Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Znam da ima. Ali mi nemamo riječ za većinu tih značenja.

 

kako bi preveli "po defaultu" ? :D

 

Neka značenja "default"

- zadano

- zadane postavke

- standardno

- uobičajeno

- dodijeljen

- podrazumijevati

itd.

 

Dakle "po defaultu" - prema zadanom, prema uobičajenom, prema standardnom, prema dodijeljenom, prema zadanim postavkama...

 

Kad se misli na "default" kod softvera (programa) ili kod nekih softverskih vrijednosti ili vrijednosti iz izbornika može se govoriti i o dodijeljenim postavka, dodijeljenim vrijednostima, zadanim postavkama, zadanim vrijednostima, itd.

 

Pazi mene profesora - :prof

Ipak, to su moji proizvoljni prijedlozi jer ipak nisam jeznične struke.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dakle "po defaultu" - prema zadanom, prema uobičajenom, prema standardnom, prema dodijeljenom, prema zadanim postavkama...

 

Kad se misli na "default" kod softvera (programa) ili kod nekih softverskih vrijednosti ili vrijednosti iz izbornika može se govoriti i o dodijeljenim postavka, dodijeljenim vrijednostima, zadanim postavkama, zadanim vrijednostima, itd.

 

Pazi mene profesora - :prof

Ipak, to su moji proizvoljni prijedlozi jer ipak nisam jeznične struke.

 

predlažem EOD, bar na ovoj temi, ali kako god, ostaje najkraće i najpreciznije "po defaultu"...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tehnika je to iz prve ruke objasnio, i drstoka je zadovoljan (baš se vidi, popravio mu se apetit) i nema se šta više puno reći. :)


--------------------------------

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas u Srbiji se koristi izraz turboduvaljka ili turbopretranjivac, a u malo jacem zargonu i turbina.

Ja ne znam samo od kad 661-400 ima motor 645?

U upustvu za 661 jasno pise da je na lokomotivama serije 661 i to svim podserijama ugradjen motor EMD 16-567 C i E.


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kod nas u Srbiji se koristi izraz turboduvaljka ili turbopretranjivac, a u malo jacem zargonu i turbina.

Ja ne znam samo od kad 661-400 ima motor 645?

U upustvu za 661 jasno pise da je na lokomotivama serije 661 i to svim podserijama ugradjen motor EMD 16-567 C i E.

 

možda su kasnije izvršili pregradnju motora...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto sumnjam da su Makedonci imali petlju da rade tako nešto,a pored toga oni svoje dizele održavaju u MIN.

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam samo od kad 661-400 ima motor 645?

U upustvu za 661 jasno pise da je na lokomotivama serije 661 i to svim podserijama ugradjen motor EMD 16-567 C i E.

 

Na zalost literatura sa JZ-a bas nije 100% tacna. Ne kazem da ima ili nema 645 motor, jer ne znam,... ali znam da im nisu bas sve cinjenice tacne.

Koje gdine su 661-400 proizvedene?


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Damire!

 

Bilo bi lepo raspitati se... Mene bas zanima.


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala Damire!

 

Bilo bi lepo raspitati se... Mene bas zanima.

Ako ne vjerujete mom znanju raspitajte se kod slovenskih željeznica, radionici u Mariboru, kod makedonskih željeznica i u MIN-u gdje su remontirane. Ja to znam iz literature i iz dijelova motora. Dakle iz prve ruke. Proizvodnja lokomotiva je 1972 i došle su zajedno sa 664 i 663 serijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali su dosle sa 567 motorima, pa su posle prosirili cilindre. I to su mozda uradili samo Slovenci na svojim 414 i 415, dok Makedonci cisto sumnjam

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras da sumnjas Damire... moguce je. 645 motori su u to vreme vec na veliko bili u upotrebi.

Kolika je snaga 661-400?


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da je moguće, ali da je ona imala motor 645 ona bi bila druga serija.

Ista kao i kod svake 661 za vuču 1342kW/1823KS, a ugradjena 1454kW/1975KS.

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam da je moguće, ali da je ona imala motor 645 ona bi bila druga serija.

 

Mozda ih nisu hteli pobrkati... :lol:

Po nekoj logici i 661-300 su trebale biti druga serija jer su opremljene sa dinamikim kocnicama... :wink:

 

 

Ista kao i kod svake 661 za vuču 1342kW/1823KS, a ugradjena 1454kW/1975KS.

Pozdrav od Damira

 

Hm... to je verovatno isti motor kao i na GP38, SD38 (ako je opremljena sa 645 motorom).


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po nekoj logici i 661-300 su trebale biti druga serija jer su opremljene sa dinamikim kocnicama...

Da ali imaju isti motor i perfomanse, samo nemaju mogucnost grejanja putnickih vozova.

pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam da je moguće, ali da je ona imala motor 645 ona bi bila druga serija.

 

Mozda ih nisu hteli pobrkati... :lol:

Po nekoj logici i 661-300 su trebale biti druga serija jer su opremljene sa dinamikim kocnicama... :wink:

 

 

Ista kao i kod svake 661 za vuču 1342kW/1823KS, a ugradjena 1454kW/1975KS.

Pozdrav od Damira

 

Hm... to je verovatno isti motor kao i na GP38, SD38 (ako je opremljena sa 645 motorom).

Zaboravili ste da se lokomotive 664 i 661 razlikuju osim po snazi dizel motora i po spoju vučnih motora te vučnim karakteristikama.

661 (G16) ima snagu dizelskog motora 1950 HP, maksimalnu vučnu silu 360 kN ili po starom 36000 kg i ima spojeve vučnih motora;

serija (dvije paralelne grupe sa po 3 vučna motora u seriji),

serija-paralela (3 paralene grupe sa po dva vučna motora u seriji)

dok lokomotiva 664 (G26C) ima snagu dizelskog motora 2200 HP

(osim slovenske) ima tri paralelene grane vučnih motora i maksimalnu vučnu silu 300 kN ili 30000 kg. Zato su to različite serije. Sve ostalo ne uvjetuje različitost serija već samo može uvjetovati različitost podserija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zaboravili ste da se lokomotive 664 i 661 razlikuju osim po snazi dizel motora i po spoju vučnih motora te vučnim karakteristikama.

 

Pozdrav Thehnika!

 

Da, dosta je velika razlika izmedju 661 i 664... Mi smo upredjivali 661 seriju "400" u odnosu na ostale 661... :wink:


SD40-2 ... ZAUVEK!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

661 i 661-400 se razlikuju pre svega u tome sto "Makedonka" nema nikakve mogucnosti grejanja u odnosu na obicne 661 i ako se ne varam ima neke izmene na Hasler brzinomeru.

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako Damire,nema grejanje(gde je bio generator pare,odsečen je gornji deo da bi bio bolji pregled iz kabine,tako da imaju zaista simpatičan dugačak"nos"tj.čelo lokomotive.

Za Hasler brzinomer nemam podataka(koji su naravno dobrodošli)kao i za još neke eventualne"modifikacije".


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snaga dinamičke kočnice,smeštene na čelo 661-300 lokomotive na mesto parnog generatora je ako se ne varam 1414 Kw.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa blizu si tacna snaga je 1425,6 kW,a ono na celima su otpornici elektrodinamicke kocnice,a iznad njih je ventilator za hladjenje istih.

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da za te"nabore"sa strane čela mi je jasno čemu služe.E,sad,podatak koji sam dao, našao sam u Železnicama,no,obzirom da je tvoj podatak"milimetarski"naveden,njega ću uvesti u knjigu gde držim sve Teh.-expl.Karakteristike v.vozila na ex JŽ koju sam rukom pisao za naše potrebe.Hvala na preciznom podatku :wink:


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo pise u zvanicnom uputstvu za rukovanje dizel-elektricnim lokomotivama 661 i 664 od Tomislava Kozulja.

Ta crna knjiga je za ljubitelje zeleznice pravo bogatstvo. :kul

Pozdrav od Damira


zauvek 661!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se pomaknulo u EMD-u... :)

 

http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/emd-unveils-its-first-tier-4-diesel-locomotive.html

 

 

USA: The first of six pre-production Tier 4 compliant diesel locomotives being built by the Electro-Motive Diesel subsidiary of Progress Rail Services was unveiled at the Railway Interchange 2015 exhibition in Minneapolis on October 4.

On show at the outdoor display in BNSF’s Northtown Yard, the SD70ACe-T4 locomotive is powered by the new EMD 1010 engine, which has been designed to meet the tighter emissions requirements now in force without the use of a urea additive.

According to Progress Rail President & CEO Billy Ainsworth, ‘our goal has been to take the EMD locomotive product line to the next level in terms of innovation and sustainability’. Adding that the 1010 series engine has been developed through the combined engineering expertise of Progress Rail, Electro-Motive and Caterpillar, he said it offered optimised fuel efficiency as well as improved emissions performance.

As well as the 12-cylinder four-stroke engine, the SD70ACe-T4 includes a high performance AC traction system and radial bogies with individual axle control. It includes EMD’s latest traction control electronics and an enlarged cab offering better crew ergonomics and safety. EMD anticipates that the loco’s improved reliability and maintainability will offer better asset asset utilization and lower maintenance costs.

Following extensive testing with the pre-production locos, Progress Rail expects to have its first series-built locomotives available for delivery to customers in the second half of 2016.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...