Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
drempa- tzv-v7

Proba vagona

Recommended Posts

1142 iliti Brena.

 

Aj dobro, kaj more ona još uvijek potegnuti vagone iznad 160km/h.. :kul

 

Onda buju valjda osposobili sve vučne motore, jer inače bu trebalo malo pogurati da to dostigne, a i još kad me već krenulo, kaj buju počeli ubrzavati tam negdi oko Novske.. :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites
1142 iliti Brena.

Aj dobro, kaj more ona još uvijek potegnuti vagone iznad 160km/h.. :kul

Onda buju valjda osposobili sve vučne motore, jer inače bu trebalo malo pogurati da to dostigne, a i još kad me već krenulo, kaj buju počeli ubrzavati tam negdi oko Novske.. :hm

 

što inače nevozi sa svim motorima. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva probna vožnja Brene, je prema legendi, bila između Novske i Nove Gradiške.

 

183 km/h, mislim, ili tako nešto je njena apsolutna moguća tvornička testirana brzina.

Negdje sam pročitao, kako su Slovenci imali neke prerađene brene za pripomoć za 200 km/h, ali ne mogu više naći gdje je taj podatak na forumu...

 

Gdje će se to testirati baš sa Vmax na 180 km/h, hoće li između Novske i NG, ili drugdje?

:hm

 

Hoću snimati 180 km/h u prolazu prvi puta u uživo! Pogotovo ako je u blizini mog grada! :kul Kad će to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negdje sam pročitao, kako su Slovenci imali neke prerađene brene za pripomoć za 200 km/h, ali ne mogu više naći gdje je taj podatak na forumu...

 

Slovenci imali Brene? :kul :hm

 

Gdje će se to testirati baš sa Vmax na 180 km/h, hoće li između Novske i NG, ili drugdje?

 

Pa vjerojatno će se testirati na najboljoj dionici X. koridora, a to je od Strizivojne do Vinkovaca, točnije do Starih Mikanovaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za lokomotivu sam i ja pitao i rekli su brena.Znam da je brena na testu postigla nešto više od 180 pa mi je to bilo čudno.A zbog tog brzog dijela i idu do Vinkovaca.Jel netko zna koji će strojovođa vozit to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da znamo tko će imati tu privilegiju?Ako ništa onda ćemo sutra kad se proba vrati znati jeli bilo išta od toga ili je bila samo prica.Ako se nebudu kasno vratili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proba ako prođe sve uredu bez kašnjenja je najkasnije do pola 4 nazad ali ako zapnu u prometu prije pola 7 im se ne nadaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negdje sam pročitao, kako su Slovenci imali neke prerađene brene za pripomoć za 200 km/h, ali ne mogu više naći gdje je taj podatak na forumu...

 

Slovenci imali Brene? :wink: :lol:

 

 

I meni je ta priča malo čudna, ali negdje na forumu ima (ma sigurno ima, sjećam se, samo ne mogu naći), spomena o tome kako su oni imali(/još imaju?) 2-je Brene sa reduktorima za 200 km/h., kao moguću ispomoć. Nešto mi nije ta priča baš jasna, kao da se radi o nekom nesporazumu...

 

Gdje će se to testirati baš sa Vmax na 180 km/h, hoće li između Novske i NG, ili drugdje?

 

Pa vjerojatno će se testirati na najboljoj dionici X. koridora, a to je od Strizivojne do Vinkovaca, točnije do Starih Mikanovaca.

 

Danas najboljoj :cry: , ali dobro, doći će bolja vremena, ne radi se za džaba oko SB-a i SPS-a...

 

Sad će bar Brena imati opet šansu preći 160km/h i dokazati što može.

Kako u Hrvatskoj uopće stoje propisi, ako se vozi brže od 160 km/h?

U Njemačkoj treba posebne propise poštovati, ako se vozi pokusno brže od dozvoljene Vmax pruge (svi željeznički signali zeleni za pokusni vlak, crveni za sve ostalo, totalna blokada drugog prometa, ŽCPR svi blokirani, tj. spuštena rampa, gdje postoji). Ti propisi znače totalnu i apsolutnu prednost, a cijeli ostali promet je obustavljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Negdje sam pročitao, kako su Slovenci imali neke prerađene brene za pripomoć za 200 km/h, ali ne mogu više naći gdje je taj podatak na forumu...

 

Slovenci imali Brene? :mrgreen: :evil:

 

 

I meni je ta priča malo čudna, ali negdje na forumu ima (ma sigurno ima, sjećam se, samo ne mogu naći), spomena o tome kako su oni imali(/još imaju?) 2-je Brene sa reduktorima za 200 km/h., kao moguću ispomoć. Nešto mi nije ta priča baš jasna, kao da se radi o nekom nesporazumu...

 

Da nisu BRIŽITE?

Share this post


Link to post
Share on other sites
I meni je ta priča malo čudna, ali negdje na forumu ima (ma sigurno ima, sjećam se, samo ne mogu naći), spomena o tome kako su oni imali(/još imaju?) 2-je Brene sa reduktorima za 200 km/h., kao moguću ispomoć. Nešto mi nije ta priča baš jasna, kao da se radi o nekom nesporazumu...

 

Ne da je čudna, nego je nemoguća, jer Slovenci osim što imaju mrežu od 3 kV, nikada nisu imali Brene, a isto tako Brene nikada nisu imale reduktor za 200 km/h, već za 160 i 120 km/h.

Sve Brene koje su proizvedene nalaze se u Hrvatskoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proba samo što nije krenula. Danas ide pod brojem 12413.

 

Idu dva nova klimatizirana Bee , jedan spavaći, jean Beelt, obnovljeni Beel za bicikle (VP III razine) i jedan sivo-plavi Bl (nadam se friško ofarbani). :mrgreen:

 

proba.jpg


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

nadam se da će se netko zateć neggdje blizu probe, pa ako bude mogo uslikat ili snimit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proba samo što nije krenula. Danas ide pod brojem 12413.

 

Idu dva nova klimatizirana Bee , jedan spavaći, jean Beelt, obnovljeni Beel za bicikle (VP III razine) i jedan sivo-plavi Bl (nadam se friško ofarbani). :mrgreen:

 

http://img523.imageshack.us/img523/8851/proba.jpg

 

Sad baš to htjedoh napisati, ali pošto si me prestigao, samo da te nadopunim.

 

Vukla je 1142 003.

 

Prva dva Beelt-a idu do Vinkovaca, sa probom Vmax na HŽ, dakle 160 km/h+10% tolerancije, dakle na 176 km/h će ih testirati.

 

Druga dva WLA/WLB i Beelt idu do Slavonskog Broda.

 

Zadnji B ide samo do Nove Gradiške.

 

U Novskoj bi trebao biti sada, oko 11:30, pa tko stigne neka ga poslika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima li kakvih informacija, kolika je brzina postignuta, kako je bilo???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Htio sam ići u Novu Gradišku na stanicu uhvatiti situaciju, ali prilike nisu dopustile, grrr.

 

To je prokletstvo "dobrih susjeda", pa ti njima sređuj komp i zadrži se predugo... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet su malo šlampavi ovi koji se bave ispisom oznaka na vagonima:

 

jfatzl.jpg

 

Di je oznaka Mg?

 

To je već četvrti primjer samo kaj sam ja videl na vagonima koji su se vratili iz Gredelja u zadnja 3 mjeseca, da im fale bitne oznake, a di je tek ono kaj nisam videl.. 8)


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne da je čudna, nego je nemoguća, jer Slovenci osim što imaju mrežu od 3 kV, nikada nisu imali Brene, a isto tako Brene nikada nisu imale reduktor za 200 km/h, već za 160 i 120 km/h.

Sve Brene koje su proizvedene nalaze se u Hrvatskoj.

 

I tu imaš pravo... Naravno, to je argument. Kako bi i mogla 25 KV lokomotiva ići pod 3 KV? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer navečer ja sam vidio probni vlak u Banovi Jarogi (17.15 za Zagreb). Krasni vlak – najkrasno ali ovaj sivo-plavi Bl (s friškom lakom :roll: ).

 

Pozdrav,

Joachim (opet doma, nakon četiri danima u Slavoniji)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide ih 6.Dva obnovljena s biciklima 002 i 004,dva spavaća i 214 sa Sp i žlajfer 017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...