brižita Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Jednu od prošlih lijepih nedelja izkoristio sam za posetu moje omiljene Hrvatske pokrajine Istre. Poleg gomile slika napravio sam i nešto slika sa željezničkok područja, jer je znano da je Istra imala interisantno željezničko prošlost. Pa počnimo sa glavnom Istarskom prugom, koja dolazi iz Slovenije i čija prva stanica je u Buzetu, koja je od mesta prilično udaljena. zapornice čez Istrsko progo na cesti iz Buzeta u Čičarijo in naprijed u Rijeku pogled po progi proti postaji Buzet in v smeri proti Lupoglavu se spušča z 21 promili pogled proti Sloveniji in Kraškemu robu čez katerega se proga spušča steber in izolatorji nizkonapetostne komunikacijske povezave, koja se uporablja pri upravljanju te proge razgled na Istro z goro Učko v ozadju s platoja za postajo Buzet postaja "Buzet" star vagon v bližini postaje Buzet služi kot smerokaz za planinsko pot na Žbevnico ročne zapornice so na tej progi kar pogoste, te se upravljajo s postaje Buzet saj stojijo v neposredni bližini na cesti ki vodi do hiš na drugi strani proge, nasproti postaje Buzet V Istri je bila še ena zelo zanimiva ozkotirna železnica Parenzana, ki je potekala od Trsta do Poreča in bila načrtovana, da bo podaljšana do Rovinja. Sledi nekaj slik z ostankov te proge. nekdanja postaja Livade na Parenzani, opušceni ozkotirni progi od Trsta do Poreča ob postaji Livade so še vedno železniški pragovi s Parenzane pojasnevalna tabla v bližini poslopja nekdanje postaje Livade z vrisanim potekom te zanimive proge in podatki o njej trasa nekdanje ozkotirne proge Parenzane slikana iz Motovuna, trasa se je vzpenjala na Istrsko planoto tam kjer se sedaj vidi belo makadamsko cesto nekdanja postaja na Parenzani v Poreču je bila zadnja na tej progi, ki so jo nameravali podaljšati do Rovinja Sledi v sedemdesetih (?) letih opuščena normalnotirna proga med Kanfanarjem in Rovinjem, katere ostanki so dobro vidni še danes in v bistvu proga po ukinitvi sploh ni bila demontirana, razen na nekaj krajših odsekih, kjer so na mestu trase kaj zgradili. nadvoz nad Istrsko magistralo (staro) pri Baderni kjer je lepo videti ohranjene tirnice še en pogled na isti nadvoz iz smeri Kanfanarja proti Rovinju, na obeh straneh se proga izgublja v neprehodnem ščavju ostanek nosilca telekomunikacijske povezave v gostem rastlinju je vsake toliko časa opaziti tirnice še lepši ostanki, sem enega hotel vzeti za sponim pa sem si premislil, naj ostane tako kar dobro bi jo bilo potrebno otrebiti rastlinja za ponovno uporabo lepo ohranjen del par kilometrov pred Rovinjem "potni prehod" malo pred Rovinjem ruševine "tehniške in kulturne dediščine" proga in kilometerski kamen z že izbrisano številko smo že blizu morja Italijanska ograja na nekdanji postaji Rovinj kurilnica na postaji Rovinj nekdanja postaja Rovinj je zelo lepo ohranjena, tam kjer je zdaj trava so bili nekdaj peroni nekdanji prvi peron postaje Rovinj sedaj gosti "Grill", kjer se lahko po raziskovanju proge dobro okrepča. Toliko od mene, žal je dva dni premalo časa za bolj podrobno raziskovanje teh zanimivih prog. Več o Rovinjski progi in veliko slik z nje je bilo nekaj mesecev nazaj objavljeno tudi na vašem forumu, kjer je skupinica forumašev prehodila skoraj celotno traso in našla še več zanimivih ostankov. P.S. Oprostite na mom Hrvatskom jeziku (podpisa k fotografijama nisam preveo) L.P. Miha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Zelo lepo, Miha. Kar naprej! Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Hvala ti, Miha, ovo su jako lijepe fotke i interesantan putopis !!! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Bravo, Miha Izvrsne i kristalno jasne fotke... Nekako mi se čini da neki objekti rapidno propadaju (most kod Baderne) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferata Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Dobre fotke i još ljepši motivi. Tijekom posljednjih godinu dana sam dva puta boravio na tom terenu i mlađi mještani s ponosom još uvijek podsjećaju goste da je svojedobno tuda bio vrlo živahan promet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Miha, jako lijepe i zanimljive fotografije. Živio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Miha ! Super fotografije.Vse pohvale. Težko bi rekel katera mi je najbolj všeč.Zanimljivo,zelo lepo,tudi čestitamo ! Lep pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pula-Terminal Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Italijanska ograja na nekdanji postaji Rovinj I-S-T-E takve su na pulskom kolodvoru Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Sjajan fotopis i tehnički veoma kvalitetni snimci!Svaka Ti čast Brižita i hvala Ti puno što si ove lepote podelio sa nama.Lep pozdrav iz Sombora. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
trambus Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Jako (zelo) lijepe i zanimljive fotografije. Samo mali ispravak: Parenzana Trst - Poreč je trebala biti produljena do Kanfanara, a ne Rovinja. Čak je korištena kratica TPC (it. Trieste - Parenzo - Canfanaro) za tu prugu u doba Italije, koja ju je nažalost ukinula, umjesto da ju produlji. Quote Maranatha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
brižita Posted March 10, 2008 Author Share Posted March 10, 2008 Hvala svima za pohvale. Trambus imaš prav mogla bi iti do Kanfanara. Moja greška. L.P. Miha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Parenzana Trst - Poreč je trebala biti produljena do Kanfanara, a ne Rovinja.Čak je korištena kratica TPC (it. Trieste - Parenzo - Canfanaro) za tu prugu u doba Italije, koja ju je nažalost ukinula, umjesto da ju produlji. Ne samo kratica, dobar dijo dokumenata je nosijo to zaglavlje, a stupići uz trasu su svi imali tu kraticu (to se zove dugoročno planiranje, a ne sve mijenjati kad se jednog dana stigne do Kanfanara!) Malo polu-OT, ali Parenzana ja pala žrtvom cestovno-autobusnog lobija, a isto se događa i danas sa željeznicom u 'Rvata. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted March 10, 2008 Share Posted March 10, 2008 Italijanska ograja na nekdanji postaji Rovinj I-S-T-E takve su na pulskom kolodvoru Hočeš reči J-E-D-N-A-K-E. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.