Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
seabral

Tramvaji u Sarajevu - sadašnjost

Recommended Posts

Koji je tocno smisao cuvanja tramvaja za muzej koji su dosli u sklopu donacije, vozili par godina po Sarajevu i apsolutno nikako nisu bitni na podrucju tehnicke bastine BiH?

Zašto ne? Dok je u Albaniji vladao Enver Hoxha uspjeli su napraviti 1 traktor i odmah ga stavili u muzej :jup !

Nije vic niti izmišljotina nego je stvarno bilo tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politika preduzeća je takva.

 

I PCC ako cemo pošteno nisu originalno iz Sarajeva, ali zaista jesu simbol grada i imaju značajan trag u tramvajskom saobraćaju.

 

Da je sreće da se i kod trolejbusa tako razmišljalo pa bi imali sačuvan unikatan na svijetu Mercedes O405T. No tamo je druga priča u trolejbuskom sektoru.

 

Inace.

 

Vozila T3 i C1+c1 su u očajnom stanju i pitanje je trenutka kada ce neko doci na ideju da sve to stopira. Jer situacija u GRAS-u je takva da je sudbina neizvjesna od mjeseca do mjeseca.

 

Kt8d5 534 ex304 ranije spomenut da je na remontu je završen i uskoro ide u redovni promet. Takodjer k2yu 519 ex240 sa reklamom unior koja je tu bila preko 10 godina je obnovljen i sad je žut.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politika preduzeća je takva.

 

I PCC ako cemo pošteno nisu originalno iz Sarajeva, ali zaista jesu simbol grada i imaju značajan trag u tramvajskom saobraćaju.

 

Ni ne kazem da moraju biti originalno iz Sarajeva. Ja recimo od tramvajskog muzeja nekog ocekujem ili tramvaje koji su radjeni specificno za taj grad, tramvaje domace proizvodnje koji su vozili u tom gradu ili tramvaje koji su kultni za taj grad. Nisam siguran da amsterdamac zadovoljava ijedan od ovih kriterija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lhb ne zadovoljava niti jedan od tih kriterija. To je tačno.

 

Može biti zapamćen samo po temperaturama od 51 stepen C unutra u sred jula kad je van bilo 42. #hell

 

Ex 304 je proradio. Prilicno lijepo je remontovan.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od neki dan linija 5 opet ne funkcioniše. U pitanju je kvar skretnice. Vozila sa te linije trenutno rade na liniji 2.

 

Završen je remont još jednog K2YU - 519 ex240, nažalost.... svega par dana nakon lakiranja komplet van, i unutrašnjeg sređivanja dobio je reklamu PAN koja je zalijepljena na ravnim dijelovima tramvaja, a zaobljeni dijelovi su mačkom za krečenje zida okrečeni u zeleno.

 

Sličnu sudbinu su doživjeli redom ex brojevi 217 235 237 255 271, a po novom 514- pocrvenio, pa poplavio 517-pocrnio 518-poplavio 521-pocrvenio 525-poplavio, svi su sređeni i lakirani, a malo iza su dobili reklame koje su djelimično naljepnica, a obli dijelovi su okrečeni u približnu boju. Ukratko. Užas!

 

Razlog koji može objasniti uzaludno prosipanje laka je taj da je su SATRA većinom zauzeti reklamama, a K2 ima istu cijenu za reklamiranje, na ispucani lak se ne može lijepiti naljepnica, pa ih prvo srede izvana i lak dovedu u dobro stanje, pa lijepe po istom. (Sav trud uzalud)

 

Stanje pruge iz dana u dan sve očajnije i očajnije.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgledajući sadašnje fotografije sarajevskih K2, primećujem da je više njih u total-farbanju neke nijanse (npr. ceo tramvaj u plavoj, ili zelenoj boji, žutoj ili pink itd.). Da li su ih zapravo nakon skidanja reklama ostavili u boji "podloge"? Bilo bi lepše da ih prefarbaju u GRAS-ovu žuto-plavu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada je manje takvih tramvaja. Prije nekoliko godina bilo je dosta total reklama sa lakiranjem, sada su takve rijetkost. Jednu od takvih ima Satra 535 koja je nedavno obnovljena u identičnu reklamu Sarajevo osiguranja.

 

Pisaću stare brojeve:

 

Vozila 292 (Bio prije 210) 260-Rashodovan, 289 (Bio 288), 286-Rashodovan, su lakirani u total tamno plavu šemu, ima i 6-7 godina, nekoliko godina iza, 201,231,244,275,209 su lakirani u total žutu šemu... sada su dobili i plavu liniju. To je što se tiče lakiranja u slobodnoj izvedbi. Prethodne i ove godine su sređeni u pravu grasovu šemu 217,235,237,240,255,271.

 

Mislim da je trenutno najočajniji 227, Sadašnji 515, koji je sastavljen iz prednjeg modula 227 pravog - sa azurno plavom bojom koju vuče od kerametal reklame, a drugi crveni modul mu je od ex gb215, koji je stradao u stravičnom sudaru kod mašinske škole. Inače zadnji modul ex228 je zakačen na prednji modul 201 (Sadašnji 510)...

 

Npr gb263 i 266 su dugo vozili u svijetlo plavom izdanju koje su vukli od turkish airlines reklame... Sada je već rijetkost vijdeti takvo što, možda je jedini i 227(515)

Reklame imaju skoro pa svi, možda se nađe poneki da nema.... A i koji nema ili je žuti ili tamno plavi....

 

O satrama ne vrijedi govoriti jer svaka je imala drugačiju prvu farbu, u ovisnosti od reklame, neke su više puta lakirane, neke nikad, većinom limarijski loše izgledaju, što se prikriva naljepnicama reklama. Ovaj u pink boji je bio 237 - DM, onako "prljavo-roze" i vozio je dobar period ogoljen bez reklamnih poruka, pa je sređen u grasovu shemu, malo iza dobio je užasni grafit kojeg je pokrila polimark reklama.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je trenutno najočajniji 227, Sadašnji 515, koji je sastavljen iz prednjeg modula 227 pravog - sa azurno plavom bojom koju vuče od kerametal reklame, a drugi crveni modul mu je od ex gb215, koji je stradao u stravičnom sudaru kod mašinske škole. Inače zadnji modul ex228 je zakačen na prednji modul 201 (Sadašnji 510)...

Iz kojeg su im razloga bili promijenili stražnje module? Jer koliko znam ta dva nisu bila slupana.

Inače ima još jedan a da je tako složen od dva - a to je 291 (tj. po novom 528, a u Bratislavi nekada 7034), kojem je to napravljeno još u Bratislavi. Nakon sudara su mu zamijenili prednji modul s kolima 7014 koja su išla u rashod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozila 228 i 215 su u drugom po redu svom sudaru na istom mjestu na isti datum iz istih pravaca potpuno skršili svoje prednje module.

 

S obzirom da je na zadnjem modulu 201 i 227 otišlo obrtno postolje samo su na 201 zakacili zadnji modul od 228. A na 227 zakacili modul od 215..... Zadnji moduli im nisu stradali.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljen je potpuno jedan od Beckih tramvaja. Garazni broj 552. Prije je bio broj 714, a izvorni broj u Sarajevu mu je bio 716. Becki broj 4441

 

Uglavnom, izgleda prilicno lijepo, a bio je strašno oronuo.

 

550 551 su njegova braća koji su apsolutni rekorderi po broju godina, a rade u redovnom saobracaju. Ove godine napunili 56 godina, i ne posustaju. 552 je nesto mlađi sa 54 godine.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Sarajevu se u ponedjeljak oko devet sati zamalo dogodila tragedija nakon što je tramvaj iskočio iz tračnica usred jutarnje špice.

Srećom, tramvaj je išao toliko sporo da su stigli reagirati i oni koji su bili u blizini, a s obzirom na to da su i oba dijela tramvaja ostala stajati uspravno, nitko od putnika nije stradao.

Nekoliko sati poslije objavljena je i snimka nadzorne kamere i na njoj se jasno vidi da je zapravo jako čudno da je tramvaj skliznuo s obzirom da je brzina bila jako mala.

Policija je odmah izašla na teren, ali uzroci incidenta kod Skenderije još nisu poznati.

 

https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/video-pogledajte-nesrecu-u-centru-sarajeva-nadzorne-kamere-snimile-trenutak-kada-je-tramvaj-iskocio-iz-tracnica-na-prometnom-raskrizju-usred-spice/7583220/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novinari su kao i obično jako napuhali priču.

 

Vozilo 518 NIJE iskočilo iz šina. Radilo je na liniji 6, prva dva obrtna postolja su skrenula na Skenderiju, a potom se skretnica okrenula i treće postolje je nastavilo na Baščaršiju, došlo je pod 90 stepeni, ali nije ispalo iz šina, nakon 30ak minuta saobraćaj je stabilizovan.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog duga za PDV preduzeće ostaje bez imovine: UIOBiH prodao tramvaje koje je Turska donirala GRAS-u

Kako bi namirila svoja potraživanja Uprava za indirektno oporezivanje (UIO) BiH prodala je još četiri GRAS-ova tramvaja firmi „Eko–servis“ iz Tešnja za 49.725 KM, saznaje „Avaz“. Sva četiri tramvaja su u voznom stanju i radi se o vozilima koja je GRAS-u donirala Turska.

Iznaći rješenje

Lejla Sadiković, direktorica firme „Eko-servis“, potvrdila nam je da su kupili tramvaje i da su trenutno u toku pregovori s GRAS-om kako bi odlučili šta će dalje. A kako saznajemo, nadležni u GRAS-u od tešanjske firme namjeravaju otkupiti svoje tramvaje te se o tome intenzivno pregovara.

Mi smo firma koja se bavi otkupom sekundarnih sirovina i nas takve stvari zanimaju. Još ne znamo hoćemo li rastavljati tramvaje, vidjet ćemo kako će se završiti pregovori s GRAS-om. Dogovaramo se s ovom firmom kako bismo iznašli neko rješenje kojim bismo svi bili zadovoljni – rekla je Sadiković.

Sadiković: Još ne znamo šta ćemo s tramvajima

 

Da se vode pregovori o otkupu tramvaja potvrdili su nam i iz GRAS-a. U ovoj firmi potvrđeno nam je i to da se radi o tramvajima koji su donacija iz Turske i da su u ispravnom stanju.

Dosta željeza

- Oni su njih kupili iz razloga što imaju dosta željeza na sebi. Međutim, mi ćemo pokušati na neki način otkupiti tramvaje od njih. Ranije smo imali raspisan tender za otkup željeza na kojem su oni prošli. Potrudit ćemo se da se dogovorimo s njima i da ta vozila ostanu kod nas – rečeno nam je GRAS-u.

Dužni više od 26 miliona KM za PDV

Zbog neplaćanja PDV-a GRAS je UIOBiH dužan više od 26 miliona KM. Uprava putem aukcija na kojima se prodaje imovina GRAS-a pokušava naplatiti svoja potraživanja. Krajem juna UIO je šest tramvaja putem aukcije prodao firmi „Čelik promet“ iz Visokog.

 

https://avaz.ba/kantoni/sarajevo/400056/zbog-duga-za-pdv-preduzece-ostaje-bez-imovine-uiobih-prodao-tramvaje-koje-je-turska-donirala-gras-u

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je 10 tramvaja.

 

3 LHB 9G Stari brojevi: 801,802,815, odvučeni, gb 811 su sačuvao ovog puta

2 ČKD K2YU: isam siguran koji, ali su ili u rashodu

4 DUWAG GT8 - Nisu otišli, pregovara se oko ovoga, 910,915,916,920. prvi je rasturen za dijelove, ostala 3 kompletna ali nisu u funkciji.

1 ČKD KT8D5 - 301, nisam siguran da li je već odvučen.

 

Ugl 6 vozila je odvučeno. Ostalo vjerovatno neće biti.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije sam napisao da je gt8 gb 575 a po starom gb 907 za dijelove. Ipak neće biti tako.

 

Proradio je.

 

Tako sada ima 15 aktivnih gt8.

910 je vec raskopusan.

915 916 920 su konpletni. 903 je izbacen.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekoga zanima prodaje se odlična knjiga o sarajevskom tramvaju i trolejbusu hr/cz verzija i eng/njem verzija. 254 stranice.

200 kn. Za sliku javite pa posaljem jer je postalo nemoguće ovdje stavljati slike...


drazen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startao je zimski vozni red i u Sa, i to 03.09. Trenutna situacija je ovakva.

 

Linija 1

Radni dan: 06-17h takt 17 minuta, 17-23 sata takt 34 minute.

Subota: 06-22h takt 34 minute.

Nedjelja i praznik: 07-21h takt 36 minuta.

 

Linija 2

Radni dan: 06-10h takt 12 minuta.

Subota i nedjelja linija ne prometuje.

 

Linija 3

Radni dan: 05-06h takt 4-6 minuta, 06-17 sati takt 4 minute, 17-20 sati takt 4-6 minuta, 20-22 sata takt 6-8 minuta, 22-00:30 takt 8-12 minuta.

Subotom kao radnim danom.

Nedjeljom: 05-07h takt 5 minuta, 07-17 sati takt 4 minute, 17-19 sati takt 4-6 minuta, 19-21 sat takt 6-8 minuta, 21-00 sati takt 8-12 minuta.

 

Linija 4

Radni dan: 06-09h takt 22 minute, 09-13 sati takt 33 minute, 13-16 sati takt 22 minute, 16-18 sati takt 33 minute, 18-23 sata takt 66 minuta.

Subota: 06-17 sati takt 33 minute, 17-22 sata takt 66 minuta.

Nedjelja 07-09 sati takt 66 minuta, 09-15 sati takt 33 minuta, 15-21 sat takt 66 minuta.

 

Linija 5

Radni dan: 07-09 sati takt 16 minuta, 13-17 sati takt 16 minuta.

Subota i nedjelja linija ne prometuje.

 

Linija 6

Radni dan 06-08 sati takt 9 minuta, 08-17 sati takt 10-11 minuta, 17-20 sati takt 18 minuta.

Subotom i nedjeljom linija ne prometuje.

 

Naime, skretnica na Skenderiji je opet u kvaru, pa linija 6 ne radi. Stoga sva vozila sa linije 6 su prebačena na liniju 5 i zadržano je isto radno vrijeme od 6 do 20 sati, interval malo varira, mislim da je nešto češći, oko 9-10 minuta.... A ova 4 vozila sa linije 5 koja su bila dvokratni su prebačeni na liniju 2 kao jedna puna smjena od 11 do 17 časova. Dok se linija 6 ne uspostavi biće ovako.

 

U najvećoj jutanjoj špici izlazi ukupno 43 tramvaja, što je za 2 više nego u proljetnom redu, dobro je da je petica barem djelimično pojačana, a evo trenutno i iznimno zbog neprometovanja šestice, sada je petica "spas" ujutro jer tramvaji do posljednjeg mjesta dolaze puni sa Ilidže, prolaze i "jaku" stanicu Stup koja ima ogroman broj putnika pa petica dobro rastereti iz Nedžarića kroz najgušće naseljen dio grada od Nedžarića do Otoke, dvojka svakako pomaže sa Čengić vile.

 

Tramvaji su tijekom cijelog dana prilično ispunjeni, izuzmemo li linije 1 i 4 , a posebno 1. Mada i tu zna biti gužve u špici kada učenici iz mašinske škole naviru oko 13-14 sati popodne, četvorka sa Željezničke bude krcata. Malo manje gužva je u periodu od 10-12 časova te iza 21 čas uvečer.

 

Što se tiče disponiranja tipova po linijama za sad je ovako:

 

Linija 1 - obično kombinacija satra 2 i k2yu, mada zna biti i 2 k2 ili 2 satre.

Linija 2 - većinski k2yu, a zna iznenaditi satra 2.

Linija 3 - preovladavaju trodijelni tramvaji, Obično bude 12 gt8, 3 ili 4 satra 3, 3 ili 4 kt8d5, a ostalih 2-4 tramvaja nasumično budu k2yu ili satra 2.

Linija 4 - rezervisana sa lohner tramvaje, ponekad budu sva tri u funkciji, a obična postava je 2 lohnera i jedan k2.

Linija 5 - nema pravila, mislim da ne navraćaju samo gt8 i satra 3, obično je većina k2 ili satra 2, mada ni kt8d5 nije stran.

Linija 6 - mješovita kombinacija k2yu i satra 2, 4+4 ili 3+5...

 

Vikendom s obzirom da rade 1, 3 i 4 radi dosta manje gt8 tramvaja, svega 5-6, a nađe se i 1 ili 2 kt8, ostalo su satra 2, satra 3 i k2yu, stim da su na četvorki i vikendom lohneri.

 

Toliko za danas.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ovaj takt, recimo na liniji 4 i 1, 36 - 66 minuta? Nije li slijed među vozilima malo pre rijedak pogotovo što oni prometuju sa željezničke stanice, pa ljudi koji dođu u grad teško da će čekati pola sata i više za tramvaj? Ili ima polazaka autobusa sa iste stanice koji su češći?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ovaj takt, recimo na liniji 4 i 1, 36 - 66 minuta? Nije li slijed među vozilima malo pre rijedak pogotovo što oni prometuju sa željezničke stanice, pa ljudi koji dođu u grad teško da će čekati pola sata i više za tramvaj? Ili ima polazaka autobusa sa iste stanice koji su češći?

Ma i željeznički vozni red ti je još rijeđi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Nekoliko novosti:

 

U funkciju je vracen i GT8 garazni broj 574. Ex 903.

Tako je sada aktivno 16 GT8 tramvaja. 12 izlazi u rad svakog dana.

 

Satra tramvaji vec duue vrijeme jako lose stoje. Enterijer je kod vecine uniten do neprepoznatljivosti, limarijski su dosta propali.

 

Radi ukupno 10 od 15 satra vozila.

Od kratkih van funkcije su 536 537 538 543, a od satra 3 ne radi 546.

 

U pitanju su redom ex brojevi 502 503 504 509 i 601.

 

Stanje sa prugom je iz dana u dan sve loije, iako se uurbano radi na realizaciji gradnje nove pruge ka Hrasnici.

 

Pozdrav.

 

 

Sent from bus N 464

 


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

 

Vec punih mjesec dana ne radi linija 6. Citav zimski raspust na snazi je prilagodjeni red voznje sa 33 tramvaja u saobracaju.

 

To je trebalo da izgleda ovako:

 

Linija 1

Svim danima svakih 34 minute, izuzev radnim danima od 6 do 8 i 13 do 17 sati. U tim periodima svakih 17 minuta.

 

Linija 3

Bez promjena u ovom RV. Kao i regularni. Vazi za sve dane.

 

Linija 4

Radnim danima i subotom svakih 33 minute od 6 do 18 casova. Poslije svakih 66 minuta. Nedjeljom svakih 66 minuta, izuzevši period od 9 do 16 sati. Tada svakih 33 minute.

 

Linija 6

Radnim danima od 6 do 18 casova svakih 10 do 11 minuta.

 

Kako je u kvaru skrentnica na Skenderiji, sva vozila sa linije 6 sada prometuju na liniji 2 u nesto guscem intervalu.

 

Aktivno je ukupno

16 K2YU tramvaja

1 K2 tramvaj

1 Satra 2 prototip tramvaj

7 Satra 2 tramvaja

3 Satra 3 tramvaja

3 Lohner E tramvaja

16 GT8 tramvaja

 

Tu je još jedan LHB 9g koji je ispravan i izvukao se od kasacije. Ostatak muzejskih, stanje isto.

 

Sent from bus N° 464

 

 


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...) Tu je još jedan LHB 9g koji je ispravan i izvukao se od kasacije. (...)

Taj više ne vozi u redovnom prometu ili?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, on ne radi u redovnom prometu.

 

Sent from bus N° 464

 

 


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravi iz Sarajeva.

 

Ukratko:

 

Linija 6 i dalje nije u funkciji.

 

Po redu vožnje radnog dana i dalje radi ukupno 42 tramvaja u saobraćaju. Pretežno je udjel tipova ovakav:

 

GT8 - 12-13 komada

Satra 3 - 3 komada

Satra 2 - 7-8 komada (Računajući i prototip 530 ex500)

Lohner E - 2 komada

KT8D5 - 3-4 komada (Računajući i KT8D5-K 531 ex300)

K2YU - 14-15 komada (Računajući i K2 528 ex 291)

 

U voznom stanju su: (Bold - trenutni brojevi, Običnim - ex brojevi)

 

K2YU: 16

 

510 511 514 516 517 518 519 520 521 523 524 525 526 527 529 566

201 206 217 231 235 237 240 244 255 258 261 271 275 289 292 212

 

(Napomena: ex-broj 289 je zapravo 288, a pravi 289 je dobio 288 malo prije velike renumaracije u 5XX. Slično važi i za ex-broj 292, on je dobio broj 292 malo prije velike renumaracije, a zapravo je bio 210, a K2 ex-292 iz Praga koji je parnjak ex-291 - sada označen kao 528, je rashodovan. Malo konfuzno ali ima objašnjeno u nekoliko prethodnih postova.)

 

Nelogičnost u numeraciji 566 ex-212 je enigma. Zapravo, ex-212 je dobio broj 513 koji je malo iza promijenjen u 566, a jedan rastureni K2YU, ex277 koji je bio označen kao 566 dobija broj 513. Razlog može biti slijedeći: Prema nekim informacijama ex-277 je malo prije velike renumeracije postao 207, a pravi 207 je izrezan, tim slijedom, ako je on zaista dobio broj 207, njemu i pripada broj 513 po novom, ali s druge strane, skoro je pa potpuno rasturen. Postoji i druga opaska-verzija. ex-212 je u neko vrijeme na par dana bio dobio broj turističkog 283, ali to nije dugo potrajalo. Kako god, sada je Ex-212 zaveden kao 566.

 

K2: 1

 

528

291

 

Prototip Satra-2: 1

 

530

500

 

KT8D5-K: 1

 

531

300

 

KT8D5: 3

 

532 533 534

302 303 304

 

Satra-2: 7

 

535 539 540 541 542 544 545

501 505 506 507 508 510 511

 

Satra-3: 3

 

547 548 549

602 603 604

 

Lohner E: 3

 

550 551 552

709 713 714

 

(Napomena: Vezano za ex-brojeve 713 i 714. Sadašnji 551 je redom imao ove brojeve: Wien-4419, potom 703, 715, 713. Sadašnji 552 je imao redom ove brojeve: Wien-4441, potom 716, 714.)

 

GT8: 16

 

553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 574 574 576

901 902 904 905 906 908 911 912 913 914 917 918 919 903 907 909

 

(Napomena: Nelogičnost u redoslijedu se desila iz slijedećeg razloga, u vrijeme velike remunaracije u 5XX, vozila 903 907 909 su bila van voznog stanja, pa su dobila visoke garažnje brojeve, kao i svi ostali koji su renumerisani ali nisu radili, kasnije su proradili sa visočijim GB koji su im i dodijeljeni.)

 

Izrezani su ex-910,915,916,920 i odvučeni na otpad. Otišli su na otpad pod brojevima: 577 578 579 580 (580 je ujedno i najvisočiji GB u VP.)

 

Van stroja su, li će se praviti

 

522, 536, 537, 538, 543, 546. Dakle 1 K2YU, 4 Satra-2 i 1 Satra-3. Ostalo je završeno. Čak i 538 tako dugo stoji i u jako je lošem stanju, da sumnjam da će proraditi. Oko 536 se ovih dana radi.

 

Tu su još i brojevi 567 568 569 (ovdje je jedno sigurno da je 567: Ex-263), ostala dva su najvjerovatnije: ex-292 i ex-301, 570 571 573, ex holandski 801 802 815 su isječeni, 572 je tu, ex-811, čuva se.

 

Radnim danima:

Linija 1 radi svakih 17 minuta od 6-17 časova, iza svakih 34 minute.

Linija 2 radi svakih 7 minuta od 7-9 časova, od 9 do 17 časova svakih 12 minuta.

Linija 3 svakih 4 minuta do 18 časova, od 18-20 časova svakih 5-6 minuta, od 20 do 22 časa 6-8 minuta, iza 22 pa do ponoći i malo iza, 8-12 minuta.

Linija 4 radi svakih 33 minuta od 6 do 18 časova, iza 18h svakih 66 minuta.

Linija 5 radi svakih 8 minuta u špici 6-9, 13-17, a od 9-13h, i iza 17h do 21 sat svakih 16 minuta.

 

Subotom:

Linija 1 svakih 34 minute

Linija 3 - kao i radnim danom

Linija 4 - kao i radnim danom

 

Nedjeljom i praznikom:

Linija 1, kao i subotom.

Linija 3 slično kao ostalim danima ali ujutro do 8 sati takt je rijeđi 5-6 minuta, a uvečer već oko 18 sati kreče znatnije reduciranje polazaka.

Linija 4 radi od 7do 21 čas kao i jedinica, a od 9-15 sati je takt 33 minute, ostatak dana 66.

 

Pozdrav.


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

 

Postavljam ovaj intervju sa direktorom GRAS-a jer se pominje nabavka novih tramvaja i obnova pruge od Marijin dvora do Ilidze.

 

Prvo je planirana obnova, sad na proljece, potom nabavka novih vozila. (20 vozila). Naravno sredstvima EBRDa kao i za 25 novih trolejbusa koji dolaze s proljeca.

 

https://www.radiosarajevo.ba/m...DSMfym1F3QBVwSfpvMYLsvmC7pD3Sg

 

Sto se tice trenutnog stanja, ne mijenja se mnogo, oko 50ak tramvaja je u voznom stanju, 42 izlaze na linije u jutarnjem spicu radnim danom. Brojno najvise ima Duewaga gt8, u prosjeku 12, rade na trojki, a tamo im drustvo prave kt8d5 kao i satra3, dvodijelnih se moze naci i na trojki ali svega 4-5 komada. Ostale linije su kombinovano satra2 i k2/k2yu, osim cetvorke na kojoj su uglavnom zaduzeni lohneri e. Na petici se zna pojaviti kt8d5 takodjer.

 

Lp iz Sarajeva.

 

Sent from bus N° 464

 

 


JKsUPYU.png Lohner typ E - WL 4422 / GRAS 712

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...