Kobler Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Na današnjem podnevnom suncu krepivaju (izležavaju se) Helge. Ovo je prva. A druga je prikopčana na nju. Nalaze se pred velikim hangarom u kome je radiona za održavanje na riječkom kolodvoru, tamo na zapadu, pri kraju Baračeve tj. pred Torpedom. U hangaru su dvije litorine i ... Thomcro! Prvo se oči trebaju priviknuti na mrak, a onda na neobične oblike ... bačve s mazivom? Krov je, međutim, sav u svjetlu. I sa strane se, u stvari, dobro vidi. Desno je litorina, a lijevo? Što je to? Ja nemam pojma. Dobro, prvo su prozori, a dalje? Ili ovo? Bolje je gledat litorinu. ... S Thomcroom kao kondukterom ... ... ili strojovođom. Ili da pogledam što je ispod i da se posve izblamiram: moj siroti Oly 730 ne voli ovakve svjetlosne uvjete i obnevidi. No, što je tu je, ipak to ne vidim svaki dan. Ovo je druga litorina, s drugog boka... A da biste znali koje su to litorine, evo brojeva (ne svih): Sljedeći post donosi slike izvan hangara + objašnjenje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Terorist Thomcro ponovo jase. Bravo, majstore. Ocito je bila stela za uvuci se u hangar. No, ima tu i skrivena osoba koja je fotkala "konduktera". Tko bi to mogao biti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Thomcro,Thomcro pa dogovorili smo se da ćeš strojovođa biti a ne biljetar Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 Terorist Thomcro ponovo jase. Zaboravio si ono glavno: "Turšin ..." . Nije bilo štele ja sam se samo šlepao i iskoristio trenutak. Da nije bilo tog poziva za kavu Pfaff-u, i ja bi čitao putopis kao i vi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobler Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 Znači, hangar – radiona. S vanjske strane prema moru je ograda prema INA-i (tj. INI) i bivšem Torpedu, a na suprotnoj strani su kolosjeci. Prvo onaj sasvim desno, na kome su Helge (na bijeloj ploči piše „Pokusna baliza“), pa drugi koji vodi u radionu (ovo bijelo u kutu je papir u mojoj ruci, sorry), a prvi lijevi vodi ravno u ložionu ili šupu, kako kaže Pfaff, dok su na sljedeća dva lijeva naslagane nokautirane lokse tj. one „ne baš u voznom stanju“ i jedna litorina. Ovaj kolosjek uz hangar ima rupu ... ... i jedini završi bikom. Od signalizacije je na njemu samo ovaj „stop“. Kolosjek do njega (onaj koji vodi ravno u ložionu) uvijek je prolazan i isto ima rupu. Od opreme, tu su redom ... i br. 78 (ja sam bezveznjak, pa samo mislim da to ima veze s napinjanjem voda napajanja, ali kako se zove ???) S druge strane kolosjeka je uređaj za napajanje parnjača vodom. Ovaj je veći, a između sljedeća dva kolosjeka postoji i drugačiji, manji, za napajanje manjih parnjača. U pozadini su žutke na bolovanju. Pa vagoni redom ... Ono bijelo kod stupa je Pfaff. I na drugom kolosjeku Mda, a onda je nestalo struje. Imao sam 4 kompleta baterija od kojih sam za bar za dva bio 100% siguran da su puni. E, pa nisu. Operacija uspjela po prilici ovako, kao moj printer: (sorry za OT, ali ne izdržah) Dalje će, valjda, nastaviti Pfaff & Thomcro. Edit: jesu vidi http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5536 Objašnjenje: zbog prirode mog posla (zaštita spomenika) dobio sam dozvolu HŽ za istraživanje i snimanje na riječkom području, jer bih trebao popisati i dokumentirati potencijalne kandidate među zgradama i pokretninama one od njih koji su od potencijalnog interesa za zaštitu kao mogući spomenici tehničke baštine. Ovo je prvi izlazak na poprište i zato sam zvao Pfaffa da mi pomogne. Na putu do mene Pfaffa je nazvao Thomcro da odu na kavu (obavljeno), i onda nam se pridružio, što je pozdravljeno ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Odlično si obavio taj dio dok se svjetla pozornice nisu naglo ugasila . A što se tiče ovog drugog dijela u Objašnjenju, ispada da su pozivi na kavu od presudnog značenja!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Direktor Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Odlične fotografije željeznice, ambijenta i arhitekture. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Objašnjenje: zbog prirode mog posla (zaštita spomenika) dobio sam dozvolu HŽ za istraživanje i snimanje na riječkom području, jer bih trebao popisati i dokumentirati potencijalne kandidate među zgradama i pokretninama one od njih koji su od potencijalnog interesa za zaštitu kao mogući spomenici tehničke baštine. Ovo je prvi izlazak na poprište i zato sam zvao Pfaffa da mi pomogne. Na putu do mene Pfaffa je nazvao Thomcro da odu na kavu (obavljeno), i onda nam se pridružio, što je pozdravljeno ... Eto. Hvala Ti da si nam omogućijo penetraciju - imaš od mene novi komplet baterija za Oly-a Podastiremo se sa štovanjem i preporučamo za ubuduće Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobler Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 Zahvaljujem na zahvalama & pohvalama. Zahvaljujem i dvojici "dragovoljaca", jer bez njih bih odradio bitno manje posla. Nadam se da ćemo u bliskoj budućnosti uspjeti ovako obraditi i druge kolodvore (ili njihove dijelove) na potezu Šapjane - Rijeka - Moravice, te Ri/Sušak Brajdica. Ako ima kandidata, nek me slobodno kontaktiraju na PP, ali molim za razumjevanje - ekipe veće od 2-3 čovjeka na jednu dozvolu će teško baš proći. Uostalom, dogovorit ćemo se. Pozdrav svima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Rijecka ekipa je opasna. Jos malo pa ce trebati otvoriti poseban rijecki podforum, koliko je materijala. Bravo, Kobler, Pfaff, Thomcro za ovu reportazu, a bravo i Kiki ( entuzijast na kvadrat ), Boki, Ikar i ostali. Sada je na Forumu vec toliko materijala da bi se dala sloziti izvrsna monografija ( treba pronaci izdavaca ). Konacno sam vidio kako izbliza izgleda zapadni dio sireg podrucja rijeckog kolodvora. BTW, onaj pomocni vlak II ranga iz Vuogulina ima ugradjenu klimu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Bit će vjerojatno uskoro ponovo riječi i o Brajdici kad počnu rušiti i izmještati Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Jel' se sprema kakava akcija tamo? Mislim na rušenje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Odlične fotke! Ali imam jednu malu kako da to nazovem...primjedbu; Zašto se više niste fokusirali na ove penzionirane žutke? Koliko pratim ovaj forum još nisam naletio na žutke koje su povučene iz prometa, i možda da ste poslikali onu žutku u daljini na okretnici... Ali svejedno, čista 5-ica iz truda i zalaganja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Ups, pardon! Sad sam tek vidio reportažu o okretaljci. Odlično. Nego, koliko je nevoznih žutki tamo? I ako nije bed da napišete po brojevima. Thnx. Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ovako, ja sam ih po slikama nabrojao 8 ali brojevi ... ! Tko je išao za brojevima? Prvenstveni cilj je bila OKretaljka, barem meni, idemo unutra slikati OKretaljku. A kad smo ušliii ... a unutra neprocijenjivo blago. I u tom trenutku staju sve misli, a prst samo stišće okidač na Oly-u, klic, klic, kl ... Pogotovo ja, koji sam vrlo rijetko u doticaju sa takvim raritetnim stvarima, jednostavno nisam imao vremena razmišljati o takvim trivijalnim stvarima kao što su brojevi, već sam bio 111% skoncetriran samo na slikanje, slikanje i slikanje. Poloviti što više da netko ne ukrade trenutak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja? Ima i 002. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Jel' se sprema kakava akcija tamo? Mislim na rušenje! Pa bilo je dosta priče o rušenju kolodvora koji to ustvari nije, a budući da sam vidio neke nacrte D404vjerojatno morat će se micati neki kolosijeci i sigurno kontaktna mreža kad budu spuštali vijadukt prema tlu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja? Ima i 002. Morati će se ili organizirati još jedan pohod ili angažirati nekoga kome je dozvoljen pristup da poslika opet sve Žutke tamo. Pa bilo je dosta priče o rušenju kolodvora koji to ustvari nije, a budući da sam vidio neke nacrte D404vjerojatno morat će se micati neki kolosijeci i sigurno kontaktna mreža kad budu spuštali vijadukt prema tlu. Jesi bio šta tamo u zadnje vrijeme? Postoji li još ona zgrada negdje na sredini? Nju su trebali srušiti. Pretpostavljam da bi trebala biti kakav ložiona (!?). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Koliko vidim svi radovi više-manje stoje, ni skladišta drva još nisu počeli rušiti. Malo su u zakašnjenju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Koliko vidim svi radovi više-manje stoje, ni skladišta drva još nisu počeli rušiti.Malo su u zakašnjenju Skladišta drva i nisu bila prioritet za rušenje... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Vidim ja trebati će opet u action ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kobler Posted August 31, 2007 Author Share Posted August 31, 2007 Vidio sam 006, 004, 020, 023...ima li još koja? Ima i 002. Po fotkama mojim i Pfaffovim prebrojao sam: na groblju slonova: 002, 008, 020, 022 i 023; na servisu: 005, 006. Bit će provjereno u stvarnosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
novi_šef Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ako se ne varam, petica baš i ne spada u ovo društvo, jer je aktivna. Neke od ovih drugih navedenih, e te su prava atrakcija. Neke već nisam vidio 5-6 godina, kao npr 20-tku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 ...na servisu: 005, ... Čitati pažljivo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.