Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

http://www.liveleak.com/view?i=01b_1180201792

 

Edy ce nam reci nesto vise o ovom dogadjaju :wink:

 

Sve skupa je jako čudno ... brzine su dosta male, vidljivost dobra, a nijedan vlak ni ne pokušava kočiti. :?

Kako bi tek bilo gadno da ga je zakačio dok još nije skrenuo ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Signal.jpg

 

Koliko se ja laicki razumijem, meni se cini da je ovaj strojovodja prosao kroz crveni signal.

A vjerojatno su ga i prethodni signali upozoravali na to.

Sigurno je poslije ovoga dobio otkaz.

 

Ipak, volio bih i ja cuti objasnjenje profesionalca.

 

Evo, ovdje su najosnovniji signali koji vaze za vecinu zeljeznica u USA:

http://www.discoverlivesteam.com/signals/train_signals.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kriv je ovaj iz kojeg nije snimano. Krenuo je na crveno.

Pogledaj skretnicu i sve ce ti biti jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kriv je ovaj iz kojeg nije snimano. Krenuo je na crveno.

Pogledaj skretnicu i sve ce ti biti jasno.

Kako znas kad ne vidis njegov signal?

Skretnica valjda nije sporna. Signalima se regulira promet.

Istina je da je skretnica postavljena za ovaj vlak iz kojeg se snima,

ali tom vlaku stoji crveni signal, koji kaze da se mora zaustaviti prije

signala. Za onaj suprotni vlak ne mogu da tvrdim da je kriv, jer se signal ne vidi.

S obzirom da je skretnica postavljena za ovaj vlak sa kamerom,

valjda bi trebalo i tom suprotnom vlaku da stoji crveni signal. Medjutim,

to je vec spekulacija, jer ne znamo sto je u kontekstu situacije. Mozda

je recimo situacija takva da taj suprotni vlak pravi neki manevar na tom kolosijeku,

tako da je taj blok zatvoren za ostali promet ovim crvenim

signalom koji se na snimku vidi.

 

Volio bih da se nas profesionalni strojovodja iz LA javi da prokomentira

sitauciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ali zaista nema smisla da pusti ovog iz kojeg nije snimano jer se nemaju gdje mimoići.

s druge strane, ovaj iz kojeg je snimano je prošao dva crvena signala. zapravo that makes some sense: prvi put je ovaj iz kojeg je snimano prošao crveni signal kod onog ŽCP-a. onda je prekinut snimak. između je vjerojatno bilo još neko mimoilazište. dakle, sporan je prolazak kroz prvi crveni signal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je situacija u stvari mnogo kompliciranija, te da je nesreca

uzrokovana kombinacijom razlicitih faktora. Odredjena tezina

odgovornosti za nesrecu pada i na skup operativnih procedura

BNSF-a baziranih na tzv. izdavanju "track warants" za vlakove u

kretanju. Poslije nesrece je uradjena istraga ciji rezultat je bio

izmjena u BNSF operativnoj proceduri.

 

Ipak, glavni krivac za ovu nesrecu je bio vlak iz suprotnog smjera,

koji je prosao jedan crveni signal nesto vise od 7 milja prije ovog mjesta.

Ovaj crveni signal koji se vidi na snimku za vlak sa kamerom se ukljucio

kao posljedica nedozvoljenog manevra suprotnog vlaka.

U posljednjim momentima pred sudar, oba vlaka su bila u stanju hitnog kocenja.

 

Pored velike materijalne stete, najgore je sto je strojovodja vlaka sa kamerom

podlegao povredama, njegov pomocnik ozlijedjen. Oba clana posade suprotnog vlaka

ozbiljno ozlijedjena.

 

Sustina istrage ove zeljeznicke nezgode na Power Point prezentaciji:

http://www.ntsb.gov/events/2003/Clarendon/clarendon.ppt

 

Zrtve mnogih prometnih nezgoda u USA na:

http://www.ble.org/memorial.asp

 

Konkretno za ovu pise:

 

Clarendon, Texas - May 28, 2002

"Member G.D. Shelby killed in fiery head-on collision"

 

BLE member G.D. Shelby was killed and three other train crew members were injured

in a fiery head-on collision between two Burlington Northern Santa Fe trains near

Clarendon, Texas, on May 28, 2002.

 

Brother G.D. Shelby, 61, was killed when the westbound freight train on which he was

the engineer collided with an eastbound coal train about two miles west of Clarendon.

Brother Shelby joined BLE Division 871 in Slaton, Texas, on September 1, 1989.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ironija sudbine je da ovaj vlak iz kojeg je snimano nije toliko kocio, sigurno bi sa lokomotivom prosao preko skretnice

prije ovog suprotnog vlaka. Eventualni sudar bi imao mnogo blaze posljedice, jer ne bi bio ceoni sudar.

Ovako, pored svih propusta i gresaka, na kraju je o sudbini zivota odlucio "bad timing."

Share this post


Link to post
Share on other sites

da u 29 sekundi je signal pao na crveno, i neko iskaće iz lokse pred udar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam snimku na vecem ekranu.

Cini mi se da signal na donjem semaforu pada na crveno u 39. sekundi,

neposredno prije ovog momenta na slici koja je u 40. sekundi,

a potom neko iskace iz suprotnog vlaka na lijevu stranu snimka.

 

Signal.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gledao sam snimku na vecem ekranu.

Cini mi se da signal na donjem semaforu pada na crveno u 39. sekundi,

neposredno prije ovog momenta na slici koja je u 40. sekundi,

a potom neko iskace iz suprotnog vlaka na lijevu stranu snimka.

 

u 29-30sec pada na crveno.... skoncentriraj se....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u 29 - 30 sekundi i semafor toliko daleko da ga jedva vidim,

a ne signal ...

 

Valjda imam problema sa vidom:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni je u 29 - 30 sekundi i semafor toliko daleko da ga jedva vidim,

a ne signal ...

 

Valjda imam problema sa vidom:)

 

gledaj ovdje

http://www.youtube.com/watch?v=g4ASTQBe9U0

 

U 39 sekundi donji signal se pretvara u crveno...

 

A u 29-30 sekundi se ne vidi dovoljno čisto, vidi se nekakv pomak u signalu...


Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
U 39 sekundi donji signal se pretvara u crveno...

 

A u 29-30 sekundi se ne vidi dovoljno čisto, vidi se nekakv pomak u signalu...

 

je da... cujem da je poceo onda kočit pa sam mislio.... a ovo pred nosom nisam ni vidio :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi se jasno otvoren signal u 38. sekundi prije nego li se prebacio na crveno

 

vlak_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi se da je signal promjenjen u zadnji tren, osim toga skretnica je okrenuta u skretanje pa prema tome vlak iz suprotnog pravca nemože nikako imati prolaz.

Jedino me zanima kako to da je tip i dalje sve to snimao (ipak je krizna situacija )


Pozdrav,

Anto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vidi se da je signal promjenjen u zadnji tren, osim toga skretnica je okrenuta u skretanje pa prema tome vlak iz suprotnog pravca nemože nikako imati prolaz.

Jedino me zanima kako to da je tip i dalje sve to snimao (ipak je krizna situacija )

 

U USA su lokomotive opremljene kamerama. Snimke se pohranjuju u "crnu kutiju" da se vidi sto se tocno dogadjalo u slucaju neke nesrece.

Cesto se dogadja da skupe nekoga na prijelazu pa taj (rodbina) tuzi zeljeznice a tada je snimka iz lokomotive kljucni dokaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebi to bilo loša ideja ni kod nas. Bilo bi materijala dnevno bar za jedan dokumentarac (tipa Valdec...)


Pozdrav,

Anto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nebi to bilo loša ideja ni kod nas. Bilo bi materijala dnevno bar za jedan dokumentarac (tipa Valdec...)

a najviše za šaljivi kučni video....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...