Jump to content
zeljeznice.net
BrickTop1984

Terminali, stajališta i okretišta tramvaja

Recommended Posts

a i prije se stanica zvala Braće Oreški, ako se ne varam, dakle uvijek se zvalo po ulici, a ne po trgu

Još prije se ta stanica zvala Ljubljanska ... dakle isto prema ulici, a ne prema Rudolfovim kasarnama, iako su ju mnogi Zagrepčani pamtili upravo po tim kasarnama.

 

Trenutni nazivi stajališta u tom kvartu su sasvim u redu i svima su znani. Poznata poslovica kaže "never change the winning horse" ... fakat ne kužim zašto se uvijek nađe likova koji to nisu u stanju skužiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Htio sam ove fotke podijeliti sa Vama, a bilo mi je blesavo otvoriti novu temu kad je ova tema prikladnog naziva...

Dubrava

Dubrava2.png

 

Dubrava.jpg

 

Dubec

Dubec.png


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ujutro je bila razbijena nadstrešnica i ograda na stajalištu Branimirova u smjeru istoka. Tramvaji su stajali na stražnjoj polovici perona.

P.S. Netko je maloprije zapalio javni WC u Dubravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ujutro je bila razbijena nadstrešnica i ograda na stajalištu Branimirova u smjeru istoka. Tramvaji su stajali na stražnjoj polovici perona.

P.S. Netko je maloprije zapalio javni WC u Dubravi.

Kasniš

 

 

Pijani vozač Alfom je pokupio semafor pa se zabio u stanicu
Kako doznajemo iz zagrebačke policije, muškarac (38) vozio je pijan i zbog neprilagođene brzine izgubio je nadzor nad vozilom i skrivio prometnu nesreću. Srećom, nitko nije ozlijeđen

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kasniš

...

Htio sam poslati odmah ujutro, ali je taman kad sam stisnuo "Post" otišao vlak čiji sam wifi posudio, a onda nisam mogao do interneta dok se nisam vratio u Zagreb.

 

Malo pojašnjenje vezano za WC. U javnom WC-u je izbio požar i intervenirali su i vatrogasci i policija, ljudi koji su bili na okretištu duže od mene rekli su mi da ga je netko zapalio, ali nisam sasvim siguran je li to bilo tako ili je došlo do nekakvog kvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvoren je. Ne može se koristiti. Znaci ne funkcionalan je.


"Nisam ni pobjegao, ni odustao, ni potražio zavjetrinu. Uradio sam ono što i Li Kung: napravio što sam htio i sklonio se da ne smetam svome djelu, da ono više dođe do izražaja. Kad si tu, od tebe se, obično, ne vidi ono šta si napravio. Dao sam što nitko nije i sklonio se. Morao sam zbog sebe. Običaj je da oni koji nešto naprave zasjednu i ne daju drugima. Ja nisam to htio. Mene nitko nije skinuo i to je važno da se zna." > Branimir Johhny Štulić, 1989.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti WC-i (a pogotovo u Dupcu) su ionako većinu vremena izvan funkcije, zaključani, zablokiraju vrata, na "servisiranju" nakon kojeg rade jednako kao i prije itd., bili zapaljeni ili ne, pa nije neka šteta (osim što je izgorjelo milijun eura našeg novca)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo preprojektiranje okretišta Dolje?!?

Malo prije sam napisao post u temi o Žičari Sljeme, a ovdje ću isto dati link na članak i prokomentirati, budući da se radi i o okretištu Dolje!

http://www.index.hr/vijesti/clanak/bandic-vjerujem-u-svoju-nevinost-moji-memoari-bit-ce-citaniji-od-churchillovih/1015057.aspx

Iz gore navedenog članka izdvajam slijedeće:

 

"Sve je trebalo biti gotovo početkom siječnja 2019., a hoće li se to odgoditi za mjesec, dva ili tri, vidjet ćemo jer smo u međuvremenu preprojektirali okretište Dolje s 300 garažnih mjesta ispod okretišta, gdje će biti početna stanica", kaže Bandić.

 

Pa, je li ovo normalno! Tek pred par mjeseci je završena obnova pruge do Dolja, a time i tamošnjeg okretišta, a eto sada je ono "preprojektirano" i sada će se graditi garažna mjesta ispod okretišta?!?! Da li to znači da će Dolje opet mjesecima biti bez tramvaja, jer da friško uređeno okretište kane opet raskopati i ispod njega praviti te ogromne parkinge?! Ako su tako nešto mislili - zašto to nije onda bilo napravljeno odmah, ili ako nisu bili sigurni što žele - zašto nisu pričekali s obnovom pruge dok ne bude gotov novi projekt?! O čemu se ovdje zapravo radi?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo preprojektiranje okretišta Dolje?!?

Malo prije sam napisao post u temi o Žičari Sljeme, a ovdje ću isto dati link na članak i prokomentirati, budući da se radi i o okretištu Dolje!

http://www.index.hr/vijesti/clanak/bandic-vjerujem-u-svoju-nevinost-moji-memoari-bit-ce-citaniji-od-churchillovih/1015057.aspx

Iz gore navedenog članka izdvajam slijedeće:

 

"Sve je trebalo biti gotovo početkom siječnja 2019., a hoće li se to odgoditi za mjesec, dva ili tri, vidjet ćemo jer smo u međuvremenu preprojektirali okretište Dolje s 300 garažnih mjesta ispod okretišta, gdje će biti početna stanica", kaže Bandić.

 

Pa, je li ovo normalno! Tek pred par mjeseci je završena obnova pruge do Dolja, a time i tamošnjeg okretišta, a eto sada je ono "preprojektirano" i sada će se graditi garažna mjesta ispod okretišta?!?! Da li to znači da će Dolje opet mjesecima biti bez tramvaja, jer da friško uređeno okretište kane opet raskopati i ispod njega praviti te ogromne parkinge?! Ako su tako nešto mislili - zašto to nije onda bilo napravljeno odmah, ili ako nisu bili sigurni što žele - zašto nisu pričekali s obnovom pruge dok ne bude gotov novi projekt?! O čemu se ovdje zapravo radi?!?!

To je ovaj tvoj majstor - Bandić :kava:


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garaža ispod okretišta je dobro rješenje, dakle ideja sama po sebi je u redu. Ali definitivno nije u redu ako će se rekonstruirano okretište ići ponovno raskapati što će uz dupli posao rezultirati naravno i opetovanim prekidom prometa na duži period, tu se slažem s tom činjenicom. Dakle, takva varijanta osim što je totalno neekonomična je i suluda, a sve kao rezultat lošeg planiranja, osim ako to nije tako namjerno napravljeno, u tom slučaju bi se moglo raditi i o kriminalu.

Što vrijedi takva ideja kad je iznesena sada kad je kasno za realizaciju.

 

A druga mogućnost je ta da bi garažu radili ispod bez da se dira površina, moram priznati da ne znam jel to realno izvedivo. I treće, iako je to dobra ideja pa čemu uopće inzistirati na garaži ispod okretišta kad je već sad sve obavljeno što se tiče obnove pruge, kad oko okretišta ima mjesta za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garaža ispod okretišta je dobro rješenje, dakle ideja sama po sebi je u redu. Ali definitivno nije u redu ako će se rekonstruirano okretište ići ponovno raskapati što će uz dupli posao rezultirati naravno i opetovanim prekidom prometa na duži period, tu se slažem s tom činjenicom. Dakle, takva varijanta osim što je totalno neekonomična je i suluda, a sve kao rezultat lošeg planiranja, osim ako to nije tako namjerno napravljeno, u tom slučaju bi se moglo raditi i o kriminalu.

Što vrijedi takva ideja kad je iznesena sada kad je kasno za realizaciju.

 

A druga mogućnost je ta da bi garažu radili ispod bez da se dira površina, moram priznati da ne znam jel to realno izvedivo. I treće, iako je to dobra ideja pa čemu uopće inzistirati na garaži ispod okretišta kad je već sad sve obavljeno što se tiče obnove pruge, kad oko okretišta ima mjesta za to.

 

Ja baš i ne vidim nikakvu izričitu tvrdnju da se raskapa tramvajsko okretište, ili vulgo - pruga.

Ak pod "okretište Dolje" Bandić misli na lokaciju (a taj njegov nedorečeni i neodređeni način izražavanja je dovoljno poznat i trebal bi značiti upravo to), onda znači da bu se na toj lokaciji gradila garaža "ispod okretišta" (znači južno od okretišta - a ne u njegovom podrumu). f040.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ispod okretišta" može značiti i istočno, prema Konzumu.

 

Pozdrav iz Zagreba

 

 


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ispod okretišta" može značiti i istočno, prema Konzumu. Pozdrav iz Zagreba

 

Mda, nemam u glavi detaljnu sliku lokacije, al u svakom slučaju može značiti i na nižoj koti terena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na samom okretišti ima još barem desetak mjesta na livadi.

Ima mjesta i za tramvaj,samo da se iskopa onaj sporedni kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za izradu glavnog i izvedbenog projekta za rekonstrukciju tramvajskog okretišta na Mihaljevcu sklopljen je 21.05.2018. ugovor s zajednicom ponuditelja:

Granova d.o.o. Zagreb

IPT Inženjering d.o.o. Zagreb

Mobilita Evolva d.o.o. Zagreb

za 194 000 kn bez PDV-a s PDV-om 242 500 kn

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to neće biti tako skoro jer nakon ove realizacije ide javna nabava za izvedbu ako ima novaca.

Čehe mogu vratiti i bez toga da hoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije cak ni problem manjak T4 koliko je problem sto se nisu prilagodili tome i drukcije disponirali - konkretno: cehe na 11, NT 6,7, a katice na 8.

Iskrcaj ljude na pocetnom stajalistu Mihaljevac umjesto na onom za izlaz ako je to vec problem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da samo 2200 može slobodno biti na 14 jer za 8 s odgovarajućom veličinom vozila nema u principu niskopodnih osim 2 komada, isto tako onda nema razloga za NT na 7 jer i na relaciji Ak-Dubrava treba staviti 2200 na 5 zbog Vukovarske (tamo bi 2100 bio najbolji da se mene pita), a na 8/15 lako može voziti KT4 jer se uopće ne bi zaustavljao na zasad opasnoj izlaznoj stanici 14-ice. Da se mene pita u biti nema potrebe da se T4 vraća na Mihaljevac (osim eventualno solo na 33).

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel neko primjetio da se pomiče zebra na desnom skretanju iz savske na vukovarsku što je rezultiralo skračivanjem stanice.


optika

 

HAIL TMK 900

 

MERCEDES AMG PETRONAS F1 TEAM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tramvajskom stajalištu "Sheraton" u smjeru Gl. Kolodvora je ujutro stajala najava 14-tice smjer Mihaljevac

Share this post


Link to post
Share on other sites

:mrgreen: Izgleda čudno, ali mora nekuda doći. Izlazi iz TP Dubrava trasom Maksimirska - Šubićeva - TŽF - GK - Vodnikova - Savska i dalje redovnom trasom (46 minuta mu treba). Mislim da je to posljedica radova na raskrižju Branimirova - Držićeva i toga da ne može skrenuti u Branimirovu.

 

Kad se to završi pretpostavljam da bude izlaz TP Dubrava - Kvatrić - Šubićeva - Branimirova - Draškovićeva - Mihaljevac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

IZMJEŠTANJE TRAMVAJSKOG STAJALIŠTA "FRANKOPANSKA JUG"

 

Zbog zamjene tramvajskih tračnica u Ilici, stajalište na raskrižju Ilice i Frankopanske ulice u smjeru Trga bana Josipa Jelačića, bit će od srijede 29. kolovoza u 19 sati, izmješteno 50-tak metara zapadnije, ispred kućnog broja 45.

 

Korisnike ljubazno molimo za razumijevanje.

Izvor: zet.hr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...