Jump to content
zeljeznice.net
x-type

Opremanje ŽCPR-a

Recommended Posts

Evo samo da se vidi plan, kak će izgledati prijelaz u Poznanovcu..

 

http://www.kzz.hr/str.aspx?content_id=02377283

 

Super, samo što ja u tom planu uopće ne mogu dešifrirati zamućeni tekst sa slike.

I vidim dio nekog engleskog vagona s desne strane. :lool

Bar su mogli uzeti HŽ DMV ili neki vagon, a ne strane stvari...

 

Problem je u zamućenom tekstu. Izgleda stvarno, prema shemi, kao da ovdje postoji neki radarski sustav. :hm

 

Riječ je o modernom sustavu koji u Europi zasad primjenjuje samo Republika Austrija te predstavlja inovativan način upozoravanja vozača prilikom nailaska vlaka.

Koji je to sustav? Mogli su bar naziv sustava staviti koji se koristi tamo, kad se već razbacuju sa velikim rječima, da izguglamo o čemu se radi, ako već postoji takav sustav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Koji je to sustav? Mogli su bar naziv sustava staviti koji se koristi tamo, kad se već razbacuju sa velikim rječima, da izguglamo o čemu se radi, ako već postoji takav sustav.

Ne postoji.

To u Austriji je ugrađeno uz već postojeći uređaj, kao dopunska signalizacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda stvarno, pomogao nam Bog uz takve stručnjake, ako je tako...

 

I kao vozačima automobila i kao putnicima željeznicom, koji će prelaziti takvim prijelazom.

I strojovođama.

Edited by Mili

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema teorije.

Nema teorije da se upogone ovi ŽCPRi ili nema teorije da se generalno sredi signalizacija? Ili stanje pruge poslije remonta ne dozvoljava brzine veće od 50km/h?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema teorije da se upogone ovi ŽCPRi ili nema teorije da se generalno sredi signalizacija? Ili stanje pruge poslije remonta ne dozvoljava brzine veće od 50km/h?

Nema teorije o podizanju brzine dok se pruga ne opremi signalno-sigurnosnim uređajima (a to nisu samo uređaji na ŽCP-ima). 100 km/h je gornja granica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema teorije o podizanju brzine dok se pruga ne opremi signalno-sigurnosnim uređajima (a to nisu samo uređaji na ŽCP-ima). 100 km/h je gornja granica.

Kužim ja vas ali ti uređaji su iprobani i sve radi mislim na žcp, signali ne rade ali brzina bi se mogla povečati osim kroz kolodvore 40.BAREM ZA NAGIBNI .Kad raspravljamo o toj Ličkoj pruzi sve je to jedna velika magla od koje se slabo vidi a nekome to odgovara. :lula


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kužim ja vas ali ti uređaji su iprobani i sve radi mislim na žcp, signali ne rade ali brzina bi se mogla povečati osim kroz kolodvore 40.BAREM ZA NAGIBNI .Kad raspravljamo o toj Ličkoj pruzi sve je to jedna velika magla od koje se slabo vidi a nekome to odgovara. :lula

Granica brzine do 100 km/h je administrativne, a ne tehničke prirode, dok su pak uređaji na ŽCP-ima nepouzdani (nemaju certifikate i nisu nigdje provjereni u prometu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Granica brzine do 100 km/h je administrativne, a ne tehničke prirode, dok su pak uređaji na ŽCP-ima nepouzdani (nemaju certifikate i nisu nigdje provjereni u prometu).

ŽCP neki rade neki ne na Ličkoj dionici tj neki su u upotrebi tehnički neki se automacki uključuju neke ukrljučuju ručno prometnici u stanicama tj kolodvorima nemam točne podatke pa sa sigurnošću nemogu tvrditi tko je ugradio koji ŽCP ali su samo dvije firme u igri KONČAR ili ZAGREBSIGNAL tu je krivac.Ali znam da su svi nedostaci riješeni :!: :?:


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

ŽCP neki rade neki ne na Ličkoj dionici tj neki su u upotrebi tehnički neki se automacki uključuju neke ukrljučuju ručno prometnici u stanicama tj kolodvorima nemam točne podatke pa sa sigurnošću nemogu tvrditi tko je ugradio koji ŽCP ali su samo dvije firme u igri KONČAR ili ZAGREBSIGNAL tu je krivac.Ali znam da su svi nedostaci riješeni :!: :?:

Rade oni koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom građevinskom dozvolom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rade oni koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom građevinskom dozvolom.

Hvala na odgovoru .Kod nas je sve moguće da sedam godina se nemogu riješiti ti ŽCP ali nažalost tek kad netko pogine onda je kasno.Naš problem je da se imenuje krivac i da za to odgovara zašto je potrošen veliki novac za nešto što nije u funciji :sta:


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...