Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ivancrnkoci

Pruga: Zagreb - Sisak - Novska

Recommended Posts

Hoće, jer Blinjski Kut se jedini ovdje vodi kao kolodvor i dalje. Sve ostalo do Novske su stajalista (privremena kazu), osim Jasenovca koji je otpremnistvo/stajaliste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće, jer Blinjski Kut se jedini ovdje vodi kao kolodvor i dalje. Sve ostalo do Novske su stajalista (privremena kazu), osim Jasenovca koji je otpremnistvo/stajaliste.

A Dubicu si zaboravio? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Dubicu si zaboravio? :)

Dubica i Sunja se podrazumijevaju. Vidis da i Sunju nisam spomenuo, a radi se od Blinjskog Kuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel se zna do kad bi trebalo to biti jos na snazi sa busevima? Na HZPP stranici su cak maknuli tu obavjest da voze busevi Sisak-Sunja... Bitno da jos uvijek stoji obavjest da 2 zagorska vlaka kasne 10 minuta zbog rekonstrukcije Novih Dvora :roll:


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opala,jel to dolazi kraj radovima Sunji i Sisku Capragu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 18.3. vraćaju se vlakovi na dionici Caprag - Volinja.

Na dionici Caprag - Sunja bit će zatvori kao i do sada od 8:15 do 16 h pa će u tom razdoblju ići autobusi. Ostalo se vraćaju vlakovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovdje sve nešto smrdi na neku tipičnu hrvatsku priču. Naime vidim da je remont zaobišao Blinjski Kut,ali nisam vidio da postoje ikakvi planovi za remont ovoga kolodvora? Ako su već i planirali napraviti kolodvor gdje će se vlakovi križati bez prometnika mogli su odmah remontirati kolosijeke i postaviti signale. Postavljanje kablova za daljinsko upravljanje bi ionako išlo postupno. :ne zna:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovdje sve nešto smrdi na neku tipičnu hrvatsku priču. Naime vidim da je remont zaobišao Blinjski Kut,ali nisam vidio da postoje ikakvi planovi za remont ovoga kolodvora? Ako su već i planirali napraviti kolodvor gdje će se vlakovi križati bez prometnika mogli su odmah remontirati kolosijeke i postaviti signale. Postavljanje kablova za daljinsko upravljanje bi ionako išlo postupno. :ne zna:

??

 

Kod remonta Turopolje - Gorica, kolodvor Gorica se najzadnji sređivao..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolodvor bez prometnika? Cisto sumnjam da bi to funkcioniralo, koliko znam kod nas jos nema toga? Osim ako je rijec o nekakvoj TK tehnologiji?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolodvor bez prometnika? Cisto sumnjam da bi to funkcioniralo, koliko znam kod nas jos nema toga? Osim ako je rijec o nekakvoj TK tehnologiji?

 

Postojali su i još postoje nezaposjednuti (ili privremeno nezaposjednuti) kolodvori.

Na ovoj pruzi: Blinjski Kut, Staza, Šaš, Živaja i Jasenovac.

U prometnom smislu funkcioniraju kao otvorena pruga, a u putničkom prijevozu kao stajališta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Postojali su i još postoje nezaposjednuti (ili privremeno nezaposjednuti) kolodvori.

Na ovoj pruzi: Blinjski Kut, Staza, Šaš, Živaja i Jasenovac.

U prometnom smislu funkcioniraju kao otvorena pruga, a u putničkom prijevozu kao stajališta.

Tnx na pojasnjenju :)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. samo mi nije bilo jasno kako bi se krizali vlakovi u nezaposjednutom kolodvoru:

 

 

 

Ako su već i planirali napraviti kolodvor gdje će se vlakovi križati bez prometnika

Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Postojali su i još postoje nezaposjednuti (ili privremeno nezaposjednuti) kolodvori.

Na ovoj pruzi: Blinjski Kut, Staza, Šaš, Živaja i Jasenovac.

U prometnom smislu funkcioniraju kao otvorena pruga, a u putničkom prijevozu kao stajališta.

Sva ova službena mjesta imaju status stajališta osim Blinjskog Kuta koji se vodi kao kolodovor (U KVRu za sve vlakove piše da je to kolodvor s prekidom službe, mada službe nije bilo u samostalnoj Hrvatskoj). I da Jasenovac ima status stajališta i otpremništva. Tako je kada se gleda po terminalu i po KVRu.

Znači teretni vlak od Capraga do Novske u KVRu ima označen Blinjski Kut, Sunju, Hrvatsku Dubicu i Novsku. I to je to. Znači svim kolodvorima osim Blinjskom Kutu je Infra rekla doviđenja, mada i to se lako promjeni ako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebat će se promijeniti ako će tom prugom ići sav promet tijekom rekonstrukcije Dugo Selo-Novska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. samo mi nije bilo jasno kako bi se krizali vlakovi u nezaposjednutom kolodvoru:

 

Iskreno i mene zanima. Kolodvor bi trebao imati bar prometnika tj. bar neke službene prostorije poput čekaonice i ureda. Ovo je sve van onoga što sam ja učio u ŽTŠ-u. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sva ova službena mjesta imaju status stajališta osim Blinjskog Kuta koji se vodi kao kolodovor (U KVRu za sve vlakove piše da je to kolodvor s prekidom službe, mada službe nije bilo u samostalnoj Hrvatskoj). I da Jasenovac ima status stajališta i otpremništva. Tako je kada se gleda po terminalu i po KVRu.

Znači teretni vlak od Capraga do Novske u KVRu ima označen Blinjski Kut, Sunju, Hrvatsku Dubicu i Novsku. I to je to. Znači svim kolodvorima osim Blinjskom Kutu je Infra rekla doviđenja, mada i to se lako promjeni ako treba.

 

Po građevinskim propisima, kolodvor je svako službeno mjesto koje ima barem jednu skretnicu (i naravno, priključni kolosjek). Po tom se i suštinski razlikuju prometaški i građevinski propisi.

Kad demontiraju i zadnju skretnicu, onda kolodvor bude definitivno postal bivši. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno i mene zanima. Kolodvor bi trebao imati bar prometnika tj. bar neke službene prostorije poput čekaonice i ureda. Ovo je sve van onoga što sam ja učio u ŽTŠ-u. :roll:

Pa TK.. Kako je zamišljeno da se obavljaju križanja na ličkoj pruzi kad zaživi TK? Kako se obavljaju križanja na pruzi Koper - Divača? Sve nezaposjednuto a vlakovi se najnormalnije križaju. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkovci-Tovarnik?

 

Kolko ja znam je TK. I kolko sam cuo kolodvori su nezaposjednuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako napreduje faza obnove,ali ajmo reci ovako "ako su napravili sve od Grede do Sunje,onda im ostaje faza Sunja Novska?"Ne znam jesam li upravu ili ne?I kad bude gotovo sve do Novske onda ta pruga ostaje najnovije remontirana i ne trebaju vise nikakvi radovi?Mada steta sto nema barem jedan brzi vlak iz Vinkovaca koji ide preko Sunje Novske ujutro,mozda bi cak dosao brze nego preko Dugog sela..sta kazete na ovo,jesam upravu ili grijesim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... kad bude gotovo sve ... sta kazete na ovo,jesam upravu ili grijesim?

 

Jedan moj frend i bivši kolega je svojedobno objašnjaval našem šefu ZOP-a (na šefovu tvrdnju sličnu tvojoj) da s prugom nikad nisi gotov. :hekla:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako napreduje faza obnove,ali ajmo reci ovako "ako su napravili sve od Grede do Sunje,onda im ostaje faza Sunja Novska?"Ne znam jesam li upravu ili ne?I kad bude gotovo sve do Novske onda ta pruga ostaje najnovije remontirana i ne trebaju vise nikakvi radovi?Mada steta sto nema barem jedan brzi vlak iz Vinkovaca koji ide preko Sunje Novske ujutro,mozda bi cak dosao brze nego preko Dugog sela..sta kazete na ovo,jesam upravu ili grijesim?

 

a još će biti bolje kada se ugradi nova SS i TK oprema.. Novska - Sunja MO i Sunja - Sisag Caprag APB... Sve daljinski upravljano iz Siska Caprag.. sve nezaposjednuto osim Sunje i Siska

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

a još će biti bolje kada se ugradi nova SS i TK oprema.. Novska - Sunja MO i Sunja - Sisag Caprag APB... Sve daljinski upravljano iz Siska Caprag.. sve nezaposjednuto osim Sunje i Siska

 

Kad bi se realno to moglo očekivati? 2020? 2021?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se obavljaju križanja na pruzi Koper - Divača? Sve nezaposjednuto a vlakovi se najnormalnije križaju.

 

Tako je i na pruzi Pragersko - Hodoš.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Kad bi se realno to moglo očekivati? 2020? 2021?

Haha dobra fora ako bude 2030-35 bit će super!! Pa vidi samo krizevci dugo selo do 2023 produzeno kao da rade krampovima i lopatama dva patuljka majko mila!! :evil: :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...