Jump to content
zeljeznice.net
x-type

Opremanje ŽCPR-a

Recommended Posts

Navodno "uredjaj" najavljuje dolazak vlaka kada je isti na 800m od prijelaza.

Ako vlak vozi 60 km/h za 800m mu treba cca 50 sekundi.

To je dovoljno da netko stane, vidi da nema nicega... krene i taman se nadje pod vlakom :wink:

 

Meni su osobno okej oni madjarski znakovi. Zmigaju bijelo a kada ide vlak tada imaju dva crvena svjetla.

Uređaj najavljuje dolazak vlaka ovisno o maksimalnoj brzini na dotičnoj dionici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni su osobno okej oni madjarski znakovi. Zmigaju bijelo a kada ide vlak tada imaju dva crvena svjetla.

 

Meni je genijalna Austrija. Posebno vremena; dođem ja na ŽCPR i počne žmigati, već sam mislio ne gine minuta čekanja kad ono vlak došao za tipa 10 sec od kad su se rampe spustile dole. :!: Još sam bil nagrađen sa par HŽovih vagona u vlaku. :--) To je bilo na prijelazu koji je na pol puta od Šentilja do Graza al vjerujem da je tak i na ostalima. :kul


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni je genijalna Austrija. Posebno vremena; dođem ja na ŽCPR i počne žmigati, već sam mislio ne gine minuta čekanja kad ono vlak došao za tipa 10 sec od kad su se rampe spustile dole. :mrgreen

Možda bi to bilo dobro uvesti i kod nas .... tako lumeni ne bi stigli niti pomisliti napraviti slalom između spuštenih polubranika, a vlak bi već prošao :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ISKRA iz Kranja ugrađivala je i montirala sve prijelaze na potezu između Zapadnog i Dobove. Najveći su problemi sa polubranicima. Dovoljno ih je malo prodrmati i odmah signaliziraju kvar. To znaju djeca često raditi. I pitam ja stručnjake iz Iskr: Zašto moraju postavljati polubranike? Ako netko misli poginuti, ne spašavaju ga ni polubranici. Prepričano, on meni odgovori: Vi bi iste maknuli? A znate što su mi kazali u Makedoniji, kada smo iste montirali? Bratko, ima da staviš rampa od guma. Kad se netko zabije ima da se odbije.

Bio sam svjedok, kad je osamdesetih godina vlak 3356 u Zaprešiću stao na 0.5m (pol metra) ispred punog autobusa ZET-a. Bilo je to negdje oko 14.52. Vlak je prometovao na relaciji Zagreb-Krapina. Na vlaku je bila lokomotiva serije 642. Vlakovođa je bio N.B. domicil Zagreb (sada umirovljenik). Autobus je vozio iz Zagreba za Zaprešić. Zetovac je vidio da su počela žmigat crvena svjetla na prijelazu. Dao je gas i mislio proletiti prije nego se polubranik spusti. U međuvremenu se počeo spuštati polubranik. I umjesto da je nastavio dalje po gasu, on je počeo kočiti i stao na samoj pruzi. Vlak je već bio napustio kolodvor. Sreća da je bio dan, vidljivost dobra i vlak je vozio polako radi ograničenja radi krivine sa 40km/h. To je bilo kod prijelaza, odmah iza benzinske pumpe kod župne crkve sv Petra u Zaprešiću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se događa na prijelazu između S. Kraljevca i D.Sela da je već više mjesec dana lagana vožnja u smjeru D.Sela?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijetio sam da se kučice sa opremom uz prijelaze stavljaju u trokut preglednosti! Zašto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gdje bi ih trebalo stavljati???

 

osiguranjem ŽCP-a uređajem nema više potrebe za trokutom preglednosti, osim toga zemljište u vlasništvu HŽ-a ne proteže se daleko od pruge.!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaju se ti ŽCPR uređaji i pokvariti, pa moj život ovisi samo o meni, a spasit ću si ga tako da se uvjerim da vlak ne nailazi, a kak ću provjeriti kad imam nekakve zapreke. Kamo bi kučicu stavio? Pa to bi moglo i 2 metra ispod razine zemlje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaju se ti ŽCPR uređaji i pokvariti, pa ...

... strojovođa dobije nalog za zaustavljanjem ispred prijelaza.

 

A kak ti znaš da je uređaj u kvaru?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaju se ti ŽCPR uređaji i pokvariti, pa ...

... strojovođa dobije nalog za zaustavljanjem ispred prijelaza.

 

A kak ti znaš da je uređaj u kvaru?!?

Kad prođem dignutu rampu i pogledam nalijevo ili nadesno i vidim vlak :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaju se ti ŽCPR uređaji i pokvariti, pa ...

... strojovođa dobije nalog za zaustavljanjem ispred prijelaza.

 

A kak ti znaš da je uređaj u kvaru?!?

Kad prođem dignutu rampu i pogledam nalijevo ili nadesno i vidim vlak :wink:

Al Bruno ne vidi - jer mu smeta kućica. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stane strovojođa, nema frke, ali... neće on paziti na moj život nego ja sam sebi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam tek skužio da oni misle imati nekakav radarski il kakav već sustav za "primjetit da vlak ide prema prijelazu"..

Isss, ak je to istina, onda će mnogi railfanovi ili radnici na pruzi neznajući aktivirati prijelaz.. :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sad sam tek skužio da oni misle imati nekakav radarski il kakav već sustav za "primjetit da vlak ide prema prijelazu"..

Radarski sustav! :oops:

Kakav vec sustav! :evil:

Ajde, daj se skuliraj. Nismo u stanju postic nekakvu smislenu brzinu na bar dva do tri kilometra pruge, a ti pricas o sustavima koje nasi ljudi doduse itekako znaju i mogu napraviti, samo ih HZ ovakve kakve jesu nikad nece implementirati. Pusti snovi...

 

Isss, ak je to istina, onda će mnogi railfanovi ili radnici na pruzi neznajući aktivirati prijelaz.. :D

Takvi se sustavi ipak mogu regulirati na osjetljivost i mnoge druge parametre. Po tvojem bi i cvorak u brisucem letu aktivirao nesto. Sigurno ne ZCPR jer smo vec utvrdili da je on neispravan. :wink:

 

Barney


Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... samo ih HZ ovakve kakve jesu nikad nece implementirati. Pusti snovi...

HŽ niti nema niš sa tim.

To je projekt Županije i ŽUC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osnovana Radna grupe za rješavanje problema željezničko-cestovnih prijelaza

 

S obzirom da je većina od ukupnog broja željezničko-cestovnih prijelaza na području županije označena samo prometnim znakom Krapinsko-zagorska županija, u cilju povećanja sigurnosti svih sudionika u prometu, inicirala je sastanak sa predstavnicima HŽ-a na kojem je dogovoreno osnivanje Radne grupe.

 

Na prvoj sjednici Radne grupe za redefiniranje prioriteta rješavanja željezničko-cestovnih prijelaza na području Krapinsko-zagorske županije, u sastavu: Željko Horvat-voditelj Radne grupe ispred KZŽ, Marijan Boršo ispred HŽ-a, Krešimir Futivić ispred Hrvatskih cesta, Josip Kartelo ispred ŽUC-a KZŽ i Zlatko Svrtan ispred PU krapinsko-zagorske, raspravljano je o načinu rada i dinamici obilaska željezničko-cestovnih prijelaza na području županije.

 

Dogovoreno je da će već slijedeći tjedan članovi Radne grupe započeti sa obilaskom prijelaza na državnim, županijskim i lokalnim cestama na pruzi Zaprešić – Čakovec, počevši od Velikog Trgovišća do granice sa Varaždinskom županijom. Nakon obilaska navedene dionice pruge, kontinuirano će se izvršiti obilazak, odnosno pregled svih željezničko-cestovnih prijelaza na ostalim prugama koje su u funkciji.

 

Na nerazvrstanim cestama će uz članove Radne grupe u izlascima na terenu sudjelovati i predstavnici jedinica lokalne samouprave. Nakon obilaska svih prijelaza, Radna grupa predložiti će rješavanje prioritetnih prijelaza, a o čemu u prvom redu skrb trebaju voditi Hrvatske željeznice.

 

 

Zagorje.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove plubranike će u skorijoj budućnosti imati i prijelaz u Virovitici Gradu, svijetlosni signali su već postavljeni sad se još čekaju polubranici!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali na pruzi Oštarije - Knin ima koji ŽCP koji nije opremljen uređajima za osiguranj-svjetlosno zvučno ,polubranici ,stare rampe ručno spuštane .Tu se misli i na one koji su postavljeni a nisu u funkciji jer mislim da je to najdulj dionica na HŽ mreži 220 km na kojoj su opremljeni svi putni prelazi zaštitom.Neznam dali je to točno :?:


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali na pruzi Oštarije - Knin ima koji ŽCP koji nije opremljen uređajima za osiguranj-svjetlosno zvučno ,polubranici ,stare rampe ručno spuštane .Tu se misli i na one koji su postavljeni a nisu u funkciji jer mislim da je to najdulj dionica na HŽ mreži 220 km na kojoj su opremljeni svi putni prelazi zaštitom.Neznam dali je to točno :?:

 

Nisam siguran, ali trebao bih provjeriti kad odem dole, poslije kolodovora Perušić (u smjeru Gospića) ima ŽCP koji je opremljen samo zvučnom signalizacijom, i koliko me sjećanje služi nije u funkciji, Marioo je snimio video na tom mjestu, pa evo link

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran, ali trebao bih provjeriti kad odem dole, poslije kolodovora Perušić (u smjeru Gospića) ima ŽCP koji je opremljen samo zvučnom signalizacijom, i koliko me sjećanje služi nije u funkciji, Marioo je snimio video na tom mjestu, pa evo link

 

Nije samo zvoćnom nego i svjetlosnom samo su preko lampi stavili limene ploće ,prijedlog kad si več u Konjskom Brdu spusti se prema Varošu i kad dođeš na glavnu cestu kod restorana Albatros produži samo dalje preko glavne ceste ituda češ doći do još takva dva prelaza koji nisu u funkciji -inače sam treba uključiti čeka se dozvola.Inače toga ima prema Gračacu dosta prelaza koji još ne rade.Da to stave u funkciju odma se brzina diže 120-140.POZDRAV- Perušić najljepše mjesto ,samo da sriktamo da staje ICN barem jedan. :?:


Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije samo zvoćnom nego i svjetlosnom samo su preko lampi stavili limene ploće ,prijedlog kad si več u Konjskom Brdu spusti se prema Varošu i kad dođeš na glavnu cestu kod restorana Albatros produži samo dalje preko glavne ceste ituda češ doći do još takva dva prelaza koji nisu u funkciji -inače sam treba uključiti čeka se dozvola.Inače toga ima prema Gračacu dosta prelaza koji još ne rade.Da to stave u funkciju odma se brzina diže 120-140.POZDRAV- Perušić najljepše mjesto ,samo da sriktamo da staje ICN barem jedan. :?:

 

Da, šteta što ICN ne staje u Perušiću, onda bih svaki put mogao ići vlakom kad bi sam išao, a ne autobusom, a da je Perušić najljepše mjesto to se slažem, inače ja familiju imam u Konjsom Brdu, pa eto da znaš...

Edited by josip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto prijelaz u Malim Sredicama u Bjelovaru nikad nije osiguran automatskom rampom? Pitam to zato jer su još prije dosta godina postavljeni temelji ( papuče na koje se stavlja stup za zvučnu signalizaciju i sama rampa ) i kanalice potrebne za napajanje za automtsku rampu i na tome je stalo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Inače toga ima prema Gračacu dosta prelaza koji još ne rade.Da to stave u funkciju odma se brzina diže 120-140. ...

Nema teorije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...