Toma Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Portos, sram te bilo... Više slikaš tete nego vlakove... Ha, Portos, popravljas se... Na proslom izletu je trcao za kozama.... pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Hvala na ovom putopisu. Slike su odlične i vidim da ste stvarno uživali. Imam i jedno pitanje, zar tom prugom cijeli dan nije prošao ni jedan jedini teretni vlak. Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Hvala na ovom putopisu.Slike su odlične i vidim da ste stvarno uživali. Imam i jedno pitanje, zar tom prugom cijeli dan nije prošao ni jedan jedini teretni vlak. Dok smo mi bili tamo-nije. Ipak bila je NEDJELJA!!! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Hvala na ovom putopisu.Slike su odlične i vidim da ste stvarno uživali. Imam i jedno pitanje, zar tom prugom cijeli dan nije prošao ni jedan jedini teretni vlak. Na toj pruzi ima jako malo tereta a jako puno putnika. Radnim danom ima nesto teretnjaka ali nedjeljom bas i ne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Na toj pruzi ima jako malo tereta nažalost. pruga ima potencijalza rasterećivanje pruge Zg-Koprivnica, da su nagibi manji, to bi se vjerojatno i prakticiralo... Moglo bi se i ovako prakticirati ali je valjda lakše i jeftinije raditi još jedan kolosjek tamo nego malo popeglati i izravnati nagibe na ovom dijelu kojega smo posjetili... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Na toj pruzi ima jako malo tereta nažalost. pruga ima potencijalza rasterećivanje pruge Zg-Koprivnica, da su nagibi manji, to bi se vjerojatno i prakticiralo... Moglo bi se i ovako prakticirati ali je valjda lakše i jeftinije raditi još jedan kolosjek tamo nego malo popeglati i izravnati nagibe na ovom dijelu kojega smo posjetili... Slazem se da bi tu prugu trebalo koristiti za povrat praznih vlakova na Zagreb RK. Jedini problem je što nema struje a ni dovoljan broj velikih dizela koji bi vukli silne teretne vlakove po toj pruzi. Uz to se nemaju ni gdje krizati jer su svi kolodvori minijaturni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 ma Renato, ima dizela, što rade dizeli po noći? - kunjaju u leru satima da se ne smrzne voda jerbo antifriza lokse valjda od tvornice nisu vidle... bar po zimi. A u 15 mlrd kuna koji se planiraju uložiti ima valjda dovoljno novaca i za deminijaturizaciju kolodvora i za evenutalni popravak nešto dizela a bome i za peglanje\tuneliranje. Konkretno, 2043 lokse stoje i rijetko kad rade - 004 ajde čeka ne preveliki servis ali 002 i 005 bi mogle voziti barem brze i ubrzane vlakove a u slobodno vrijeme čak i nešto tereta... žalosno je koliko se radi bajoslovnih planova, raspravlja se o tome da li 200 ili 250 do Rijeke a gomila rješenja je tu nadohvat ruke, ne stoji ništa osim malo više organizacije... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Šta reći Gospodo,nego SVAKA VAM ČAST na super reprtaži i super fotkama.Vidim i da ste se lepo napapali roštilja i onih uštipaka od kojih sline cure samo dok ih vidiš a kamoli da sam ih probao...Divota! Nadam se da ćemo za mesec dana i sa ovih,vojvođanskih, krajeva napraviti neku lepu foto-reportažu i postaviti je.Za sad nas je trojica,Stanley,Portos i moja malenkost,možda bude još neko sa BGD Foruma bude hteo da nam se pridruži,no,otom-potom. Ocena reportaže je od 1 do 10,ocena je 11! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 ma Renato, ima dizela, što rade dizeli po noći? - kunjaju u leru satima da se ne smrzne voda jerbo antifriza lokse valjda od tvornice nisu vidle... bar po zimi.A u 15 mlrd kuna koji se planiraju uložiti ima valjda dovoljno novaca i za deminijaturizaciju kolodvora i za evenutalni popravak nešto dizela a bome i za peglanje\tuneliranje. Konkretno, 2043 lokse stoje i rijetko kad rade - 004 ajde čeka ne preveliki servis ali 002 i 005 bi mogle voziti barem brze i ubrzane vlakove a u slobodno vrijeme čak i nešto tereta... žalosno je koliko se radi bajoslovnih planova, raspravlja se o tome da li 200 ili 250 do Rijeke a gomila rješenja je tu nadohvat ruke, ne stoji ništa osim malo više organizacije... Je je, sve je to okej samo se ti sjeti da su to vec 30 godina stare zivine koje trebaju i pocinak. Jednostavno tu kolicinu prometa nije moguce odraditi sa sadasnjim vucnim sredstvima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Pa,po svemu što sam do sada video,Hrvatske Željeznice uopšte nemaju loš dizel vozni park,lokomotive 2044 su stare 26 godina i u odličnom su stanju za svoje godine rada i surove eksploatacije,Macose,pogotovo ove modifikovane, su sasvim okej,a i one stare sasvim služe svrsi.Takođe i polovni Šveđani nisu loši.Tako da mi situacija i ne deluje baš tako crna.No,Vi kao direktni korisnici usluga HŽ ipak imate bolji uvid u celu situaciju,ali,opet ponavljam,ne dojmi mi se baš da je tako loše,kao što se predstavlja.No,to je samo dojam Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 lokomotive se (pre)slabo eksploatiraju. evo, npr. 2043 005 već mjesec dana štrajka. a niš joj nije. Ameri recimo eksploatiraju (ali i održavaju) nemilice i 40+ godina stare lokse. Tako da (Renato) šalu na stranu i idemo radit Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 lokomotive se (pre)slabo eksploatiraju. evo, npr. 2043 005 već mjesec dana štrajka. a niš joj nije. Ameri recimo eksploatiraju (ali i održavaju) nemilice i 40+ godina stare lokse. Tako da (Renato) šalu na stranu i idemo radit Naravno, veliki EMD dizeli traju prakticki vjecno ali uz odredjene uvjete. Kada je lokomotiva za otpis sve se skida osim frema i stavlja novo. To kod nas nije slucaj nego se krpari i zato to sve izgleda tako. G16 koje smo bacili u staro zeljezo smo mogli tjerati i iducih 40 godina da se pozvalo amere koji bi ih remontirali. Uz nove motore, novu elektroniku i upravljacnice u stilu 2062-100 svi bi bili zadovoljni a prosli bi puno jeftinije nego da se kupe skroz nove lokomotive. Najbolji primjer (da sam u pravu) je NREC program u kojem ce voziti more lokomotiva koje su nasi bacili. Nasom politikom necemo daleko stici. I ako se kupe novi dizeli, oni ce za par godina biti u losem stanju zbog nebrige i loseg odrzavanja. Siguran sam da je neka nova DE lokomotiva 100 puta sofisticiranija od EMD-a koje sada vozimo i zahtjeva paznju koju joj nasi mehanicari ne mogu pruziti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 vidiš da se slažemo nego back on track, mislim da novu prugu Karlovac - Rijeka trebamo, a i drugi kolosjek do Zg,ali do Botova dupla je mislim nepotrebna, jednoga dana da, ali kada će sve ostale važnije biti na nivou. Još uvijek ostajem pri ideji direktnih vlakova Ri - Mađarska koji zaobilaze Zagreb po nekoj zapadnoj obilaznici, preko zagorja fkors... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 Još uvijek ostajem pri ideji direktnih vlakova Ri - Mađarska koji zaobilaze Zagreb po nekoj zapadnoj obilaznici, preko zagorja fkors... Prek Krapine točnije... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Još uvijek ostajem pri ideji direktnih vlakova Ri - Mađarska koji zaobilaze Zagreb po nekoj zapadnoj obilaznici, preko zagorja fkors... Prek Krapine točnije... pa kaj čekaš - počni delati RoLa terminal u Krapini jer pruge dalje niti ne bu bar ne ozbiljne pruge Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 pa kaj čekaš - počni delati RoLa terminal u Krapini jer pruge dalje niti ne bu bar ne ozbiljne pruge Jednog dana za puno godina, kad bu kroz Krapinu pičil TGV za Wien, a kroz Budinšćinu vozil EMV bum ti se javil i pokazal tvoj post... A moglo bi se i RoLa napravit, pa pičit Turkej - Krapina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Jednog dana za puno godina, kad bu kroz Krapinu pičil TGV za Wien hehe pa kaj je 16 t/os ozbiljna pruga? pa jesam ti rekel da od ozbiljne pruge ne bu niš sad za ozbiljno... A moglo bi se i RoLa napravit, pa pičit Turkej - Krapina... pa nekaj takvoga i je u planu, negdje na potezu Zabok - Krapina, kaj ne? ne bi bilo loše TGV\ICE prek Krapine za Wien, Rolači do Krapine a Riječki i ostali lučni teret te Maestral i još koji IC 160+ km/h prek Budinšćine... Lijepo smo to zamislili Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Dečki, puno vam hvala za ovu fenomenalnu i prebogatu reportažu meni vjerojatno najdražeg komada pruge u Hrvatskoj. Šteta kaj je bila nedjelja pa nije bilo teretnih, to bi bilo super... Jedino mi ne ide u glavu zakaj HŽ ne stavi bar svjetlosne signalne na žcpr Podrute-istok. Pruga je prometna, a i cesta. Preglednost nije baš bajna i zašto to ne osigurati. Još jednom čestitke Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Evo i mog dijela... Iz Zagreba sa Glavnog kolodvora krenuli smo egerke i ja u 7.40h u Macozi 028 s tim cugom sam h nedelju hjutro išel i ja (doma iz nočne) Quote http://www.zagorje.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted May 21, 2007 Author Share Posted May 21, 2007 s tim cugom sam h nedelju hjutro išel i ja (doma iz nočne) Viš, viš, znači u tom vlaku je bilo više forumaša nego kaj se mislilo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 s tim cugom sam h nedelju hjutro išel i ja (doma iz nočne) Zakaj nas nisi potražil? Kaj nisi čital postove i skužil da bumo nutra, najavili smo to dva dana prije? A Portosa i mene mogel si prepoznati prek slika. Ili si kunjal negdi f kutu...? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 s tim cugom sam h nedelju hjutro išel i ja (doma iz nočne) Zakaj nas nisi potražil? Kaj nisi čital postove i skužil da bumo nutra, najavili smo to dva dana prije? A Portosa i mene mogel si prepoznati prek slika. Ili si kunjal negdi f kutu...? nisam stigel prošli tjedan čitati bil sam skroz otraga u vagonu, jer je otraga bil onaj djel u kojem nema motora i malo je tiše. i nisam spal neg sam čital novine, jer me strah zaspati da se ne zbudim pitaj boga gde. baš zato i nisam išel s onim brzim u 7:20 da me ne zbudi nešči h kotoribi s riječima "dobar dan, putovnicu molim" a i nisam baš redovit ovdje i ne gledam sve teme tak da ne znam kak zgledate ti (tolko sam slobodan pa sam vas oslovil tak) i portos Quote http://www.zagorje.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 a i nisam baš redovit ovdje i ne gledam sve teme tak da ne znam kak zgledate ti (tolko sam slobodan pa sam vas oslovil tak) i portos Dobro si nas oslovil. Ak ti se omakne da veliš VI, bum uredil da ti i Macosa za kaznu staje u Vrapču. P.S. Pretpostavljam da si sad skužil naše face, ukokal nas je Renato u ovom topicu u krupnom planu. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 ...oku ugodno... I tata bi sine! Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Dobro jutro G.Karavela. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.