije 12 sati

 

 

                                                                     na trećem   kolosijeku Transagentov "Bospor sprinter" čeka na izlaz za Brajdicu sa kontejnerima

20220107_120627.jpg.a83c8758e1b0bb5cd111490e9fb581f6.jpg

 

 

                                                                                 strojna  1141-010 dolazi petim kolosijekom iz Meje

20220107_120647.jpg.ccf35a5fb6b6d6dda0c8007debf35184.jpg

 

                                                                                           i zaustavlja se toćno ispred mene

20220107_120705.jpg.32d48b4d99a611dc5686834da2e4ed6a.jpg

 

 

                                                          dok sam se okretao i spremao za povlačenje evo vlak 4605 Rijeka-Ogulin ulazi na drugi kolosijek

20220107_120759.jpg.bb7a13b8dd9ad6947b4968226fe7e56e.jpg

 

 

                                                                             na čelu vlaka je HŽPP lokomotiva  1141-384        20220107_120801.jpg.64e9fe24bf637606ac0c0963502edfe3.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon križanja sa vlakom 4605 "Bospor sprinter" Transagenta nastavlja sa kontejnerima prema Sušak Pećinama. U zadnji čas sam pobjegao natrag.

20220107_121000.jpg.cb164c33876db8b021df4350f7609c03.jpg

 

20220107_121035.jpg.60fb1677c3c3d3e05679485c5f56ce14.jpg

 

 

              U pustom kolodvoru na ledenoj buri ostale su samo dvije cisterne "mala manevra" i HŽ Cargo lokomotiva 1141-010

20220107_121200.jpg.fb5f6791478b4394080254557f3bfa92.jpg

 

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Škrljevo  4. veljače 2022. godine

 

                                                                                    Bombardier TRAXX lokomotiva 187-310-8

20220204_114539.jpg.47d9ddd02fcb608a91e095366022af8a.jpg

 

 

                                                                        Datum ispruke, dužina preko odbojnika i razmak svornjaka

20220204_114043.jpg.a7d99cd1ed1671a8ffd2aaa1e2b4bcfc.jpg

 

 

                                                                     Priključak na vanjski izvor struje 230V/50-60Hz

20220204_114332.jpg.16e22d622f16345d7e38931e41bf2d8b.jpg

 

 

                                                                                         Pokazivač  stanja kočnica(otkočeno/zakočeno)

20220204_114340.jpg.967345532e5d825550c847e8a46baa2c.jpg

 

 

                                                                        Pokazivač stanja goriva u spremniku

20220204_114355.jpg.a4214998b6b8023948aeb428679746e8.jpg

 

 

                                                                              Čep cijevi pjeskare i cijevi dovoda goriva20220204_114402.jpg.64621ba60003252b5fc74baf4c67d24d.jpg

 

 

                                                                   Tip i vrste zračnih, elektropneumatskih elektrodinamičkih kočnica

20220204_114413.jpg.66757f1614f6233b76dd5b7286e1ffb1.jpg

 

 

                                                   Vlastita i kočena težina lokomotive u različitom režimu rada kočnice i sila elektrodinamičke kočnice u kN i broj postolja.

20220204_114423.jpg.56ce848ec2514fd47f750f9c4c391cd0.jpg

 

 

 

Od desno na lijevo:1.) industrijski kolosijek na izlazu skreće lijevo, a zatim desno i odmah prelazi nadvožnjakom preko lokalne prometnice. 2.) kolosijek glavne pruge  nastavlja u padu prema postaji Sušak Pečine. 3.) kolosijek paralelne pruge prema postajama Šoići i Bakar. 4. izvlačnjak nekad davno(prije pola stoljeća) štitni kolosijek.

20220204_114548.jpg.53168a192162f66283da8c479061bda9.jpg

 

 

                                                                               Skretničko područje strane "B" kolodvora škrljevo

20220204_114557.jpg.33c218c0e806c33ccccc6d5e068a78cc.jpg

 

 

                                                             Na kraju prije ponovnog preskakanja svih tračnica

20220204_114212.jpg.8f534ceeed8688256697fb70a18cec4e.jpg

 

Ništa više interesantnoga toga petka nije bilo i odločio sam se na povratak .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Škrljevo 30. ožujka 2022. godine oko 13 sati vlak 4001 u kolodvoru. Čeka zamjenske autobuse iz Rijeke. Zatvor pruge traje do 14,30 sati

 

 

                                                                                          Beet broj 50782107016-0 na kraju garniture

20220330_131436.jpg.b9bdc431c3856534dadc6f7a55e5a455.jpg

 

 

                                                                                            ostatak vlaka sa lokomotivom HŽPP 1141 na čelu

20220330_131449.jpg.050b641510b994e45a8f8169a10801a2.jpg

 

 

                                                                                   vlak 4001 "vidi" Rijeku samo u nedelju

20220330_131407.jpg.53d37558f88d1fb4d6defbde243d3660.jpg

 

 

                                                                                                vagon 50782107008-7 iznutra

20220330_131337.jpg.39fa1df05f855500dc86826e76e494ff.jpg

 

 

 

20220330_131318.jpg.22e5945f52c1032a9271e3986cb1de9c.jpg

 

 

 

                                   20220330_131304.jpg.2a86f1f228cdc262ff10652b59bee97a.jpg

 

 

 

20220330_131231.jpg.3a67a29a0e24a483f2df1ad3df98ca51.jpg

 

 

                                                                                       pogled na voznu lokomotivu kroz čeona vrata

20220330_131138.jpg.884aba9775227b0b97b82b7b3ef62db1.jpg

 

 

                                                                                 unutrašnjost vagona 61781000004-3

20220330_131126.jpg.5dba73cb968730baaa4dbc0f8d6d3fc2.jpg

 

 

Svi vagoni malo čudni, nema klasičnih kvaka samo "gumbi" zbilja sam "dinosaur". Bježim pred kišom od Opatije, brzo doma samo još dve tri fotografije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nakon što je prestao pljusak, koji me potjerao u unutrašnjost vlaka ostalo mi je fotografirati još par fotografija.

 

 

                                         Kratki predah od dugo očekivane kiše iskoristio sam za ovu fotografiju vlaka 4001 i lokomotive HŽPP 1141-306

20220330_130930.jpg.fa70e33f0a54ae93995fb38e0f627088.jpg

 

 

 

 Slijedeći me pljusak natjerao natrag i na ovu fotografiju iz nepovoljnog kuta HŽPP 1141-306. Malo ju je "uljepšala avangarada" likovne umjetnosti koja je sada in.

20220330_131031.jpg.3ecc106f144fa88a740f5fe88674bee0.jpg

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Škrljevo 31.03.2022. godine vlak 4605 HŽPP 1141-390, Bc 51785900006-2, Be 50782107022-8 čekaju autobuse iz Rijeke

 

20220331_114150.jpg.c449eca9e9607c63f126e6685a3d8db8.jpg

 

 

20220331_114254.jpg.3406fd8efab19b023a55f84029c96999.jpg

 

 

20220331_114314.jpg.97352ed1c222e19b0cf00a3940518100.jpg

 

kiša i dalje pada......

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Svibanj mjesec jučer je završio usputnim fotografijama, od kojih su prve dvije brzinske, a za treću sam išao na drugu istočnu stranu preko svih "englezera" te na kraju opet fotografirao sa industrijskog kolosijeka za Kukuljanovo na zapadnoj strani kolodvora, jer mi je tako povoljniji kut i lokomotiva je lijepo cijela u kadru.

 

                                                                               HŽ Cargo 1141-221 na drugom kolosijeku

20220531_172951.jpg.44dc825d4a09dbb290ae33432856012d.jpg

 

 

  Nakon snimke "Hrvatice" uputih se do garažirane ES 64U2-o73, D 183-573-6 Dispolok na Riječkoj izlaznoj strani. Lokomotiva je na slijepom kolosijeku između ulaznih signala pruge iz Šoića i pruge iz Sušak Pećina te ulaznih skretnica obje pruge u kolodvoru. Ovaj kolosijek nije izvorni štitni kolosijek, jer po njemu sada počinje pruga za Bakar, a sadašnji je položen lijevo od pruge za Bakar, gledajući  Riječku/Bakarsku stranu kolodvora

 

20220531_173039.jpg.332e3eea80f55d22fe3c5633ba4e9461.jpg

 

 

                                                                                   HŽ Cargo 2041-106 na sedmom kolosijeku

20220531_173013.jpg.63e9db51ddc04c142c50d913b0185f18.jpg

 

U daljini se već ćuo vlak iz Meje, no Master je postao neurozan, a poslušni se otac nije htio upuštati u raspravu, jer je njegova ideja bila na povratku zaustaviti se u Škrljevu.

I evo nas u "klimatskom" ljetu.

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Utorak 9. kolovoza 11:38 sati RegioJet vlak broj 1702  izlazi iz tunela Baudine i prolazi kolodvorom  Škrljevo. Kasni 90-ak minuta. HŽPP 1141-384.

IMG_20220809_113631_092.jpg.b42fcc3f337ebde1fe906654e45cccb0.jpg

 

IMG_20220809_113656_440.jpg.a40c596edc1968a569f24fea184070e0.jpg

 

IMG_20220809_113736_985.jpg.620d69ee304865bb475d80d8b0bd8f4b.jpg

 

IMG_20220809_113738_916.jpg.c38742f231c76c6db04dec98300c4df0.jpg

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Škrljevo 9. studenog 2022. nekoliko minuta poslije 11:30 sati.

 

                                                                      Skoro u minutu 3 mjeseca kasnije evo opet u ovoj temi. Glavna i solo uloga HŽ Cargo 1041-101.

IMG_20221109_114333_221.jpg.ec79926989c708417ba3be9bc6697f05.jpg

 

                                                                        Rafinerija u Urinju privremeno ne radi no cisterne za i iz Šoića i dalje nastavljaju prometovati.

IMG_20221109_114207_262.jpg.7869fc0fdf31c29e8815e24c7e4a792c.jpg

 

Niski oblaci se spuštaju, još malo i sakrit će pogled na kolodvor  Meju. Jesen je konačno stigla!

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...