Jump to content
zeljeznice.net
Pfaff

Tunel kroz Učku - mit ili stvarnost? Istraživanje

Recommended Posts

Tunel kroz Učku će eventualno, ali eventualno doći u obzir kao dio Jadranske pruge od Trsta prema Rijeci i dalje kuda će već ići, ali u nekoj daaaalekoj budućnosti...

 

Prije toga će služiti isključivo za predizbornu kampanju...

 

Hm, slažem se da bi tunel Učka postao ekonomski isplativ u slučaju obalne pruge od Trst - Kopar - Rijeka. Još bi se u tom slučaju mogla povući značajna EU lova! Ali prije će vrba roditi grožđe nego će Slovenci na to pristati, koliko god bi i oni u stvari od toga imali koristi. To je kristalno jasno svakome koji je imalo upućen o priču oko drugog kolosijeka za luku Kopar.

 

Dakle, prijatelju, o svemu je moguće diskutirati, ali ovo nema šanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U šta je investirala npr. tvrtka Zagrebačke otpadne vode i u čijem je ona vlasništvu?

 

Slijedom toga dalje: koga ili što su financirali nekadašnji samodoprinosi i kome se sve to odbijalo od plaće? Nije ti poznato? Što se tiče budućnosti, drago mi je da si toliko moćan pa da znaš da će sve što će se u budućnosti graditi u Zagrebu investirati - Grad Zagreb. Bumo vid'li, kao i sa ZOV-om, kao i sa MZLZ-om, itd itd.

 

Što se tiče podjela cesta, gledam i ne vjerujem što pišeš. Kakve veze ima administrativna podjela cesta na gradske i državne (i ostale) s ulaganjem u izgradnju istih? Tko onda financira (hipotetsku) izgradnju ceste u Vukovaru? Vukovar? Teško. Sve ceste u Zagrebu platio je Zagreb? Još teže. Slijedom tvoje logike, sve što je izgrađeno u Zagrebu platio je Zagreb? Mostove, ceste, bolnice,... Ma daj, molim te, počet ću sumnjati da u Zagrebu postoje crpilišta nafte ili rudnici zlata... Vjerujem da je Zagreb sam sebi financirao i izgradio i željezničke kolosijeke, čisto onako, neka ima i neka provincijalci puknu od zavisti.

Ajde informiraj se malo tko financira izgranju kakvih cesta, baci malo oko na EOJN i ko raspisuje natječaje za koje ceste prije nego lupetaš gluposti.

 

Tramvajske kolosijeke je platio isključivo grad Zagreb. A oni željeznički su jako slabo u službi gradskog prijevoza, oni su prije državi nego gradu na korist.

 

Dakle ponavljam: s obzirom na broj stanovnika koji u Zagrebu živi, RH iz proračuna za infrastrukturu Zagreba izdvaja proporcionalno jako malo u odnosu na infrastrukturu drugih gradova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde informiraj se malo tko financira izgranju kakvih cesta, baci malo oko na EOJN i ko raspisuje natječaje za koje ceste prije nego lupetaš gluposti.

 

Tramvajske kolosijeke je platio isključivo grad Zagreb. A oni željeznički su jako slabo u službi gradskog prijevoza, oni su prije državi nego gradu na korist.

 

Dakle ponavljam: s obzirom na broj stanovnika koji u Zagrebu živi, RH iz proračuna za infrastrukturu Zagreba izdvaja proporcionalno jako malo u odnosu na infrastrukturu drugih gradova!

 

Nebitno je tko raspisuje natječaje već tko snosi financiranje. Međutim, kad odgovoriš na prva dva pitanja možemo nastaviti dalje. Možemo nastaviti dalje i onda kad shvatiš da s druge strane nije netko tko lupeta gluposti (kao što si naveo) već živa osoba za koju ne znaš ni tko je ni što je i u skladu se s tim ponašati. Izgleda da je zagrebačka škola bon tona ili teški mit ili davno svršeno vrijeme (ilitiga pluskvamperfekt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Hm, slažem se da bi tunel Učka postao ekonomski isplativ u slučaju obalne pruge od Trst - Kopar - Rijeka. Još bi se u tom slučaju mogla povući značajna EU lova! Ali prije će vrba roditi grožđe nego će Slovenci na to pristati, koliko god bi i oni u stvari od toga imali koristi. To je kristalno jasno svakome koji je imalo upućen o priču oko drugog kolosijeka za luku Kopar.

 

Dakle, prijatelju, o svemu je moguće diskutirati, ali ovo nema šanse.

Zato sam i naglasio 2x "eventualno"... 😂😂😂

Pa ne zele podignuti osovinski pritisak na trenutnoj od Sapjana prema Pivki, a kamoli da nesto drugo...


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U šta je investirala npr. tvrtka Zagrebačke otpadne vode i u čijem je ona vlasništvu?

 

Slijedom toga dalje: koga ili što su financirali nekadašnji samodoprinosi i kome se sve to odbijalo od plaće? Nije ti poznato? Što se tiče budućnosti, drago mi je da si toliko moćan pa da znaš da će sve što će se u budućnosti graditi u Zagrebu investirati - Grad Zagreb. Bumo vid'li, kao i sa ZOV-om, kao i sa MZLZ-om, itd itd.

Među ostalim i u jedan most :) - naravno sve to Zagrepčani plaćaju preko naknade za otpadne vode. Koju su plaćali i građani Novog Zagreba koji dosta dugo nisu bili spojeni na uređaj za pročišćavanje. Solidarno, kao.

 

Vlasnik je hm.... e to ti je dobro pitanje, dvije njemačke firme, koje su financirale/gradile, Grad Zagreb (koji je uložio zemljište, odnosno hrpu zemljišta, jer nije imao novca, pa je dao zemlje i više nego je potrebno, zatim pazi sad... Vodoprivreda Zagreb (kojoj Grad Zagreb nije većinski vlasnik, pa bude to bila lijepa afera jednog dana kada istekne koncesijski ugovor, 2028 čini mi se)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, samo da dokažem Duhu iz močvare da jedini zagrebački most (ako se ne varam, nije mi poznato da ih se još izgradilo) izgrađen od rata prema ovamo nije plaćen iz gradskog proračuna. Razlozi zašto nije u ovom slučaju nisu predmet rasprave. Što se tiče toga kako to plaćaju (samo) Zagrepčani, dalo bi se razgovarati. Gdje ide novac za (npr.) vodne naknade obveznika koji su u godini dana tri puta tonuli (mislim na objekte)? Naknada naplaćena, a nasipa - nema. Gdje ide novac od (npr.) naknada za ceste prilikom registracije za one kojima su rupe u asfaltu? Naknada naplaćena a rupe i dalje stoje. Šta hoću reći? Tokovi novca su nama smrtnicima nedostupni i tvrditi da je netko (nebitno, Zagrepčanin, Splićanin,...) i isključivo samo on financirao izgradnju nečega besmisleno je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon rata je izgrađen i novi most u Jankomiru.

 

Preciznije, Jankomirski most je izgrađen 1958. godine a 2006. je dograđen drugi kolnik.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Preciznije, Jankomirski most je izgrađen 1958. godine a 2006. je dograđen drugi kolnik.

 

Odnosno drugi most pokraj postojećeg, nakon izgradnje drugog rekonstruiran je kolnik prvog!


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Preciznije, Jankomirski most je izgrađen 1958. godine a 2006. je dograđen drugi kolnik.

 

Portos je lijepo odgovorio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, poanta je u tome da je most na tom mjestu (Jankomirski) postojao od 1958. godine i za mene to nije novo premošćivanje Save već dogradnja postojećeg mosta. Ili izgradnja drugog, usporednog, ali to nije novi most.

Usput, prešli smo daleko Off Topic, a u tome se ističu tri člana administrativnog osoblja. Ccccc... :kul

 


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, poanta je u tome da je most na tom mjestu (Jankomirski) postojao od 1958. godine i za mene to nije novo premošćivanje Save već dogradnja postojećeg mosta. Ili izgradnja drugog, usporednog, ali to nije novi most.

Usput, prešli smo daleko Off Topic, a u tome se ističu tri člana administrativnog osoblja. Ccccc... :kul

 

 

Da iskoristim ovu tvoju intervenciju ko šlagvort:

naime, ovo povuci-potegni je počelo nota bene nakon Ministrovog potpisivanja novog ugovora o dogradnji istarskog Ipsilona - od Pazina do tunela Učka. Dakle, nekakva druga cijev cestovnog(!) tunela je tek u primislima, dok željeznički (a koji je ovdje tema) nije niti blizu toga.

No poanta je da isti taj tužni klaun još od vremena Oreškovićeve Vlade priča o aktiviranju ulaganja u željeznice uz obustavljanje (do)gradnje autocesta.

A kaj se u tih 3 godine njegovog ministriranja dogodilo?

 

1. Završena je dionica autoceste Buševec - Lekenik,

2. potisan je ugovor o gradnji autocestovnog mosta kod Svilaja,

3. obećan je nastavak gradnje još besmislenije autoceste od Osijeka do Belog Manastira,

4. planira se most i autocesta od Okučana do Bosanske Gradiške,

5. obećan je nastavak gradnje podravskog Ipsilona,

6. potpisan je Ugovor o nastavku gradnje istarskog Ipsilona,

7. Oleg naveliko obećava nastavak gradnje od Križišća prema Žutoj Lokvi (po meni, jedini opravdan projekt), itd. itd.

 

A kaj se od željeznica realizira(lo)?

1. Nastavlja se gradnja već odavno započete rekonstrukcije 2. kolosjeka Dugo Selo - Križevci,

2. otvoren je natječaj za projekt već ranije izvjesnog nastavka gradnje od Križevaca do Gyekenyesa,

3. privodi se kraju odavno započet projekt Gradec - Žabno,

4. započel je odavno pripremljen projekt modernizacije Zaprešić - Zabok,

5. otvoren je natječaj za izvođenje radova odavno pripremljenog projekta modernizacije Vinkovci - Vukovar,

6. palamudi se o političkoj prugi Lepoglava - Začretje,

7. još se ne zna kad bude počel remont Zagreb Zapadni kolodvor - Savski Marof,

9. kilavi se nekakav remont od Capraga do Sunje,

10. rekonstrukcija Novska - Dugo Selo je još u primislima,

11. raspisan je natječaj za projektiranje remonta Okučani - Ivankovo,

12. otvoren je natječaj projektiranja drugog kolosjeka od Škrljeva do Jurdana,

13. otvoren je natječaj studiranja nekakve "brze" pruge od Oštarija do Škrljeva (u stvari, kretenske ideje prethodnog Ministra o udvajanju postojeće trase),

14. Ministarska izjava o postojanju Nacionalne strategije rješavanja ŽCP-ova je zapravo bila tek u ladicama, a i kad je donijeta - nikad nije javno objavljena (u "Narodnim novinama")! Dakle, i dalje je de facto u ladici ...

 

Itd. itd.

 

Ovo gore je nabacano onak, 'iz rukava' (da mi se ne bi neko zakačil oko detalja), al slobodno me dopunite sa svim kaj sam ispustil / zaboravil.

 

 

I sad cela hrpa entuzijasta raspravlja tu o početku gradnje nečega kaj nikom živom u ADeZetu nije ni nakraj pameti. Ccc ... a050.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

15. Moramo vratiti europsku lovu jer nismo započeli izgradnju pruge za Rijeku.

 

To mi dođe kao situacija kad mi padne ključ od stana u šaht, pa me još netko u dupe nogom opizdi da padnem unutra. :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

15. Moramo vratiti europsku lovu jer nismo započeli izgradnju pruge za Rijeku.

To mi dođe kao situacija kad mi padne ključ od stana u šaht, pa me još netko u dupe nogom opizdi da padnem unutra. :lool

 

Kaj moramo vracati?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo bi dodao da je Istarski ipsilon isto opravdan. Količina prometa je daleko prevelika i previše je nesreća, pogotovo tragičnih, na tom komadu ceste. Ostalo se slažem.

A za novce vratiti... Valjda su mislili da su ih dobili na lijepe oči.

 

 


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...