seabral Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Jučer sam na povratku s puta u Slavoniju navratio u spomen park Jasenovac, gdje se nalazi 20-284 i nekoliko teretnih vagona. Parnjača i vagoni nisu u nekom reprezentativnom stanju, ali čitav prostor je relativno čist i koliko-toliko održavan. Pogled na vlak Unutrašnjost parnjače Prilazna pruga, vlak je došao ovuda ... ... ali teško da bi se tuda mogao i vratiti Na kraju, oštećeni kolodvor Jasenovac Provizorna putnička zgrada Veličina kolodvora, broj kolosijeka i KM podsjećaju da kolodvor pamti i bolje dane A i ovi prazni signali su svjedoci nekadašnjih boljih vremena Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Jasenovac je još uvijek na magistralnoj glavnoj pruzi. Vrlo je zanimljivo vidjeti kako su naše snage uredno počitstile sve dijelove KM-a osim stupova. Nikome nikada nije suđeno za te milijunske krađe. Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 1, 2007 Share Posted March 1, 2007 Ovi okviri za signale izgledaju užasno sablasno - pustoš Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glažar Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Hvala za ovu reportažu seabral! Tužno je vidjeti kako je sve u lošem stanju. Čak i muzejska parnjača, a k'o fol, obnovili su Jasenovac. Ma da! Quote "Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Lijepa reportaža, seabral. Šteta je da nisi imao vremena skočiti do mosta preko Save, dobro bi došao za onaj tematski topic. Inače, za mojih brojnih putovanja na relaciji Zagreb - Vinkovci - Sombor išao sam puno puta i ovom prugom (brzi s polaskom oko 13 sati). U kolodvoru Jasenovac gotovo uvijek sam viđao 1-2 teretnjaka koji su stajali radi križanja/pretjecanja. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 2, 2007 Author Share Posted March 2, 2007 Hvala svima na komentarima. Pored mjesta koje već samo po sebi svjedoči tmurnim vremenima, zatim susreta s parnjačom u ne baš sjajnom i vagonima u još lošijem stanju, te razrušenim jasenovačkim kolodvorom, i vremenske prilike su bile u istom stilu: tmurno i oblačno a lagano se spuštao i sumrak. Mislim da ne moram niti spomenuti da nadaleko oko mene nije bilo niti jedne jedine žive duše. @Stanley: nažalost, ovaj put nisam imao vremena otići dalje od jasenovačkog kolodvora, ali pamtim za sljedeći puta Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 . Pored mjesta koje već samo po sebi svjedoči tmurnim vremenima, zatim susreta s parnjačom u ne baš sjajnom i vagonima u još lošijem stanju, evo jedne slike što ju je moj tata slikao ove godine u Jasenovcu, vagoni izgledaju puno bolje nego prije 2 godine. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Iz ove priče mene zanima kako je završio strojovođa ovog vlaka, im li negdje kakva informacija o tom čovjeku. Mislim da mu nije bilo nimalo lako. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Lijepa reportaža, seabral. Šteta je da nisi imao vremena skočiti do mosta preko Save, dobro bi došao za onaj tematski topic.Inače, za mojih brojnih putovanja na relaciji Zagreb - Vinkovci - Sombor išao sam puno puta i ovom prugom (brzi s polaskom oko 13 sati). U kolodvoru Jasenovac gotovo uvijek sam viđao 1-2 teretnjaka koji su stajali radi križanja/pretjecanja. Taj vlak je nosio broj 625. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Iz ove priče mene zanima kako je završio strojovođa ovog vlaka, im li negdje kakva informacija o tom čovjeku. Mislim da mu nije bilo nimalo lako. Kojeg vlaka? pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Iz ove priče mene zanima kako je završio strojovođa ovog vlaka, im li negdje kakva informacija o tom čovjeku. Mislim da mu nije bilo nimalo lako. Kojeg vlaka? pozdrav toma Mislio sam na strojovođu ovog vlaka koji je uvlaćio vlak u unutar ograđenog dijela zatvora. Ovo nije sigurno, ali navodno da se radilo o jednom strojovođi i pomoćniku koji su imali pristup unutar zatvora. Ponavljam to je dio priče koju sam čuo davno, davno. Sad što je istina a što ono drugo Možda i negdje nešto piše o tome ali nisam naišao. Osobno nemam ništa sa tim osim što mi je zanimljivo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Mislio sam na strojovođu ovog vlaka koji je uvlaćio vlak u unutar ograđenog dijela zatvora... Tadej Brate mi je dosta davno rekao, pricajuci o seriji JZ 20 u Jasenovcu da je malo vjerojatno da je tako velika lokomotiva ulazila na neki industrijski kolosijek - tj. onaj koji je isao u logor. A sad, o strojovodjama... Tko zna.... pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Mislio sam na strojovođu ovog vlaka koji je uvlaćio vlak u unutar ograđenog dijela zatvora. Ovo nije sigurno, ali navodno da se radilo o jednom strojovođi i pomoćniku koji su imali pristup unutar zatvora. Ponavljam to je dio priče koju sam čuo davno, davno. Sad što je istina a što ono drugo Možda i negdje nešto piše o tome ali nisam naišao. Dr. Nikola Nikolić u svojoj knjizi ''Jasenovački logor'' (bio je zatočenik tijekom 1942. godine, a izvukao se zahvaljujući razmjeni za neke Nijemce koje su zarobili partizani) spominje manevarsku lokomotivu u kolodvoru Jasenovac, kojom su upravljali ''ustaše s položenim ispitom za strojovođe''. Navodno je ta lokomotiva preuzimala vagone i odgurala ih u logor. Ako je to točno, posada lokomotive vrlo vjerojatno je pripadala Luburiću i njegovoj logorskoj postrojbi, koja je uspjela pobjeći na Zapad. Ali to je već u domeni nagađanja. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Mislio sam na strojovođu ovog vlaka koji je uvlaćio vlak u unutar ograđenog dijela zatvora. Ovo nije sigurno, ali navodno da se radilo o jednom strojovođi i pomoćniku koji su imali pristup unutar zatvora. Ponavljam to je dio priče koju sam čuo davno, davno. Sad što je istina a što ono drugo Možda i negdje nešto piše o tome ali nisam naišao. Dr. Nikola Nikolić u svojoj knjizi ''Jasenovački logor'' (bio je zatočenik tijekom 1942. godine, a izvukao se zahvaljujući razmjeni za neke Nijemce koje su zarobili partizani) spominje manevarsku lokomotivu u kolodvoru Jasenovac, kojom su upravljali ''ustaše s položenim ispitom za strojovođe''. Navodno je ta lokomotiva preuzimala vagone i odgurala ih u logor. Ako je to točno, posada lokomotive vrlo vjerojatno je pripadala Luburiću i njegovoj logorskoj postrojbi, koja je uspjela pobjeći na Zapad. Ali to je već u domeni nagađanja. Da, ovo bi moglo držati vodu. Ovu priču mi je ispričao jedan majstor, sada već davno pokojni, koji je u želj. radioni (Gredelju) radio na popravkama želj. prometala. No tko bi se sve sjetio detalja i koliko su zaista točni a koliko "frizirani". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.