Jump to content

Zdenčina - Crna Mlaka


seabral

Recommended Posts

Ako moze pitanje:

 

Jeli vam gosp. upravnik ribnjaka rekao kakva je situacija sa komarcima ljeti ???

 

Pitam ovo iz razloga sto su i ovde u Kanadi gdje zivim i pored redovnog zaprasivanja i ostalog komarci najveca napast..

 

P: Dobronamjerna "kritika"..

 

Mozda bi gosp.fotograf mogao da koristi bljeskalicu i po danu u odredjenim situacijama narocito kada je vrijeme oblacno ili vjetlost dolazi iza subjekta koji je fotografisan.

Naravno, ne mislim na pejsaze.

 

Inace, sve u svemu reportaza je izvanredna.

 

i sto je jos vaznije:

 

Osjeca se da se pojavila dobra/zdrava konkurencija momcima iz Rijeke.

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

@ jelsa

 

-fotografa je bilo 4 (četiri) i svi fotografiramo iz hobija i to uglavnom zato da bismo i vama ostalim forumašima približili lokacije Lijepe naše, nismo išli na tečaj i ne živimo od fotografije

 

-tek da se zna kako je ZG ekipa odradila već bar 10 putopisa, odnosno Riječani i mi se itekako dobro nadopunjujemo. Pregledaj malo po arhivi koje je sve pruge ZG ekipa odradila (Samoborček, Sisak-Karlovac, zapadna Slavonija-4 pruge, Vojvodina 4 putopisa, Domaslovec, Zdenčina), pa ćeš shvatiti da je ZG-RI tu negdje.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

E ovo se zove prava ekspedicija! I ovo nije prvi puta da ljubitelji željeznice od svog hobija imaju i odlične preventivne i javnozdravstvene blagodati - čista priroda, nekoliko km šetnje, druženje... (treba i to spomenuti :wink: ) Ma vidi se tko su ljudi od akcije! Zaista lijepo :!:

Link to comment
Share on other sites

-tek da se zna kako je ZG ekipa odradila već bar 10 putopisa, odnosno Riječani i mi se itekako dobro nadopunjujemo. Pregledaj malo po arhivi koje je sve pruge ZG ekipa odradila (Samoborček, Sisak-Karlovac, zapadna Slavonija-4 pruge, Vojvodina 4 putopisa, Domaslovec, Zdenčina), pa ćeš shvatiti da je ZG-RI tu negdje.

Ma nema tu nikakvog nadmetanja - mi svi volimo to što činimo, a sve na opću korist!

 

Nego, jedno pitanje: Ribopratitelj (ne ribopratilac) je vidim bijo opremljen svom tehnološkom podrškom - pumpa na motor, ćenifa, itsl. Da li je možda negdje u kutu imao u kakv roštilj pa da si okrene kakvog šarana ako pregladni :roll:

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Nego, jedno pitanje: Ribopratitelj (ne ribopratilac) je vidim bijo opremljen svom tehnološkom podrškom - pumpa na motor, ćenifa, itsl. Da li je možda negdje u kutu imao u kakv roštilj pa da si okrene kakvog šarana ako pregladni :roll:

Koliko znam nije, ali imao je prostoriju s ležajem da ohane malo :wink:

cmkrevet.jpg

slika i nije nešto kvalitetna :oops:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Osjeca se da se pojavila dobra/zdrava konkurencija momcima iz Rijeke

Budući da uvjek postavljaš nekakva bedasta pitanja i komentare,moram ti odgovorti da nikad nije bio niti će biti nikakvih konkurentskih akcija od Riječke ekipe na bilo čiji rad,jer mi nismo jedni drugima nikakva konkurencija nego smo kolege i prijatelji koji imamo isti hobi i iste interese.

Nikad ne brojimo i ne gledamo tko je bio na više ekspedicija.

Možda ćemo jednom i udružiti snage,to bi bilo lijepo!

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Možda ćemo jednom i udružiti snage,to bi bilo lijepo!

Možda? Naravno da HOĆEMO! Već jednog od idučih vikenda negdje na pruzi iznad Rijeke :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Bravo za reportazu!

Ja cu samo nadodati da ste izabrali pravo vrijeme jer kad vegetacija krene onda je puno teze...

Evo par slika koje su napravili moji prijatelji, neke su cini mi se i na istim lokacijama.

 

Naravno, oni su bili prilicno bolje opremljeni za blato zahvaljujuci nezaustavljivoj Toyoti

26082007033.jpg

 

26082007012.jpg

 

26082007013.jpg

 

26082007014.jpg

 

26082007016.jpg

 

26082007018.jpg

 

26082007021.jpg

 

26082007022.jpg

 

26082007025.jpg

 

26082007026.jpg

 

26082007029.jpg

 

26082007030.jpg

 

26082007031.jpg

Link to comment
Share on other sites

neke su cini mi se i na istim lokacijama.

Točno, to su iste lokacije. Metni još fotki ako imaš ....

 

Naravno, oni su bili prilicno bolje opremljeni za blato zahvaljujuci nezaustavljivoj Toyoti

Mi smo od opreme imali jedino zimske gume na sva četiri kotača ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

neke su cini mi se i na istim lokacijama.

Točno, to su iste lokacije. Metni još fotki ako imaš ....

 

Naravno, oni su bili prilicno bolje opremljeni za blato zahvaljujuci nezaustavljivoj Toyoti

Mi smo od opreme imali jedino zimske gume na sva četiri kotača ... :lol:

 

Nemam vise fotki...

Zbog zimskih ste i dosli tako daleko :)

Link to comment
Share on other sites

Sve čestitke ekipi !

 

Kako sam već razmišljao da ženu i djecu vodim na Crnu Mlaku, ostaci željeznice su me još više zagrijali za to.

 

Zanima me par informacija:

Zašto nije radio restoran Ribograd? Jeste li mogli ocjeniti kako inače izgleda, kad je otvoren?

Vidio sam na jednoj slici dio asfalta. Cesta od čvora Jaska na A1 do Ribograda je cijela asfaltirana? U kakvom je stanju?

Maranatha !

Link to comment
Share on other sites

Stanley je u svom opisu životinjskog svijeta koji živi na Crnoj Mlaci zaboravio spomenuti još jednu životinjsku vrstu ... najboljeg čovjekovog prijatelja. :wink:

 

P3010057.jpg

 

Ova fotka je zapravo spoj tema "Viđeni fotografi" i "Životinje i željeznica". :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam na jednoj slici dio asfalta. Cesta od čvora Jaska na A1 do Ribograda je cijela asfaltirana? U kakvom je stanju?

Cesta počinje s nekoliko stotina metara asfalta, a nakon toga je makadamska. To je vrlo čvrsti glatki makadam bez šljunka po kojem bi se moglo voziti skoro kao po asfaltu, ali je nažalost neodržavan i prepun je dosta dubokih rupa ... ako zamisliš ementaler na površini ceste, skužit ćeš na šta mislim. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Zašto nije radio restoran Ribograd? Jeste li mogli ocjeniti kako inače izgleda, kad je otvoren?

Zašto nije radio pitali smo se i mi, prilično gladni nakon svih onih peripetija.

A ja sam se baš blicao na smuđa ili bar šarana.

Restoran je po svemu sudeći zatvoren već dulje vrijeme, vjerojatno zbog malog broja posjetitelja. Moguće je otvoren u toplije doba godine, pa bi se moglo ručati vani ispod strehe? Najbolje je nazvati telefonom i pitati.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Zaista odličan putopis.Odlično odrađen.Odlično predstavljen.

Nije ga dovoljno samo jednom pogledati.Prelistavam ga 10-tak puta i stano otkrivam nešto novo i zanimljivo.Putopis je od prvog Seabral-og posta naprosto fenomenalan.Zanimljivi su i komentari na temu ostalih Forumaša.Putopis je odličan primjer kako Raili-fanovi na zanimljiv način samo njima svojstven kut gledanja upotpunjuju slikom i tekstom ovaj pažnje vrijedan orintološki rezervat Crna Mlaka.

Putopis Turističkim¨djelatnicima" i svima koji se bave turističkom djelatnošću na najbolji način otkriva što sve mogu uvrstiti u svoju ponudu.

 

Pfaff je napisao/la

Sječam se negdje tamo 60-tih oko stanice Zdenčina si mogao vidjeti vlakić s "djelatnicima" k´o sardine u nešto sličnim radničkim putničkim vagonima.

 

Mislim da bi i ribiči imali puno toga za nadodati,jer su oni vikendom najviše koristili upravo pogodnost putovanja vlakom Zagreb -Zdenčina ,a onda su u Zdenčini presjedali na taj mali vlakić.Tih godina kad je imati automobil bilo prava rijetkost,ovakva mogučnost je bila prava blagodat.Jedan moj prijatelj zahvaljujući takvim pogodnostima naučio je sricati ABCD-u slatkovodnog ribolova putujući svojim pok.djedom na ribnjake Crna Mlaka upravo kako Pfaff lijepo kaže tim malim vlakićem .

 

Još jednom sve čestitke i hvala našim vrijednim i neumornim lovcima na pruge : Seabral-u,Portos-u,STIB-u,Stanley-u......

 

Pozdrav !

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svim učesnicima putopisa - fenomenalno i profi odrađen posao :D !

 

Posebno pozdravi "ribolovcu na pruge", jedan dan slika sarajevske tramvaja, a za

nepunih 18 h i fotke iz ex. 3 kV= regija Hrvatske :shock: , ma munja ste po brzini i još postate slike

dok niste ni stigli kućama :shock:

 

Samao hrabro naprijed, a ja moram ponoviti još ranije zapaženu činjenicu > u

Hrvatskoj gdje god zakopate nađu se tragovi šina i pragova od 76 cm :D , a kod nas u BiH

gdje ih je najviše bilo, sve je temeljito pokupljeno, očišćeno i odstranjeno :cry: .

 

Trenutno se pravi alternativna longitudinalna cesta s 2+2 trake pokraj ž. kolodvora u Sarajevu,

kuda su davno išli ćirini kolosijeci. Ja svaki put optimistički ponesem fotić kad uhvatim vremena,

ne bi li šta otkrio ispod slojeva šljunka i starog asvalta kojeg gule ili prekopavaju (to je

pojas-područje između ex. JNA kasarne "Maršalke" i normalnih kolosjeka kod autobusnog i

željezničkog kolodvora Sarajevo-normalna, a na zapadu oivičen lokacijom

"Energoinvestove" upravne zgrade), ali najčešće nema rezultata :cry::cry:

 

Volio bih vam se jednom pridružiti u ovakvim aktivnostima, a svakako da i ovdje krenemo jednom

skupa u obilazak trasa BH uzanih pruga :D

 

igorail ! :wink:

Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Link to comment
Share on other sites

Pfaff je napisao/la

Sječam se negdje tamo 60-tih oko stanice Zdenčina si mogao vidjeti vlakić s "djelatnicima" k´o sardine u nešto sličnim radničkim putničkim vagonima.

 

Mislim da bi i ribiči imali puno toga za nadodati,jer su oni vikendom najviše koristili upravo pogodnost putovanja vlakom Zagreb -Zdenčina ,a onda su u Zdenčini presjedali na taj mali vlakić.Tih godina kad je imati automobil bilo prava rijetkost,ovakva mogučnost je bila prava blagodat.Jedan moj prijatelj zahvaljujući takvim pogodnostima naučio je sricati ABCD-u slatkovodnog ribolova putujući svojim pok.djedom na ribnjake Crna Mlaka upravo kako Pfaff lijepo kaže tim malim vlakićem .

Moram nešto malo ispraviti:

Prvo je moj tipfeler (tipkovnica mi je ponekad malo dileksična/disgrafična) - mislijo sam na rudničke putničke vagode!

Drugo, mali vlakić, je moja pjesnička sloboda u korištenju zalihosti ('rvacki: pleonazma) :lool

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Odlično, svaka čast ekipi, koja se toliko potrudila, da nam pokaže taj skriti zaklad. Ribograd je impresivan. Na Hrvaškem imate još takih pruga, možete kazati gdje su ostale lokacije. Ova je blizu Slovenije pa možda ču je posetit nekoga dana.

 

Lep pozdrav,

 

Miha

Link to comment
Share on other sites

Na Hrvaškem imate još takih pruga, možete kazati gdje su ostale lokacije.

Hvala ti na pohvalama. :D

 

Mislim da ti ove dvije teme mogu dati odgovor na pitanje:

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5903

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=55

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast za učinjeni pothvat - trebalo je volje za taj put. Sami ribnjaci su zanimljivi, ali dug prilaz od Zdenčine nepoznatom kvalitetom puta baš i ne motivira suviše, pa je avanturistički duh neophodan. Na cilju malo umor učini svoje, malo razočaranje nad zatvorenom gostionom (inače, kad radi, žabe su odlične, a i kad radi, treba potrefiti subotu kad lokalno lovačko društvo nema svoju veselicu), pa ste, dečki, čini se, zaobišli zanimljiv splet pruga oko samog Ribograda. Inače - zaista sve pet!

 

Ribograd.jpg

 

Nije valjda da su ih već sve zatrpali? Možda nađem još koji dijač.

 

Za literate - pročitajte krimi-roman "Močvarni lovac" Višnje Stahuljak. Događa se u Ribogradu i Crnoj Mlaki. I vlakići u njemu voze.

Link to comment
Share on other sites

... pa ste, dečki, čini se, zaobišli zanimljiv splet pruga oko samog Ribograda.
Da, možda smo zaista propustili još ponešto od pruga na samom kraju, ali razlog nije bio umor ni glad nego u prvom redu zanimljiv razgovor s g. Ivanom i prava "škola" ekonomike, tehnike i prirodoslovlja - svih faktora o kojima se u ovakvom okruženju mora voditi računa. A nije zanemarivo ni to da se uskoro "otvorilo nebo" i da smo srećom u to vrijeme već bili pod krovom i na putu za Zagreb.

(Kiša je obavila i prvi dio pranja auta :wink: )

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...