Jump to content

Bivši industrijski kolosijek prema Zagrebačkom velesajmu


seabral

Recommended Posts

Seabral, dobre su ti ove arheološke iskopine! :mrgreen:

 

 

 

 

A trebao si doživjeti da sjediš u fićeku ili škodilaku na aveniji i čekaš da prođe vlak za Velesajam, a između zgrada i preko ulice dimi 22!

Ja sam bio na Velesajmu kad je dimila 33 serija. Bilo je to '71 ili'72 godine. Nakon završetka sasjma (mislim da je bio jesenski) izvlačili su vagone.

Link to comment
Share on other sites

Parnjače su dimile kroz Trnsko tamo negdje do 1975. Bilo je buke ako sam otvorio prozor i gledao van. Dečki su znali zafučkat parom ako se kakav komad pojavio na prozoru. Na križanju sa današnjom Av. Dubrovnik stajao je manevrist s crvenom zastavicom i mahao, zaustavljajući fićeke i 101, koju bubu. Ulica je bila dvosmjerna, a tramvaj samo u 10 godišnjem planu.

Pendolino je prošao vlastitm pogonom za jesenski velesajam, cijelo Trnsko uz prugu bilo je na prozorima gledajući to čudo. Zadnja kompozicija prošla je negdje 1996-7. Negdje 2000-1. uklonjena je pruga preko Av. Dubrovnik. Danas su samo nosači semafora iznad avenije, ostalo je uklonjeno.

howgh

Link to comment
Share on other sites

Parnjače su dimile kroz Trnsko tamo negdje do 1975. Bilo je buke ako sam otvorio prozor i gledao van. Dečki su znali zafučkat parom ako se kakav komad pojavio na prozoru. Na križanju sa današnjom Av. Dubrovnik stajao je manevrist s crvenom zastavicom i mahao, zaustavljajući fićeke i 101, koju bubu. Ulica je bila dvosmjerna, a tramvaj samo u 10 godišnjem planu.

Pendolino je prošao vlastitm pogonom za jesenski velesajam, cijelo Trnsko uz prugu bilo je na prozorima gledajući to čudo. Zadnja kompozicija prošla je negdje 1996-7. Negdje 2000-1. uklonjena je pruga preko Av. Dubrovnik. Danas su samo nosači semafora iznad avenije, ostalo je uklonjeno.

 

Kako je pendolino mogao vlastitim pogonom doc do velesajma kad pruga nije nikad bila elektrificirana. Mislim da nije uopce mogao po hrvatskoj prometovati osim po rijeckoj pruzi zbog 3kv...

Down around the corner, half a mile from here

Link to comment
Share on other sites

Kako je pendolino mogao vlastitim pogonom doc do velesajma kad pruga nije nikad bila elektrificirana. Mislim da nije uopce mogao po hrvatskoj prometovati osim po rijeckoj pruzi zbog 3kv...

Pa tko je rekao da je došao vlastitim pogonom? Manevra ga je dogurala. Ja sam bio u tom Pendolinu na velesajmu. Imao je i svoj posebni energetski vagon. Iz njega je snabdjevan strujom. Isto tako taj vagon je davao struju kad je vlak prometovao po našim prugama. Čak i u dolazu nama preko Slovenije nije koristio svoj pogon nego ga je vukala SŽ lokomotiva. Zašto mu je bila potrebna struja? Vlak je dosta uzak i klaustrofobičan. Prozori su mali, koji se nemogu otvarati. Potrebna je struja bila za klimu, WC, uređaje i slično. Energetski vagon je bio FS sa dizel agregatom.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast na fotki. Čitam sada tekst ispod, kaže:" HŽ bi mogao ovaj vlak imat već do 2005". :lool :lool :lool :lool :lool :lool :lool

 

Ali zato je HŽ kupio ICN, i baš se usrećio. :ves::mrgreen:

 

Pa vjerojatno nije smio doći vlastitim pogonom i da je postojala kontaktna mreža sve do velesajma, kada nije homolongiran za hrvatske pruge. Ili je?

Link to comment
Share on other sites

 

Pendolino je prošao vlastitm pogonom za jesenski velesajam, cijelo Trnsko uz prugu bilo je na prozorima gledajući to čudo.

Informacija je netočna. Kako je mogao proći na vlastiti pogon kad nije bilo struje? Ni dizel lokomotive koje su bile izlagane na velesajmu nisu nikad išle na svoj pogon. Uvijek ih je manevra postavljala i izvlačila.

Link to comment
Share on other sites

Parnjače su dimile kroz Trnsko tamo negdje do 1975. Bilo je buke ako sam otvorio prozor i gledao van. Dečki su znali zafučkat parom ako se kakav komad pojavio na prozoru. Na križanju sa današnjom Av. Dubrovnik stajao je manevrist s crvenom zastavicom i mahao, zaustavljajući fićeke i 101, koju bubu. Ulica je bila dvosmjerna, a tramvaj samo u 10 godišnjem planu.

Pendolino je prošao vlastitm pogonom za jesenski velesajam, cijelo Trnsko uz prugu bilo je na prozorima gledajući to čudo. Zadnja kompozicija prošla je negdje 1996-7. Negdje 2000-1. uklonjena je pruga preko Av. Dubrovnik. Danas su samo nosači semafora iznad avenije, ostalo je uklonjeno.

 

Pa evo zato se spominje vlastiti pogon. Kolega se malo zabunio

Link to comment
Share on other sites

 

.......ili nešto više o novozagrebačkom naselju Trnsko ( Emisija HTV-a -"Slikovnica" posvećena novozagrebačkom naselju Trnsko) ...,naravno koga zanima....željeznica,pruge,vlakovi,nezobilazni su dio između ostalog ove zanimljive TV slikovnice .......

 

http://www.youtube.com/watch?v=zJWoy24RAiI

 

Slikovnica - Trnsko 2.dio

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=mu2kY5OQTXM&feature=related

 

Srdačan pozdrav !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...