Jump to content
zeljeznice.net
esseker

Obnova međunarodnog koridora 5 C

Recommended Posts

evo tražim pa pošto ne vidim da je već otvorena tema o obnovi koridora 5 C kroz Hrvatsku otvaram ju sada :)

 

svakodnevno gledam kako se vode radovi na toj pruzi na dionici od Darde do Osijeka. Kažu bit će gotovo do kraja 11 mjeseca kada će vlakovi voziti 160 km/h, jedva čekam a nadam se i češćim vezama... nego ono što me zanima su pragovi... primjetio sam da su neki od pragova nakon što je jednom prošao onaj remontni vlak ostali drveni a neki su betonski, e sad, nisam ranije prolazio uz tu prugu pa ne mogu reći je li takvo šaroliko stanje bilo i ranije ali sam primjetio da su betonski pragovi prilično tanki, bar mi se tako čini pa si mislim kakve su kvalitete? Čuo sam da su betonski pragovi postavljani prije 10, 20 godina lošiji od drvenih pa se nadam da su i ovi ostatak nekih ranijih remonta.

 

Uostalom koji su danas bolji? Drveni ili betonski? Vidio sam npr kako se grade pruge za velike brzine u Njemačkoj... ljudi moji pa to je prava "autocesta", no vi to već znate :)

 

I još nešto, remontni vlak je prošao jednom, čini mi se da je samo poravnao nasip jer vlakovi i dalje voze ko po jajima za razliku od brzina prije remonta. Hoće li biti izmjene pragova? Koji sve radovi predstoje još prije završetka obnove na ovom dijelu pruge?

 

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
evo tražim pa pošto ne vidim da je već otvorena tema o obnovi koridora 5 C kroz Hrvatsku otvaram ju sada :)

 

svakodnevno gledam kako se vode radovi na toj pruzi na dionici od Darde do Osijeka. Kažu bit će gotovo do kraja 11 mjeseca kada će vlakovi voziti 160 km/h, jedva čekam a nadam se i češćim vezama...

 

Je li još uvijek sve razrušeno u nekadašnjem kolodvoru Mece ili se i tu nešto sanira ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolodvor Mece - Belje mesna industrija je razrušen tj još uvijek izgoren a i ostati će takav dok ga ne sruše što se nadam da će skoro jer je veliko ruglo. Skretnice su izvađene još prije koje dvije godine tako da kolodvor sada više ne postoji.

 

S druge pak strane pitao sam nekoliko ljudi iz Bilja koliko bi njima trebalo do te stanice koja im je bliže nego što je samom naselju Mece pa s obzirom da kažu da im treba nekih 15-20 minuta od centra Bilja, ne bi bilo na odmet računati i s širenjem sela Bilje na tu stranu i mogućom potrebom za ponovnim aktiviranjem tog kolodovra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
S druge pak strane pitao sam nekoliko ljudi iz Bilja koliko bi njima trebalo do te stanice koja im je bliže nego što je samom naselju Mece pa s obzirom da kažu da im treba nekih 15-20 minuta od centra Bilja, ne bi bilo na odmet računati i s širenjem sela Bilje na tu stranu i mogućom potrebom za ponovnim aktiviranjem tog kolodovra.

Pa sad, obzirom da su taj kolodvor od ove godine maknuli i iz reda vožnje, ne vjerujem da u HŽ-u više računaju s njime.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlakovi će voziti i 160 kilometara na sat

Promotivnom vožnjom vlakom za novinare od Osijeka do Belog Manastira Uprava HŽ Infrastrukture obilježila je završetak dijela radova na modernizaciji sjevernoga kraka C-ogranka V. paneuropskoga koridora koji spaja Budimpeštu, Osijek, Sarajevo i Ploče.

Kroz Hrvatsku prolazi 124,4 kilometra ovoga željezničkoga koridora i to u dvije odvojene dionice - južnu od Metkovića do Ploča dugu 22,8 kilometara te sjevernu dužine 101,3 kilometra od državne granice s Mađarskom preko Belog Manastira, Osijeka, Strizivojne/Vrpolja i Slavonskog Šamca sve do državne granice s BiH.

 

»Obnova i modernizacija sjevernoga kraka koridora počela je 2005. Do sada smo na ove dvije dionice uložili 361,3 milijuna kuna. U planu nam je kompletne radove završiti do 2011. kada će ukupna investicija iznositi milijardu i 153 milijuna kuna«, kazao je Nedjeljko Pešut, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture, dodavši da se većina dosadašnjih radova financirala kreditnim sredstvima Europske investicijske banke.

Do sada su na sjevernom "slavonskom" kraku koridora završeni radovi vrijedni 205 milijuna kuna na obnovi gornjeg i donjeg pružnog ustroja, te su osigurani uvjeti koji će u budućnosti omogućiti maksimalne brzine vlakova do 160 kilometara na sat.

 

Izvršni direktor Poslova razvoja i investicija u HŽ Infrastrukturi Tihomir Lažeta, najavo je da se već ove godine može očekivati završetak radova na rekonstrukciji kolodvora u Dardi i Belom Manastiru, a za sljedeću godinu najavljena je rekonstrukcija osječkoga željezničkoga kolodvora. Kada budu završeni radovi na pružnim objektima u planu su radovi na polaganju optičkoga kabela te postavljanje novih signalno-sigurnosnih uređaja u kolodvorima i na otvorenoj pruzi, uključujući i željezničko-cestovne prijelaze, što je i uvjet za uvođenje maksimalne brzine od 160 kilometara na sat, dok je sada maksimalna dopuštena brzina 100 kilometara na sat.

 

http://www.vjesnik.hr/html/2007/06/16/Clanak.asp?r=unu&c=6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki dizel s jednim jedinim vagonom, tri putnika u vagonu i presjednik uprave koji muca ... nažalost sve se potpuno uklapa u svakodnevno sivilo današnjeg HŽ-a. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Veliki dizel s jednim jedinim vagonom, tri putnika u vagonu i presjednik uprave koji muca ... nažalost sve se potpuno uklapa u svakodnevno sivilo današnjeg HŽ-a. 8)

Još da im je krepala klima u vagonu, eto ti pravog HŽ-a. :mrgreen:


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tko kaže da nije :mrgreen:

 

Već bi se raspisale novine o tome....


Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maka

Evo da malo oživim temu.

 

Ma svi pričaju o obnovi Vc koridora pa čak su se i glavonje provozale od Osijek do B.M.-a u znak modernizacije. Ne znam kako se usuđuju dieselom provozati u znak završetka dijela modernizacije koridora i još k tome spominju brzine do 160km/h, ali mislim da to neće ići bez elektrike. Što je sa strujom, to nitko ne spominje!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo da malo oživim temu.

 

Ne znam kako se usuđuju dieselom provozati u znak završetka dijela modernizacije koridora i još k tome spominju brzine do 160km/h, ali mislim da to neće ići bez elektrike. Što je sa strujom, to nitko ne spominje!!!!

 

Jednom sam negdje pročitao da će iz Zg za Osijek u budućnosti vlakovi ići elektrificiranom prugom od Vrpolja do Osijeka.

Ovako bi se trebale mjenjati lokse u St.-Vrpolje, ne znam koliko je to uopće zgodno jer se u tom kolodvoru križaju koridori X i Vc.


Maranatha !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest maka

Koliko ja shvaćam, za sada ide obnova bez struje. Kako oni misle voziti 160 s dieselovim loksama?????? :?:

 

Taj HŽ sve polovično radi i onda idu poslije dojebavati!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nažalost ni elektrifikacija ove pruge ne bi bila dostatna za brzine od 160 km/h u voznom redu.

Prvo, zbog glupih pravila o dvoposjedu u Hrvatskoj službeno nemamo 160 km/h, znam sitničarim, ali da se spomene. :wink:

Ono drugo je puno veći problem - lokomotive (ili EMV-i).

Nažalost sa 14 trenutno aktivnih Brena, ne možemo ni sve putničke vlakove na X. koridoru voziti 155 km/h, već se vozni red radi tako da se može održavati sa 140 km/h.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektrifikacija Vc koridora predviđena je u zadnjoj fazi. Momentalno se radi na signalizaciji, pa kolodvori, pa tek onda struja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nažalost ni elektrifikacija ove pruge ne bi bila dostatna za brzine od 160 km/h u voznom redu.

Prvo, zbog glupih pravila o dvoposjedu u Hrvatskoj službeno nemamo 160 km/h, znam sitničarim, ali da se spomene. :wink:

Ono drugo je puno veći problem - lokomotive (ili EMV-i).

Nažalost sa 14 trenutno aktivnih Brena, ne možemo ni sve putničke vlakove na X. koridoru voziti 155 km/h, već se vozni red radi tako da se može održavati sa 140 km/h.

Kuc,kuc :wink: -brzina na dijelu X. koridora je 160 km/h a 13 aktivnih Brena je previše za brze vlakove po koridoru,tako da vuku skoro pola teretnih a svakodnevno su i na ponekom putničkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zna ih se vidjet i na dionici Moravice-Zagreb.... Bar su mene u dva slučaja vozila tom relacijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuc,kuc :wink: -brzina na dijelu X. koridora je 160 km/h a 13 aktivnih Brena je previše za brze vlakove po koridoru,tako da vuku skoro pola teretnih a svakodnevno su i na ponekom putničkom.

Je fakat, od zadnjeg voznog reda je Vmax na dijelu X. koridora vraćena na 160 km/h. :)

Za ovih 13 Brena si u pravu, 011 se pojavila nakratko u Mapperu (01.09.), ali otada se ne pojavljuje. :(

 

Brene se preferiraju na brzim vlakovima za Vinkovce, uostalom za tu prugu su i građene, no ponekad na vinkovački brzi ide 1141, primjerice 31.08. je vlak 742 vozila 1141 388:

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?VAG=987811413887&Category=hzinfo&Service=Arlo&SCREEN=2

Zašto vlak na dijelu pruge koji je 160 km/h nije imao kašnjenja. :?

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?category=hzinfo&service=Pkvl&SCREEN=4&VL=..742&DVL=070831&SVL=0600&LANG=HR


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za ovih 13 Brena si u pravu, 011 se pojavila nakratko u Mapperu (01.09.), ali otada se ne pojavljuje.

Znaju se zeznuti pa ukucaju krivo.Vjerovatno su 1141-011 zamijenili sa 1142-011.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brene se preferiraju na brzim vlakovima za Vinkovce, uostalom za tu prugu su i građene, no ponekad na vinkovački brzi ide 1141, primjerice 31.08. je vlak 742 vozila 1141 388:

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?VAG=987811413887&Category=hzinfo&Service=Arlo&SCREEN=2

Zašto vlak na dijelu pruge koji je 160 km/h nije imao kašnjenja. :?

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?category=hzinfo&service=Pkvl&SCREEN=4&VL=..742&DVL=070831&SVL=0600&LANG=HR

I sa 1141-000 i 100 bi odrzavao vozna vremena jer su dosta razvučena a i nije neka dugačka relacija sa 160.(Treba uzeti u obzir da je kroz sve kolodvore na tom dijelu redovita brzina 120 km/h i manje).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da malo ovu temu dignemo iz mrtvih, nije ništa spektakularno, ali ipak se pokrenulo s mrtve točke.

 

HŽ (infastruktura) je s Dalekovodom sklopio ugovor o izradi idejnog projekta Elektrovučne podstanice 110/25 kV u Đakovu:

http://www.nn.hr/sluzbeni-list/oglasnik-jn/2005/Ad.aspx?p1=10cc7931&p2=e1c2d95f&p3=63f12517&p4=


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo da malo ovu temu dignemo iz mrtvih, nije ništa spektakularno, ali ipak se pokrenulo s mrtve točke.

 

HŽ (infastruktura) je s Dalekovodom sklopio ugovor o izradi idejnog projekta Elektrovučne podstanice 110/25 kV u Đakovu:

http://www.nn.hr/sluzbeni-list/oglasnik-jn/2005/Ad.aspx?p1=10cc7931&p2=e1c2d95f&p3=63f12517&p4=

 

Opet budite nadu o elektrifikaciji u meni? :twisted: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

maka,maka...pa infarkt će me strefit... :mrgreen: :mrgreen: :kul

Svaka ti čast,super!! :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joooj, pa imal buš kroz Osijek još 3 neelektrificirane pruge, kaj je to onda samo 2 elektične..

Onda buš imal i lijepu mješavinu el-diza.. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...