ErrAseR Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 Eto, zahvaljujući Tominoj informaciji i višku slobodnog vremena, povjerenstvo KLJŽ za ispitivanje ispravnosti magnetne kočnice na šinobusu uputilo se na kratki izlet nebi li vidli šta taj Hugo može i zna. Hugo ? ako niste znali i to je nadimak za šinobus, dobiven u lici... dakle dolaskom na kolodvor u obližnjem kafiću drstoka je uporno pokušavao naručiti neko piće, nakon 20 bezuspješnih pokušaja barmen ga upita: a da ja velim kaj imam? no dobro, Hugo sprijeda: pa malo iz profila na peronu jedan kordun policije, neš vjerovat ali na ovom šalteru kupuju karte, idu za drstokom u bubnjarce, jer im je neš on najsumnjiviji nakon kupovine zapjevale su po peronu: MLADA PARTIZANKA KOLO VODILA, ili tako nekaj... nakon što smo krenuli, i dizel motor je "zapjevao" drstoka je pau u stanje nirvane ajmo dalje, odma nakon par km vožnje naiđosmo na likovnu signalizaciju... Helou pipl in HŽ, pa ovo je pruga za europsku uniju a imate likovne signale... i ovaj se propeo ko da je popio jednu plavu... sad malo gledamo upravljački stol našeg Huga, ono crveno u čošku je obrtomjer, kao što vidite ušao je u "crveno" ( da baš, i na leru je crven) ovom signalu se baš i ne radi, ovo je predsignal "na žuto" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 9, 2008 Author Share Posted May 9, 2008 kontraliht je imao efekta, s ove strane se stari Ozalj ne vidi... a i ova čudna rampa nije najsjajnije ispala Stigosmo na prvu crtu bojiš... ma na granicu i kraj našeg puta... tamo daaaleko, daleko preko mora, tamo je jedna zemlja, ja neznam kooja Hugo je spreman za nazad... tu na zoomu 0 vidi se jedan čovjek... ne vidite? zoom 10X... a to je nasa rvacka policija... (zoom 40x)... depo vinkovci? treba napisat gore "kloštar podravski" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 9, 2008 Author Share Posted May 9, 2008 sada malo tehnikalija... na slici se vidi "vodokotlić" tj spremnik za vodu WC-a, na spremniku se vidi modifikacija tj jedno crijevo to crijevo vodi u ekspanzionu posudu hladnjaka vode dizel motora... ako zafali vode, otvori se slavina mudro... stalak za papir umivaonik rezervna voda, ak zafali... registrirajući brzinomjer je smjesten u ormaru tik do WC-a osigurači su kod strojovođe kao i relejna "centrala" vozimo se natrag prema Karlovcu... malo zelenila malo pogled unazad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 10, 2008 Author Share Posted May 10, 2008 ovo je vikendica Račanovih... još malo meni smješno postavljene rampe, mislim nije rampa smješna, nego nema takve rampe na dionicama gdje ja inaće vozim... još malo komandnog pulta... jedan ulazni signal koj se skriva u šumi... naime kad padne kiša i vodljivost je loša, ovaj signal je još teže uočljiv... u Kamanju, čekamo usput tetku prometnicu da zaključa, i da da polazak usmenim putem "iz vlaka" jedan "navodno" umjetno napravljen slap... stara i nova tvornica nekakvih žbuka... ova neuspjela fotografija bi trebala pokazati idiličnu vikendicu nekog nogometaša... drstoka?! kojeg onog?... 3 slike starog grada Ozlja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 10, 2008 Author Share Posted May 10, 2008 mislim da bi po pričanjima kolege ovo trebala biti stara elektrana?! preko ovog signala "na stoj" smo opičili ko metak... razlog? stanica ne radi... opet malo pulta... naš majstor... ovako strojovođa vidi stol... a ovako se vidi iz vlaka... naši putnici u vlaku... impregnacija pragova i stupova... pozdrav našem Hugu i našem majstoru... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Vauuuuuu... Odlično! Erraser p...o jedna šutiš o ovome Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Ta divna stara vremena kada su Bilogorom tutnjale "SREBRNE STRIJELE"!!! Dečki svaka čast oživjeli ste sjećanja na stare dobre uspomene. :jup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 10, 2008 Author Share Posted May 10, 2008 Erraser p...o jedna šutiš o ovome kak misliš šutim? pa jel vidiš datume? nisam fizički uspio ranije metnut... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reiche06 Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Odlične slike, priroda mi se tamo baš baš sviđa - mala brda, puno nekih rijeka, svega, ..lijepa scena, švecka drama, prozor, snijeg, .. , a i mogu reć da mi se sve više sviđaju starinska prijevozna sredstva, i sve starinsko (osim žena ) . Općenito, ja sam mislio da je taj šinobus nešto totalno out, međutim on čini mi se sasvim solidno održavan, i uredan, sve mi se više čini da je ta "stara gradnja" bila u mnogočem solidnija i bolja, pa i ljepša.. hm neznam Nego par (glupih) pitanja .. 1. Ono nisu prave policajke, jel tako?? 2. Zašto ovo cool prometalo ne vozi više nikud oko VK (a još i piše da tamo pripada ) 3. Jel se na toj pruzi stvarno koriste oni likovni signali, il je to samo ostalo od kad se prestalo koristit 1630 i neke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Bravo, sjajna (i duhovita) reportaža! mislim da bi po pričanjima kolege ovo trebala biti stara elektrana?! Iz ''stare elektrane'' (HE Ozalj) Zagreb je dobio prvu električnu struju. To je spomenik tehničke kulture nulte kategorije (isto kao šinobus kojim ste se vozili i pruga kojom ste prolazili ). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 10, 2008 Author Share Posted May 10, 2008 1. vjerojatno policajke nisu prave kad su imale krznene lisice, ali bio je dan maturanata pa vjerojatno imaju policijsku školu... 2. ne vozi jer mu je istekao rok trajanja, služi samo kao backup na ovakvim relacijama 3. da stvarno se koriste likovni signali... nema svetlosnih signala osim jednog svjetlosnog na jednom putnom prijelazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 ja sam mislio da je taj šinobus nešto totalno out, međutim on čini mi se sasvim solidno održavan, i uredan, sve mi se više čini da je ta "stara gradnja" bila u mnogočem solidnija i bolja, pa i ljepša.. Jelda? Ja sam isto bio malo skeptičan, ali me ŠB totalno oduševio, vlakić je udoban i prilično dobro "namješten" iznutra. Da ga se oboja u neke svježije boje onda ne bi ovakvi poput tebe i mene imali predrasude Ugl. meni se čini puno bolji po gotovo svemu od šveda a da ne govorimo o makozi Nego, jučer sam čuo vrlo zanimljivu priču da je jednom šinobus sa prikolicom vozio IC vlak za Zagreb, bio je neki zatvor pruge i nije bilo vlakova Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Bravo ErrAseR, odličan putopis, a one "smiješne" rampe i likovne signale imaš na istarskoj pruzi koliko voliš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davorseljan Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Lijep putopis. Svaka čast autorima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Bravo ErraSeR odlične slike i duhovit tekst ! Posebno me je oduševila ona slika gdje pruga tunelom prolazi ispod dvorca. Ovu prugu treba sačuvati po savku cijenu. Ako kod nas ikada proradi kakav muzejski vlak sa parnjačom onda ga treba voziti po ovoj pruzi. Ovdje bi dolazili railfanovi iz cijelog svijeta. Šinobus je posebna priča on izaziva, posebno kod nas starijih, silnu nostalgiju. Uostalom ako nemamo parnajču u voznom stanju imamo bar dobri stari šinobus. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Odličan putopis ... svaka čast. Ovo je po ljepotama zbilja jedna od najboljih pruga za pravi doživljaj vožnje šinobusom. Nego, je li HŽ osoblje i u službi tako budno kao ova teta ? naši putnici u vlaku...http://img372.imageshack.us/img372/6578/img4306bl7.jpg Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalanx Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Možda mi je negdje promaknulo... kako to da je šinobus mijenjao švađane taj dan? Inače, divna reportaža. Već sam nekoliko puta to naglasio, pa ću i ovdje, "ozaljska" pruga kako je mi Karlovčani najčešće zovemo, ima ogroman (neiskorišteni) turistički potencijal, samo da je nekog s vizijom i malo hrabrosti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 kako to da je šinobus mijenjao švađane taj dan? "najnovija" 4 šveda nisu prošla homologaciju pa je i ovaj jedan od njih koji je bio raspoređen za tu prugu povučen dok se to ne riješi. Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalanx Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 "najnovija" 4 šveda nisu prošla homologaciju pa je i ovaj jedan od njih koji je bio raspoređen za tu prugu povučen dok se to ne riješi. I onda je dobri, stari Hugo (mada nisam imao pojma da ga i tak zovu) uskočio u pomoć... Tnx na pojašnjenju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted May 11, 2008 Author Share Posted May 11, 2008 Nego, je li HŽ osoblje i u službi tako budno kao ova teta ? nadam se da nije, pa u ostalom to nije više osoblje, to je putnica, tako da smije malo zaklopit oci... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Baš mi je drago da se šinobus ponovno provozao,a pruga je zaista prekrasna... Nego,koliko je Hugo potegnuo? BTW,likovni signali se koriste na još mnogo pruga,recimo podravska pruga... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Nego,koliko je Hugo potegnuo? pa cirka jedno 60ak uzbrdo a i to na pol gasa, iako je dozvoljeno na toj pruzi 50 Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Nego,koliko je Hugo potegnuo? pa cirka jedno 60ak uzbrdo a i to na pol gasa, iako je dozvoljeno na toj pruzi 50 A nizbrdo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 A nizbrdo? pa isto tak... Malo je pruga preloša za ozbiljnije natjeravanje Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 još malo meni smješno postavljene rampe, mislim nije rampa smješna, nego nema takve rampe na dionicama gdje ja inaće vozim... Kak ne, pa imaš ju na Austrijskoj prije Zapadnjaka... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.