Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Toma :kul Glazar i ostali, ajd da se ne bakcemo ovom temom dalje, ja predlazem da usvojite beskompromisno rijesenje koje ja nudim i pristojnu placu u mojoj privatnoj kompaniji :lol: :lol: :lol:

 

OK, stari! :)

Dolazim raditi kod tebe :kul

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toma,se veda,budemo i bocu sampanjca razbili kad budes prvi pokrenuo kontroler iz Rijeke za Budapest :lol: poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad ste i po breni počeli pljuvat...

ok brena je u sadašnjem trenutku sranje, ali iz prostog razloga, pa ću citirat jednog končarevca koji je otišao u penziju negdje oko 4 brene kad je izlazila iz končara: "dečki ja odo u penziju, evo vam sve sheme, svi papiri, kad ja odem vi nećete znat namjestiti sve parametre lokomotive"

 

i vidi vraga, brena postaje najgore električno vučno vozilo na HŽ-u, ali samo zato kaj nema stručnjaka koji bi ju znao poštelat, pa tako kolega Simplon express zna najbolje da kad krene za Vinkovce brena potegne do 30km/h i onda najedanput zaboravi da imaš 2 vučna motora jer imaju struju 0 ampera.. ili 2 motora vuku sa 1500A a druga dva sa 400A i slične nebuloze

da ne govorim o lažnim klizanjima, sunčano vrijeme, suha šinja, izvrsni uvijeti, ima pjeska, a lok šeta sa strujom vučnih motora i to između 40 i 60 km/h ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erraser,daj ti si bolje upoznat s tim,u konacnici majstor si na toj seriji.Brena mi onako fina loksa,nevjerujem da je tako losa kako pricaju neki- :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOK 2000 nema šest osovina... I švicarci tegle vlakove sa njima.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOK 2000 nema šest osovina... I švicarci tegle vlakove sa njima.

 

Da da :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
u ovo vrijeme pred 4 godine sam išao s jednim strojovođom iz Rijeke na makini, tračnice mokre i pune lišća. majstor je na jedvite jade žutkom izvukao 4 putnička vagona u Plase...

 

.Ebote, koliko puta sam se vozio po lošem vremenu tom prugom i nikakve teškoće u vući nisam osjetio. Ko bi reko da strojovođa vodi bitku sa loksom, prugom i 5 bl-a... :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
LOK 2000 nema šest osovina... I švicarci tegle vlakove sa njima.

 

Ti kao da si zaboravio da je rijecka pruga najteza na svijetu...

Lok2000 ne bi digla vlak niti do Skrljeva, prijatelju. :kul

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he,blago vama teoreticarima,kad bi barem to bilo u stvarnosti :kul :kul :kul :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erraser,daj ti si bolje upoznat s tim,u konacnici majstor si na toj seriji.Brena mi onako fina loksa,nevjerujem da je tako losa kako pricaju neki- :wink:

 

loksa je koma... ali samo zato kaj nemamo majstore...

ima ona izvrsnu elektroniku, dobro je to zamišljeno, ali slabo radi...

dakle ima protukliznu u više stupnjeva i nezna ju niko narihtat da radi kako spada, pa se onda ta lokomotiva igra strujom vučnih motora...

kad bi je netko znao narihtati, bila bi to zvijer od lokomotive....

za sada teški vlakovi i brdo sa brenom = 1:0 za "maku"

nažalost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ste vidjeli slike s pruge Čapljina - Sarajevo koje je postavio Ela? Zar ono nije teška pruga? Koliko ASEA-e dižu tereta na onoj pruzi i koliko vremenski traje najteži režim rada? Na riječkoj pruzi on traje od riječkog bazena do Drivenika cca 40 min vožnje.

Molio bih Ela-u da odgovori ako ovo prati!


"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li ste vidjeli slike s pruge Čapljina - Sarajevo koje je postavio Ela? Zar ono nije teška pruga? Koliko ASEA-e dižu tereta na onoj pruzi i koliko vremenski traje najteži režim rada? Na riječkoj pruzi on traje od riječkog bazena do Drivenika cca 40 min vožnje.

Molio bih Ela-u da odgovori ako ovo prati!

 

27 dan/t jedan kraci nagib uspona Glazar. Mi imamo 29 dan/t iz Rijeke do Drivenika, 30 dan/t Bakar-Skrljevo i Brajdica-Pecine.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li pruga Čapljina-Sarajevo,kao i dionica Konjic-Bradina,teža od riječke pruge?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa zar nije u RH najveci sluzbeni dozvoljen nagib 25 promila :shock: :shock: ,

 

mi ovdje pricamo o 30promila :oops: zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pa zar nije u RH najveci sluzbeni dozvoljen nagib 25 promila :shock: :shock: ,

imaš pravo, ajmo pisat hažeu da izravnaju malo uspone... :mrgreen:


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije li pruga Čapljina-Sarajevo,kao i dionica Konjic-Bradina,teža od riječke pruge?

 

Nije Jura definitivno 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije li pruga Čapljina-Sarajevo,kao i dionica Konjic-Bradina,teža od riječke pruge?

 

Nije Jura definitivno 8)

 

Po čemu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maka

za sada teški vlakovi i brdo sa brenom = 1:0 za "maku"

nažalost...

 

Ej brisaču!

Ja bih volio da je obratno. jebbiga!!!! Dobra je to loksa u suštini. Jedno je vrijeme bila kao najbrža dok nisu montirali i na neke 1141 reduktore za 160km/h.

 

 

Kaj se tiče Čapljine i Konjica. Mislim da su tamo isto gadni usponi, ali su kratki po duljini za razliku od riječkog. Ovaj trajeeeeeeee i nikada kraja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj se tiče Čapljine i Konjica. Mislim da su tamo isto gadni usponi, ali su kratki po duljini za razliku od riječkog. Ovaj trajeeeeeeee i nikada kraja!

 

koji je tamo najmanji polumjer krivina?


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites
sad ste i po breni počeli pljuvat...

ok brena je u sadašnjem trenutku sranje, ali iz prostog razloga, pa ću citirat jednog končarevca koji je otišao u penziju negdje oko 4 brene kad je izlazila iz končara: "dečki ja odo u penziju, evo vam sve sheme, svi papiri, kad ja odem vi nećete znat namjestiti sve parametre lokomotive"

 

i vidi vraga, brena postaje najgore električno vučno vozilo na HŽ-u, ali samo zato kaj nema stručnjaka koji bi ju znao poštelat, pa tako kolega Simplon express zna najbolje da kad krene za Vinkovce brena potegne do 30km/h i onda najedanput zaboravi da imaš 2 vučna motora jer imaju struju 0 ampera.. ili 2 motora vuku sa 1500A a druga dva sa 400A i slične nebuloze

da ne govorim o lažnim klizanjima, sunčano vrijeme, suha šinja, izvrsni uvijeti, ima pjeska, a lok šeta sa strujom vučnih motora i to između 40 i 60 km/h ....

Istina,posebno je to izrazeno kod brzina iznad 100 km/h.Kod svih lokomotiva amperaza barem na jednom motoru pada na čistu nulu.Ako ostanu 2 vuči,to je super lokomotiva.A da ne govorim u koliko slučajeva se povečanje brzine iznad 120 km/h postize sa jednim jedinim vučnim motorom koji se muči sa nekih 1500 Ampera.Ako mu jedan pomogne sa 200-300 Ampera to se itekako osjeti.A ako mu slučajno još jedan pomogne lok ide kao luda. Lokomotive su totalno raštimane i regulacija im je u totalnoj komi. Ipak,da sve štima bio bi to močan stroj. Jednom sam sa Brenom 010(kada je tek izišla s remonta),vozio neki brzi sa dosta vagona.Sva 4 motora su vukla besprijekorno(na moje opće iznenađenje) i lokomotiva se igrala s vlakom.Vukla je kao blesava i tek sam se tad uvjerio šta je snaga. I ruku dam ako takva lokomotiva ne bi po kiši izvukla dugačkog teretnjaka od 499 tona do Lokava(dobro,ne bi garantirao u sezoni lišća :wink: ).

Usprkos svemu,ja ne bih volio da 1141 i 1142 idu za Rijeku.To bi ih totalno izrabilo i rasturilo.Vozio sam tamo 3 godine i znam da su ono nenormalni i preekstremni uvjeti vuče.I divim se onim 1061 kako su to sve uspjele podnijeti toliki niz godina.

Samo jedno sam siguran,1141-300 tamo nema šta traziti.Sa nultom bi se bez dvojbe uhvatio u koštac s brdom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po čemu?

 

Jel ti poznajes tu prugu mozda,jesi li vidio podatke o njoj,koliko KM pruge sa max 27 dan/t nagiba? Rijecka je pruga u bivsoj jugi najteza bila po konfiguraciji tla (krivine,nadvisenja) a stvarni nagibi u promilima su iznad 28 promila sto sa radijusima tj otporima krivina ide i iznad 30dan/t.Ali jbg ko ce ti to priznati? Iznad Melnica (Meja-Plase) po kazivanju ZOP strukture ima stvarnih 33 promila,dakle o cemu pricamo onda?Neka o ovoj temi slobodno pricaju samo oni koji imaju stvarna iskustva ili bar malo poznaju ovu temu. Jura :lol: imas li ti kakvih saznja vise o ovome? Lijep pozdrav :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina jest da na riječkoj pruzi postoji nagiba i iznad 25 promila, ali, sve su to nagibi koji su kraći ili bitno kraći od 1000 m što je donja granica da bi bio ispunjen uvjet za priznavanje tog nagiba kao mjerodavnog za računanje opterećenje pruge.

Jednostavnije, u izračunu opterećenja pruge kada je u pitanju uzdužni nagib uzima se u obzir prosječni nagib pruge na udaljenosti od minimalno 1000 m. Na niti jednom dijelu riječke pruge ne postoji takva situacija da bi se moglo reći kako ta pruga ima nagib veći od 25 promila.

Dakle, on postoji na određenim dionicama ali nije relevantan i nema tako nepovoljan učinak da bi se uzimao u obzir.


"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve onda svrhe ima "nizinska" pruga što ju grade??

Hoće li biti lakša?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad se moram prisjetiti trebora i tehnike i "podešavanja parametara". Dobro podešene lokomotive i mirna ruka "pilota" mogu puno pomoći da se i ASEE dobro snađu na riječkoj pruzi, iako moram priznati da poprilično sumnjam u to i da nam hitno trebaju nove lokomotive.

 

Malo OT:

Baš čitam ovih dana koliko problema imaju nove talijanske E403 (odn.E402C) na testiranjima na pruzi preko Brennera. Pretpostavljam da neki od vas znaju (ja ne) koliko je ta pruga usporediva s riječkom, ali lokse mase 86 tona i snage 6000 kW mogu vući vlak od 600 t jedino pjeskarenjem u stilu MSTS-a (infinite sand), a više od toga jedino uz pomoć potiskivalice ili u zapregi.

Malo mi je čudno da prapraunuke naših Žutki ovako teško idu uzbrdo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Čitavo sam vrijeme pratio ovu temu,i mislim da je malo otišla daleko,ali nema veze ja lično volim ovakve rasprave,samo molim vas nemojte dizati tenzije,na kraju krajeva svaki Cigan svoga konja hvali.

Ipak mislim da sve lokomotive bilo o kojoj da se radi koje voze na ovakvim prugama duže vremena su "heroji bez Ordena",a to samo znaju oni koji ih voze,jer takve pruge su trenutno naša stvarnost.

Ja sam na prvoj stranici ove teme iznio podatke o opterećenju 441 uz Bradinu i kako to ide ovamo kod nas,ali hoću reći i ovo da ne treba samo posmatrati tu najtežu dionicu,npr ovamo kod nas od Čapljine do Mostara uspon najveći je 8 promila,Mostar-Jablanica 9,Jablanica-Ostrožac 13,5 pa tek onda dolazi dionica Konjic-Bradina,kao što rekoh da sam na prvoj stranici iznio koliko 441 vozi uz Bradinu i kad ide zaprega odnosno potisak i zaprega i potisak zajedno.

Hoću da kažem da smo ovde da iznesemo relevantne činjenice pa da onda napravimo neku usporedbu i da skontamo koje bi to vučno vozilo bilo najidealnije za Riječku prugu odnosno za ovu ovamo našu ili za Barsku prugu.

Ja mogu reći i ovo da naše 441 lokomotive savršeno izvršavaju ove zadatke,bez izgaranja prigušnica ili bilo čega drugog i momci koji ih voze su savršeno uštimani,samo se velika briga posvećuje pjeskarama u skliskim uvjetima šine,mada i na svakoj lokomotivi pjeskare ne rade pogotovo kada su veliki snjegovi, kad je sva u ledu.

Htjeo sam reći da je praksa kod nas mašinovođa pokazala u zadnje vrijeme da nam je bolja diodna lokomotiva sa stepenastim biračem napona 441,nego 441-900 tiristorizirana i kompjuterski upravljana sa riješenom protukliznom zaštitom i svim tim nekim kontrolama i zaštitama da sad ne davim,na ovakvim brdskim prugama.

Pozdrav!


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...