Pfaff Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Najbolja supruga na svijetu imala je nekog posla u Pazinu pa sam se ja našao u ulozi logističara (šoferčine). Kad smo u 9:00 ujutro došli u Pazin, zapitala me brižnim glasom: "Jadni moj, a što ćeš ti raditi do šest navečer?". Mudro sam šutijo i stalno mislijo o karti Istre i slikopisnoj opremi koja je čučala u bunkeru. Vrijeme nije bilo najbolje, čak je nešto sitno i kišilo, ali nadao sam se da će mi bogovi ipak biti naklonjeni. Evo, za početak, da vas malo ufuram... Pazin – središte Istre Pruga ulazi u Pazin preko željeznog mosta preko ceste i Pazinčice Vidiii! Vodometar na sunčanu struju Ovo je pazinska Copacabana – tu se mladi ljeti kupaju & sunčaju Par detalja mosta U nastavku se cesta penje i prelazi preko pruge Smjer Cerovlje... ... i smjer Pazin Pruga mi je sad zdesna... ... pa onda pravi zavoj i preko mosta ide na stanicu (zapetljano k'o svinjska crevca, rekao bi Kobler!) Dobar detalj Ajmo se popet na nasip – tu ima interesantnih naprava: Nema odbojnike??? Skretnica je na samom mostu! Još malo radnih vozila Piše da je eksplozivan pa ga vuku na dugačkom štapu k'o da je kužan Lijepi vagon Bucko en face! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Pazin – nastavak Pazinski kolodvor ima lijepu adresu Kolodvor s cestovne strane Ima sličnu loggiu za ulaz na perone kao i rovinjski kolodvor. S desna su nažalost prigradili nekakav buffet Ulaz za putnike Bez guranja, molim Ima cjenik I vozni red (i čak dvije putničke blagajne) Čekaonica... ... urešena povjesnim slikama lokomotiva na pazinskoj stanici – sve kako se pristoji Ajmo na peron – za početak, spomenik palim željezničarima Smjer Cerovlje Kolodvor s operativne strane Nadstrešnica... ... s dobrim, starim, K.u.K. stupićima! Šefa stanice (po običaju) nisam uspijo uslikati! Ulazna loggia s kolodvorske strane I naravno... (Šef stanice je taman ušao pa se nisam htijo nametati s fotićem da ne budem krivo shvaćen!) Smjer Vodnjan i pogled na tvornicu stočne 'rane Bijo sam lijen ić provjeravat kamo ide ovaj odvojak Skretnica za ovaj odvojak je skrivena – pitam se zašto?!? Natrag prema kolodvorskoj zgradi Ovdje se zaustavlja Šved Verglec za rampu... Dosti je bilo – homo ća z te škuje! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 U nastavku sam htijo sam ići pogledati da li ima čega u (Pot)Pićnu, ali je cesta zatvorena pa sam krenuo preko Paza do Ćepić-polja. Ruševine starog Paza Vrijeme nije pogodno za kič-fotografije, ali svejedno evo par vizura: U daljini se vidi pruga Lupoglav – Štalije na obronku Učke Tu dolje je Boljunsko Polje gdje je rođen nono od moje žene, ali kako nije bijo željezničar, neću to ni spominjati da ne upadnem u OT Ulazim u Šušnjevicu – obratiti pažnju na dvojezični natpis Jope pruga na obronku – tone sve niže Uuups! Evo je uz cestu Smjer ž.st. Učka Ima i mostić – k'o pravi Smjer Kršan Nakon malo raspitivanja i još 5 kilometara stigao sam do nekadašnje stanice Kožljak Stanična zgrada s "ulične strane" Netko je od starih pragova napravijo zgodan mostić Pravac ž.st. Učka Pravac Kršan Stanica je ukinuta. Nekad je imala dva kolosijeka, danas su ostali samo tragovi Ovdje je nekad bila kolska vaga Sad je ostala samo rupa! Hm? (Ne koristi se pa CENZURA nije potrebna Stanična zgrada je potpuno devastirana No, dnevnik je ostao za uspomenu na stolu Kućica za vagara U nekadašnjem skladištu netko drži sijeno Ne znam čemu ovo služi al' mi se dopalo Zahvaljujući demokratskim i inim promjenama, ovo je sad uvozna roba! Na platou pred stanicom je golema mlaka blatne vode Ostaci drugog kolosijeka u smjeru Kršana Idem prema ulaznom signalu u smjeru ž.st. Učka. Na nekadašnjem drugom kolosijeku ima nešto pričuvnog/zamjenskog materijala Moje nejake snage mi nisu omogućile dizanje poklopca, ali pretpostavljam da je ispod njega rupa Ovdje je nekoć bilo pojilište za parnjače Ložačeva jama S ovim pragovima nisu bili zadovoljni Stražarnica na ulazu iz smjera ž.st. Učka Potpuno je devastirana Uređaji su uklonjeni Još jedan detalj unutrašnjosti Posljednji pogled prema Učki Vraćam se prema staničnoj zgradi – smjer Kršan Područje stanice je još uvijek okruženo ogradom Hladno je pa ptičica još nema Još razbijenih betonaca. Drveni su OK, a svako toliko zapažam ponekog novog I na suprotnoj strani je rupa s (teškim) poklopcem Već sam prilično odmakao. Ovo je pogled prema staničnoj zgradi, lijevo je donji stroj nekadašnjeg drugog kolosijeka. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Kožljak – nastavak Opa, skladište novih betonskih pragova (kad smo onomad bili na nekadašnjem pružnom prijelazu ispod Kršana, vidjeli smo da je cijela ta dijonica na betonskim pragovima) Netko se igrao ili se vijci po PS ovako slažu? Još pribora... Onaj Slovenac je u "Malom Tiru" napisao da je u Kožljaku nekoć bila okretaljka no ja nisam našao ništa sličnog, a bijo sam opasno blizu signalnoj stražarnici. Hm? To još treba ispitati, možda će netko u švedu kojeg ćemo iznajmiti za izlet po ovoj pruzi znati više... Nije mi se više hodalo (sorry, Glažar) pa sam samo malo zumirao Čitav kraj djeluje dosta depresivno s čudnim i ružnim kućama. Oblačno nebo nije pridonosilo ugođaju... Vratijo sam se na glavnu cestu i idem prema Vozilićima. Uuuups! Paj' ovo! Tunel (mislim da je izvorno bujični prodor) je dugačak jer su iznad njega bila dva kolosijeka. To je otprilike točno ispod onih betonaca Evo ga s gornje strane Pruga će udesno prema Kršanu, a ja ću ravno prema Vozilićima Radi lakšeg snalaženja, evo sam na karti obilježijo nekadašnju stanicu Kožljak. Inače, Narcis nas je jednom naučijo da je kolodvor Heki najduži u Istri, ali i ovaj je bil fanj dug Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Odlučijo sam krenuti dalje prema Raši vidjeti što tamo ima od željezničkih (infra)struktura. Od Vozilića prema Labinu pa nizbrdo prema Raši. Skrećem za Krapan – odavde je nekoć vozila rudnička željeznica (električna – nepoznate voltaže ) prema Štalijama. Pretpostavljam da je išla preko ovog mosta. U Raši nisam uočijo ništa nalik željezničkoj stanici, pruga je bila visoko gore na obronku, a zaklanja ju šiblje. Idem dalje po jamavoj cesti punoj blatnjave vode i stižem do nekadašnje termoelektrane Vlaška. Građena je namjenski za snabdijevanje strujom rudničke željeznice. Mislim da je imala snagu od 7 MW. Posljednji je put bila u funkciji negdje u doba Milke Planinc kad je u sveopćoj nestašici struje stavljeno u pogon sve što je postojalo... Nisam stručnjak za termoelektrane pa ću pustiti da slike govore Strašno... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Idem prema Štalijama. Evo na što liči cesta Rijeka Raša i pruga Lupoglav - Štalije U daljini se vidi stanica (Most) Raša Uuuups! A što je ovo? Ajmo malo gore Ostaci KM nekadašnje rudničke željeznice. Wow! Ikebana Hm? Ni za ovo ne znam čemu je služilo, al' dobro izgleda A di je pruga? Mislim da će trebati naći hodanju sklone dobrovoljce koji bi odavle prehodali prugu do Raše :lool Evo me u Štalijama. Neki vele da je ovo bila drobilana sa separacijom. Slikam samo izdaleka jer me neki grdo gledaju (piše ispod da je to carinska zona – svašta) Proljeća ni od korova... Još par slika pruge u Štalijama (već viđeno) Htijo sam još otići do stanice Raša, ali je onda nazvala SWMBO i rekla da je skratila boravak te neka se izvolim što prije nacrtati u Pazinu. To ćemo ipak morati iz iznajmljenog šveda... Evo još i malog zemljovida predmetne lokacije: I to bi bilo to. Čekam neku slijedeću prigodu za nastavak... Idem prati auto. Izgleda k'o da je bijo u Crnoj Mlaki Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Bravo Jel te bole noge Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Bravo Jel te bole noge Ne pretjerano - ja sam stari ljenivac, a bijo sam sam pa nije bilo nadobudnih u ekipi... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Odlično, siguran sam da si se bolje proveo (a i mi sada s tobom) nego tvoja žena ... a išao si kakti radi nje ... Oni industrijski ostaci su djeluju zaista zastrašujuće. Sigurno nisi dobio velike oči, čuo čudne zvukove, vidio krvožedne šišmiše, ruke koje vire iz zidova ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 8, 2008 Author Share Posted March 8, 2008 Odlično, siguran sam da si se bolje proveo (a i mi sada s tobom) nego tvoja žena ... a išao si kakti radi nje ... Oni industrijski ostaci su djeluju zaista zastrašujuće. Sigurno nisi dobio velike oči, čuo čudne zvukove, vidio krvožedne šišmiše, ruke koje vire iz zidova ... Nemaš frke. Imam povišene masnoće u krvi (sic!) pa me najbolja supruga na svijetu napaja nekakvim napitkom od češnjaka Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Odlično! Sad sam vidio početak (zapravo kraj) one pruge za koju sam davno pitao, ali zbilja bi ju trebalo prohodati cijelu. Nadam se da će se brzo pružiti prilika za to (nekome... ) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Bravo Jel te bole noge Ne pretjerano - ja sam stari ljenivac, a bijo sam sam pa nije bilo nadobudnih u ekipi... Sad mi je jasno zašto si šutijo u svezi & glede ovog ekspedišna,da smo mi bili s tobom morao biš puno,puno hodati...... Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jelsa Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Svaka cast, Covjek volontira ili mora () da vozi zenu i zabavi se vise nego ona sama Pogledah onaj cjenovnik sa kolodvora Pazin: Ima li iko pojma o slijedecem Vidim da je cijena vozne karte zo Zagreba ( a via ljubljana) 110.30 za jedan pravac a 166.60 za povratnu. Istovremeno je drugim pravcem za istu relaciju cijena karte u jednom smjeru 108.70 - znaci jefitinja od pravca via Ljubljana) ali je 176.40 cijena povratne - znaci 10 Kuna skuplje nego via Ljubljana. Koja je tu logika ??? A nislim da je ona skretnica na kolodvoru Pazin skrivena-ukopana iz cisto logistickih razloga (jer smeta) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Svaka čast kolegi Pfaffu, fotografije govore više od riječi. Bogme je trebalo truda i vremena za ovo. Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 To,Pfaff svaka čast!! Pa gdje će railfana nego na pruge,štoviše,mislim da je naš Pfaff bio presretan što je njegova najbolja žena na svijetu imala posla baš u Istri... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoran_ST Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 za putopis! Pazin – nastavak Bijo sam lijen ić provjeravat kamo ide ovaj odvojak http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/KrasnaZemljo/Pazin48.jpg Evo, vidi u OVOJ TEMI kamo ide taj odvojak. Zapravo vrlo brzo završava i čak na tvojoj slici se vidi di je kraj. A oni mali žuti bili su tada parkirani baš tu na kraju tog malog odvojka. E, da, imaš i par slika unutrašnjosti ureda šefa stanice Quote ... dokol budu svitit zvizde, teći vode... zzoric72@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. Sorry, opet sam popojmao brkove Ne znam zašto su mi Heki tako simpa, uvijek mi padnu napamet... Borut? Istraživanje? Naravno Svakako moramo u istraživanje uključiti i stajalište Hum Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Slobodan sam čestitati Pfaffu na sjajnom putopisu. Ako smo mi majstori suspensa, najviši forumaš (mjereno od tla, a ne u hijerarhiji ) je majstor korištenja obveza bračne družice za zasipanje lijepim i sadržajnim fotkama. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 Moram malo doraditi putopis... Jutros sam pomnije pregledavao fotke (to se, naravno, radi post festum) i ustanovijo kako je zapravo termoelektrana "Vlaška" lijep primjer industrijske arhitekture (u mislima uklonite smeće i pokrpajte objekt) koji se lijepo uklapa u okoliš - za razliku od TE "Plomin". Iskorišteno je prirodno proširenje Raškog polja, a objekt je dosta dobro priguran uz brdo Obratite pažnju kako je dimnjak praktički ukopan u brdo i viri samo koliko treba. Kad sam bijo unutra, pitao sam se što je ovo - ulaz u rov kojim se stiže u podnožje dimnjaka!!! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Pfaff, za još jednu lijepu i zanimljivu slikovnicu. Gledam fotografije nastale na istom mjestu i ne mogu se oteti dojmu kontrasta koji nastaje vremenskim odmakom od nekoliko destaka godina. U nekom slučaju to veseli a u nekom rastužuje, možda je nekad bilo ljepše P.S. Nadam se da tvoja gospođa ima još poneki razlog da te izvuće u prostor Istre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Sjajan fotopis! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pula-Terminal Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Putopis je za -6!! Bravo !! Evo kraj tog odvojka u Pazinu Inace, ima li itko ideju gdje su i KAKO ova vozila otišla? P.S. Pfaff neznam dal si to primjetijo, kad sam ja bio u Pazinu sav je kolodvor zaudarao po stočnoj hrani... Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 P.S. Nadam se da tvoja gospođa ima još poneki razlog da te izvuće u prostor Istre. Ako si oženjen, onda znaš da je to izvjesno Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
decec Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Samo jedan mali ispravak. Najduži kolodvor u Istri nije Heki (stajalište) nego Borut. To možemo i zajedno istražiti. Sorry, opet sam popojmao brkove Ne znam zašto su mi Heki tako simpa, uvijek mi padnu napamet... Borut? Istraživanje? Naravno Svakako moramo u istraživanje uključiti i stajalište Hum A-a, najduži je ipak Lupoglav. Kolodvor Borut je malo zavojit pa izgleda dulji, ali nije najdulji. Heki ima dvije stanice: Heki tovarište (crveno je sve od boksita) i Heki stajalište. To su prve stanice od Pazina prema Puli. A stajalište Hum je izneđu Boruta i Lupoglava, dok je do sela Hum od stanice nekih 3 km. P.S. Pfaff neznam dal si to primjetijo, kad sam ja bio u Pazinu sav je kolodvor zaudarao po stočnoj hrani... Silosi od Purisa su iznad kolodvora- stočna hrana za purane ti je zamirisala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Najprije bravo za Pfaffa, još jedan zanimljiv putopis. A-a, najduži je ipak Lupoglav. Kolodvor Borut je malo zavojit pa izgleda dulji, ali nije najdulji. Ne znam po kojoj definiciji si određivao najduži kolodvor, no po najvećoj dopuštenoj duljini vlaka Borut je ispred Lupoglava za ~100 metara. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.