Portos Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Danas u ranim poslijepodnevnim satima Silver i ja smo prošetali trasom (gradilištem) pruge Harmica-Vukovo selo koja je već trebala biti obnovljena, ali zapelo je u obnovi jer RS polaže vlasništvo na zemlju preko koje prelazi trasa pruge na 3 mjesta na toj dionici. Izravnavanjem korita Sutle prije 50 i više godina, nekoliko rukavaca ostalo je istočno od sadašnjeg korita, te se ti rukavci i dan-danas zemljišno-knjižno vode kao Slovenske katastarske čestice, dok se također nekoliko rukavaca koji katastarsko pripadaju RH nalazi zapadno od Sutle. Dok se RH i RS ne dogovore, obnova pruge je zaustavljena. Kako je bio prekrasan dan, bez blata, čak i prevruće, bila je to jedna lijepa šetnjica... krenuli smo iz Harmice, od ŽCPR koji se već godinama ne koristi komad stare pruge u smjeru Kumrovca pogled unatrag prema Harmici jedan od 3 propusta na prvih nekoliko stotina metara trase trasa gornji sloj je uklonjen, pragovi povađeni i u hrpicama nabacani pokraj trase opet propust do ovog mjesta skinut je gornji sloj desno od trase rukavac starog korita Sutle, dakle ovdje je pruga zemljišno-knjižno u RS na ovom dijelu trase tračnice su skinute ali pragovi još nisu izvađeni kroz trnje i čičke do...Vukovog sela tračnice pokraj trase ŽCPR ispod Vukovog sela dalje je pruga još čitava ovdje je skinut pričvrsni materijal a ovuda nema šanse da prođe niti 2 04300? ponovno smo u RS a u RS u rukavcu je RH ribolovno društvo oznaka udaljenosti Silver prag iz 1985 prilazimo Vukovom selu, rukavac je s desne strane, dakle kolodvor se nalazi u RS ovdje su nekada bili pragovi prvog kolosijeka Vukovo selo spremište za dresinu idemo dalje trasom iza kolodvorske zgrade opet rukavac Sutle dolazimo do pruge koja je još u dobrom stanju-ovuda će valjda uskoro Šved do Klanjca i Kumrovca Vračajući se prema Harmici i nešto pokraj pruge Slike: uglavnom Silver Tekst: Portos Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Odličan putopis i nažalost još bolji dokaz da se po pitanju obnove ove pruge ništa više ne radi. A vaši današnji neproblematični prelasci granice pokazuju da uz dobru volju ni vlak ne bi trebao imati nikakvih problema s time. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Svaki putopis i svaki djeličak putopisa o ovom djelu pruge me očarava. Bravi dečki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 idemo dalje trasom Kad se krene ovom cestom (zapravo ulicom koja se zove Kolodvorska) desno, stotinjak metara dalje je kuća koja je pripadala tastu mog buraza. Tamo sam se naroštiljao ko u priči, zadnji put prije nekih desetak godina. Niz cestu smo se znali spustiti u područje NATO-pakta, tj. do livada pokraj Sutle, šetati s klincima i brati poljsko cvijeće. Super vam je putopis, žao mi je što nisam mogao s vama. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 a ovuda nema šanse da prođe niti 2 04300? rofl! ova je svjetska! zanimljive slike! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Kad je bila pruga u funkciji, kako je bilo s KM? Završila je ovdje ili išla naprijed? I kad je tuda poslijednji put prošao vlak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ines Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 super fotkice, ali ja uopce nisam shvatila zakaj su demontirali dio pruge sa trase? Quote mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Zadnji vozni red u kojem je postojao promet na ovoj prugi bio je onaj od 28.V. 2000. - 9.VI.2001., mislim da se zbog lošeg stanja pruge već krajem 2000. godine prešlo na zamjenski autobusni prijevoz. Elektrificirana je bila samo na dijelu do Sutle, ovaj dio od Sutle do Harmice je elektrificiran nedavno skupa sa remontom. Planom je predviđen remont i elektrifikacija do Vukovog Sela, dokle bi sezao prigradski prijevoz grada Zagreba, dok bi dalje išao samo remont. I da ne zaboravim zahvaliti Portosu i Silveru na zanimljivoj reportaži. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Elektrificirana je bila samo na dijelu do Sutle, ovaj dio od Sutle do Harmice je elektrificiran nedavno skupa sa remontom. Kaj nije kolosijek za Kumrovec bio bez elektrifikacije skroz od Savskog Marofa ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Je, imaš prav. No od Savskog Marofa do Sutle su ipak imali nešto manje posla s elektrifikacijom, jer su portali koji se protežu preko sva tri kolosjeka već postojali. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Odličan putopis i nažalost još bolji dokaz da se po pitanju obnove ove pruge ništa više ne radi. A vaši današnji neproblematični prelasci granice pokazuju da uz dobru volju ni vlak ne bi trebao imati nikakvih problema s time. Pa, određenih problema je bilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Pa, određenih problema je bilo Hehe, na takve "probleme" ste izgleda već pretplaćeni ... ali ovo ovdje je pudlica prema onome kojeg ste sreli kad ste obilazili Samoborčeka. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
davorseljan Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Super reportaža. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majster Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 odlične slike, zanima pa me,kako to da je proga v tako slabem stanju,saj je minilo SAMO dobrih 7 let od zadnjega vlaka ? Kdo je pobral tire,prage,gramoz ? Kdo je to dovolil ? Vaša tedanja uprava HŽ-ja še smetišča ne bi znala upravljati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 odlične slike,zanima pa me,kako to da je proga v tako slabem stanju,saj je minilo SAMO dobrih 7 let od zadnjega vlaka ? Kdo je pobral tire,prage,gramoz ? Kdo je to dovolil ? Vaša tedanja uprava HŽ-ja še smetišča ne bi znala upravljati. Izvod iz uvodnog teksta "zapelo je u obnovi jer RS polaže vlasništvo na zemlju preko koje prelazi trasa pruge na 3 mjesta na toj dionici. Izravnavanjem korita Sutle prije 50 i više godina, nekoliko rukavaca ostalo je istočno od sadašnjeg korita, te se ti rukavci i dan-danas zemljišno-knjižno vode kao Slovenske katastarske čestice, dok se također nekoliko rukavaca koji katastarsko pripadaju RH nalazi zapadno od Sutle. Dok se RH i RS ne dogovore, obnova pruge je zaustavljena." Tužno ali istinito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majster Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 ''Silver'' še enkrat (1 *) počasi preberi moj post pa potem odgovori ! Mene zanima zakaj je proga demontirana ?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 29, 2008 Author Share Posted February 29, 2008 ''Silver'' še enkrat (1 *) počasi preberi moj post pa potem odgovori ! Mene zanima zakaj je proga demontirana ?! Pruga na relaciji Harmica-Vukovo selo nikada nije bila obnavljana te je promet na cijeloj pruzi ukinut baš zbog izuzetno lošeg stanja te dionice (S.Marof-Vukovo selo). Grad Zagreb, Zagrebačka županija i opčina Brdovec te HŽ osigurali su sredstva za obnovu te dionice uz elektrifikaciju iste te započeli radove. Budući se linija državne granice ne poklapa sa stvarnim zemljišno-knjižnim stanjem na terenu (na 3 mjesta pruga se nalazi u Sloveniji), radovi su obustavljeni. Budući je postoječa pruga u neiskoristivom stanju, ista se demontira, skida se gornji sloj nasipa te će se na toj dionici kada se dogovore HR i SLO ponovno nanovo izgraditi trasa. Uz obnovu trase izvršit će se i elektrifikacija na 25kV. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hyperion Posted November 21, 2012 Share Posted November 21, 2012 Putopis izvlačim iz naftalina, jer imam OT pitanje: kako je sigurno ostaviti zaključan bicikl kod stajališta Harmica za nekih 6 do 8 sati? I još, ne kužim što je bilo to? Pa, određenih problema je bilo http://img146.imageshack.us/img146/530/cuko2lf4.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 I još, ne kužim što je bilo to? Piše ti na linku cuko. Što znači ćuko, cucak, pes, psina... (a i vidi se u krugu na slici). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted November 22, 2012 Share Posted November 22, 2012 Putopis izvlačim iz naftalina, jer imam OT pitanje: kako je sigurno ostaviti zaključan bicikl kod stajališta Harmica za nekih 6 do 8 sati? Pa trebalo bi biti dosta sigurno, pošto je blizu granična policija... A čak je i bolje ostaviti negdje kod njih u vidokrugu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.