Jump to content
zeljeznice.net
garlic

YouTube

Recommended Posts

Nisam ni skužo prvo da ispod ima neku hidrauliku... Ali nekak mi zrači jednostavnošću... :)


Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi, a naše to nemaju? :lool

 

genijalna stvar... možda čak i bolja od moje 2064 :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo je opako. Jos nisam vidio da netko ovako okrece lokomotivu :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jYWCbz2Q3Zo

 

taman sam se pitao kako su blokirali ovjes da se ne istegne kad dobim odgovor u 2 minuti...

 

 

hihi, a naše to nemaju? :lool

 

genijalna stvar... možda čak i bolja od moje 2064 :D

 

dojdeš u budinščinu i okrečeš loksu kad protutnji brzi... :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
dojdeš u budinščinu i okrečeš loksu kad protutnji brzi... :kul

 

:lool

 

ma jooj, ima onaj teretni kolosjek u Budinšćini za tvornicu\skladište koji je dovoljno udaljen od brzog pa nije bed :mrgreen:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo ako želite imati filmove s youtubea,skinite ovaj programčić:

http://www.softpedia.com/get/Internet/Download-Managers/Youtube-Grabber.shtml

Ovaj program izgleda više ne radi zbog blokiranja na Youtubeu. :(

Je li postoji neka alternativa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vixy.net


To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajme meni, par zar ima tako glupih ljudi! :x

 

kad je govorio o udaru na onaj bijeli kamion, kad je reko da je vlak išo samo 5 mph, šta bi tek bilo da je išo brže :?

 

zgrozio sam se :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili ono kada prođe pol metra od lokse... :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim... ako netko ima malo vremena pogledat i prokomentirat...

 

 

Posebno zvukove...


123.png

... dokol budu svitit zvizde, teći vode...

 

... neka sve gnjilo je još uvik VOLIN TE...

 

z.z@inbox.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta te interesuje? To je pruga New York - Chicago (NS zeljeznice).

Snimano je u Pensilvaniji na mestu "Horse Shoe Curve". Uspon/pad je 12 promila...


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visok tj. dugačak vam je standard. :mrgreen:

 

A ne ne... high/wide i extra weight su posebni vagon(i) koji moraju biti uvrsteni u kompoziciju odmah iza lokomotive :)

Preko nekih mostova prelaze tako da kondukter nadgleda stojeci pored dok ne prijedju most :)

Uglavnom... ne vole ih :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mislim... ako netko ima malo vremena pogledat i prokomentirat...

 

 

Posebno zvukove...

 

Napose dužina vlakova, na to sam se već navikao gledajući razne snimke, čak i uživo na pruzi. Ono što me zaista fascinira ovdje, a pogledao sam nekoliko snimki s "Horseshoe", je količina buke, odnosno cviljenje kotača u zavoju. Sam "Horseshoe" zavoj čini mi se da zavija nešto više od 180°, ne znam koliki je radijus zavoja, uzdužni nagib je prilično velik i ima tri kolosijeka. Pruga je na tom mjestu, koliko se može vidjeti, jako prometna, vlakovi su iznimno dugački i kreću se prilično polako, često po tri vlaka na sva tri kolosijeka istovremeno. Tu je postavljena promatračnica za posjetioce, kao što je izložena i lokomotiva, GP7 čini mi se.

 

Dakle, zanima me koliko je jako trošenje kotača i tračnica na dotičnom mjestu, s obzirom na osovinski pritisak, kočenje pri silasku na nizbrdici i zapravo nevjerojatno jako cviljenje, gotovo kao zvukovi koji dolaze iz ljevaonice željeza ili čeličane, koji prigušuju sve ostale zvukove, naročito razgovor...

 

Sljedeće što me još zanima, a nije striktno vezano za ovo mjesto, je kako se određuje položaj lokomotiva u vlaku. Naime, nekad vidim npr. 5-6 lokomotiva na čelu i 100-tinjak vagona iza, ili npr. 4-5 lok na čelu i 1-2 na začelju, a ponekad i 1-2 u sredini vlaka, a na začelju isto 1-2 ili nijedna, itd... Ako pogledate još poneki film s "Horseshoe" prateći linkove koji se otvore kad se pogleda ovaj gore, vidjet ćete o čemu govorim, razne konfiguracije lokomotiva u sastavu vlaka. I, da, svi vlakovi imaju ohoho vagona, nisam brojao, ali sigurno većina preko 100, a ima i pravih grdosija među njima, npr. 8-osovinske cisterne...


123.png

... dokol budu svitit zvizde, teći vode...

 

... neka sve gnjilo je još uvik VOLIN TE...

 

z.z@inbox.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam provjerio, najmanji radijus je 185m, skreće 220°, a ako sam dobro preračunao, uspon je 17 promila (91 feet per mile). Ukratko, mrcina od zavoja...


123.png

... dokol budu svitit zvizde, teći vode...

 

... neka sve gnjilo je još uvik VOLIN TE...

 

z.z@inbox.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, zanima me koliko je jako trošenje kotača i tračnica na dotičnom mjestu, s obzirom na osovinski pritisak, kočenje pri silasku na nizbrdici

 

Ne znam koliko je trosenje, ali znam da svugde u zavojima pruge su opremljene sa podmazivacima da bi se smanjilo trosenje tracnica i kotaca.

Na Cajon Pass-u se tracnice menjaju otprilike svake 3 godine koliko sam primetio...

 

 

Sljedeće što me još zanima, a nije striktno vezano za ovo mjesto, je kako se određuje položaj lokomotiva u vlaku. Naime, nekad vidim npr. 5-6 lokomotiva na čelu i 100-tinjak vagona iza, ili npr. 4-5 lok na čelu i 1-2 na začelju, a ponekad i 1-2 u sredini vlaka, a na začelju isto 1-2 ili nijedna, itd...

 

Svaka pruga u odnosu na zavoje i uspone ima svoja uputstva koja se zovu "Train Make-up Rules". Pomocnik i strojovodja na osnovu ovih uputstva odlucuju gde ce se pomocne lokomotive ukljuciti (zacelje ili negde u sredini).

 

Evo par osnovnih pravila... Lokomotive ne smeju biti pored opasnih materije. Najmanje 5 vagona druge vrste mora biti izmedju lokomotiva i opasnih materija. U ovom slucaju kad bi opasne materije bile na zacelju, potiskivalice bi se ukljucile negde prema sredini.

Jos jedno osnovno pravilo... Potiskivalice se ne smeju stavljati na zacelje ako u zadnjih 15 vagona ima laksih od 45t. Laksi vagoni bi bili izleteli kao projektil od velikih odbojnih sila... :lol: (to se vec desilo par puta kod nas). Inace, ima jos dosta pravila koja se odnose na vrstu vagona, vrstu robe koja se prevozi, tezina odedjenih vagona... itd.

 

Pozdrav... :wink:


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dio priloga o Cipkinovoj knjizi, iz jučerašnje emisije Pola ure kulture.

Stavio sam samo početni dio u kojem se pojavljuju kadrovi željeznice (macosa i parnjača).

Eto, bar malo željeznice na televiziji, a da nije Crna kronika. :wink:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fiBTRVqGYdQ


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dio priloga o Cipkinovoj knjizi, iz jučerašnje emisije Pola ure kulture.

Stavio sam samo početni dio u kojem se pojavljuju kadrovi željeznice (macosa i parnjača).

Eto, bar malo željeznice na televiziji, a da nije Crna kronika. :wink:

 

http://www.youtube.com/watch?v=fiBTRVqGYdQ

 

E to sam gledao sinoć na TV-u!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...