Jump to content

Po Istri – zgorun, zdolun i okolo (1. dijo)


Pfaff

Recommended Posts

Najbolja supruga na svijetu imala je nekog posla u Pazinu pa sam se ja našao u ulozi logističara (šoferčine). Kad smo u 9:00 ujutro došli u Pazin, zapitala me brižnim glasom: "Jadni moj, a što ćeš ti raditi do šest navečer?". Mudro sam šutijo i stalno mislijo o karti Istre i slikopisnoj opremi koja je čučala u bunkeru.

 

Vrijeme nije bilo najbolje, čak je nešto sitno i kišilo, ali nadao sam se da će mi bogovi ipak biti naklonjeni.

 

Evo, za početak, da vas malo ufuram...

 

Pazin – središte Istre

 

Pruga ulazi u Pazin preko željeznog mosta preko ceste i Pazinčice

 

Pazin01.jpg

 

Pazin02.jpg

 

Pazin03.jpg

 

Vidiii! Vodometar na sunčanu struju :lool

 

Pazin04.jpg

 

Ovo je pazinska Copacabana – tu se mladi ljeti kupaju & sunčaju

 

Pazin05.jpg

 

Par detalja mosta

 

Pazin06.jpg

 

Pazin07.jpg

 

Pazin08.jpg

 

U nastavku se cesta penje i prelazi preko pruge

 

Pazin09.jpg

 

Pazin10.jpg

 

Smjer Cerovlje...

 

Pazin11.jpg

 

... i smjer Pazin

 

Pazin12.jpg

 

Pruga mi je sad zdesna...

 

Pazin13.jpg

 

... pa onda pravi zavoj i preko mosta ide na stanicu (zapetljano k'o svinjska crevca, rekao bi Kobler!)

 

Pazin14.jpg

 

Dobar detalj

 

Pazin15.jpg

 

Ajmo se popet na nasip – tu ima interesantnih naprava:

 

Pazin16.jpg

 

Pazin17.jpg

 

Pazin18.jpg

 

Nema odbojnike???

 

Pazin19.jpg

 

Pazin20.jpg

 

Skretnica je na samom mostu!

 

Pazin21.jpg

 

Još malo radnih vozila

 

Pazin22.jpg

 

Pazin23.jpg

 

Piše da je eksplozivan pa ga vuku na dugačkom štapu k'o da je kužan :lool

 

Pazin24.jpg

 

Lijepi vagon

 

Pazin25.jpg

 

Bucko en face!

 

Pazin26.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pazin – nastavak

 

Pazinski kolodvor ima lijepu adresu

 

Pazin27.jpg

 

Kolodvor s cestovne strane

 

Pazin28.jpg

 

Ima sličnu loggiu za ulaz na perone kao i rovinjski kolodvor. S desna su nažalost prigradili nekakav buffet

 

Pazin29.jpg

 

Ulaz za putnike

 

Pazin30.jpg

 

Bez guranja, molim :mrgreen:

 

Pazin31.jpg

 

Ima cjenik

 

Pazin32.jpg

 

I vozni red (i čak dvije putničke blagajne)

 

Pazin33.jpg

 

Čekaonica...

 

Pazin35.jpg

 

... urešena povjesnim slikama lokomotiva na pazinskoj stanici – sve kako se pristoji

 

Pazin34.jpg

 

Pazin36.jpg

 

Pazin37.jpg

 

Ajmo na peron – za početak, spomenik palim željezničarima

 

Pazin38.jpg

 

Smjer Cerovlje

 

Pazin39.jpg

 

Kolodvor s operativne strane

 

Pazin40.jpg

 

Nadstrešnica...

 

Pazin41.jpg

 

... s dobrim, starim, K.u.K. stupićima!

 

Pazin42.jpg

 

Pazin43.jpg

 

Šefa stanice (po običaju) nisam uspijo uslikati!

 

Pazin44.jpg

 

Ulazna loggia s kolodvorske strane

 

Pazin45.jpg

 

I naravno... (Šef stanice je taman ušao pa se nisam htijo nametati s fotićem da ne budem krivo shvaćen!)

 

Pazin46.jpg

 

Smjer Vodnjan i pogled na tvornicu stočne 'rane

 

Pazin47.jpg

 

Bijo sam lijen ić provjeravat kamo ide ovaj odvojak

 

Pazin48.jpg

 

Skretnica za ovaj odvojak je skrivena – pitam se zašto?!?

 

Pazin49.jpg

 

Natrag prema kolodvorskoj zgradi

 

Pazin50.jpg

 

Ovdje se zaustavlja Šved :lool

 

Pazin51.jpg

 

Verglec za rampu...

 

Pazin52.jpg

 

Dosti je bilo – homo ća z te škuje!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

U nastavku sam htijo sam ići pogledati da li ima čega u (Pot)Pićnu, ali je cesta zatvorena pa sam krenuo preko Paza do Ćepić-polja.

 

Ruševine starog Paza

 

Kozljak01.jpg

 

Vrijeme nije pogodno za kič-fotografije, ali svejedno evo par vizura:

 

Kozljak02.jpg

 

Kozljak03.jpg

 

Kozljak04.jpg

 

U daljini se vidi pruga Lupoglav – Štalije na obronku Učke

 

Kozljak05.jpg

 

Kozljak06.jpg

 

Tu dolje je Boljunsko Polje gdje je rođen nono od moje žene, ali kako nije bijo željezničar, neću to ni spominjati da ne upadnem u OT :mrgreen:

 

Kozljak07.jpg

 

Ulazim u Šušnjevicu – obratiti pažnju na dvojezični natpis

 

Kozljak08.jpg

 

Jope pruga na obronku – tone sve niže

 

Kozljak09.jpg

 

Kozljak10.jpg

 

Uuups! Evo je uz cestu

 

Kozljak11.jpg

 

Smjer ž.st. Učka

 

Kozljak12.jpg

 

Ima i mostić – k'o pravi

 

Kozljak14.jpg

 

Smjer Kršan

 

Kozljak13.jpg

 

Nakon malo raspitivanja i još 5 kilometara stigao sam do nekadašnje stanice Kožljak

 

Kozljak15.jpg

 

Stanična zgrada s "ulične strane"

 

Kozljak16.jpg

 

Netko je od starih pragova napravijo zgodan mostić

 

Kozljak17.jpg

 

Pravac ž.st. Učka

 

Kozljak18.jpg

 

Pravac Kršan

 

Kozljak19.jpg

 

Stanica je ukinuta. Nekad je imala dva kolosijeka, danas su ostali samo tragovi

 

Kozljak20.jpg

 

Ovdje je nekad bila kolska vaga

 

Kozljak21.jpg

 

Sad je ostala samo rupa!

 

Kozljak22.jpg

 

Hm? (Ne koristi se pa CENZURA nije potrebna :lool

 

Kozljak23.jpg

 

Stanična zgrada je potpuno devastirana

 

Kozljak24.jpg

 

Kozljak25.jpg

 

Kozljak26.jpg

 

No, dnevnik je ostao za uspomenu na stolu

 

Kozljak27.jpg

 

Kućica za vagara

 

Kozljak28.jpg

 

U nekadašnjem skladištu netko drži sijeno

 

Kozljak29.jpg

 

Ne znam čemu ovo služi al' mi se dopalo

 

Kozljak30.jpg

 

Zahvaljujući demokratskim i inim promjenama, ovo je sad uvozna roba!

 

Kozljak31.jpg

 

Na platou pred stanicom je golema mlaka blatne vode

 

Kozljak32.jpg

 

Ostaci drugog kolosijeka u smjeru Kršana

 

Kozljak33.jpg

 

Idem prema ulaznom signalu u smjeru ž.st. Učka. Na nekadašnjem drugom kolosijeku ima nešto pričuvnog/zamjenskog materijala

 

Kozljak34.jpg

 

Moje nejake snage mi nisu omogućile dizanje poklopca, ali pretpostavljam da je ispod njega rupa

 

Kozljak35.jpg

 

Ovdje je nekoć bilo pojilište za parnjače

 

Kozljak36.jpg

 

Kozljak37.jpg

 

Ložačeva jama

 

Kozljak38.jpg

 

Kozljak39.jpg

 

S ovim pragovima nisu bili zadovoljni

 

Kozljak40.jpg

 

Stražarnica na ulazu iz smjera ž.st. Učka

 

Kozljak41.jpg

 

Potpuno je devastirana

 

Kozljak42.jpg

 

Uređaji su uklonjeni

 

Kozljak43.jpg

 

Kozljak44.jpg

 

Kozljak46.jpg

 

Još jedan detalj unutrašnjosti

 

Kozljak45.jpg

 

Kozljak47.jpg

 

Posljednji pogled prema Učki

 

Kozljak48.jpg

 

Vraćam se prema staničnoj zgradi – smjer Kršan

 

Kozljak49.jpg

 

Područje stanice je još uvijek okruženo ogradom

 

Kozljak50.jpg

 

Hladno je pa ptičica još nema

 

Kozljak51.jpg

 

Još razbijenih betonaca. Drveni su OK, a svako toliko zapažam ponekog novog

 

Kozljak52.jpg

 

I na suprotnoj strani je rupa s (teškim) poklopcem

 

Kozljak53.jpg

 

Već sam prilično odmakao. Ovo je pogled prema staničnoj zgradi, lijevo je donji stroj nekadašnjeg drugog kolosijeka.

 

Kozljak54.jpg

 

Kozljak55.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Kožljak – nastavak

 

Opa, skladište novih betonskih pragova (kad smo onomad bili na nekadašnjem pružnom prijelazu ispod Kršana, vidjeli smo da je cijela ta dijonica na betonskim pragovima)

 

Kozljak56.jpg

 

Kozljak57.jpg

 

Netko se igrao ili se vijci po PS ovako slažu?

 

Kozljak58.jpg

 

Još pribora...

 

Kozljak59.jpg

 

Onaj Slovenac je u "Malom Tiru" napisao da je u Kožljaku nekoć bila okretaljka no ja nisam našao ništa sličnog, a bijo sam opasno blizu signalnoj stražarnici. Hm? To još treba ispitati, možda će netko u švedu kojeg ćemo iznajmiti za izlet po ovoj pruzi znati više...

Nije mi se više hodalo (sorry, Glažar) pa sam samo malo zumirao :lool

 

Kozljak60.jpg

 

Čitav kraj djeluje dosta depresivno s čudnim i ružnim kućama. Oblačno nebo nije pridonosilo ugođaju...

 

Kozljak61.jpg

 

Kozljak62.jpg

 

Vratijo sam se na glavnu cestu i idem prema Vozilićima. Uuuups! Paj' ovo!

 

Kozljak63.jpg

 

Tunel (mislim da je izvorno bujični prodor) je dugačak jer su iznad njega bila dva kolosijeka. To je otprilike točno ispod onih betonaca

 

Kozljak64.jpg

 

Evo ga s gornje strane

 

Kozljak65.jpg

 

Pruga će udesno prema Kršanu, a ja ću ravno prema Vozilićima

 

Kozljak66.jpg

 

Radi lakšeg snalaženja, evo sam na karti obilježijo nekadašnju stanicu Kožljak.

 

Kozljak67.jpg

 

Inače, Narcis nas je jednom naučijo da je kolodvor Heki najduži u Istri, ali i ovaj je bil fanj dug :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Odlučijo sam krenuti dalje prema Raši vidjeti što tamo ima od željezničkih (infra)struktura. Od Vozilića prema Labinu pa nizbrdo prema Raši.

Skrećem za Krapan – odavde je nekoć vozila rudnička željeznica (električna – nepoznate voltaže :lool) prema Štalijama. Pretpostavljam da je išla preko ovog mosta.

 

Vlaska01.jpg

 

U Raši nisam uočijo ništa nalik željezničkoj stanici, pruga je bila visoko gore na obronku, a zaklanja ju šiblje. Idem dalje po jamavoj cesti punoj blatnjave vode i stižem do nekadašnje termoelektrane Vlaška. Građena je namjenski za snabdijevanje strujom rudničke željeznice. Mislim da je imala snagu od 7 MW. Posljednji je put bila u funkciji negdje u doba Milke Planinc kad je u sveopćoj nestašici struje stavljeno u pogon sve što je postojalo...

 

Nisam stručnjak za termoelektrane pa ću pustiti da slike govore

 

Vlaska02.jpg

 

Vlaska03.jpg

 

Vlaska04.jpg

 

Vlaska05.jpg

 

Vlaska06.jpg

 

Vlaska07.jpg

 

Vlaska08.jpg

 

Vlaska09.jpg

 

Vlaska10.jpg

 

Vlaska11.jpg

 

Vlaska12.jpg

 

Vlaska13.jpg

 

Vlaska14.jpg

 

Vlaska15.jpg

 

Vlaska16.jpg

 

Vlaska17.jpg

 

Vlaska18.jpg

 

Vlaska19.jpg

 

 

Vlaska20.jpg

 

Vlaska21.jpg

 

Strašno...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Idem prema Štalijama. Evo na što liči cesta

 

Vlaska22.jpg

 

Rijeka Raša i pruga Lupoglav - Štalije

 

Vlaska23.jpg

 

Vlaska24.jpg

 

U daljini se vidi stanica (Most) Raša

 

Vlaska27.jpg

 

Vlaska25.jpg

 

Uuuups! A što je ovo? Ajmo malo gore

 

Vlaska26.jpg

 

Ostaci KM nekadašnje rudničke željeznice. Wow!

 

Vlaska28.jpg

 

Vlaska29.jpg

 

Ikebana :mrgreen:

 

Vlaska30.jpg

 

Hm?

 

Vlaska32.jpg

 

Ni za ovo ne znam čemu je služilo, al' dobro izgleda

 

Vlaska33.jpg

 

A di je pruga? Mislim da će trebati naći hodanju sklone dobrovoljce koji bi odavle prehodali prugu do Raše :lool :lool

 

Vlaska31.jpg

 

Evo me u Štalijama. Neki vele da je ovo bila drobilana sa separacijom. Slikam samo izdaleka jer me neki grdo gledaju (piše ispod da je to carinska zona – svašta)

 

Vlaska34.jpg

 

Vlaska35.jpg

 

Vlaska41.jpg

 

Proljeća ni od korova...

 

Vlaska36.jpg

 

Vlaska37.jpg

 

Još par slika pruge u Štalijama (već viđeno)

 

Vlaska38.jpg

 

Vlaska39.jpg

 

Vlaska40.jpg

 

Htijo sam još otići do stanice Raša, ali je onda nazvala SWMBO i rekla da je skratila boravak te neka se izvolim što prije nacrtati u Pazinu.

To ćemo ipak morati iz iznajmljenog šveda...

 

Evo još i malog zemljovida predmetne lokacije:

 

Vlaska42.jpg

 

I to bi bilo to. Čekam neku slijedeću prigodu za nastavak...

 

Idem prati auto. Izgleda k'o da je bijo u Crnoj Mlaki :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Bravo :jup:jup:jup

Jel te bole noge :twisted:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Bravo :jup:jup:jup

Jel te bole noge :twisted:

Ne pretjerano - ja sam stari ljenivac, a bijo sam sam pa nije bilo nadobudnih u ekipi... :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Odlično, siguran sam da si se bolje proveo (a i mi sada s tobom) nego tvoja žena ... a išao si kakti radi nje ... :kul

 

Oni industrijski ostaci su djeluju zaista zastrašujuće. Sigurno nisi dobio velike oči, čuo čudne zvukove, vidio krvožedne šišmiše, ruke koje vire iz zidova ... :?:n065.gifd030.gif

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Odlično, siguran sam da si se bolje proveo (a i mi sada s tobom) nego tvoja žena ... a išao si kakti radi nje ... :kul

 

Oni industrijski ostaci su djeluju zaista zastrašujuće. Sigurno nisi dobio velike oči, čuo čudne zvukove, vidio krvožedne šišmiše, ruke koje vire iz zidova ... :?:n065.gifd030.gif

 

:mrgreen:

Nemaš frke. Imam povišene masnoće u krvi (sic!) pa me najbolja supruga na svijetu napaja nekakvim napitkom od češnjaka :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Odlično!

Sad sam vidio početak (zapravo kraj) one pruge za koju sam davno pitao, ali zbilja bi ju trebalo prohodati cijelu. Nadam se da će se brzo pružiti prilika za to (nekome... :wink: )

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Bravo :jup:jup:jup

Jel te bole noge :twisted:

Ne pretjerano - ja sam stari ljenivac, a bijo sam sam pa nije bilo nadobudnih u ekipi... :lool

Sad mi je jasno zašto si šutijo u svezi & glede ovog ekspedišna,da smo mi bili s tobom morao biš puno,puno hodati......

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast,

 

Covjek volontira ili mora (:-)) da vozi zenu i zabavi se vise nego ona sama

 

 

Pogledah onaj cjenovnik sa kolodvora Pazin:

Ima li iko pojma o slijedecem

 

 

Vidim da je cijena vozne karte zo Zagreba ( a via

ljubljana) 110.30 za jedan pravac a 166.60 za povratnu.

 

Istovremeno je drugim pravcem za istu relaciju cijena karte u jednom smjeru 108.70 - znaci jefitinja od pravca via Ljubljana) ali je 176.40 cijena povratne - znaci 10 Kuna skuplje nego via Ljubljana.

Koja je tu logika ???

 

 

 

A nislim da je ona skretnica na kolodvoru Pazin skrivena-ukopana iz cisto logistickih razloga (jer smeta)

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast kolegi Pfaffu, fotografije govore više od riječi. Bogme je trebalo truda i vremena za ovo.

 

Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. :mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To,Pfaff svaka čast!! :D

 

Pa gdje će railfana nego na pruge,štoviše,mislim da je naš Pfaff bio presretan što je njegova najbolja žena na svijetu imala posla baš u Istri... :mrgreen::lol:

Link to comment
Share on other sites

:jup za putopis!

 

Pazin – nastavak

 

Bijo sam lijen ić provjeravat kamo ide ovaj odvojak

 

http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/KrasnaZemljo/Pazin48.jpg

 

Evo, vidi u OVOJ TEMI kamo ide taj odvojak. Zapravo vrlo brzo završava i čak na tvojoj slici se vidi di je kraj. A oni mali žuti bili su tada parkirani baš tu na kraju tog malog odvojka.

 

E, da, imaš i par slika unutrašnjosti ureda šefa stanice :D

... dokol budu svitit zvizde, teći vode...

zzoric72@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. :mrgreen::mrgreen:

Sorry, opet sam popojmao brkove :mrgreen: Ne znam zašto su mi Heki tako simpa, uvijek mi padnu napamet...

Borut? Istraživanje? Naravno :lol: Svakako moramo u istraživanje uključiti i stajalište Hum :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Slobodan sam čestitati Pfaffu na sjajnom putopisu.

Ako smo mi majstori suspensa, najviši forumaš (mjereno od tla, a ne u hijerarhiji :mrgreen: ) je majstor korištenja obveza bračne družice za zasipanje lijepim i sadržajnim fotkama.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Moram malo doraditi putopis...

Jutros sam pomnije pregledavao fotke (to se, naravno, radi post festum) i ustanovijo kako je zapravo termoelektrana "Vlaška" lijep primjer industrijske arhitekture (u mislima uklonite smeće i pokrpajte objekt) koji se lijepo uklapa u okoliš - za razliku od TE "Plomin". Iskorišteno je prirodno proširenje Raškog polja, a objekt je dosta dobro priguran uz brdo

 

Vlaska21.jpg

 

Obratite pažnju kako je dimnjak praktički ukopan u brdo i viri samo koliko treba.

Kad sam bijo unutra, pitao sam se što je ovo - ulaz u rov kojim se stiže u podnožje dimnjaka!!!

 

Vlaska08.jpg

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Pfaff, :jup za još jednu lijepu i zanimljivu slikovnicu. Gledam fotografije nastale na istom mjestu i ne mogu se oteti dojmu kontrasta koji nastaje vremenskim odmakom od nekoliko destaka godina. U nekom slučaju to veseli a u nekom rastužuje, možda je nekad bilo ljepše :?

P.S. Nadam se da tvoja gospođa ima još poneki razlog da te izvuće u prostor Istre. :wink:

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

Putopis je za -6!! Bravo !!

 

Evo kraj tog odvojka u Pazinu

788px-H%C5%BD_9100_series_work_train_%2801%29.JPG

 

Inace, ima li itko ideju gdje su i KAKO ova vozila otišla?

 

P.S. Pfaff neznam dal si to primjetijo, kad sam ja bio u Pazinu sav je kolodvor zaudarao po stočnoj hrani...

Link to comment
Share on other sites

P.S. Nadam se da tvoja gospođa ima još poneki razlog da te izvuće u prostor Istre. :wink:

Ako si oženjen, onda znaš da je to izvjesno :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. :mrgreen::mrgreen:

Sorry, opet sam popojmao brkove :mrgreen: Ne znam zašto su mi Heki tako simpa, uvijek mi padnu napamet...

Borut? Istraživanje? Naravno :lol: Svakako moramo u istraživanje uključiti i stajalište Hum :lool

 

A-a, najduži je ipak Lupoglav. Kolodvor Borut je malo zavojit pa izgleda dulji, ali nije najdulji. Heki ima dvije stanice: Heki tovarište (crveno je sve od boksita) i Heki stajalište. To su prve stanice od Pazina prema Puli.

 

A stajalište Hum je izneđu Boruta i Lupoglava, dok je do sela Hum od stanice nekih 3 km.

 

P.S. Pfaff neznam dal si to primjetijo, kad sam ja bio u Pazinu sav je kolodvor zaudarao po stočnoj hrani...

Silosi od Purisa su iznad kolodvora- stočna hrana za purane ti je zamirisala.

Link to comment
Share on other sites

Najprije bravo za Pfaffa, još jedan zanimljiv putopis. :D

 

A-a, najduži je ipak Lupoglav. Kolodvor Borut je malo zavojit pa izgleda dulji, ali nije najdulji.

Ne znam po kojoj definiciji si određivao najduži kolodvor, no po najvećoj dopuštenoj duljini vlaka Borut je ispred Lupoglava za ~100 metara.

 

r101duzinekolodvoraty9.gif

Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...