Jump to content
zeljeznice.net
drempa- tzv-v7

Proba vagona

Recommended Posts

Kolko me pamet služi - bila informacija da se vratima vagona može upravljati iz lokomotive. Al da se to nikad nije koristilo. I druga stvar po sjećanju, vrata se na vagonima automatski zatvaraju na 5 km/h (ili 10), ne na 20.

 

@Renato - poznat mi je taj zvuk. Ko da se neka opruga napinje pa zapne pa uz jaki tresak otpušta. Mislim da isključivo na wegmann postoljima i, kaj je najveća sramota - najviše na wegmannima na klimatiziranim vagonima. Prvi put došel u kontakt s takvim postoljem na noćnom za st, točnije kursnom Bl-u za zd friško izašlom s revizije (davno je to nekad biiiilooo :)). I od onda ništ do pred par godina kad je bila pošast tih glasnih postolja na klimatiziranim, pogotovo na današnjem 771/770. Odgovor kaj je s postoljima nisam dobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko me pamet služi - bila informacija da se vratima vagona može upravljati iz lokomotive. Al da se to nikad nije koristilo.

E to mene zanima, Brena ima komande, ali moraju se i vagoni opremiti time


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

E bravo, to je več odgovor. Daj reci sa čime se mjeri ponašanje postolja. To me zanima.

 

Ponašanje postolja mjeriš akceleratorima koje montiraš na neogibljene mase (kućišta osovinskih ležajeva), i na ogibljene mase (okvire okretnih postolja). Također se akceleratorima mjeri i udobnost vožnje, u tom slučaju isti se montiraju negdje na podu vagona ili ispod vagona na šasiju. Mogu se montirati i mjerači pomaka pa se njima snimaju hodovi primarnog i sekundarnog ogibljenja, bočni pomaci i slične veličine.

Postoje razni tipovi mjerne opreme kojom se mjere tlakovi u kočnicama, njima se snimaju kočni dijagrami dok vagon stoji u mjestu, a također se kočnica može snimati i tokom vožnje.

Prema mojim saznanjima Gredelj nema dovoljnu količinu mjerne opreme kojom bi opremio vagone da snima njihovo ponašanje u vožnji (prvenstveno mislim na akceleratore) ali njima se uglavnom snimaju nova vozila a ne vozila koja se vraćaju sa servisnih pregleda ili izvanrednih popravaka.

Da zaključimo: na probama se uglavnom vrše vizualni pregledi te se na osnovu subjektivne procjene procjenjuje kvaliteta izvedenih popravaka.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A končar kao ima i onako na Sp su svi potrošni djelovi na postolju promjenjeni i motke i to gvori renatu onaj zvuk kod skretanja jer su postolja jako kruta nakon Sp-a i Portose ja poznam nekog koji je radio na vagi on je puno veći mešter po pitanju postolja od tebe ima dugi staž i sva moguča vozila koja voze po hrvtaskoj ili izvan nje su bila kod nejga na vagi jer čuo sam kako ti rejšvaš kad treba dodat 400 kila na postolju ili maknut a postoji i mjatsorski način bez tolkim ststkanjem postolja u preši i optrečivanjem ostalih komponetni na postolju a time se dovoodi u rzik pucanje federa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A končar kao ima i onako na Sp su svi potrošni djelovi na postolju promjenjeni i motke i to gvori renatu onaj zvuk kod skretanja jer su postolja jako kruta nakon Sp-a i Portose ja poznam nekog koji je radio na vagi on je puno veći mešter po pitanju postolja od tebe ima dugi staž i sva moguča vozila koja voze po hrvtaskoj ili izvan nje su bila kod nejga na vagi jer čuo sam kako ti rejšvaš kad treba dodat 400 kila na postolju ili maknut a postoji i mjatsorski način bez tolkim ststkanjem postolja u preši i optrečivanjem ostalih komponetni na postolju a time se dovoodi u rzik pucanje federa

 

Da Drempa, Končar ima. Imao je, ima, i stalno kupujemo novu opremu.

 

Ja sam kratki dio svog staža vagao, dokazao da znam vagati, pa su me zbog toga unaprijedili, a važu neki drugi.

 

Da ti barem pereš prozore i održavaš posude za otpatke onako kako ja podešavam postolja...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali postoji majstroski način dobivanja na vagi ,taj dotićni ima puno više iskustva u vganju pa njemu više vjerujem nego tebi tako da čenmu radit nepotreban pritisak na opruge i federe bez potrebe preše tako da postoji način kako dobit ono fino ugođvanje bez da ostale konpnete trbe i i bilo bi kulturno ne ponižvat i guštat i onako svi znamo da je Končar bio na rubu da nije dobio nedavni posao jer plače ne dolaze od praznih hala a bit če mi još draže kad Gredelj izađe iz Stečaja i kapne otppremnina a u međuvrenu radit u struci za stalno , moj staž na interijeru je večinom uništen ne održvanjem i lošim održvanjem jer vozni park mi je previše puta prošao kroz ruke i ne zaboravi moju struku trebaš da napravi uloške od šperploče za postolja a d anisi nikad vago putničke vagone pa neznaš o čemu pričam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko me pamet služi - bila informacija da se vratima vagona može upravljati iz lokomotive. Al da se to nikad nije koristilo. I druga stvar po sjećanju, vrata se na vagonima automatski zatvaraju na 5 km/h (ili 10), ne na 20.

 

@Renato - poznat mi je taj zvuk. Ko da se neka opruga napinje pa zapne pa uz jaki tresak otpušta. Mislim da isključivo na wegmann postoljima i, kaj je najveća sramota - najviše na wegmannima na klimatiziranim vagonima. Prvi put došel u kontakt s takvim postoljem na noćnom za st, točnije kursnom Bl-u za zd friško izašlom s revizije (davno je to nekad biiiilooo :)). I od onda ništ do pred par godina kad je bila pošast tih glasnih postolja na klimatiziranim, pogotovo na današnjem 771/770. Odgovor kaj je s postoljima nisam dobil.

 

Točno to, dobro si opisao zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ponašanje postolja mjeriš akceleratorima koje montiraš na neogibljene mase (kućišta osovinskih ležajeva), i na ogibljene mase (okvire okretnih postolja). Također se akceleratorima mjeri i udobnost vožnje, u tom slučaju isti se montiraju negdje na podu vagona ili ispod vagona na šasiju. Mogu se montirati i mjerači pomaka pa se njima snimaju hodovi primarnog i sekundarnog ogibljenja, bočni pomaci i slične veličine.

Postoje razni tipovi mjerne opreme kojom se mjere tlakovi u kočnicama, njima se snimaju kočni dijagrami dok vagon stoji u mjestu, a također se kočnica može snimati i tokom vožnje.

Prema mojim saznanjima Gredelj nema dovoljnu količinu mjerne opreme kojom bi opremio vagone da snima njihovo ponašanje u vožnji (prvenstveno mislim na akceleratore) ali njima se uglavnom snimaju nova vozila a ne vozila koja se vraćaju sa servisnih pregleda ili izvanrednih popravaka.

Da zaključimo: na probama se uglavnom vrše vizualni pregledi te se na osnovu subjektivne procjene procjenjuje kvaliteta izvedenih popravaka.

Je, znači, u Zagrebu smo zakopčali 11 vagona i ako ih je svih 11 u Slavnoskom Brodu to je to... :)

Prošli smo probu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ako je koji neispravan mora sve vratit u zagreb pa u radionicu zašto bi neporebno isključili koji vagon kad sve mogu vratit nazad na doradu i poslje izađu u promet ,nije isto za putničkim vgaonim akao isa putničkim vlakovima , ida ispravi mPortosa svaki vagon po pitanju bili to bio izvradi poravak ili SP oni rade dijakgram kočnice te rade test sa kuglicama u galvnom i pomoćnom vodu te kočnice u slučaju opasnosti tze ih po testu blombiraju sve kaoi ručice za ulazna vrata jer i njih testiraju u sva 3 položaja jer je to normalna procedura za sigurnost vozila

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali postoji majstroski način dobivanja na vagi ,taj dotićni ima puno više iskustva u vganju pa njemu više vjerujem nego tebi tako da čenmu radit nepotreban pritisak na opruge i federe bez potrebe preše tako da postoji način kako dobit ono fino ugođvanje bez da ostale konpnete trbe i i bilo bi kulturno ne ponižvat i guštat i onako svi znamo da je Končar bio na rubu da nije dobio nedavni posao jer plače ne dolaze od praznih hala a bit če mi još draže kad Gredelj izađe iz Stečaja i kapne otppremnina a u međuvrenu radit u struci za stalno , moj staž na interijeru je večinom uništen ne održvanjem i lošim održvanjem jer vozni park mi je previše puta prošao kroz ruke i ne zaboravi moju struku trebaš da napravi uloške od šperploče za postolja a d anisi nikad vago putničke vagone pa neznaš o čemu pričam

 

Dragi naš Drempa.

 

Ja doista NIKAD nisam vagao putničke vagone, međutim vagao sam nekoliko lokomotiva, barem 15 tramvaja, sve prototipove EMV i DEMV te neke EMV iz serijske proizvodnje. Ne petljam se u ono što ne znam niti sumnjam u znanje tvog kompića koji sigurno NIKAD nije vagao niti jedan tramvaj ili EMV/DEMV.

 

Tvoj kompić kao niti ti nema pojma o načinu kako se podešavaju postolja tramvaja i vlakova pa se suzdrži od komentiranja onoga o čemu nemaš pojma.

 

Svako postolje koje sam osobno podesio, a bilo ih je 114 za EMV i DEMV te 27 komada za TMK 2200 nakon što je podgrađeno ispod EMV i TMK te nakon što je vozilo izvagano nije trebalo apsolutno nikakvo podešavanje pa bi ta činjenica trebala značiti da ja ipak znam svoj posao te da u Končaru vaga znači samo službenu provjeru dobro obavljenog posla na umjeravanju i uparivanju opruga, preciznoj montaži gumeno-metalnih elemenata te na podešavanju samih postolja u mjernoj napravi koju su projektirali, konstruirali i izradili te montirali, podesili i pustili u pogon sami djelatnici Končara.

 

Nemoj se ti brinuti oko Končara i Končarevaca, poslovi su osigurani na duže vrijeme, plaća je redovita i takva će i ostati, hale i kolosijeci unutar kruga prepuni su vozila u raznim fazama radova, obnove i modernizacije, ne pamtimo kada smo imali toliko posla.

 

i ako je koji neispravan mora sve vratit u zagreb pa u radionicu zašto bi neporebno isključili koji vagon kad sve mogu vratit nazad na doradu i poslje izađu u promet ,nije isto za putničkim vgaonim akao isa putničkim vlakovima , ida ispravi mPortosa svaki vagon po pitanju bili to bio izvradi poravak ili SP oni rade dijakgram kočnice te rade test sa kuglicama u galvnom i pomoćnom vodu te kočnice u slučaju opasnosti tze ih po testu blombiraju sve kaoi ručice za ulazna vrata jer i njih testiraju u sva 3 položaja jer je to normalna procedura za sigurnost vozila

 

Nemoj ti ispravljati mene jer ja nigdje nisam napisao ništa zbog čega bi me trebalo ispravljati.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurnost moraju radit bilo koji poprvak bio zato je onaj posebni za Gredelj certifikat za kočnicu bez toga ni jedno vozilo nejde u promet ili bi i to trebalo končaru dati ili nema kapacitete za to , brze poprvke svega ili hogeligaciju , Sigurnost je najvažnija stvka u cjeloj priči i doživio sam da pukne feder na svježe sastvljenom postolju zbog prevelike sile kod stiskanja u preši i dobivanja tog finog uravonteženja na postolju a sve zgog jedne podloške od šperploće

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je to hogeligacija?


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je to hogeligacija?

Homologacija na Drempinsko-Klingorškom jeziku


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Homologacija na Drempinsko-Klingorškom jeziku

:lool -mene zanima kak se to ipak na horvatskom jaziku kaže.


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lool -mene zanima kak se to ipak na horvatskom jaziku kaže.

Kad si se i ti javio imam 1 pitanje za tebe. Da li ste vi imali kakve probne vožnje na Samoborčeku? Ne mislim samo na vagonske probe nego općenito DMV i lokomotive. Možeš odgovoriti na uskotračnoj temi o Samoborčeku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su na probi bila četiri vagona: 61 78 20-70 094-7 Bee, 61 78 20-70 072-3 Bee, 50 78 21-07 016-0 Beet i 50 78 21-07 020-2 Beet.

r9r52c.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...