Jump to content
zeljeznice.net
Karavela

Ex HŽ 2063 i nove GT 26 za NREC

Recommended Posts

je je... neko se najeo ludih gljiva decki... kakav limit 600A? Pa to je limit u kočenju! Ove lokomotive imaju otpornike kočnice koji trpe 600A po grani... tj. kad lokomotiva koči smije kočiti sa max.3x600=1800A (Ampermetar pokazuje struju jedne od tri grane tj. 600A). U vuči tog limita nema i lokomotiva veselo odradi svoj posao sa punom strujom ako je u položaju u kojem tu struju smije razviti. ....To opet znači da će u 1. položaju razviti samo 300A, u drugom je (mislim) 500A....itd sve do 1200A što je maksimum ovog vučnog motora... ajd, ubuduce pitajte prije nego sto zakljucujete na temelju poluinformacija.

 

Drstoka i ostali koji kritizirate Quantum budnik i pokazivač brzine - on je propisan u ovom obliku tamo gdje lokomotiva ide! Vjerojatno je to tamo netko dobro promislio i tako odlucio.... OK?!


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drstoka i ostali koji kritizirate Quantum budnik i pokazivač brzine - on je propisan u ovom obliku tamo gdje lokomotiva ide! Vjerojatno je to tamo netko dobro promislio i tako odlucio.... OK?!

 

dobro, naj se ljutiti. Al ja takav brzinomjer ne bi na svojoj loxi nikad imao. Nema do švicarskog sata :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok,... onda se vise ne ljutim...:)


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al ja takav brzinomjer ne bi na svojoj loxi nikad imao. Nema do švicarskog sata :D

 

A kaj je sa Deutom?? Pa ona bar ne igra sa kazaljkom kao švicarski sat, ona pokazuje točno.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kaj je sa Deutom?? Pa ona bar ne igra sa kazaljkom kao švicarski sat, ona pokazuje točno.

 

hmm.. mislim da je jedino pravnicima bitno jel brzina 114 ili 116 km/h, u praxi baš i nije, zar ne? :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kaj je sa Deutom?? Pa ona bar ne igra sa kazaljkom kao švicarski sat, ona pokazuje točno.

 

hmm.. mislim da je jedino pravnicima bitno jel brzina 114 ili 116 km/h, u praxi baš i nije, zar ne? :D

Osim ako je ograničenje brzine 115km/h :lol: :lol: :kul :mrgreen: .

PTP sa: PTP 1,2,3,6,8,11,Extra 1 i 2, Taurus/BR 182, Nachtzuge, RSP BR 189, Guterzuge, Highspeed, Nahverkehr

MSTS sa: ProTrain 7 Deluxe,12 Deluxe,14,17,18,19,20,23,24,25,28, TSP BB-FFO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osim ako je ograničenje brzine 115km/h :lol: :lol: :kul :mrgreen: .

 

jesi zapazio one pravnike gore? :kul ;)


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
je je... neko se najeo ludih gljiva decki... kakav limit 600A? Pa to je limit u kočenju!

 

koja crna poluinformacija ???

 

pa to mi je rekao instruktor koji je za tu loksu polagao ispit kod tebe :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

onda je to onaj koji je polozio s dvojkom i to tek nakon sto me obilato podmitio.....:) :kul

 

pomijesao je covjek malo stvari... limit 600A u kocenju je imala 663 prije, a ima ga i sada....i imat ce ga dok se ne odlucimo promijeniti otpornike kocnice s onima za 800A.... koliko znam i na ovim novim GT26CW se koristi dokumentacija koju sam ja pustio u proizvodnju pa tako i one trebaju slijediti tih 600A....


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kaj je sa Deutom?? Pa ona bar ne igra sa kazaljkom kao švicarski sat, ona pokazuje točno.

 

hmm.. mislim da je jedino pravnicima bitno jel brzina 114 ili 116 km/h, u praxi baš i nije, zar ne? :D

Osim ako je ograničenje brzine 115km/h :lol: :lol: :kul :mrgreen: .

Da, ali kad ti zbog toga možeš platiti kaznu onda je bitan precizan pokazivač. On piše točno, ali ne pokazuje.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, ali kad ti zbog toga možeš platiti kaznu onda je bitan precizan pokazivač. On piše točno, ali ne pokazuje.

 

a sa druge strane, da je to imalo problematično, ne bi se švicarski satovi koristili već 30 ... 40 ili koliko već godina... Baš ću se potruditi svekolikom pučanstvu jednom snimkom pokazati tu strašnu nepreciznost. :D Ugl. pogreška ne ide preko 1 do maxx 2 km/h a i to samo ponekad "preskoči" na djelić sekunde... U svakom slučaju sigurno je daleko veća pogreška u tome što loxa "ne zna" u milimetar točnu vrijednost opsega kotača kojim mjeri brzinu.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

...GT26CW (4 komada i sada je još 5 potpuno novih u proizvodnji)...

 

I samo napomena za one koji to prate: nove lokomotive GT26CW ce nositi privremene oznake 2063-101 do 2063-105.

 

Što nije bilo govora da će se radit sve skupa 10 novih loksi GT26CW ?

 

Zanimljiva numeracija, još kad bi Hž naručio jedno 30ak tih novih karaveli :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Govor je o više od 10 GT26CW..... a i ugovorom ih je predviđeno... ne znam koliko, ali su za sada u proizvodnji za standardni kolosijek njih ukupno 5 komada. Jedna je za SA, a ostale (102-105) još nemaju kupca pa ako HŽ želi ili kojim slučajem treba lokomotive (a znamo da im lokomotive hitno trebaju)....adresa se zna.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Govor je o više od 10 GT26CW..... a i ugovorom ih je predviđeno...

 

ostale (102-105) još nemaju kupca pa ako HŽ želi

 

hmhm... neš mi ne štima... *ugovorom* (između koga?) su lokomotive predviđene a nemaju kupca? Kako nemaju, pa valjda je ugovaratelj ujedno i kupac? Ili je naručitelj NREC te on traži kupce... Može objašnjenje? :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmhm... neš mi ne štima... *ugovorom* (između koga?) su lokomotive predviđene a nemaju kupca? Kako nemaju, pa valjda je ugovaratelj ujedno i kupac? Ili je naručitelj NREC te on traži kupce... Može objašnjenje?

 

 

gredelj je samo izvodjac radova a NREC trazi kupca


električar griješi samo jednom u životu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U TŽV je trenutno u različitim fazama gradnje 6 "Karavela"


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U TŽV je trenutno u različitim fazama gradnje 6 "Karavela"

 

Fotke, fotke čekamo :lol: :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno smo saznali i kuda su prodane neše Karavele. Otišle su u Saudijsku Arabiju u jednu od najnegostoljubivijih pustinja na svijetu. Saudi Arabija ima samo jednu prugu od dugu otprilike 500 km od glavnog grada Riyadha do luke Dammam u Perzijskom zaljevu.

Sada se gradi pruga od Riyadha do luke Jeddah na Crvenom moru tako da će u budućnosti biti povezano Crveno more i Perzijski zaljev. U planu je i da se luka Jeddah spoji željeznicom sa svetim gradovima Mekom i Medinom.

Nova pruga u gradnji Riyadh - Jeddah duga je oko 1000 km.

 

Inače u Saudi Aarabiji postojala je i jedna stara željeznica koju je progutala pustinja a izgradila ju je Otomanska Turska prije I. svj.rata od Damaska u Sirjii do Medine u Saudi Arabiji. Bila je to tzv. Hejaz željeznica a uglavnom je služila za prijevoz hodočasnika.

 

Na prvoj slici se vidi kako je pijesak progutao prugu :

 

79987777ju7.jpg

 

Na drugoj slici se vidi što je ostalo od ove željeznice :

 

87778318ew8.jpg

 

Na kraju je kolodvor u gradau Dammam sa intersantnim peronom koji ima krov kao stilizirani šator pustinjskih beduina :

 

41778947ro1.jpg


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno (više) pitanje za Trebora:

Da li se u nove GT26CW građene u Gredelju ugrađuje potpuno novi diesel motor 16-645E3, i ako da, da li ga proizvodi EMD ili neki njihov kooperant? Da li tako proizveden motor ima trajnost kao ovi koji su upravo remontirani na ex HŽ karavelama?

Hvala na odgovoru, Darko

8)


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li se u nove GT26CW građene u Gredelju ugrađuje potpuno novi diesel motor 16-645E3

Sve je *potpuno* novo, samo nisam siguran da li je motor 16-645E3 ili koja "moderniziranija" verzija 645... To u biti i mene zanima :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparirani motor 16-645 E3 koji je stigao iz Amerike.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, to su pretpostavljam motori sa rashodovanih GP/SD40 odnosno GP/SD40-2. Koliko takav motor može prosječno imati radnih sati? Pretpostavljam, da ako je bio uredno održavan onda mu životni vijek može biti još 20 ili još 50 godina?

Sad se postavlja pitanje nije li motorizacija lokomotive motorom 710 ekonomičnija opcija.

Run eight!


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gredelj ga ugrađuje po zahtjevu NREC-a. Ne znam za detalje.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači da nova 2063-101 nema novi diesel motor, to me je zanimalo.

Run eight!


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...