Jump to content

Harmica-Vukovo selo via EU


Portos

Recommended Posts

Danas u ranim poslijepodnevnim satima Silver i ja smo prošetali trasom (gradilištem) pruge Harmica-Vukovo selo koja je već trebala biti obnovljena, ali zapelo je u obnovi jer RS polaže vlasništvo na zemlju preko koje prelazi trasa pruge na 3 mjesta na toj dionici. Izravnavanjem korita Sutle prije 50 i više godina, nekoliko rukavaca ostalo je istočno od sadašnjeg korita, te se ti rukavci i dan-danas zemljišno-knjižno vode kao Slovenske katastarske čestice, dok se također nekoliko rukavaca koji katastarsko pripadaju RH nalazi zapadno od Sutle. Dok se RH i RS ne dogovore, obnova pruge je zaustavljena.

Kako je bio prekrasan dan, bez blata, čak i prevruće, bila je to jedna lijepa šetnjica...

 

krenuli smo iz Harmice, od ŽCPR koji se već godinama ne koristi

k1.jpg

 

komad stare pruge u smjeru Kumrovca

k2.jpg

 

pogled unatrag prema Harmici

k3.jpg

 

jedan od 3 propusta na prvih nekoliko stotina metara trase

k4.jpg

 

trasa

k31.jpg

 

gornji sloj je uklonjen, pragovi povađeni i u hrpicama nabacani pokraj trase

k5.jpg

 

opet propust

k6.jpg

 

do ovog mjesta skinut je gornji sloj

k7.jpg

 

desno od trase rukavac starog korita Sutle, dakle ovdje je pruga zemljišno-knjižno u RS

k8.jpg

k32.jpg

 

na ovom dijelu trase tračnice su skinute ali pragovi još nisu izvađeni

k9.jpg

 

kroz trnje i čičke do...Vukovog sela

k10.jpg

 

tračnice pokraj trase

k11.jpg

 

ŽCPR ispod Vukovog sela

k12.jpg

k34.jpg

 

dalje je pruga još čitava

k13.jpg

 

k14.jpg

 

ovdje je skinut pričvrsni materijal

k15.jpg

 

a ovuda nema šanse da prođe niti 2 04300?

k16.jpg

 

k17.jpg

 

ponovno smo u RS

k18.jpg

k33.jpg

 

a u RS u rukavcu je RH ribolovno društvo :wink:

k21.jpg

 

oznaka udaljenosti

k19.jpg

 

Silver

k28.jpg

 

prag iz 1985 :shock:

k20.jpg

 

prilazimo Vukovom selu, rukavac je s desne strane, dakle kolodvor se nalazi u RS

k37.jpg

k36.jpg

 

ovdje su nekada bili pragovi prvog kolosijeka

k38.jpg

 

Vukovo selo

k39.jpg

 

spremište za dresinu

k23.jpg

 

idemo dalje trasom

k25.jpg

 

iza kolodvorske zgrade opet rukavac Sutle

k41.jpg

 

dolazimo do pruge koja je još u dobrom stanju-ovuda će valjda uskoro Šved do Klanjca i Kumrovca

k40.jpg

k26.jpg

k27.jpg

 

Vračajući se prema Harmici

k29.jpg

 

i nešto pokraj pruge

k30.jpg

 

Slike: uglavnom Silver

Tekst: Portos

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Odličan putopis i nažalost još bolji dokaz da se po pitanju obnove ove pruge ništa više ne radi. A vaši današnji neproblematični prelasci granice pokazuju da uz dobru volju ni vlak ne bi trebao imati nikakvih problema s time.

Link to comment
Share on other sites

idemo dalje trasom

k25.jpg

Kad se krene ovom cestom (zapravo ulicom koja se zove Kolodvorska) desno, stotinjak metara dalje je kuća koja je pripadala tastu mog buraza. Tamo sam se naroštiljao ko u priči, zadnji put prije nekih desetak godina.

Niz cestu smo se znali spustiti u područje NATO-pakta, tj. do livada pokraj Sutle, šetati s klincima i brati poljsko cvijeće.

Super vam je putopis, žao mi je što nisam mogao s vama.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Zadnji vozni red u kojem je postojao promet na ovoj prugi bio je onaj od 28.V. 2000. - 9.VI.2001., mislim da se zbog lošeg stanja pruge već krajem 2000. godine prešlo na zamjenski autobusni prijevoz.

Elektrificirana je bila samo na dijelu do Sutle, ovaj dio od Sutle do Harmice je elektrificiran nedavno skupa sa remontom.

Planom je predviđen remont i elektrifikacija do Vukovog Sela, dokle bi sezao prigradski prijevoz grada Zagreba, dok bi dalje išao samo remont.

 

I da ne zaboravim zahvaliti Portosu i Silveru na zanimljivoj reportaži. :)

Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? :hm

Link to comment
Share on other sites

Elektrificirana je bila samo na dijelu do Sutle, ovaj dio od Sutle do Harmice je elektrificiran nedavno skupa sa remontom.

Kaj nije kolosijek za Kumrovec bio bez elektrifikacije skroz od Savskog Marofa ?

Link to comment
Share on other sites

Odličan putopis i nažalost još bolji dokaz da se po pitanju obnove ove pruge ništa više ne radi. A vaši današnji neproblematični prelasci granice pokazuju da uz dobru volju ni vlak ne bi trebao imati nikakvih problema s time.

 

 

Pa, određenih problema je bilo :)

 

cuko2lf4.jpg

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

Pa, određenih problema je bilo :)

Hehe, na takve "probleme" ste izgleda već pretplaćeni ... ali ovo ovdje je pudlica prema onome kojeg ste sreli kad ste obilazili Samoborčeka. :lol:

Link to comment
Share on other sites

odlične slike,

zanima pa me,kako to da je proga v tako slabem stanju,saj je minilo SAMO dobrih 7 let od zadnjega vlaka ?

Kdo je pobral tire,prage,gramoz ?

Kdo je to dovolil ?

 

Vaša tedanja uprava HŽ-ja še smetišča ne bi znala upravljati.

Link to comment
Share on other sites

odlične slike,

zanima pa me,kako to da je proga v tako slabem stanju,saj je minilo SAMO dobrih 7 let od zadnjega vlaka ?

Kdo je pobral tire,prage,gramoz ?

Kdo je to dovolil ?

 

Vaša tedanja uprava HŽ-ja še smetišča ne bi znala upravljati.

 

Izvod iz uvodnog teksta

"zapelo je u obnovi jer RS polaže vlasništvo na zemlju preko koje prelazi trasa pruge na 3 mjesta na toj dionici. Izravnavanjem korita Sutle prije 50 i više godina, nekoliko rukavaca ostalo je istočno od sadašnjeg korita, te se ti rukavci i dan-danas zemljišno-knjižno vode kao Slovenske katastarske čestice, dok se također nekoliko rukavaca koji katastarsko pripadaju RH nalazi zapadno od Sutle. Dok se RH i RS ne dogovore, obnova pruge je zaustavljena."

 

Tužno ali istinito

samoborcekver1_zps9440815b.gif

Link to comment
Share on other sites

''Silver'' še enkrat (1 *) počasi preberi moj post pa potem odgovori !

 

Mene zanima zakaj je proga demontirana ?!

 

Pruga na relaciji Harmica-Vukovo selo nikada nije bila obnavljana te je promet na cijeloj pruzi ukinut baš zbog izuzetno lošeg stanja te dionice (S.Marof-Vukovo selo). Grad Zagreb, Zagrebačka županija i opčina Brdovec te HŽ osigurali su sredstva za obnovu te dionice uz elektrifikaciju iste te započeli radove. Budući se linija državne granice ne poklapa sa stvarnim zemljišno-knjižnim stanjem na terenu (na 3 mjesta pruga se nalazi u Sloveniji), radovi su obustavljeni. Budući je postoječa pruga u neiskoristivom stanju, ista se demontira, skida se gornji sloj nasipa te će se na toj dionici kada se dogovore HR i SLO ponovno nanovo izgraditi trasa. Uz obnovu trase izvršit će se i elektrifikacija na 25kV.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Putopis izvlačim iz naftalina, jer imam OT pitanje: kako je sigurno ostaviti zaključan bicikl kod stajališta Harmica za nekih 6 do 8 sati?

 

I još, ne kužim što je bilo to?

Pa, određenih problema je bilo :)

 

 

http://img146.imageshack.us/img146/530/cuko2lf4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Putopis izvlačim iz naftalina, jer imam OT pitanje: kako je sigurno ostaviti zaključan bicikl kod stajališta Harmica za nekih 6 do 8 sati?

 

Pa trebalo bi biti dosta sigurno, pošto je blizu granična policija... A čak je i bolje ostaviti negdje kod njih u vidokrugu :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...