Jump to content

Kod ložione u Rijeci - utisci sa službenog obilaska


Kobler

Recommended Posts

Na današnjem podnevnom suncu krepivaju (izležavaju se) Helge. Ovo je prva.

21.jpg

A druga je prikopčana na nju.

19.jpg

Nalaze se pred velikim hangarom u kome je radiona za održavanje na riječkom kolodvoru, tamo na zapadu, pri kraju Baračeve tj. pred Torpedom.

20.jpg

31.jpg

U hangaru su dvije litorine i ... Thomcro!

33.jpg

34.jpg

Prvo se oči trebaju priviknuti na mrak, a onda na neobične oblike ... bačve s mazivom?

35.jpg

Krov je, međutim, sav u svjetlu.

36.jpg

I sa strane se, u stvari, dobro vidi. Desno je litorina, a lijevo?

37.jpg

Što je to? Ja nemam pojma. Dobro, prvo su prozori, a dalje?

40.jpg

Ili ovo?

41.jpg

Bolje je gledat litorinu. ...

38.jpg

S Thomcroom kao kondukterom ...

39.jpg

... ili strojovođom.

44.jpg

Ili da pogledam što je ispod i da se posve izblamiram: moj siroti Oly 730 ne voli ovakve svjetlosne uvjete i obnevidi. No, što je tu je, ipak to ne vidim svaki dan.

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

Ovo je druga litorina, s drugog boka...

46.jpg

A da biste znali koje su to litorine, evo brojeva (ne svih):

51.jpg

54.jpg

52.jpg

54.jpg

Sljedeći post donosi slike izvan hangara + objašnjenje

NePipajA.jpg

 

avatarih7.png

Link to comment
Share on other sites

Terorist Thomcro ponovo jase. :kul

Bravo, majstore. Ocito je bila stela za uvuci se u hangar. No, ima tu i skrivena osoba koja je fotkala "konduktera". Tko bi to mogao biti? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Thomcro,Thomcro pa dogovorili smo se da ćeš strojovođa biti a ne biljetar

:kul:mrgreen:

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Terorist Thomcro ponovo jase. :kul

Zaboravio si ono glavno: "Turšin ..." :mrgreen: . Nije bilo štele :oops: ja sam se samo šlepao i iskoristio trenutak. Da nije bilo tog poziva za kavu Pfaff-u, i ja bi čitao putopis kao i vi.

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Znači, hangar – radiona. S vanjske strane prema moru je ograda prema INA-i (tj. INI) i bivšem Torpedu, a na suprotnoj strani su kolosjeci. Prvo onaj sasvim desno, na kome su Helge (na bijeloj ploči piše „Pokusna baliza“), pa drugi koji vodi u radionu (ovo bijelo u kutu je papir u mojoj ruci, sorry), a prvi lijevi vodi ravno u ložionu ili šupu, kako kaže Pfaff, dok su na sljedeća dva lijeva naslagane nokautirane lokse tj. one „ne baš u voznom stanju“ i jedna litorina.

30.jpg

Ovaj kolosjek uz hangar ima rupu ...

02.jpg

... i jedini završi bikom.

03.jpg

Od signalizacije je na njemu samo ovaj „stop“.

29.jpg

Kolosjek do njega (onaj koji vodi ravno u ložionu) uvijek je prolazan i isto ima rupu.

04.jpg

05.jpg

Od opreme, tu su redom ...

12.jpg

i br. 78 (ja sam bezveznjak, pa samo mislim da to ima veze s napinjanjem voda napajanja, ali kako se zove ???)

13.jpg

S druge strane kolosjeka je uređaj za napajanje parnjača vodom. Ovaj je veći, a između sljedeća dva kolosjeka postoji i drugačiji, manji, za napajanje manjih parnjača.

06.jpg

11.jpg

10.jpg

U pozadini su žutke na bolovanju.

09.jpg

08.jpg

01.jpg

14.jpg

Pa vagoni redom ...

15.jpg

18.jpg

Ono bijelo kod stupa je Pfaff.

24.jpg

I na drugom kolosjeku

23.jpg

22.jpg

Mda, a onda je nestalo struje. Imao sam 4 kompleta baterija od kojih sam za bar za dva bio 100% siguran da su puni. E, pa nisu.

Operacija uspjela po prilici ovako, kao moj printer:

gates.jpg

(sorry za OT, ali ne izdržah)

 

Dalje će, valjda, nastaviti Pfaff & Thomcro. Edit: jesu vidi http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5536

 

Objašnjenje: zbog prirode mog posla (zaštita spomenika) dobio sam dozvolu HŽ za istraživanje i snimanje na riječkom području, jer bih trebao popisati i dokumentirati potencijalne kandidate među zgradama i pokretninama one od njih koji su od potencijalnog interesa za zaštitu kao mogući spomenici tehničke baštine. Ovo je prvi izlazak na poprište i zato sam zvao Pfaffa da mi pomogne. Na putu do mene Pfaffa je nazvao Thomcro da odu na kavu (obavljeno), i onda nam se pridružio, što je pozdravljeno ...

NePipajA.jpg

 

avatarih7.png

Link to comment
Share on other sites

Odlično si obavio taj dio dok se svjetla pozornice nisu naglo ugasila :oops: . A što se tiče ovog drugog dijela u Objašnjenju, ispada da su pozivi na kavu od presudnog značenja!!!

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Objašnjenje: zbog prirode mog posla (zaštita spomenika) dobio sam dozvolu HŽ za istraživanje i snimanje na riječkom području, jer bih trebao popisati i dokumentirati potencijalne kandidate među zgradama i pokretninama one od njih koji su od potencijalnog interesa za zaštitu kao mogući spomenici tehničke baštine. Ovo je prvi izlazak na poprište i zato sam zvao Pfaffa da mi pomogne. Na putu do mene Pfaffa je nazvao Thomcro da odu na kavu (obavljeno), i onda nam se pridružio, što je pozdravljeno ...

Eto. Hvala Ti da si nam omogućijo penetraciju :mrgreen: - imaš od mene novi komplet baterija za Oly-a :lol:

 

Podastiremo se sa štovanjem i preporučamo za ubuduće

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Zahvaljujem na zahvalama & pohvalama. Zahvaljujem i dvojici "dragovoljaca", jer bez njih bih odradio bitno manje posla.

Nadam se da ćemo u bliskoj budućnosti uspjeti ovako obraditi i druge kolodvore (ili njihove dijelove) na potezu Šapjane - Rijeka - Moravice, te Ri/Sušak Brajdica.

Ako ima kandidata, nek me slobodno kontaktiraju na PP, ali molim za razumjevanje - ekipe veće od 2-3 čovjeka na jednu dozvolu će teško baš proći. Uostalom, dogovorit ćemo se.

Pozdrav svima.

NePipajA.jpg

 

avatarih7.png

Link to comment
Share on other sites

Rijecka ekipa je opasna. :kul Jos malo pa ce trebati otvoriti poseban rijecki podforum, koliko je materijala. Bravo, Kobler, Pfaff, Thomcro za ovu reportazu, a bravo i Kiki ( entuzijast na kvadrat :wink: ), Boki, Ikar i ostali. Sada je na Forumu vec toliko materijala da bi se dala sloziti izvrsna monografija ( treba pronaci izdavaca ).

Konacno sam vidio kako izbliza izgleda zapadni dio sireg podrucja rijeckog kolodvora.

BTW, onaj pomocni vlak II ranga iz Vuogulina ima ugradjenu klimu. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Odlične fotke! Ali imam jednu malu kako da to nazovem...primjedbu;

 

Zašto se više niste fokusirali na ove penzionirane žutke? Koliko pratim ovaj forum još nisam naletio na žutke koje su povučene iz prometa, i možda da ste poslikali onu žutku u daljini na okretnici... Ali svejedno, čista 5-ica iz truda i zalaganja.

Link to comment
Share on other sites

Ups, pardon!

 

Sad sam tek vidio reportažu o okretaljci. Odlično.

 

Nego, koliko je nevoznih žutki tamo?

 

I ako nije bed da napišete po brojevima.

 

Thnx.

 

Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja?

Link to comment
Share on other sites

Ovako, ja sam ih po slikama nabrojao 8 ali brojevi ... :hm ! Tko je išao za brojevima? Prvenstveni cilj je bila OKretaljka, barem meni, idemo unutra slikati OKretaljku. A kad smo ušliii ... a unutra neprocijenjivo blago. I u tom trenutku staju sve misli, a prst samo stišće okidač na Oly-u, klic, klic, kl ... Pogotovo ja, koji sam vrlo rijetko u doticaju sa takvim raritetnim stvarima, jednostavno nisam imao vremena razmišljati o takvim trivijalnim stvarima kao što su brojevi, već sam bio 111% skoncetriran samo na slikanje, slikanje i slikanje. Poloviti što više da netko ne ukrade trenutak.

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Jel' se sprema kakava akcija tamo? Mislim na rušenje!

Pa bilo je dosta priče o rušenju kolodvora koji to ustvari nije, a budući da sam vidio neke nacrte D404vjerojatno morat će se micati neki kolosijeci i sigurno kontaktna mreža kad budu spuštali vijadukt prema tlu.

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja?

Ima i 002.

Morati će se ili organizirati još jedan pohod ili angažirati nekoga kome je dozvoljen pristup da poslika opet sve Žutke tamo.

Pa bilo je dosta priče o rušenju kolodvora koji to ustvari nije, a budući da sam vidio neke nacrte D404vjerojatno morat će se micati neki kolosijeci i sigurno kontaktna mreža kad budu spuštali vijadukt prema tlu.

Jesi bio šta tamo u zadnje vrijeme? Postoji li još ona zgrada negdje na sredini? Nju su trebali srušiti. Pretpostavljam da bi trebala biti kakav ložiona (!?).

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim svi radovi više-manje stoje, ni skladišta drva još nisu počeli rušiti.

Malo su u zakašnjenju :evil:

Skladišta drva i nisu bila prioritet za rušenje...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja?

Ima i 002.

 

Po fotkama mojim i Pfaffovim prebrojao sam:

na groblju slonova: 002, 008, 020, 022 i 023;

na servisu: 005, 006.

Bit će provjereno u stvarnosti.

NePipajA.jpg

 

avatarih7.png

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, petica baš i ne spada u ovo društvo, jer je aktivna.

Neke od ovih drugih navedenih, e te su prava atrakcija. Neke već nisam vidio 5-6 godina, kao npr 20-tku.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...