Jump to content

Split-Osijek


Jura

Recommended Posts

10.8. vraćao sam se sa godišnjeg-vlakom.Iz Splita nagibni 551 kreće u 10.53.U Splitu,pošto su na jednom mjestu trajektna luka,autobusni i željeznički kolodvor vladao je sveopći kaos ljudi.Vlak je u Zagreb trebao doći u 16.17.Vlak je bio pun sve do Zagreba...i sada mogu reći da se sa pravom naziva nagibnim...naginje se k'o blesav po ličkoj pruzi :D

Samo me čudila škripa kada bi se naginjao...i klima u vlaku preeeviše radi,bude stvarno hladno.Od Knina do Zagreba nas je pratila kiša i oblačno vrijeme.Krajolik kojim vlak vozi je zbilja predivan,i visina na kojoj se nalazi pruga pa kada pogledaš dolje... : :shock:

Od Karlovca do Zagreba nas je pratio prolom oblaka,pljuštalo je k'o ludo.Vlak je kasnio oko 20 minuta,zbog kako su nam rekli tehničkih problema.U vlaku smo čak dobili i besplatne sendviče...

Od Zagreba do Osijeka planirao sam nagibnim "Slavonija" u 17.50 no pošto je u Zagrebu kiša odlučio sam na "Podravku" u 17.04 koja je kretala za 10 minuta...onda je počela trka po mokrim i skliskim peronima do vlaka..."Podravkom" sam se zadnji put vozio prije 4 ili 5 godina i mogu reći da su vagoni zaista super sređeni,što je za pohvalu...osim što je u vlaku zbilja bilo leedeno,klima je užasno rashladila i nisu je gasili ni smajnivali,tako da je bilo zbilja hladno i treba nešto poduzeti u vezi toga..."Brenom" smo do Koprivnice pičili k'o ludi,a u Koprivnici nas je preuzela dizelka koja je stvarno išla presporo.Do Osijeka se vlak gotovo ispraznio u 4 vagona izbrojao sam 15 potpuno praznih kupea dok je u ostalima bilo dvoje ili troje...mislim da je nagibni za Osijek oduzeo "Podravci" putnike i da ta linija(do Osijeka,jer svi su izašli prije) polako pada u zaborav jer je nagibni brži.U Osijek smo stigli oko 21.30,dakle kasnio je oko 10 minuta.Sve ukupno,oko 10 sati do Osijeka.Ali mogu reći da su obični vagoni u "Podravci" puuno udobniji od nagibnog koji ima sjedala kao u avionu.U "Podravci" se može i prošetati kroz vagone...Ali bilo je stvarno dobro,pogotovo zato što sam išao vlakom :D ,i opet bi ponovio,samo što bi sigurno išao "Slavonijom".

Eto toliko...

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

Deset sati vožnje od Splita do Osijeka je zaista dobro vrijeme, čak i za druga prijevozna sredstva. Obzirom na trenutne gužve na autoputevima, teško bi to ostvario i autom, a o autobusima uopće da ne govorim. Da ne spominjemo koliko je vožnja vlakom ugodnija ... tu posebno mislim na one koji vole naginjanja :mrgreen:

 

A klima k'o klima ... kad radi, onda radi punom snagom, bilo vani +19 ili +38 Celzija. :wink:

 

Hvala ti na interesantnom opisu svojeg putovanja ... :D

Link to comment
Share on other sites

A klima k'o klima ... kad radi, onda radi punom snagom, bilo vani +19 ili +38 Celzija. :wink:

 

Kaj nemaju neki termostat, pa da uštimaju temperaturu na neku podnošljivu razinu (recimo 22 stupnja)?

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

A klima k'o klima ... kad radi, onda radi punom snagom, bilo vani +19 ili +38 Celzija. :wink:

 

Kaj nemaju neki termostat, pa da uštimaju temperaturu na neku podnošljivu razinu (recimo 22 stupnja)?

Vjerojatno imaju, samo bi ga osoblje trebalo znati koristiti. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

U nagibnom je stvarno skučeno.Neka se slučajno potrefi da dva malo jača moraju sjediti jedno kraj drugog,ajme majko.Nakrivili bi se svaki na svoju stranu.Zato ST-ZG-ST samo u noćnom.I to u starijim vagonima.Sjedala se lijepo rastegnu u ležaj.

Link to comment
Share on other sites

U nagibnom je stvarno skučeno.Neka se slučajno potrefi da dva malo jača moraju sjediti jedno kraj drugog,ajme majko.Nakrivili bi se svaki na svoju stranu.Zato ST-ZG-ST samo u noćnom.I to u starijim vagonima.Sjedala se lijepo rastegnu u ležaj.

 

Meni, ka klipanu od 192 i 122 kila opće nije neudobno i skućeno u nagibnome.

A šta se tiče klime, znaju nekad previše oladit vlak, ali i zagrijat.

Kad sam u 3 misec jedanput iša, opalili su grijanje samo tkao, bilo je zagušljivo kroz liku za poludit,a tek u Kninu, procurila negdi kanalizacija blizu pruge, pa miris roz klimu uša unutra, ljudi su se skoro gušili šta od smrada šta od zagušljivosti.

Po meni je najveća prednost nagibnoga što mogu viit krajolik uz prugu, predivno, a i šta brže vozi.

Ali za guštat u putu je 824 iz splita zakon, zavalit seu kupe i guštaj :)

Link to comment
Share on other sites

mislim da je nagibni za Osijek oduzeo "Podravci" putnike i da ta linija(do Osijeka,jer svi su izašli prije) polako pada u zaborav jer je nagibni brži.

 

to je sad ljeti kad i nema tolko putnika

 

neče se podravka ukinuti nikada, kad krene faks na jesen opet da vidiš onda podravka, krcata iz dana u dan...

 

a ovaj nagibni ionak ide dol a ovdje gore sam dizelaši idu... :)

 

podravka rula :)

..:: Vlak je UVIJEK brži ::..

Link to comment
Share on other sites

al na Podravku su uvijek stavljali dobre vagone. sjećam se da kad su počeli nove presvlake za sjedala radit (one neke šarene, dakle da nisu zeleni pliš) da su te vagone odmah na Podravku počeli forsirat. jedino su Bee prvo forsani na Vinkovce, a ne gore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...