Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
zelenki

Talgo vlakovi za ZFBiH

Recommended Posts

Ne moze biti konkurentno nesto cega nema.Treba vlak uvesti dati povoljniju cijenu i bice putnika,ali da taj vlak vozi,a ne da zbog kojekakvih nestrucnjaka kasnio po par sati.

Bio je, pa smo vidjeli kako je konkurentan

 

Centrotrans i CroatiaBus sa zagrebačkog autobusnog kolodvora imali polazak u razmaku pola sata za Sarajevo. Oba poprilično puna


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za koliki broj bicikala Talgo ima prostora?

 

ponavljam pitanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nula.

 

Zabranjen je prijevoz bicikala u talgo garniturama. Biciklo se mora rasklopiti i upakovati u paket, te kao prtljag unijeti i postaviti na označeno mjesto za isti.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šteta. To mi sad stvara problem kod prijevoza po Bosni.

 

Trebali smo od Novigrada do Čapljine sa Talgom, pa dalje biciklima prema Dubrovniku...

 

Sad moramo tražiti nove mogućnosti preko Hrvatske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je na snazi zabrana, trebate nekoliko dana ranije probati ugovoriti na neki način eventualni kompromis.... Mada prilično su rigorozni u Talgu.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je na snazi zabrana, trebate nekoliko dana ranije probati ugovoriti na neki način eventualni kompromis.... Mada prilično su rigorozni u Talgu.

 

I onda kao nešto dogovore, pa dođu tamo i lik ih odbije... ako ne daju napismeno ne bi ja nekom tamo iz ŽFBH vjerovao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno. Na službeni dopis i dozvolu sam i mislio. Uostalom, jasna su pravila. Uvijek mogu reći nema ulaska i to je to.

 

Misljenja sam da bi se moglo obezbjediti 2 mjesta za biciklo i bife salonu jer je prostran i moglo bi se fiksirati lijepo.

 

Ali. Ko sam ja da se nešto pitam?


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi kraj ovog vlaka mi liči na trokolicu koju se vozila brača Trotter iz Mućki.

Prije nekoliko dana je ova serija odradila zadnju vožnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I netko zaboravio skinuti završni signal. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I netko zaboravio skinuti završni signal. :mrgreen:

Da :D

 

Kada sam ovo danas vidio, zaista nerealna slika. Elektrificirana pruga, Kenedijka i Talgo iza Kenedijke kao šlag na tortu :D

 

Možda testiraju Talgo za Tuzlu i Zvornik :D


Hubkekralj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima gdje u BiH da je dvokolosiječni promet? Možda vlak ide po nepravilnom kolosijeku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima gdje u BiH da je dvokolosiječni promet? Možda vlak ide po nepravilnom kolosijeku?

Pruga od Rajlovca do Stanice Sarajevo je dvokolosječna + 1. Dakle dva kolosjeka za putnički promet i jedan je isključivo teretni i isti zavšava u centralnoj Pošti kod autobuske stanice.

 

Ovaj voz sa klipa se kreće ispravnom stranom. Uglavnom u zadnje vrijeme svi vozovi idu ovim "srednjim" kolosjekom sa klipa bez obzira na smjer. Krajnje lijevi je dosta zahrđao i nije se dugo prometovalo. Zašto je to tako, ne znam. Ovaj kolosijek na kojem snimatelj stoji je teretni.

 

Meni veća misterija odkud 661 sa Talgo garniturom i to noćnom koja prometuje za Bihać.


Hubkekralj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je stara vijest koju su izvukli iz naftalina... Pricalo se pa je sve stalo... Vlakovi do Ploča ne voze (mislim da do Capljine najdalje), a ZG-SA je odavno ukinuto... nema nikakve postojece veze sa starim vagonima

 

EDIT: ne znam kako je ovaj post zavrsio ovdje jer sam odgovarao na Toni SK o pomaku u ponovnom uvodjenju veze ZG-SA za talgom...

pa neka netko izbrise...


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto bi bila misterija ako je 661 na Talgo vozu za Bihac. U VV Bihac je permanentno stacionirana po jedna lok.serije 661 za tamosnje potrebe.U Bihacu na njoj mogu izvrsiti dnevni pregled,izmjene kocionih papuca i neke sitne tekuce opravke.Sve ostalo se radi u Rajlovcu.I...kad tu lok. 661 u Bihacu treba zamjeniti drugom iz Rajlovca,a ovu vratiti u Rajlovac daj je na Talgo za Bihac ova sto je dovukla voz iz Sarajeva,a ova sto treba iz Bihaca da se vrati u Sarajevo,vrati i Talgo voz.Zasto u tom slucaju davati na voz i lok.441. Stvar je jednostavna ko pekmez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali po snimkama to nije vlak za Bihać nego za Mostar i Čapljinu vidi se po prtalima nosaća kontaktne mreže!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Meni veća misterija odkud 661 sa Talgo garniturom i to noćnom koja prometuje za Bihać.

Za lokaciju pišeš da je pruga Rajlovac-Sarajevo želj.stanica, i pišeš da je ovo noćna garnitura.

Jedino logično objašnjenje je da 661 vuče Talgo garnituru na servisni pregled ili na tokarenje kotača u depo Rajlovac.

661 vjerojatno nema pomoćni generator kojim bi napajao strujom Talgo kompoziciju, ne znam imaju li Talgo vagoni kakav dizel agregat za samonapajanje, ali ako nemaju onda 661 nema uvjeta za vuču Talga u kojemu bi putovali putnici.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali po snimkama to nije vlak za Bihać nego za Mostar i Čapljinu vidi se po prtalima nosaća kontaktne mreže!

Bice da je to dizel odvukao garnituru Talga u Rajlovac u depo i putnicke stanice onako za usput.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god, zanimljiva kombinacija.

 

Ipak mišljenja sam da bi 661 za Bihać bio nepotrebni trošak iz razloga što je dizel puno skuplji od struje a cijela dionica je elektrificirana. Ako bi bilo potrebe vraćati 661 u Bihać, ekonomičnije je zakačili je na kraju kompozicije i ugašenu je odvući nego trošiti skupo gorivo bez potrebe.

 

Ipak nakon ovih postova i odgovora, mislim da je Talgo odvučen u depo na dnevni servis i pripremu za put u Bihać.


Hubkekralj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

661 vjerojatno nema pomoćni generator kojim bi napajao strujom Talgo kompoziciju

Grijanje vlaka se ne napaja iz pomocnog generatora....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma Talgo vuče dosta struje. Sama elektronika je unutra. Ova 661 nema šanse da može nahraniti ovu kompoziciju. Jedino bi mogla žuta 221 mislim ali i nju kada su testirali, nije se baš najbolje pokazala. Ta lokomotiva je bila u nekim kombinacijama za Bihać dok se pruga nije elektrificirala. Sada svakako nema smisla forsirati bilo koji dizel za Bihać pogotovo što elektri imamo na bacanje kako su se iz Turske vratile one rentane.


Hubkekralj.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

7D1, malo je prohrđala na jednom kraju ali ništa ozbiljno...

1xdbTMV.jpg

IezdYSL.jpg

I 7N1.

6yUwrYO.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...