Vice Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Evo opet ja sa svojim dosadnim putevima u Zg i iz Zg-a Ovaj put u zimskom ugođaju. Još jednom fala strojovođama s kojima sam se vozio, znam da neki čitaju forum,pa ih pozdravljam Put za Zg je već opisan ovdje, pa da ne ponavljam. http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=133766#133766 Dodao bi još malo teksta samo. Put je prošao ok, s nama je bio ješ jedan umirovljeni st strojovođa, pa smo lipo čakulali, prošli razne teme vezane za željeznicu, najviše se dozakli EMD-ova Nažalost vidjeli smo pregaženu srnu u blizini Duge Rese,a i mi smo udrili nešto letećega I da, ŽCP u K. Sučurcu, 500 m od preijelaza, rampe spuštene, debos zaobilazi brklje i prelazi....i tako.... a sad povratak Prvi dio: Vlak 521, 05.01.2008. Karlovac U okolici Duge Rese i čekanje na signalu RDV U Oštarijama Rječki ode za Ogulin i dalje prema Rijeci Okićen je bor Izlaz iz Oštarija Krpelj I odosmo mi put Splita Bijeli se bijeli... Početak bijele idile Dalje bez teksta.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Vice ... bez riječi! Predivne zimske slike. Imaš ti toga još? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 Vice ... bez riječi! Predivne zimske slike. Imaš ti toga još? nešto manje od 100 slika ima sve skupa sporo mi ih uploda, pa ću u djelovima postat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Drugi dio: Blata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Ma predivno. Ima nesto u toj zimskoj idili sto privuce covjeka... Hvala na odlicnim fotkama, Vice. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Treći dio: Ličko Lešće Pred ulazak u Gračac 520 nas čeka u Gračacu Iza Gračaca je počela još jača kiša a zato vrime san malo šetao vlakom ,pa uslikao neke detaljčiće Podna harmonika Botun za otvatanje vrata i poluga za otvaranje u slučaju opasnosti Prostor za veliku prtljagu Pogled na upravljačnicu Stajalište Zrmanja Kanjon Zrmanje Vijadukt Čupković Plavno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Četvrti dio: Šuma padokaza Ulazak u Knin Odvajanje za unsku prugu Žuće u Kninu Šved 015 i Bl s kombinacijom kupea sa 6 i 8 sjedišta Ostaci struje Izlaz iz Knina Izlaz iz Drniša Drniško polje Kanjon Čikole Žitnić Dalje pičimo za Split Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Peti dio: Putnički u Unešiću Veeeeliki zavoj Perković Šved Pogled unazad Nekad bila ukrsnica, ime neznam Nazire se okolica Splita I vidi se Marjan Ulazak u Kaštel Stari (pozdrav Tihi ) Klimavi šved Napuknuće nastalo kamenovanjem vlaka Kaštel Sučurac Depo Split i uspavani turneri I Split-predgrađe I filmići za kraj http://marvin.kset.org/~drstoka/vlak/vice/ I to bi bilo sve za ovaj put. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Stvarno puno dobrih slika, onda još i filmići. Snježne su naravno najbolje, jedino što će ova prokleta kiša uništiti sav ovaj divni snijeg. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Jako lijepo, Vice !!! I ja glasam za one snježne fotke i zimsku idilu ... naravno, nimalo ne zanemarujući ostalo. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 snježne su daleko najbolje, menii najdraže Podsjetilo me na putovanja kad san bio klinac, i legendarni Marjan ekspres Da, i zaboravil sam napomenit da smo spasili malu srnicu,sirotica se ukopala kad je vidjela vlak,al smo je uspjeli potjerat s pruge sa sirenom, pa je odskakutala sa strane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Riedl Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Really interesting pics! Thank you very much! One question: are in Unesic still the old signals or are there new light-signals now? Puno pozdravi iz njemacke, Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Predivne slike Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiho Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Fala Vice na pozdravu,putopis dobar,Lika zimi nezaboravna. Quote TIHO Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiho Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Zaboravih napisati,ona nepoznata ukrsnica-ukrižje je Brdašce,sada stajalište,a nalazi se između kolodvora Primorski Dolac-Labin Dalmatinski. Quote TIHO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Pridružujem se čestitkama na prelijepom putopisu. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Pridružujem se čestitkama na prelijepom putopisu. Fala, fala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 snježne su daleko najbolje, menii najdraže ja bi rađe ranoproljetne ili ranoljetne Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 snježne su daleko najbolje, menii najdraže ja bi rađe ranoproljetne ili ranoljetne Čekaj samo proljeće Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 snježne su daleko najbolje, menii najdraže Podsjetilo me na putovanja kad san bio klinac, i legendarni Marjan ekspres Da, i zaboravil sam napomenit da smo spasili malu srnicu,sirotica se ukopala kad je vidjela vlak,al smo je uspjeli potjerat s pruge sa sirenom, pa je odskakutala sa strane Svaka čast Vice slke su odlične , kako znam da imaš odličan aparat trebale bi slike biti svjetlije ,možda si trebao isprobati više modela ili ti programa slikanja npr. panoramski , automatski ili nešto treće iz iskustva znam da bi bilio dobro malo šarat pa se odredit šta je najbolje.Poslat ću ti par slika sa kapele pa usporedi.Ako ovim tempom nastaviš morat ćemo te zaposliti na HŽ-vuču vlakova (ti bar nemoraš na upoznavanje pruge). Pozdrav ps.-baš sam sreo onog strojovođu u penziji šta je putovao sa vama - a to je STOJAK IVAN stari meštar koji je odgojio puno naraštaja novih strojovođa a sin mu je prometnik u kol. Labin Dalmatinski -DENIS STOJAK I NJIMA TAKOĐER POZDRAV ! Quote Ća je pusta Londra kontra Splita grada.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Prvi dio: Vlak 521, 05.01.2008. Slikice su fantastične. Pogotovo za mene koji nikad neću prugu tako doživjeti. Iz upravljačnice. Jedno pitanje: da li se to meni čini ili su u Oštarijama tračnice savijene? Tako mi djeluje na ovim slikicama. Quote ...dva vozača, malo jača... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Rade remont pa su zato svinute . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Rade remont pa su zato svinute . Da, samo će im se remont odužit Pametne glavice su ostavili na kolosjeku vagone sa šljunkom, pala ledena kiša, zaledila sve. Poslije nisu nikako mogli to istovarit, pa su potpaljivali vatru pod vagone da probaju odmrznit to, al nisu ni približno uspjeli Trebaju rasust šljunak podno tračnica i to sve podbit još. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Da, samo će im se remont odužit Kad sam išao ono između Božića i Nove godine na sastanak, pričala su dva željeznišara o tome, kaže jedan da neće ništa raditi do proljeća a drugi ga pita šta će sve stajati tako raskopano do tada a ovaj prvi mu kaže pa nije to ništa čudno bit će dobro ako se to napravi i do slijedeće Nove godine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Kad sam išao ono između Božića i Nove godine na sastanak, pričala su dva željeznišara o tome, kaže jedan da neće ništa raditi do proljeća a drugi ga pita šta će sve stajati tako raskopano do tada a ovaj prvi mu kaže pa nije to ništa čudno bit će dobro ako se to napravi i do slijedeće Nove godine. A dan prije nego smo ti i ja došli u zg likovi su ložili vatru ispod vagona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.