Jump to content
zeljeznice.net
esseker

Obnova međunarodnog koridora 5 C

Recommended Posts

Joooj, pa imal buš kroz Osijek još 3 neelektrificirane pruge, kaj je to onda samo 2 elektične..

Onda buš imal i lijepu mješavinu el-diza.. :kul

 

Ma makar i jednu elektrificiranu! :twisted: :mrgreen:

2044,7121,elektre...biti će kao u raju... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joooj, pa imal buš kroz Osijek još 3 neelektrificirane pruge, kaj je to onda samo 2 elektične..

Onda buš imal i lijepu mješavinu el-diza.. :kul

 

Ma makar i jednu elektrificiranu! :twisted: :mrgreen:

2044,7121,elektre...biti će kao u raju... :mrgreen:

 

a 2062, zaboravio si da će do tada i iz Vinkovaca neš dolazit, a to bu meni se čini 7122, a možda ti i kog mađara pošalju :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joooj, pa imal buš kroz Osijek još 3 neelektrificirane pruge, kaj je to onda samo 2 elektične..

Onda buš imal i lijepu mješavinu el-diza.. :kul

 

Ma makar i jednu elektrificiranu! :twisted: :mrgreen:

2044,7121,elektre...biti će kao u raju... :mrgreen:

 

a 2062, zaboravio si da će do tada i iz Vinkovaca neš dolazit, a to bu meni se čini 7122, a možda ti i kog mađara pošalju :wink:

 

2062 ne treba,a dok se Osijek elektrificira HŽ će već nabaviti nove EMV pa će ti u Osijeka a vama ostaju Mađari... :twisted: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam si vi vazmite sve elektre, a nama na ličku vratite naše ličanke sve :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde po redu.

Drveni pragovi- hrastovina kuhana u smoli- vjek ugrađenog šlipera cca 120 g. sjedi na nasipu cijelom svojom površinom.

Betonski pragovi-armirani, ali ne cijelom širinom kolosjeka- u srdini je željezna veza, prema tome smanjena površina nalijeganja praga na podlogu

Razlika: betonski pucaju i treba ih češće mjenati dok su drveni elastičniji zbog veće plohe nalijeganja ne tonu tako brzo u podlogu.

Da bi se dozvolila veča brzina vožnje mora proći određeno vrijeme odn. određeni br. vlakova da bi podloga sjela kako treba. Nakon toga dolaze tzv.podbijačice koje niviliraju i izravnaju trasu. tek tada se mogu dozvoliti veće brzine.

Što se tiće elektrifikacije ona je priča za sebe. Energetske, lokacijske dozvole projekti i na kraju lova!!??

Dalje. Dizli mogu voziti oko 120 km. Elektre su (441) blokirane na cca 130 km, no HŽ ima elektrificiranu prugu od Novske do Sl.Broda izgrđenu za brzine do 180km (i jednu odblokiranu elok) gdje se se testirali vagoni koji su se proizvidili za strane naručitelje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo bih se osvrnuo na raspravu o paneuropskom koridoru V c. Ako i kroz Hrvatsku ( Točnije slavoniju ) naprave brzu ( 160 kmh ) i elektrificiranu prugu što je slučaj za drugi dio od Metkovića do Ploča koji je nedavno renoviran ostaje veeeeeeliki dio pruge kroz Bosnu i Hercegovine koji je u jako lošem stanju te sudeći po brzini gradnje isoimenog autoputa željeznica i nema neku svijetliju budućnost tamo osim ako ne uleti neki strani kapital???

Prije 20-ak godina stanje iste pruge je bilo mnogo bolje.


Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malo bih se osvrnuo na raspravu o paneuropskom koridoru V c. Ako i kroz Hrvatsku ( Točnije slavoniju ) naprave brzu ( 160 kmh ) i elektrificiranu prugu što je slučaj za drugi dio od Metkovića do Ploča koji je nedavno renoviran ostaje veeeeeeliki dio pruge kroz Bosnu i Hercegovine koji je u jako lošem stanju te sudeći po brzini gradnje isoimenog autoputa željeznica i nema neku svijetliju budućnost tamo osim ako ne uleti neki strani kapital???

Prije 20-ak godina stanje iste pruge je bilo mnogo bolje.

 

Nije stanje u BiH toliko loše kao prije nekoliko godina.Sjećam se da je još 2005. napravljen kompletan remont dionice Sarajevo - Konjic.Pošto sve financira Europska banka, tj. strani kapital, cijeli Vc. koridor kroz BiH je u planu za remont, samo ne znam koje su dionice završene.To će netko od forumaša iz BiH bolje znati.A i brzine na prugama, su kad sam ja još putovao, bile i više nego zadovoljavajuće, s obzirom na stanje pojedinih dijelova pruge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedne zanimljive vijesti, a tiče se koridora Vc, koju sam pronašao u

današnjem Glasu Slavonije :

 

2.4.2008

UZ MODERNIZACIJU KORIDORA I DALJNJA OBNOVA ŽELJEZNIČKIH KOLODVORA

Gradit će se i pothodnik ispod svih kolosijeka

 

BELI MANASTIR - U sklopu modernizacije dijela transeuropskog željezničkog koridora 5C koji će Beli Manastir, preko Osijeka i Đakova, spajati s Pločama, planirana je i obnova željezničkih kolodvora. Kako neslužbeno saznajemo od izvora iz Hrvatskih željeznica, radova većeg obujma bit će i na belomanastirskom željezničkom kolodvoru. Premda je prije par godina djelomično obnovljena zgrada kolodvora koja datira iz 19. stoljeća (kada je dio zgrade služio kao žandarmerijska stanica), njezina okolica ostala je u prilično lošem stanju, što u HŽ-u objašnjavaju budućim radovima.

- Belomanastirski kolodvor postat će suvremen, pa će tako, između ostaloga, tamo biti sagrađen pothodnik do udaljenijih kolosjeka - kažu u HŽ-u, napominjući kako bi se to trebalo dogoditi do kraja 2009. godine. Modernizacija očekuje i darđanski željeznički kolodvor, iako je i tamošnja zgrada djelomično sređena.

- Modernizacija kolodvora dobro bi nam došla, ali preciznije informacije nemam - kaže darđanski načelnik, Anto Vukoje, napominjući kako je čuo za neke zahtjeve putnika koji bi, između ostaloga, htjeli da dio kolodvora, između kolosijeka i zgrade, bude natkriven.

- Više nam za oči zapinje neugledno HŽ-ovo skladište koje nikako da urede - naglašava.

Inače, radovi na obnovi pruge neprekidno traju, a za ovu fazu planirano je moderniziranje signalizacije i sigurnosnih uređaja. Podsjetimo, do početka obnove u međudržavnu prugu Republika Mađarska - Beli Manastir - Osijek, ozbiljnije nije ulagano već više od dvadeset godina pa je njezina dugotrajna obnova zapravo normalan slijed okolnosti. Hrvatski dio (ali i svi ostali) transeuropskog koridora 5C nakon obnove mora biti potpuno eklektrificiran i moderniziran kako bi se, između ostaloga, njime postizale brzine i do 160 kilometara na sat, te kako bi bio omogućen povećan osovinski pritisak. Svojevremeno (2006. godine) je za sanaciju spomenute dionice pruge iz državnog proračuna izdvojeno 110 milijuna kuna, kojima valja dodati 80 milijuna kuna iz "budžeta" Europske investicijske banke.

 

Autor: Ivica GETTO

 

 

 

 


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas spomenuli u vijestima na HRT-u kako je danas u Osijeku puštena u rad trafostanica "Osijek IV".

 

Ono što je bilo zanimljivo je spomen na kraju vijesti, kako će se koristiti za napajanje koridora V?!

 

:hm Odnosi li se to na željeznicu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jura, vrijeme je da uzmeš stvari u svoje ruke :kul


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jura, vrijeme je da uzmeš stvari u svoje ruke :kul

Apsolutno se slažem! :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jura, vrijeme je da uzmeš stvari u svoje ruke :kul

 

Glasajte za mene...jer mi idemo dalje! :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su bili neki radovi oko "Meteora" kod Đakova (najlošiji dio pruge, gdje se vozi puževim tempom). Mijenjali su se truli pragovi (bili postavljeni pokraj pruge kraj radnika)? Zato je vlak prošao još reduciranijom brzinom nego inače...

 

Jel zna netko , hoće li se uskoro na tom očajno sporom djeliću napokon dizati brzine na neke "normalne", barem brže za 10 km/h? Kad već od željezničke obilaznice Đakova još uvijek ništa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danas su bili neki radovi oko "Meteora" kod Đakova (najlošiji dio pruge, gdje se vozi puževim tempom). Mijenjali su se truli pragovi (bili postavljeni pokraj pruge kraj radnika)? Zato je vlak prošao još reduciranijom brzinom nego inače...

 

Jel zna netko , hoće li se uskoro na tom očajno sporom djeliću napokon dizati brzine na neke "normalne", barem brže za 10 km/h? Kad već od željezničke obilaznice Đakova još uvijek ništa...

 

Nema nikakvih radova, što dalje implicira da nema ni lagane vožnje, što dalje implicira da je 30 km/h redovita brzina na tom djelu !


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda i bolje da su radili i ovu kakvu/takvu sanaciju, kako ne bi bilo i ispod 30 km/h. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A evo kako se vozi na ne sređenom dijelu koridora Vc. Ovo je dionica pruge Osijek - Strizivojna-Vrpolje pred kolodvorom Đakovo. To je strašno da se na ovom potezu nije još ništa napravilo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da će jednog dana, kada krene obnova dijel akoridora između Strizivojne i Osijeka i ovi kolodvori/stanice biti obnovljene jer ovo je strašno kako izgleda taj dio pruge.

 

Čepin (najveće prigradsko naselje u Hrvatskoj, a stanica da ne poželiš izaći iz vlaka)

 

DSC00207.jpg

 

DSC00208.jpg

 

Par kilometara dalje Vuka

 

DSC00209.jpg

 

DSC00210.jpg

 

Lipovac - Koritna

 

DSC00211.jpg

 

DSC00212.jpg

 

Semeljci

 

DSC00213.jpg

 

DSC00214.jpg

 

DSC00215.jpg

 

Jedine stanice na ovoj dionici koje izgledaju OK su Vladislavci i Đakovo (kojem treba jako malo da ga se ušminka do kraja).

 

Toliko o jednom od važnijih koridora u Hrvatskoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja na toj dionici Osijek - Đakovo i obrnuto putujem svaki dan pa sam već li navikao. Najače stajalište u tom dijelu pruge su Semeljci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svježa informacija, drito ispod čekića
Za malo manje od mjesec dana počinje remont Vc. koridora na dionici Đakovo - Budrovci
Mehanizacija se već nekoliko dana skuplja u Đakovu.
Samo nisam siguran da li je glavni izvođač radova PG ili je sporedni, ugl. radit će oni :)


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zar onda ništa od retrasiranja na južnom i sjevernom prilazu kol. Đakovo? Ta niska Đakovačka Greda mora ostaviti upečatljivu geometriju krivina karakterističnu za naše pruge, bile one u nizini ili u pravim brdima....


zglajzan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto o tome: Piše da će se obnavljati i prema Osijeku, znači trebao bi se obnoviti most preko Jošave koji je u lošem stanju.

U sklopu obnove pruge Osijek – Strizivojna - Vrpolje u proteklom su razdoblju u kolodvoru Đakovo u cijelosti obnovljeni svi kolosijeci te je sagrađen jedan novi peron. Ugovoreni su i radovi u sklopu nastavka projekta obnove pruge, i to od Đakova četiri kilometra prema sjeveru do Viškovaca i četiri kilometra prema jugu do Budrovaca u svrhu spajanja na već remontiranu dionicu Budrovci – Strizivojna-Vrpolje, čime će se brzina na pruzi podići na najviše 80 km/h.

Na istoj relaciji paralelno se planira rekonstrukcija i elektrifikacija željezničke pruge od Osijeka do Strizivojne-Vrpolja za projektiranu brzinu od 160 km/h.

 

http://www.hzinfra.hr/23-viskovi-dakovo-budrovci-


Pozdrav iz Valpova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...