gaspa Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 No frks - ionako ste učinili veliko djelo. A ficleki pruga, radione i skladišta te druga cestovna i vodena čudnovata vozila ostaju vam za dan kad ćete testirati gostionu Ako ih ne uništi vrijeme, nemar i zaborav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragan-ZRS Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 desetka za ekipu i putopis,,, ekipa,, lovci na pruge dobro bi dosla na terenu od prijedora prema sanskom mostu i srnetici da pronadje ostatke pruge,,, posto vidim da to dobro radite,,,, pa kad budete raspolozeni ,,,dobro dosli,,,, pozdrav dragan Quote dragan-ŽRS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Bravo, pfaff. A gdi si skopal ovu sliku? (Ilja Rjepin, Tretjakovska galerija?) Doma na tavanu (pazi da neko ne čuje ili pročita) Na Wikipediji nekoć davno, pazim na nju jer mi se često pojavi potreba za ilustriranim prilogom tog tipa... Nego, imam tri pitanja: 1. Nadnevci otvaranja / zatvaranja pruge (možda negdje i piše, ali meni nije upalo u oko...) 2. Je li ikad postojala parna vuča ili su oduvijek imali ovakve motorne traktoriće? 3. Si vidijo filmiće iz Matulja? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Svaka čast momci.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Iako je u subotu bilo oblačno (što je djelomično utjecalo i na kvalitetu naših slika), ipak je bilo puno bolje nego danas - oblačno, kiša, najavljen snijeg Evo zato još jedne slike koja najavljuje proljeće Nije baš željeznička tematika, ali je nastala negdje između Zdenčine i Crne Mlake (negdje oko onog dalekovoda koji se vidi na jednoj slici): Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Nego, imam tri pitanja:1. Nadnevci otvaranja / zatvaranja pruge (možda negdje i piše, ali meni nije upalo u oko...) 2. Je li ikad postojala parna vuča ili su oduvijek imali ovakve motorne traktoriće? 3. Si vidijo filmiće iz Matulja? 1. Nemam blage. Prugu je otvorila Austro-Ugarska (1905.?), a zatvorena je za promet još u vrijeme Yuge(?). Pogledaj malo podforum Uskotračne željeznice, mislim da bi tamo moglo biti nekih podataka. 2. Sumnjam da je Njegovo Cesarsko i Kraljevsko Veličanstvo znalo što je motorna vuča, dakle zasigurno je bilo i parnjača ali davno. 3. Još nisam, nešto mi šteka. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted March 5, 2008 Share Posted March 5, 2008 Sad sam skužio da sam pregledao putopis (više puta ), a nisam vas pohvalio. Odličan putopis, svaka čast blatnim junacima. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Dakle,gospodo,svaka Vam čast na uloženom trudu i predobrom putopisu meni do sada nepoznate blaženoupokojene pruge i njenih postrojenja! Keep on runnin' !!! Pozdrav iz Sombora(gde se uskoro preduzima slična akcija:Tragom pruge uzanog koloseka Labudnjača-Živa-Bogojevo) Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Prošlo je više od godine od ove ekspedicije, a vagoni u Zdenčini još uvijek stoje Slikano danas na povratku iz Karlovca (s jedne slične "šetnje"). Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Loši glasnici nikad nisu bili previše polularni (nekima su čak zbog loših vijesti odrubljivali i glave), pa i ja ovim svojim izvješćem riskiram skupiti koji negativni bod. Nažalost, o ovoj temi, pruzi Zdenčina – Crna Mlaka što je napisano – napisano je, a što je uslikano – uslikano je. Pruge definitivno više nema a tek će se vještom oku poznavatelja situacije ukazati pokoji trag. Svojedobno sam obilaznicima trase ove pruge skrenuo pažnju da, nažalost, nisu uočili/obišli sve kolosjeke u Crnoj Mlaci. Nije to bila kritika već skretanje pažnje da ima još. Danas će se vjerojatno lupati po glavi, jer ono što su učinili bio je zadnji fotozapis ostatka ostataka pruge. Lupat će se po glavi i drugi, posebno ja, koji sam se poslije toga dvije godine spremao poslikati ono što fali a što je još tako dobro bilo vidljivo pri mojim ranijim obilascima (nažalost, tada nisam bio suviše usmjeren na željeznicu, a i mislio sam: kad ih već dotad nisu demontirali, tračnice će ostati dovijeka). Nažalost, kruto sam se prevario. Već te 2008. godine na snazi je bila zabrana pristupa vozilima a i ljudima (osim organiziranih grupa) u područje rezervata (ekipa je komandoski upala s neočekivane strane pa nisu naletjeli na ogradu i rampu, a i naletjeli su na g. Ivana Prepolca, vlasnika IHOR-parka d.o.o., jednog od slijednika Ribnjačarstva Crna Mlaka nakon privatizacije). Ni restoran više nije radio, pa im ne treba biti žao. Svojedobno su se kovali prilično ambiciozni planovi uređenja rezervata koji su uključivali i obnovu i održavanje pruge, ali je, očigledno, zahtijevanih 2.600.000 € bilo prevelik zalogaj i kese se nisu driješile. Za kraj ove tužne priče tek nekoliko slika na spomen bivše pruge čiju trasu sam ucrtao po sjećanju. Narančastom crtkanom linijom prikazano je moje putešestvije. Žuta crta prikazuje trase pruga. Malo izbliže Za lokalitet označen strelicom i dalje ne znam (povijesnu) namjenu, pa stoga nije ni bolje opisan (ali čini mi se kao da je bilo neko stovarište). Ispravak: pruga ipak nije zaokruživala park, kao na slici, već je išla samo s njegove južne, zapadne i sjeverne strane. Odmah nakon (regularnog cestovnog) ulaska u rezervat s desna nam se pridružuje trasa bivše dužobalne pruge za južne krajeve ribnjaka. Cesta, ovdje asfaltirana, prolazi uz prve kuće naselja a s desna joj je nasip kojim su nekad vozili vlakići. Dolazimo u neko kao središte. Tu se je pruga granala na sve strane. Koliko se sjećam, u srednjoj (najvećoj) zgradi je bilo kao neko stovarište do (u? uz?) kojeg je vodio kolosjek (ili 2?). Ovdje je pruga išla nasipom (lijevo, ne vidi se) a jedan krak skretao je mostićem preko kanala, još tako dobro vidljivim u Portosovom putopisu (dakle: 2008.). Danas ni pruge, ni mostića. Od gornjeg mjesta slikanja jedan je krak, nakon grananja (na njemu stoji lokomotiva s vagonima na Portosovoj slici) išao na lijevu stranu, tj. ovim nasipom A okrenemo li se nalijevo krug, pruga (od koje je ostao samo jedan zaboravljeni prag) je vodila prema parku. Na rubu parka pruga je skretala lijevo (na zapad) prelazeći lokalnu prometnicu. Uski nasip danas mi se čini nekako širi i pretvoren je u kolovoz. Usporedite s prvom Portosovom slikom iz dijela Na cilju, na kojoj je i sam Portos, glavom, i - posebno -bradom. Osim pruge nema ni velikog drva. To je to isto mjesto gledano s juga. I nekadašnji restoran. Ovaj krak pruge obilazio je park sa zapadne strane i vodio prema pretovarnom kolodvoru Zdenčina. Na njemu je još 2005. stajala poprilična kompozicija teretnih vagona za prijevoz ribe. Nešto dalje s desna priključila mu se pruga koja je opisivala polukrug oko parka i koja je 2005. bila još itekako vidljiva... ...dok vam je danas na istom mjestu (samo je pogled s druge strane) moram nacrtati. Netko je pri uklanjanju bio temeljit - nije ostalo ništa, tek (opet) jedan prag i nešto kao otisci na kolovozu. Odavde dalje kroz šumarak pruga vodi do grupe zgrada i tu je također bilo više kolosjeka. Jedan (a možda i dva – to se ne sjećam) je vodio u ovo skladište. Pruga je u luku skretala desno. Tračnice, skretnice... ničeg više nema. Nakon tog desnog luka (došavši s desna) pruga je nekako koso sijekla teren. Na lijevoj strani je slijepo završila kod zgrada meni nepoznate namjene, u šumi tj. parku. Međutim, kad već nemamo vlakova, imamo čamac. Infrastrukturni. Za sječenje raslinja uz rubove ribnjaka. Neopisivo mi je žao da je u dvije godine sve nepovratno nestalo, i da su k tome tragovi pomno uklonjeni. I da ja (a i netko drugi) nisam stigao ranije. A mogla se napraviti zanimljiva fotodokumentacija, ali onda je sve izgledalo tako obično, tako trajno. Nažalost, bojim se da prugu i vozni park detaljnije nisu dokumentirali ni vlasnici rezervata, jer njima je, ipak, prvenstven uzgoj i izlov ribe a ne neka derutna bivša željeznica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Neopisivo mi je žao da je u dvije godine sve nepovratno nestalo, i da su k tome tragovi pomno uklonjeni. I da ja (a i netko drugi) nisam stigao ranije. A mogla se napraviti zanimljiva fotodokumentacija, ali onda je sve izgledalo tako obično, tako trajno. Nažalost, bojim se da prugu i vozni park detaljnije nisu dokumentirali ni vlasnici rezervata, jer njima je, ipak, prvenstven uzgoj i izlov ribe a ne neka derutna bivša željeznica Biti će da je gazdi usfalilo love, pa je na brzinu povadio i rasprodao tračnice i pragove kao sekundarnu sirovinu. Sve u svemu: grozno. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted June 8, 2010 Author Share Posted June 8, 2010 Tko god da je bio inicijator tog vađenja pruge, postupio je tako temeljito da je nadmašio i Kalmetu osobno .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
brižita Posted June 8, 2010 Share Posted June 8, 2010 Šteta, pošto nema više pruge. Da li ima neke druge slične pruge u Hrvatskoj? Pozdrav, Miha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Možda je nešto pruge ostalo na nasipu pri ulasku u prostor rezervata, tamo je bila najočuvanija, a nije niti bila lako dostupna. Tokom hoda trasom od Zdenčine bila je vidljiva trasa, a pragovi na nasipu a kasnije i pruga počeli su se pojavljivati kako smo prilazili rezervatu. Već onda je sudbina željeznice bila zapečaćena, no drago mi je da smo obišli trasu, i poslikali njene ostatke. U svakom slučaju hvala na javljanju s terena i na tome što si se pozvao na moje fotografije od prije 2 godine. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Da li ima neke druge slične pruge u Hrvatskoj?Ima (ili je bilo?) nešto slično oko ribnjaka kod Našica. Trebalo bi se požuriti to detaljnije snimiti prije nego dožive sličnu sudbinu (ako već nisu) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Da li ima neke druge slične pruge u Hrvatskoj?Ima (ili je bilo?) nešto slično oko ribnjaka kod Našica. Trebalo bi se požuriti to detaljnije snimiti prije nego dožive sličnu sudbinu (ako već nisu) Pakračka Poljana? Čini mi se da je tamo Toma snimao neku mini-dizelku? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 ...neku mini-dizelku? NEKU mini dizelku?!? Sram te bilo To je MOES odnosno "Štakor" sa bivše Samoborčekove pruge koja je i dan-danas u ispravnom stanju Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 U Poljani ima (odn. bio je prije koje 2 godine) jedan čisto solidan krak grbave pruge, duž i od ceste koja priječi ribnjak nasipom do horizonta. Bilo je i više kolosjeka i nešto vozila. Što se Lađanske tiče - tamo je još pred koju godinu bilo 7 km revitalizirane pruge kojom je (u pravilu nedjeljom) vozio izvorni vlakić - nažalost, samo turističke vožnje po narudžbi za grupe - nije bilo redovnog reda vožnje za one koji naiđu. Ali, svakako sve valja poslikati. Jer - nikad se ne zna. Prema mojim najnovijim saznanjima crnomlačka dizelka s ona 2 vagona-platforme, desetak metara tračnica i skretnicom je mjesec i po nakon vašeg posjeta donirana HŽM-u. Stigli ste zaista u 11:55 (li - kako bi rekli - pet do dvanaest). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 NEKU mini dizelku?!? Sram te bilo To je MOES odnosno "Štakor" sa bivše Samoborčekove pruge koja je i dan-danas u ispravnom stanju Aha, Štakor. Ja sam ga vidio na Samoborčeku, ti nisi, hehe. Nego, kad ćemo u Poljanu? Trebalo bi otići dok je parcov još živ. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Ajde, nek se i "Broju 1." desilo... Od ovog olakšanja ću živjeti par mjeseci (k'o žohar od otiska prsta...) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Ja sam ga vidio na Samoborčeku, ti nisi, hehe. Nego, kad ćemo u Poljanu? Trebalo bi otići dok je parcov još živ. Ti vjerovatno prije mene, sad dal' u poljanu ili pod poljanu (nemoj mi kaj zameriti) Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted June 11, 2010 Share Posted June 11, 2010 Ti vjerovatno prije mene, sad dal' u poljanu ili pod poljanu (nemoj mi kaj zameriti) Ja ne idem pod poljanu, čeka me mjesto na lokaciji Fućkov jarek. Naravno, daleko bilo. Nego, postoji ideja za izlet Poljana (ribnjak) - Končanica (ribnjak, navodno još postoji uskotračna željeznica tamo gdje mi nismo bili) - Novska (stara ložiona). O tome preko PP. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Zadnji post u ovoj temi upisan je prije više od 5 godina i Imageshack je nažalost pojeo dosta slika, ali je vrijedi aktualizirati. Naime, u časopisu Željezničar broj 833 našao sam zanimljiv prilog autora Siniše Lajnerta koji se odnosi na ovu zaboravljenu uskotračnu prugu i mislim da će se dobro uklopiti u temu. Ribnjačarstvo Crna Mlaka - Zdenčina I ribe su prevožene željeznicom Kornelius Zwilling, vlastelin u Crnoj Mlaki (ondašnja porezna općina Zdenčina doljnja), dobio je, uz obvezu ispunjenja odredaba Zakona o vodnom pravu od 31. prosinca 1891., koncesiju na 50 godina da na svojemu posjedu može sagraditi ribnjake za umjetni uzgoj ribe Prema tehničkom opisu od 1. srpnja 1914., na Zwillingovu zamolbu izrađena je osnova za proširenje ribnjačarstva u Okičkome Lugu. Tim su se proširenjem neplodna zemljišta sjeverno i sjeveroistočno od postojećih ribnjaka željela pretvoriti u ribnjake. Prema tome projektu, trebalo je sagraditi 11 ljetnih ribnjaka koje bi se punilo vodom iz potoka Lukavca i Botića. Za potrebe njihove eksploatacije projektirana je konjska uskotračna željeznica (0,76 m): postaja Zdenčina-Ribnjak (Ribnjačarstvo Zdenčina). Dozvola za rad dodijeljena je na temelju odluke ministra trgovine od 26. ožujka 1915. Ribnjačarstvo Zdenčina tada se prostiralo na površini od 380 jutara, a proširenje ribnjaka na 1.200 jutara već je bilo u tijeku. Na toj novoj površini nalazilo se 600 jutara šume, čije je iskrčivanje trebalo početi u ljetnim mjesecima. Šumski proizvodi trebali su biti izvezeni tom projektiranom uskotračnom željeznicom, a poslije je trebala služiti za potrebe Ribnjačarstva. Izlazna točka projektirane konjske željeznice nalazila se na južnoj strani teretnog skladišta, na postaji Kraljevskih ugarskih državnih željeznica (profil 0+75), a odatle je na zemljištu državne željeznice u dužini od otprilike 1.700 metara paralelno pratila prugu Zagreb - Rijeka sve do vahternice (čuvarnice) broj 14. Iza vahternice željeznica je prolazila kroz od osam do deset metara širok općinski put koji je, osim malog zavoja, vodio prema jugu sve do Ribnjačarstva. Kako bi promet bio što učinkovitiji, osim pretovarnih postaja u Zdenčini te postaje Ribnjak, između profila 36 i 37 trebalo je postaviti jedno ugibalište u dužini od 50 metara. Za izvoz šumskih proizvoda koristila su se kola Lowry, dok su se za prijevoz ribe planirala naručiti posebna kola. Prema podacima Zagrebačke županije iz 1914. godine, dužina uskotračne konjske željeznice (0,76 m) u Crnoj Mlaki iznosila je 9.620 metara, a prema Očevidniku Građevinske sekcije u Zagrebu iz ožujka 1921., željeznica je vodila od željezničkoga kolodvora Zdenčina do Crne Mlake i služila je za prijevoz ribe od Ribnjačarstva Crne Mlake do kolodvora Zdenčina. Tijekom Drugoga svjetskog rata Kornelius Zwilling ponudio je svoj veliki ribnjak na otkup Nezavisnoj Državi Hrvatskoj (NDH). Tada se taj posjed sastojao od 1.140 katastarskih jutara ribnjaka, uključujući sve naprave potrebne za održavanje pogona tih ribnjaka, te 123 katastarskih jutara zemlje koja je služila kao vrt, livade i pašnjak, dakle ukupno 1.263 katastarska jutra. Na posjedu se nalazilo sedam stambenih zgrada, od kojih su najveću spalili partizani, i veliko skladište za smještaj 40 vagona robe i šest gospodarskih zgrada. Osim toga na posjedu se nalazila uskotračna pruga, koja je povezivala Ribnjačarstvo i pojedine ribnjake te željeznički kolodvor Zdenčina, a bila je duga 16.000 m. Vozni park ribnjaka činili su lokomotiva na benzinski pogon, devet četveroosovinskih vagona i vagon za prijevoz žive ribe za normalni kolosijek državnih željeznica NDH, koji se nalazio u Zagrebu. Komisija državne kontrole Narodne Republike Hrvatske provela je 27. prosinca 1950. kontrolu u Ribnjačarstvu Zdenčina te je o korištenju voznog parka utvrdila sljedeće: ''Ribnjačarstvo je povezano sa željezničkom stanicom vlastitom industrijskom prugom koja je razvedena i uz ribnjake a duga je svega 18 km. Za saobraćaj prugom, ono raspolaže sljedećim sredstvima: devet vagona na četiri osovine, šest vagoneta na dvije osovine, jedan lokomobil i jednu motornu drezinu''. Prema podacima iz veljače 1952., Ribnjačarstvo Zdenčina imalo je stabilni motor na upojni plin (saugasmotor) od 12 KS, dizelski motor Jadran od 6-8 KS, dizelski motor Turner, motor Renoll, motor Puch (motorna drezina), motor Simmering, devet teretnih vagoneta (od toga dva na Ribnjaku Draganić), lagani vagonet, zatvoreni vagon Cirkus, prugarski vagonet, neispravnu nožnu drezinu, motornu lokomotivu te 18 km tračnica. Godine 1959. u završnom računu poduzeća spominje izdatak od 1.225 000 dinara kao predujam za dizelsku lokomotivu ''Đuro Đaković''. Početkom 1990-ih godina poduzeće je privatizirano, a zadnja dizelska lokomotiva koja je vozila, Jenbach 20 s dva plato-vagona, predana je u fundus Hrvatskoga željezničkog muzeja. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 Da oživim temu, cijelo jutro tražim po GE i čitam tu na forumu o ovome i koliko sam povezal konce ova uskotračna pruga je stvar prošlosti. No, mladi prijatelj K 357 je povukal trasu u simulatoru od Rijeke do Zagreba i ja bi htio napraviti ovaj mali dio vezan za ribnjak jer sam jučer našao neke dodatke za 600mm prugu (za simulator, ne pravu, da nebi bilo zabune ). Naum je to napraviti na dva načina, kao samostalnu mapu (kolodvor Zdenčina - ribnjak Crna Mlaka) i kao dio cijele velike mape Rijeka Zagreb. E sad ovako, trebaju mi i neki podaci: - kolika je širina kolosjeka bila (600mm ili 750mm) - razgovaral sa Pfaffom (kao stručnjakom za dekoviljsku prugu ) i on mi je rekal da je 600mm ali ne sa 100% sigurnošću - drugo ... ako gledamo screen sa GE ... na mjestu gdje je pruga skretala ušumu, koliko se ja sjećam bila je nekakva kasarna od JNA za konjicu (na screenu označene zgrade crvenim strelicama), Vi koji ste prošli tim djelom da li je bilo ikakvih vidljivih ostataka ičega tamo? - treće ... ono što je u zelenom krugu označeno strelicom, koliko se sjećam i tu je ulazil uskotračni kolosjek (za to mjesto sam najprije mislio da ide prema ribnjaku ali kasnije sam skužil da pruga za ribnjak ide još malo niže gdje skreće na mjestu koje sam označil žutim krugom i strelicom) u tu kasarnu i čini mi se da su negdje od onih ribarskih vagona išla paralelno dva kolosjeka, jedan za kasarnu i drugi za ribnjak (za to nemogu 100% tvrditi da je točno jer je prošlo jako puno vremena). Unaprijed hvala na svakoj pomoći Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 ... E sad ovako, trebaju mi i neki podaci: - kolika je širina kolosjeka bila (600mm ili 750mm) - razgovaral sa Pfaffom (kao stručnjakom za dekoviljsku prugu ) i on mi je rekal da je 600mm ali ne sa 100% sigurnošću - drugo ... ako gledamo screen sa GE ... Duh ti je kompetentan za precizna mjerenja na Guglu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.