Jump to content
zeljeznice.net
Fabi

[Crna kronika] (2005-2006)

Recommended Posts

Predlazem da u ovaj thread postamo samo crnu kroniku..

Ako prijedlog nije dobar.. neka admin moderira.

 

Znaci bez postova komentara, samo crna kronika..

 

Pozdrav.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

08. 11. 2005.

 

preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/11/08/0432006.html

 

Vlak usmrtio stariju žensku osobu

 

U naletu vlaka danas oko 11 sati na križanju Branimirove i Osječke ulice u Zagrebu poginula je starija ženska osoba, izvijestila je Policijska uprava zagrebačka

ZAGREB - Identitet poginule žene još nije utvrđen, a poznato je samo da je starije dobi. U trenutku kad je prelazila prugu, na nju je naletio vlak na relaciji Zagreb - Vinkovci.

 

Nesretnu ženu vlak je nakon silovitog udarca gurao prugom još sedamdesetak metara.

 

Promet je zatvoren, a policija najavljuje skoru normalizaciju.

 

Media servis

utorak, 08.11.2005.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

08. 11. 2005.

 

preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/11/08/0184006.html

 

Traktor podletio pod vlak, nema ozlijeđenih

 

0410007.21.jpg

 

 

Na pruzi Koprivnica-Virovitica između Đurđenovca i Kloštra na željezničko-cestovnom prijelazu kod Kalinovca jutros oko 8 sati dogodila se nezgoda u kojoj srećom nije bilo ozlijeđenih

 

ZAGREB - Do nezgode je došlo kada je traktor podletio pod intercity vlak koji je vozio na relaciji Osijek-Zagreb, priopćile su Hrvatske željeznice.

 

U nezgodi je pričinjena samo materijalna šteta. Željezničko-cestovni prijelaz, ističu u HŽ-u, osiguran je znakovima cestovnog prometa (Andrijin križ i znak Stop).

 

Zbog nezgode je željeznički promet između kolodvora Đurđenovac i Kloštar privremeno u prekidu.

 

HŽ očekuje kašnjenja vlakova Osijek-Zagreb i Zagreb-Osijek od 60 do 70 minuta. Stoga se ispričavaju svim putnicima zbog kašnjenja i mole ih za razumijevanje.

 

 

Media servis

utorak, 08.11.2005.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preneseno sa:

http://www.vecernji-list.hr/newsroom/blackchronicle/413855/index.do

 

 

 

Podletjevši pod vlak, teško ozlijeđen vozač kombajna

 

 

 

 

 

BELI MANASTIR - Ozljede opasne po život zadobio je vozač kombajna koji je jutros podletio pod putnički vlak na relaciji Beli Manastir - Osijek.

Po podacima Policijske uprave osječko-baranjske, nastradao je S. S. (1933.) iz Beloga Manastira.

 

Hrvatske željeznice izvijestile su da se nesreća dogodila u 9,03 sati na željezničko-cestovnom prijelazu osiguranom tzv. "andrijinim križem" na izlazu s kolodvora Beli Manastir prema Čemincu. Vozač kombajna pokušao je prijeći prugu u trenutku kada je nailazio putnički vlak koji prometuje na relaciji Beli Manastir - Osijek, navodi HŽ.

 

Zbog policijskog očevida u prekidu je željeznički promet na relaciji Beli Manastir - Osijek. Putnici vlaka, pod koji je podletio kombajn, vraćeni su u Beli Manastir, a za vrijeme prekida prometa putnici lokalnih vlakova na relaciji Osijek - Beli Manastir bit će prevoženi autobusima, izvijestio je, uz ostalo, HŽ.

 

 

(Hina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

25. 11. 2005.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/11/25/0324006.html

 

Pješak poginuo u naletu vlaka

 

0410007.21.jpg

 

 

Pedesettrogodišnji Ljudevit Veltruski poginuo je jučer poslijepodne kada je na njega u Retkovcu na području Dubrave naletio vlak

 

ZAGREB - Policijska uprava zagrebačka (PUZ) je priopćila da je jučer oko 18,30 sati na području Dubrave, VII. Retkovec, vlak naletio na pješaka na južnom kolosijeku željezničke pruge Zagreb-Sesvete na neobilježenom pješačkom prijelazu.

 

Pješak Ljudevit Veltruski na mjestu je poginuo, a njegovo je tijelo prevezeno u Zavod za sudsku medicinu i kriminalistiku, objavio je PUZ.

 

 

 

Media servis

petak, 25.11.2005.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

05. 12. 2005.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/12/05/0070006.html

 

Muškarac poginuo na pružnom prijelazu u Sisku

 

0280007.21.jpg

 

Na neoznačenom pružnom prijelazu u Sisku jutros je poginuo muškarac u kojeg je udario putnički vlak, priopćila je sisačko-moslavačka Policijska uprava

 

SISAK - Nesreća se dogodila kod pružnog semafora između Ulice Ivana Fistrovića i Gradske tržnice Kontroba, na pruzi Sisak-Sisak Caprag.

 

Policija obavlja očevid i utvrđuje je li riječ o nesreći prilikom prelaska neoznačenog pružnog prijelaza ili o samoubojstvu.

 

Hina

ponedjeljak, 05.12.2005.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites

05.12.2005

 

 

SISAK - Na neoznačenom pružnom prijelazu u Sisku jutros je poginuo muškarac u kojeg je udario putnički vlak, priopćila je sisačko-moslavačka Policijska uprava.

 

 

Nesreća se dogodila kod pružnog semafora između Ulice Ivana Fistrovića i Gradske tržnice Kontroba, na pruzi Sisak-Sisak Caprag.

 

Policija obavlja očevid i utvrđuje je li riječ o nesreći prilikom prelaska neoznačenog pružnog prijelaza ili o samoubojstvu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

05. 12. 2005.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/12/05/0804006.html

 

Preživio nalet jurećeg vlaka

 

0602007.19.jpg

 

U naletu vlaka na osobni automobil na cestovnom željezničkom prijelazu u Nuštru na pruzi Vinkovci-Nuštar večeras oko 18,30 sati lakše je, srećom, ozlijeđen tridesetšestogodišnji vozač, dok je automobil potpuno uništen

 

VINKOVCI - Do nesreće je došlo kada je Damir Novak, koji je djelatnik Interventne jedinice policije PU vukovarsko-srijemske, u vrijeme izvan službe neoprezno osobnim automobilom marke citroen saxo prelazio pružni prijelaz u Nuštru ne uvjerivši se prethodno nailazi li prugom vlak.

 

U trenutku kada je došao na prijelaz, u osobni automobil u kojem se nalazi udario je teretni vlak HŽ-a koji je upravo nailazio. U udaru vlaka, Damir Novak je lakše ozlijeđen, dok je na automobilu prouzročena potpuna šteta.

 

Nakon pružene pomoći u Općoj bolnici Vinkovci, lakše ozlijeđeni Damir Novak pušten je kući, potvrdila je policija.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites
U naletu vlaka na osobni automobil na cestovnom željezničkom prijelazu u Nuštru na pruzi Vinkovci-Nuštar večeras oko 18,30 sati lakše je, srećom, ozlijeđen tridesetšestogodišnji vozač, dok je automobil potpuno uništen

 

Slika je baš u skladu! :D


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
U naletu vlaka na osobni automobil na cestovnom željezničkom prijelazu u Nuštru na pruzi Vinkovci-Nuštar večeras oko 18,30 sati lakše je, srećom, ozlijeđen tridesetšestogodišnji vozač, dok je automobil potpuno uništen

 

Slika je baš u skladu! :D

 

Onaj TGV gore je još bolji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

02. 01. 2006.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2006/01/02/0211006.html

 

Bacio se pod vlak na Novu godinu

 

0218007.19.jpg

 

Zasad nepoznati muškarac ubio se rano ujutro 1. siječnja, bacivši se pod vlak kod Brdovca. Alkotestiranjem je utvrđeno da je strojovođa u trenutku nesreće imao 0,80 g/kg alkohola u krvi

 

ZAGREB - Policijska uprava zagrebačka (PUZ) izvijestila je da se jučer u 6,30 sati u Kolodvorskoj ulici u Prigorju Brdovečkom na ulazu u željezničku postaju Savski Marof nepoznati muškarac bacio pod putnički vlak, kojim je na relaciji Dugo Selo-Dobova upravljao 47-godišnji strojovođa.

 

Alkotestiranjem je utvrđeno da je strojovođa u trenutku nesreće imao 0,80 g/kg alkohola u krvi.

 

Tijelo nepoznatog samoubojice prevezeno je u Zavod za sudsku medicinu i kriminalistiku u Zagrebu.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites
05. 12. 2005.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2005/12/05/0070006.html

 

Muškarac poginuo na pružnom prijelazu u Sisku

 

0280007.21.jpg

 

Na neoznačenom pružnom prijelazu u Sisku jutros je poginuo muškarac u kojeg je udario putnički vlak, priopćila je sisačko-moslavačka Policijska uprava

 

SISAK - Nesreća se dogodila kod pružnog semafora između Ulice Ivana Fistrovića i Gradske tržnice Kontroba, na pruzi Sisak-Sisak Caprag.

 

Policija obavlja očevid i utvrđuje je li riječ o nesreći prilikom prelaska neoznačenog pružnog prijelaza ili o samoubojstvu.

 

Hina

ponedjeljak, 05.12.2005.

 

Ovog u Sisku je sigurno pokupila garnitura sa slike. :?


es64f409437sqzr5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
02. 01. 2006.

 

Preneseno sa:

http://www.tportal.hr/vijesti/hrvatska/page/2006/01/02/0211006.html

 

Bacio se pod vlak na Novu godinu

 

0218007.19.jpg

 

Zasad nepoznati muškarac ubio se rano ujutro 1. siječnja, bacivši se pod vlak kod Brdovca. Alkotestiranjem je utvrđeno da je strojovođa u trenutku nesreće imao 0,80 g/kg alkohola u krvi

 

ZAGREB - Policijska uprava zagrebačka (PUZ) izvijestila je da se jučer u 6,30 sati u Kolodvorskoj ulici u Prigorju Brdovečkom na ulazu u željezničku postaju Savski Marof nepoznati muškarac bacio pod putnički vlak, kojim je na relaciji Dugo Selo-Dobova upravljao 47-godišnji strojovođa.

 

Alkotestiranjem je utvrđeno da je strojovođa u trenutku nesreće imao 0,80 g/kg alkohola u krvi.

 

Tijelo nepoznatog samoubojice prevezeno je u Zavod za sudsku medicinu i kriminalistiku u Zagrebu.

 

Sad slijedi suspenzija strojovođe zbog alkohola.


es64f409437sqzr5.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sad slijedi suspenzija strojovođe zbog alkohola.

 

Nije strojovođa kriv za to što se netko bacio pod vlak ali...

Gle... Alkohol i vožnja vlaka ne mogu ić zajedno. Taj koji upravlja (putničkim) vlakom nakon konzumiranja alkohola nije dovoljno ozbiljan za posao strojovođe! Suspenzija je minimum!


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEOPREZNI VOZAČ NALETIO NA PUTNIČKI VLAK

 

VARAŽDIN - Na nezaštićenom PP u neposrednoj blizini Varaždina neoprezni vozač nije se zaustavio na PP. U tom je trnutku iz smjera VŽ naišao putnički vlak na relaciji VŽ-KC. Sve ovo ne bih pisao da nisam bio u tom vlaku,tj. u upravljačnici.samo sam čuo sirenu, brzo kočenje, i tup udarac.zaustavili smo se nakon nekih 300-400 m. Auto nisam fotkal jer mi je bilo preveč daleko ići do prijalaza a kad smo se vračali oko auta bilo je puno murije.

 

 

01410op.jpg

 

 

 

 

01429by.jpg


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprije svim forumašima najljepše pozdrave iz Ljubljane. I sam sa željezničar to jest ex-strojevodja, još uvijek radim u vuči vozova u LJ. Iako sam si uzeo 2 dana za traženje nekih linkova na vašem forumu nisam uspio, pa mi se ovaj topic čini najprikladnijim za moju molbu. Stvar je u tome, da bih si veoma rado pogledao fotografije vezane za elektro vuču recimo u doba 1960 - 1990 vezano za područja bivše Jugoslavije. Isto tako, ako je moguče dobiti i neke linkove vezane na željezničke nesreče u to doba na istom prostoru. Posebice me zanima onaj stravičan udes u Zagrebu, mislim, da je bile 1974 godine.

Još jedanput se izvinjavam, ako sam promašio topic i srdačan pozdrav.

 

P.S. Pošto radim u operativi vuče u Ljubljani...ako nekom zatreba neki info komotno pitajte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da također sam se i ja interesirao za veliku željezničku nesreću u Zagrebu mislim da je bila 1974. ili 1975. i da je bilo čak cca 60 ÷ 80 poginulih zaista ne znam točno. Mislim da je to najveća ž. nesreća svih vremena do sad na prostoru EX YU. Po jednoj priči je motorovođa zaspao (ne znam šta bi sa budnikom, i sl.) , previdio signal i eto katastrofe. Po drugoj priči je nešto bilo defektno oko skretnica (krivo postavljena ili prebačena na pola kompozicije prilikom prolaženja vlaka).

Međutim znam da se radilo o nekom međunarodnom expressu iz Austrije, Njemačke ili sl. a po godini nesreče zaključujem da je sistem Dobovskih zamjena lokomotiva funkcionirao (u funkciju etapno uvođen od 1969. g. do 1970-71. g. koliko znam), a i da je bila elektra. To znači da strojovođa nije mogao zaspati zbog 33 ili 36 km vožnje, jer je vozio tek od Dobove (barem ja tako rezonujem). Koliko sam čitao i sjećam se nekih slika, nesreća je bila baš u srcu stanice, vagoni isprevrtani i skrhani preko perona i kolosjeka... stravično !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

U svakom slučaju neko od starijh forumaša iz Zagreba bi mogao imati zanimljivih informacija, pa neka posta...

 

pozdrav igorail !


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav!

nesreca je bila 30. 8. 1974.

Ima nesto detalja na: http://danger-ahead.railfan.net/accidents/zagreb.htm

 

Inace; lok je bila diesel JZ 661 216; koja je sacuvana u HZM-u; nakon nesrece je bila gotovo neostecena.

Nesrecu su skrivili strojovodja i pomocnik; iz jednostavnog razloga jer su bili kronicno premoreni. Jedna nesluzbena verzija uzroka nesrece je da su trebali dobiti smjenu u Sl. Brodu, ali su ljudi koji su trebali doci na smjenu bili pijani, pa je prometnik naredio ovoj dvojici da voze do Zagreba.

 

I danas se na portalima (koji su bili unisteni u nesreci) na istocnom ulazu u Glavni kolodvor vidi da su vareni - novi portali su postavljeni u stare temelje.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvinjavam se, znači da sam fulao sa podatkom o elektrolokomotivi i smjeru vlaka iz Slovenije.

 

pozdrav od Igora !


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i slike sa sitea

http://danger-ahead.railfan.net/accidents/zagreb.htm, koji je ponudio Toma:

zagreb_sm.jpg.

 

Međutim u ovom članku pominju vozače elektrolokomotive i elektrolokomotivu. Evo dio citata:

.....The electric locomotive at the head of the train was in the charge two railwaymen who had each worked in excess of 300 hours that month.

At the approach to Zagreb, the line curves sharply just before the station. This curvature is severe enough to require the imposition of a speed limit of 48Km/h (30 mph). The train which was travelling at high speed, ignored a stop signal and proceeded to enter the curve at 60 mph (96km/h). The....

 

E sad ja se sjećam jednog (mislim Tominog) posta ili slike na railfaneurope.net, ili negdje drugo, gdje je prikazana diesel electric JZ 661 216 snimljena na nekim kolosjecima u travi sa kratkim osvrtom na nesreću, pa me interesuje da li je onda samo jedna kompozicija učestvovala u toj nesreći i otkud dvije lokomotive?

 

podrav od igoraila


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
copyofimg23470wo.jpg

Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak je išao na relaciji Dortmund-Atena...

Imam u nekom starom časopisu o tome članak, kad ga nađem prepišem ga..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam uvijek čuo ovu verziju da je skretnica na pol vlaka prebacila

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja sam uvijek čuo ovu verziju da je skretnica na pol vlaka prebacila

 

Ograničenje je 50 km/h na skretnici, on je uletio sa duplo više.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...