Jump to content

Ex-kolodvor Ivani


ikar

Recommended Posts

Malo je OT ali da ne otvaram novu temu,ipak to prepuštam starijim i eminentnijim članovima i kolegama objavljujem da je dogovoren pohod odnosno ekspedicija koju bih ja narađe nazvao U POTRAZI ZA IZGUBLJENIM TUNELIMA koja će se uskoro i realizirati na području Učke,Lupoglava i Lanišća :?::loko:loko

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Zivjelo svjetlo na kraju tunela. :kul

Ovo bi se moglo shvatiti kao pocetak predizborne promidzbe. :twisted:

Moglo bi,moglo ali tek kad mi osnujemo političku stranku :kul

Nemoj, ako boga znaš :lol: Upravo mi je žena rekla da je bolje da sjedim s forumašima i razglabam o željeznicama nego da vodim negdje kakvu političku diskusiju :kul

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Zivjelo svjetlo na kraju tunela. :kul

Ovo bi se moglo shvatiti kao pocetak predizborne promidzbe. :twisted:

Moglo bi,moglo ali tek kad mi osnujemo političku stranku :kul

Nemoj, ako boga znaš :lol: Upravo mi je žena rekla da je bolje da sjedim s forumašima i razglabam o željeznicama nego da vodim negdje kakvu političku diskusiju :kul

 

U pravu je .... :lol:

I bolje i ljepše i svima korisnije ... što se na kraju vidi i iz proteklih putopisa. Dakle dečki, ideja je za 5, želimo vam dobar provod i realizaciju i puuuno dobrih fotki :D

Link to comment
Share on other sites

U pravu je .... :lol:

I bolje i ljepše i svima korisnije ... što se na kraju vidi i iz proteklih putopisa. Dakle dečki, ideja je za 5, želimo vam dobar provod i realizaciju i puuuno dobrih fotki :D

Evo što volim kod ovog čovjeka - uvijek je spreman dati podršku i misliti pozitivno :lol:

Hvala, seabral, trudit ćemo se biti na razini zadatka...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Sve O.K.samo čekamo da naš Tomo iskopa iz starih novina gdje,kako,zašto.... :mrgreen: i krećemo u akciju!

Molim vas da pogledate temu RAZNO - Moćna skupinica ili ............

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

@Thomcro, datum otvaranja gradilišta ti je 25. 9. 1993.

Naime, tog je dana predsjednik Hrvatske dr. Franjo Tuđman na prigodnoj svečanosti najavio početak pripremnih radova za željeznički tunel »Ćićarija« kroz Učku, kao dio pruge Jurdani – Lupoglav ukupne dužine 22,7 kilometara. Tunel je trebao biti dug 14,37 kilometara, uz još dva manja tunela te vijadukt od 1,2 kilometra. Prugom bi se moglo prometovati brzinom od 120 kilometra na sat, a planirana izgradnja trebala je trajati šest godina, uz troškove od 130 milijuna eura.

Točnu lokaciju neznam, treba pitati domorodce...

NePipajA.jpg

 

avatarih7.png

Link to comment
Share on other sites

Zamolio bih kolege koji znaju nešto konkretno u svezi & glede lokacije početka gradnje ovog famoznog tunela da podjele drgocjene informacije s nama :skok

Nije nesto posebno, ali ipak par zanimljivih informacija:

 

Tri varijante

 

U obzir su došle tri varijante. Prva je bila pruga Matulji – Vranja, duga 17 kilometara, s dva tunela ukupne dužine oko sedam kilometar. Druga, pruga Nova Vas – Matulji, išla bi nešto niže, bila bi duga 21,5 kilometara, a od toga bi na čak sedam tunela otpadalo oko osam kilometara. Treća varijanta, od Matulji preko Brseča do Kožljaka, bila bi duga čak 31 kilometar, dok bi dužina mnogobrojnih tunela kroz Učku, a potom i trasom od Brseča do Matulja, dosegla osam i pol kilometara.

Premda je prva varijanta bila najkraća, najjeftinija, a time i najprihvatljivija, Ministarstvo prometa FNRJ početkom 1949. godine donosi odluku o gradnji tunela od Matulja do Kožljaka preko Brseča, što je po svemu bilo najlošije rješenje. Zbog toga se u Istri negoduje, ali opoziva nema pa se najavljuju i pripremni radovi za probijanje tunela.

Pobornici pruge Matulji – Vranja osporavaju logičnost takve odluke navodeći, između ostalog, da je to predugo i preskupo rješenje, koje će ugroziti razvoj turizma na istočnoj obali Istre. Na kraju se ti argumenti prihvaćaju pa se napušta već otvoreno gradilište kod Brseča, a Ministarstvo željeznica 28. veljače 1950. godine odlučuje se za prugu Matulji – Vranja, odredivši za prvu godinu radova, 1951., sto milijuna dinara. Nakon izrade pristupnih putova i drugih predradnji gradnja najdužeg tunela u zemlji, kako javlja agencija Tanjug, počela je 10. siječnja 1951. godine kod mjesta Poljane na istočnoj strani Učke. Inženjerci JNA iskopali su prvih sto metara tunela, a radovi su trebali početi i na zapadnoj strani Učke, kod Vele Drage.

 

Zadatak-pronaći ulaz u tunel kod Poljana.

 

BTW, tko ce biti hrabar da otvori novi topic "Željeznički tunel Učka-mit ili stvarnost"? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...