Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Novi Flexity za Beč je zaista žešći dizajnerski fail.

Malo ga promatram i čini mi se da je previsok. Putnički prostor mi se nepotrebno previsok čini. Pri tome se na krajevima moduli blago sužavaju pa dodatno sa dizajnom prednjeg i zadnjeg dijela se čini tram. još uži i viši. Općenito, definitivno mi iti jedan novi tram. sa razmjerno okomito odrezanim prednjim krajem ne sviđa. NT2200 zaista općenito vrlo dobro izvana izgleda a iznutra definitivno bolje od novih bečkih kolica.

Interijer mi je, dakle, silno sterilan, stolci su "daske" itd. Krajnje bezvoljan angažman Bombardiera i Wiener Linien. Jedino ako ga iznutra misle šmrkom prati...😊

 

Koliko sam pratio, potpisan je ugovor o kupnji tramvaja sa paketom održavanja kod Bombardiera.

 

Ostalo je već komentirano na pdf-u i baš sam pročitao stranicu, dvije prije ove. Dakle, dobra reputacija, očekivano dobra izrada, kvaliteta sklopova, opreme, upravljačkih sustava i postolja (robusno rješenje), osigurat će izvjesno dugotrajnu pouzdanu uporabu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu se sloziti da je ružniji od ULF-a, to je sigurno. Meni se npr. dopada kako izgleda izvana, malo je u retro fazonu i bolji mi je za oko od tamno-sivo crvene kombinacije kod ULF. Nema veze sto je visociji...

 

Ipak slazem se da su i dalje najljepsi tramvaji koji voze ulicama Beca garniture E1+C4. Nakon njih bi uvrstio Flexity, potom E2+C5 i na kraju ULF. Dobro, ovo je svakako licni stav.

 

Kabina je onako, nisam ni razocaran, ni odusevljen. Moglo je bolje sigurno. Robusan je, postojan i sigurno ce biti na usluzi dugo godina. (Barem se nadam)

 

Eh, a sjedala su posebna prica. Bilo gdje na svijetu, bus/tram/bilo koje vozilo, ovo 1.5 sjedalo mi je strasan trn u oku i nema skoro pa nikakvog smisla. Sjedala su dobro slozena, nije natrpan kao neki i dobar je protok putnika.

 

Sent from bus N° 464

 

 


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, u vezi dizajna bih i ja samo naglasio da je stvar ukusa i osobno samo iz svoje perspektive pišem na tu temu.

Meni je također E1+C4 "najbečki" tramvaj, karakternog mi izgleda, šarm, toplina, itd.

U vezi Flexity-a, da, ima dobar raspored sjedenja. Prostran je, osobito u zoni izmjene putnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povratak u ne tako davnu proslost... stara becka najava stajalista (linija 38):

 

 

Odlično ! Odmah sam se vratio barem četvrt stoljeća unatrag. :palac:

I onda još neka netko veli da vrijeme ne leti tako brzo ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna nesto starija fotka, iz prosinca 2015, tramvaj E2 na liniji 1. Fotkano u 10. Bezirku

 

46272358045_3f0514e801_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije godinu i pol dana sam postao ovo, nakon što je ukinuta polovica tramvajske linije 67 i umjesto nje je pušten u promet produžetak U-Bahn linije U1:

Kao što se moglo očekivati, na Reumannplatzu je pruga prema napuštenom kraku linije 67 već "načeta".

WP_20180205_18_17_45_Pro_LI_res.jpg

U daljini gornje slike se vidi nekadašnje tramvajsko stajalište koje je koristila linija 67 u smjeru Oberlaa. Ostali su sačuvani i stajališni displeji koji sad samo jednostavno daju informaciju da su "Derzeit nicht im Betrieb" (trenutno nisu u upotrebi).

 

Ovih dana se to isto mjesto na Reumannplatzu uređuje i pretpostavljam da napokon postaje potpuno uređena pješačka zona, bez tramvajskih tračnica

20190926_072118_res.jpg


A preostali dio tramvajske linije 67 je prvim danom rujna ove godine u potpunosit ukinut i tramvaj broj 67 time ulazi u povijest nekadašnjih bečkih tramvajskih linija.

 

Umjesto linije 67 je promet na njezinom preostalom kraku preuzela potpuno nova linija 11 koja nakon Reumannplatza skroz na istok grada, u Kaiserebersdorf. Tamo je do tada vozila linija broj 6 koja je sada skraćena i izgrađeno joj je potpuno novo okretište ispod gradske autoceste A23 (Südosttangente). Linija broj 11 je postala jedna od najduljih bečkih tramvajskih linija.

 

Linija 11 prije nekoliko dana na Reumannplatzu:

 

20190926_072255_res.jpg

 

20190926_072455_res.jpg

 

20190926_072529_res.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko vidim po komentarima na fb-stranici 'wiener linien', neki bas i nisu zadovoljni novim vodjenjem i pitaju se zasto 6ica jednostavno nije skracena na enkplatz (gdje se moze presjesti i na u-bahn) umjesto gradnje potpuno novog okretista.

 

isto tako od novina treba i napomenuti da je trenutno u izgradnji pruga preko sonnwendviertel do gudrunstraße, kojom ce voziti produljena linija D. predvidjeno produljenje je uskoro - u jesen ove godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

smiley.gif

 

Lijepo te vidjeti natrag seabral.

 

Beč je drugu godinu za redom na čelu liste gradova u kojim je najbolje živjeti… jedan od velikih pluseva je i javni prijevoz…

 

The Global Liveability Index 2019, are:

 

1. Vienna, Austria (99.1)

2. Melbourne, Australia (98.4)

3. Sydney, Australia (98.1)

4. Osaka, Japan (97.7)

5. Calgary, Canada (97.5)

6. Vancouver, Canada (97.3)

7. Tokyo, Japan (97.2 tie)

7. Toronto, Canada (97.2 tie)

9. Copenhagen, Denmark (96.

10. Adelaide, Australia (96.6) smiley.gif

 

Nekoliko slika… tek tako…i nemam pojma jesu li već bile postavljene (ne marim smiley.gif)

 

32803019367_c3987bf92f_b.jpg

 

8284348500_97049feec0_b.jpg

 

16410096428_e9b4743c8e_b.jpg

 

30572855635_7f7c751de8_b.jpg

 

Link do izvora: https://hiveminer.com/Tags/tram%2Cweense/Recent

 

Medo


----

 

The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijepo te vidjeti natrag seabral.

 

Hvala ti Medo ! :palac:

 

Nekoliko slika… tek tako…i nemam pojma jesu li već bile postavljene

https://farm66.static.flickr.com/65535/32803019367_c3987bf92f_b.jpg

Interesantno je usporediti nekadašnju liniju broj 11 iz 70-tih godina (Stadlauer Brücke - Friedrich-Engels-Platz) ili današnju liniju 11 koju sam prošli tjedan fotkao na sasvim drugoj trasi :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linija 6 s novim odredištem: umjesto Kaiserebersdorf sad piše Geiereckstraße

 

20190926_072549_res.jpg

 

Dva tramvaja ispred stajališta Geiereckstraße: prvi je na liniji 11 koji će produžiti do Kaiserebersdorfa, a iza toga je tramvaj na liniji 6 koji sad ovdje dolazi na novoizgrađeno okretište

 

20190926_073731_res.jpg

 

Neposredno prije posljednje stanice tramvaj broj 6 gubi broj i pojavljuje se natpis "Bitte nicht einsteigen" ("Molim ne ulaziti"). Tramvaj će ubrzo stići na privremeno izlazno stajalište Geiereckstraße na kojem nije predviđen ulaz putnika. Radovi na tom stajalištu su u toku i pravo silazno-uzlazno stajalište još uvijek nije gotovo, tako da sad tamo imamo jedno provizorno rješenje. Ulazno stajalište linije 6 u suprotnom smjeru (Burggasse - Stadthalle) je neposredno nakon izlaska s okretišta.

 

20190926_073748_res.jpg

 

Skretanje s glavne ulice prema novoizgrađenom okretištu. Na nadvožnjaku je bečka gradska autocesta A23 ("Südosttangente")

 

20190927_130712_res.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privremena krajnja izlazna stanica linije 6 se nalazi neposredno nakon skretanja sa slike iz prošlog posta.

 

20190926_073910_res.jpg

 

Privremena je zato jer pravo ulazno-izlazno krajnje stajalište još uvijek nije dovršeno

 

20190926_074002_res.jpg

 

Na tramvaju se i dalje nalazi natpis da se u njega ne ulazi jer se privremeno početno ulazno stajalište nalazi na glavnoj ulici, neposredno nakon što tramvaj izađe s okretišta

 

20190926_074006_res.jpg

 

Za neupućene je postavljen i plan okretišta i ulazno-izlaznih stanica

 

20190926_074219_res.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još par fotki novog okretišta, pa možemo reći da smo ga pogledali sa svih strana :D

 

Tramvaj se još nalazi na dolaznoj strani

 

20190926_074610_res.jpg

 

ULF je krenuo odrađivati još jedan krug. Oznaku linije će postaviti neposredno prije početnog stajališta na glavnoj ulici

 

20190926_074544_res.jpg

 

Pogled na jednu ....

 

20190926_074506_res.jpg

 

... i na suprotnu stranu. Na stupovima uz novu prugu je autocesta A23 ("Südosttangente")

 

20190926_074621_res.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok traju radovi na novom okretištu linije 6, izvorno stajalište ispod Tangente u smjeru istoka je izmješteno 50 metara dalje.

 

20190926_074836_res.jpg

 

Pogled na izmješteno provizorno stajalište.

Iako se radi o provizoriju, stajalište je u potpunosti osigurano, podignuto iznad razine kolnika i prilagođeno putnicima. Svaka sličnost sa ZET-om je nemoguća.

 

20190926_074918_res.jpg

 

Pogled s provizornog stajališta prema Tangenti. Vidi se tramvaj na liniji 6 koji izlazi s novog okretišta

 

20190926_075002_res.jpg

 

20190926_075022_res.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, @Medo ! :D

Nakon izleta u istočne dijelove Beča, povratak na zapad i "moju" liniju 49.

Urban-Loritz-Platz

20190926_083229_res.jpg

Okretište Hütteldorf. Slično kao kod linije 6, i ovdje umjesto broja linije stoji natpis "Sonderzug" (posebno vozilo), tako da putnici ne ulaze u vozila. Pedesetak metara prije ovih tramvaja se nalazi izlazno stajalište okretišta Hütteldorf i tu putnici ne bi trebali ulaziti u vozila. Pedesetak metara nakon ovih tramvaja se nalazi ulazno stajalište i tu tramvaji ponovno dobivaju oznake svojih linija.

20190926_085757_res.jpg

Na okretištu

20190926_085843_res.jpg

Na ulaznom stajalištu okretišta ... kao što sam napomenuo, ovdje tramvaji ponovno dobivaju oznaku linije (49) i odredišta.
Kako im se samo da stalno postavljati i skidati oznake linije i odredišta ... :nezna:

20190926_085857_res.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

to s odredistima vjerojatno ide automatski, kao u zürichu. kad recimo tramvaj linije 10 napusti stajaliste central, na vanjskom displeju se pojavi dienstfahrt - bitte nicht einsteigen, kako na sljedecem (izlaznom) stajalistu, koje koristi s drugim linijama koje nastavljaju dalje, ljudi ne bi ulazili. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...