Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ErrAseR

Podforum "Literatura" - promjene na stranici

Recommended Posts

U časopisi:

Dodani su stari brojevi željezničara, oni do kojih smo uspjeli doći...

 

U promet:

Dodana je uputa 42 o radu sabirnih vlakova, ažururan je pravilnik 2...

 

U časopisi:

dodana je prezentacija sa Zagreb transport show 2005 - okrugli stol na temu željeznice na X koridoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

U časopisi:

Dodani su stari brojevi željezničara, oni do kojih smo uspjeli doći...

 

U promet:

Dodana je uputa 42 o radu sabirnih vlakova, ažururan je pravilnik 2...

 

U časopisi:

dodana je prezentacija sa Zagreb transport show 2005 - okrugli stol na temu željeznice na X koridoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

u promet:

 

Uputa 52 - normativi za izradu voznog reda...

Ovo je uputa čudnog naziva, koju bi svaki ozbiljniji fan željeznice trebao imati i pročitati.

Uputa sadrži sve željezničke informacije o prugama, kolosijecima, vučnim i vučenim vozilima, tablicama opterečenja, usponi i padovi, vrste osiguranja kolodvora... uglavnom index svega

240 stranica a samo 1,5 mb....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam ja svih 411 Str skenirano ak očeš da ti dam?

 

može, al pogledaj bolje odkada moja vrijedi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lažu da je najveći uspon od Sušaka do Škrljeva 26 promila, ja osobno vidio na znakovima više.


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites
u promet:

 

Uputa 52 - normativi za izradu voznog reda...

Ovo je uputa čudnog naziva, koju bi svaki ozbiljniji fan željeznice trebao imati i pročitati.

Uputa sadrži sve željezničke informacije o prugama, kolosijecima, vučnim i vučenim vozilima, tablicama opterečenja, usponi i padovi, vrste osiguranja kolodvora... uglavnom index svega

240 stranica a samo 1,5 mb....

 

Jesi stavio nove izmjene?

S uputom su dosle i izmjene.

Mislim da su u pitanju stamparske greske.


Pokrenuti vlak je vazno, ali je puno vaznije zaustaviti ga. (Lj. Simunovic)

 

--

. [Fabi]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lažu da je najveći uspon od Sušaka do Škrljeva 26 promila, ja osobno vidio na znakovima više.

 

Ako laže koza...

 

Pokraj Škrljeva

img6091di6.jpg

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

:prof :

Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći

uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine

1000 m ili veće.

Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći

od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib

između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.

 

dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

 

molim da prije pljuvanja pročitate upute....

Share this post


Link to post
Share on other sites
:prof :
Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći

uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine

1000 m ili veće.

Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći

od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib

između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.

 

dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

 

U kojoj to uputi piše 278???

 

molim da prije pljuvanja pročitate upute....


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites
:prof :
Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći

uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine

1000 m ili veće.

Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći

od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib

između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.

 

dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

 

molim da prije pljuvanja pročitate upute....

 

Pa, čuj, čovek je graknul da 26 promila nije najveći uspon na toj prugi, a fakat nije, pa sam se i ja malo zaletil! :oops:

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
:prof :
Kao mjerodavan nagib neke pruge odnosno pružne dionice za kočenje uzima se najveći

uzdužni nagib (uspon ili pad) na toj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku duljine

1000 m ili veće.

Ako je najveći uzdužni nagib na nekoj željezničkoj pruzi ili na pružnom odsječku kraći

od 1000 m, onda se kao mjerodavni nagib pruge za kočenje uzima prosječni uzdužni nagib

između dviju točaka na pruzi udaljenih 1000 m s najvećom međusobnom visinskom razlikom.

 

dakle vaših 200 metara se ne racuna.... :lol:

 

molim da prije pljuvanja pročitate upute....

 

Pa, čuj, čovek je graknul da 26 promila nije najveći uspon na toj prugi, a fakat nije, pa sam se i ja malo zaletil! :oops:

 

Bok!

 

Ante

mislil sam na buduće postove da ne grakčete odma nek da prvo pročitate kaj piše...

inaće da pojasnim zakaj se ne računa najveći uspon... smanjila bi se ukupna težina vlakova koju more vuč pojedina lokomotiva, a zbilja nekaj kaj je kraće od 500-1000 metara ne utjeće pretjerano na brzinu vlaka jel već imaš neki zalet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jesi stavio nove izmjene?

S uputom su dosle i izmjene.

Mislim da su u pitanju stamparske greske.

 

Da uputa 52 je ispravljena verzija, štamparske greške su se odnosile na brojeve grafikona pojedine pruge (str 5-10) i kočne mase 7121-100...

tako da se ne brinete,

Share this post


Link to post
Share on other sites

U literaturi novi podforum Knjge

 

 

u knjigama:

Tehničko eksploatacijski pokazatelji i značajke vučnih vozila Hrvatskih željeznica --- 220stranica --- 18mb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Literatura - promet:

 

Izvod iz propisa mađarskih željeznica (prevedeno)

 

Dakle ako niste nikad shvatili naše signale, pogledajte mađarske :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vučnim vozilima

skripta o mjerenjima ispuha i potrošnji ulja za 645 motore...

 

http://www.zeljeznice.net/download/upute%20i%20pravilnici/vozila/strana/645-mjerenje%20ispuha.pdf

 

 

U promet:

 

pravilnik 8 - o upotrebi telekomunikacijskih veza i uređaja

 

http://www.zeljeznice.net/download/upute%20i%20pravilnici/promet/Pravilnik%208.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda to ne spada ovdje, ali bio bih slobodan čestitati Anti na vrlo zanimljivoj seriji napisa o zagorskim prugama.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...