Jump to content

Split - Šibenik


kiki273

Recommended Posts

Hvala Thomcro

kolega Narcis kaže:

Vlak od Splita do Kaštela je O.K.Pohvalno je što vozi svaki dan gotovo isto iako mislim da bi do Perkovića trebalo biti malo više polazaka,kao i malo više veza za Knin.Trebalo bi vratiti lokal Knin - Ogulin da nam i Lika malo oživi.

Nagibni neka prolazi kroz Ogulin,to mu je ionako cca 15 min.vožnje jer od Gospića do Karlovca je malo previše bez stajanja.Također vratiti dnevni brzi Zg - St i obrnuto i omogućiti vezu ili priključne vagone za Zadar i Šibenik

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Hvala Thomcro

kolega Narcis kaže:

Vlak od Splita do Kaštela je O.K.Pohvalno je što vozi svaki dan gotovo isto iako mislim da bi do Perkovića trebalo biti malo više polazaka,kao i malo više veza za Knin.Trebalo bi vratiti lokal Knin - Ogulin da nam i Lika malo oživi.

Nagibni neka prolazi kroz Ogulin,to mu je ionako cca 15 min.vožnje jer od Gospića do Karlovca je malo previše bez stajanja.Također vratiti dnevni brzi Zg - St i obrnuto i omogućiti vezu ili priključne vagone za Zadar i Šibenik

 

Split -Perković ima dosta polazaka, za Knin je jako malo veza, mislim 2 ili 3 samo

Slažem se za denvni brzi s klasikom.

A bolje je da nagibni ide preko oštarija, tako je kompletna vožnja u jenom smjeru, onako bi opet mora minjat smjer vožnje u Ogulinu.

Link to comment
Share on other sites

8) Meni to mjenjanje vuče u Ogulinu na brzacima baš i nema nekakvog smisla pa zašto se ta dieselska vuča toliko podcjenjuje? Brzine nisu toliko velike da bi trebala elektra ići do Ogulina jednostavno se složi da vlak ide preko Oštarija s dieselom i problem riješen! 8)
Link to comment
Share on other sites

8) Meni to mjenjanje vuče u Ogulinu na brzacima baš i nema nekakvog smisla pa zašto se ta dieselska vuča toliko podcjenjuje? Brzine nisu toliko velike da bi trebala elektra ići do Ogulina jednostavno se složi da vlak ide preko Oštarija s dieselom i problem riješen! 8)

Mislim da je elektra ipak brža i jeftinija od dizela ali opet,kakav je to brzi kad se mora vraćat dio puta i gubit 15 - 20 min na mjenjanju vuće

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

8) Meni to mjenjanje vuče u Ogulinu na brzacima baš i nema nekakvog smisla pa zašto se ta dieselska vuča toliko podcjenjuje? Brzine nisu toliko velike da bi trebala elektra ići do Ogulina jednostavno se složi da vlak ide preko Oštarija s dieselom i problem riješen! 8)

Mislim da je elektra ipak brža i jeftinija od dizela ali opet,kakav je to brzi kad se mora vraćat dio puta i gubit 15 - 20 min na mjenjanju vuće

 

8) Tu se u potpunosti slažem ali s obzirom da Hž ima love na bacanje to i ne bi trebalo predstavljati neki problem ja vjerujem da će im i ove godine ostati viška novaca jer su nam pruge super kvalitete, vučna i vučena vozila možemo iznajmljivati koliko ih imamo i oni jednostavno ne znaju kuda će potrošiti te silne milione i milijarde pa jednostavno vrate državi!!!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zahvaljujem kolegi kiki273 što jeobjavio fotke, ali još najvažniju stvar nismo obavili,a to je da se još nismo vozili po ličkoj pruzi, ali uslijedit će i to nadam se uskoro. Vozni red za nagibni nam baš i ne štima, ali zato Ogulin-Vrhovine polazak i povratak još bi nekako i klapalo.

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem kolegi kiki273 što jeobjavio fotke ali još najvažniju stvar nismo obavili,a to je da se još nismo vozili po ličkoj pruzi, ali uslijedit će i to nadam se uskoro. Vozni red za nagibni nam baš i ne štima, ali zato Ogulin-Vrhovine polazak i povratak još bi nekako i klapalo.

Ispravak:slike je objavio Thomcro :mrgreen:

a što se tiče vožnje po ličkoj........ bit će i toga :loko

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 rijeci :roll:

ja sam napisala da rijetki idu redovno tu relaciju, i zbog cega, kaj ima u kninu da netko iz sibenika ide??

 

Pa šta tebe briga koliko će on riječi napisati??? :roll::roll:

 

a kaj ti spamas temu? ili si neciji odvjetnik? a ja cu pisat kaj cu ja dok got mi je cjelokupni post on topic, a tvoj definitivno nije. :shock:

mrzim: kad mi netko nesto zabranjuje (mos mislit)

Link to comment
Share on other sites

3 rijeci :roll:

ja sam napisala da rijetki idu redovno tu relaciju, i zbog cega, kaj ima u kninu da netko iz sibenika ide??

 

Pa šta tebe briga koliko će on riječi napisati??? :roll::roll:

 

a kaj ti spamas temu? ili si neciji odvjetnik? a ja cu pisat kaj cu ja dok got mi je cjelokupni post on topic, a tvoj definitivno nije. :shock:

 

Ma nema svrhe raspravljat s tobom...samo ću reći: :roll::roll::roll:

A dalje neću uništavati temu...

Link to comment
Share on other sites

3 rijeci :roll:

ja sam napisala da rijetki idu redovno tu relaciju, i zbog cega, kaj ima u kninu da netko iz sibenika ide??

 

Kad putujem Zagreb - Šibenik i ak idem s ICN 525 dođem s njime do Knina ( 19:18 ) i onda presjednem na putnički Knin - Šibenik koji iz Knina krene u 19:48. Ako dođem s nagibalom do Perkovića, moram čekati isti vlak sat vremena, a Perkoviću nema kafea, dućan tak kasno ne radi, a čekaonica je mala i neugledna.

 

Eto, jedna osoba (moja malenkost) nekoliko puta godišnje putuje direktnim vlakom Knin - Šibenik. 8)

 

Bok!

 

Ante

Unin_grb.png.29f4a5dacaee32a0dea2e7b9930a22d4.png

 

 

1318035464_logovodoravni.jpg.374c9de55cca2fd0384894b16e3a0dd0.jpg

 

Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina

Link to comment
Share on other sites

Ines,Ines,dobro razmisli,to je putnički vlak i staje kraj svake šupe,ZAR NITKO IZ SELA U BLIZNI KNINA NE RADI U KNINU?

 

Pa baš i Kninjani nemaju svi posao, kaj bi onda dolazili iz okolnih sela u Knin radit i to baš vlakom...

 

I tak podešen VR neznam kojem radniku može koristit, eventualno ovima koji rade od 7-15, a ostali tipa đaci, studenti banana, nikome ne koristi... :?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
3 rijeci :roll:

ja sam napisala da rijetki idu redovno tu relaciju, i zbog cega, kaj ima u kninu da netko iz sibenika ide??

 

Kad putujem Zagreb - Šibenik i ak idem s ICN 525 dođem s njime do Knina ( 19:18 ) i onda presjednem na putnički Knin - Šibenik koji iz Knina krene u 19:48. Ako dođem s nagibalom do Perkovića, moram čekati isti vlak sat vremena, a Perkoviću nema kafea, dućan tak kasno ne radi, a čekaonica je mala i neugledna.

 

Eto, jedna osoba (moja malenkost) nekoliko puta godišnje putuje direktnim vlakom Knin - Šibenik. 8)

 

Bok! Znam da je predugo prošlo vremena od zadnjeg pisanja ali za informaciju šta je i mene iznenadilo postoji kafić odmah ispod kolodvora, pošta i dućan.Nažalost nema na kolodvoru reklame tako sam i ja slučajno u jednom dućanu malo dalje od kolodvora doznao.Dobro dođe kavu popit dok čekaš prekrcaj za Split iz Šibenika.

 

Ante

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...