Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Renato

HŽ 2133 (JŽ 734) Švabica

Recommended Posts

Hebi ga, ja sam rekel kaj sam videl, a veruje ili ne veruje.

Tu boju Švabe, ak se ne varam, zovu OZEANBLAU (ocean-plave) ili plave s blago zelenkastim primjesama. Ali PLAVE :!: :evil:


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebi ga, ja sam rekel kaj sam videl, a veruje ili ne veruje.

Tu boju Švabe, ak se ne varam, zovu OZEANBLAU (ocean-plave) ili plave s blago zelenkastim primjesama. Ali PLAVE :!: :evil:


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sa ovom se, ak se dobro sjecam, opalio u grudobran na duzem kolosjeku Koturaske. Izvlacili smo Mimaru koja je tad imala 9 vagona i jedva je stala u duzi kolosjek, lokomotivom smo morali doci tik do hrpe zemlje i kamenja - to je trebao biti grudobran ili BIK. I jedno jutro, malo skliske sine, malo magla i PRAS sa lokomotivom u tu hrpetinu. Normalno, u biffeu opci lom, case i tanjuri na sve strane. Glavno jelo je vec na podu, konobari trce i galame, cijela frka.

Lok je jos bila u voznom stanju ali sam podrobio citav kraci kraj, stepenice, rukohvate itd.

Sad trune na RK i malo mi zao jer sam na njoj proveo znatan dio zivota.

 

pa091769sil4.jpg


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sliku otpreme lokomotiva za bivši ŽTP Zagreb. Lokomotive su u sastavu nekog strojnog vlaka. Zadnje dvije su za nas i to podserija 360. Slika je negdje u Njemačkoj. Koliko se sjećam ove 2 lokomotive su iz depoa Mainz a i ostale podserije 360. One su bile nšto malo jače nego podserija 260. Prve lokomotive su kod nas prometovale sa orginalnim njemačkim oznakama. Samo je na onom dijelu gdje je na bijeloj podlozi pisalo crvenim slovima "DB" jednostavno crnom bojom prefarbano i napisano JŽ na latinici i ćirilici. Iz početka su se za te lokomotive koristili podaci od lokomotiva serije JŽ 733. Za isto je stigla brzojavka. Lokomotive su bile stacionirane samo na području Zagreba. Negdje krajem osamdesetih je bilo predviđeno da zimi 2 lokomotive ove serije zajedno prometuju kao krstarice po ličkoj i riječkoj pruzi kod snježnih padalina.

 

17-Copy2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.layritz-gmbh.de/

 

Evo te firme sto se bavi sa izvozom lokomotiva nazalost zatvorena zbog starosnih razloga jer Mirko ima 94 god a nema nasjednika.


BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.layritz-gmbh.de/

 

Evo te firme sto se bavi sa izvozom lokomotiva nazalost zatvorena zbog starosnih razloga jer Mirko ima 94 god a nema nasjednika.

Oni su prodali i polovne šinobuse ŽTP-u Sarajevo, kojima je domicilni kolodvor bio Mostar. Isti su prometovali na relaciji Bradina-Ploče (Kardeljevo). Nakon dolaska Mađara na prugu za Ploče šinobusi su završili u B.Luci. Možda i u Bihaću?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam sliku otpreme lokomotiva za bivši ŽTP Zagreb. Lokomotive su u sastavu nekog strojnog vlaka. Zadnje dvije su za nas i to podserija 360. Slika je negdje u Njemačkoj. Koliko se sjećam ove 2 lokomotive su iz depoa Mainz a i ostale podserije 360. One su bile nšto malo jače nego podserija 260. Prve lokomotive su kod nas prometovale sa orginalnim njemačkim oznakama. Samo je na onom dijelu gdje je na bijeloj podlozi pisalo crvenim slovima "DB" jednostavno crnom bojom prefarbano i napisano JŽ na latinici i ćirilici. Iz početka su se za te lokomotive koristili podaci od lokomotiva serije JŽ 733. Za isto je stigla brzojavka. Lokomotive su bile stacionirane samo na području Zagreba. Negdje krajem osamdesetih je bilo predviđeno da zimi 2 lokomotive ove serije zajedno prometuju kao krstarice po ličkoj i riječkoj pruzi kod snježnih padalina.

 

17-Copy2.jpg

Lokomotive sa slike sigurno nisu one koje su došle u Zagreb. Serija 360 je samo preimenovana serija 260 i to je bilo tek nakon prodaje lokomotiva u Zagreb. Zadnja lokomotiva ima crveni 'keks' a on se pojavio tek par godina nakon dolaska lokomotiva u Zagreb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je "crveni keks"?

RIZ-ova antena na krovu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde kazu keks za oznaku DB i stvarno ima takav Keks sa nekim slovima ,sad jeli i kodnas to neznam


BOSNO MOJA U SRCUTE NOSIM EVO MENE PO NJEMACKOJ I HRVATSKOJ VOZIM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li itko podseriju Švabice u Kutini?

Ono kako kaže Paja nije švabica, a ako se sjećam broj joj je 734-001!8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono kako kaže Paja nije švabica, a ako se sjećam broj joj je 734-001! 8-)

 

To je MIN-ova manevarka koja je imala seriju 734 davno prije nego su svabice uvezene. Ali, te MIN-ove 734 nikad nisu vozile u JZ-u, nego samo u industriji.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnja Švabica koja je bila na manevri na Glavnom sada je u postavu u Hrvatskom željezničkom muzeju, izložena i može se pogledati u sklopu Adventa.

Edited by Stanley

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitao sam u časopisu da su Švabice radile ne samo u Zagrebu, ali također u Rijeci, u Vinkovcima, u Koprivnici... Jesu li brojevi lokomotiva, koji su tamo radili, poznati? Ili razdoblja od ... do ... ? Jesu li druga radna mjesta Hrvatska poznata?

 

Hvala na pomoći!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitao sam u časopisu da su Švabice radile ne samo u Zagrebu, ali također u Rijeci, u Vinkovcima, u Koprivnici... Jesu li brojevi lokomotiva, koji su tamo radili, poznati? Ili razdoblja od ... do ... ? Jesu li druga radna mjesta Hrvatska poznata?

 

Hvala na pomoći!

Lokomotive su radile i bile stacionirane samo u Zagrebu. Negdje u drugoj polovici osamdesetih su bile određene za zimu kao krstarice (probijanje snijega) na ličkoj pruzi. Predviđeno je bilo da 2 lokomotive u slučaju potrebe to obavljaju i trebao je tada biti domicil Ogulin. Nikad to nije zaživjelo mada je bila donesena odluka tadašnje uprave ŽTP-a Zagreb. Ispit za te lokomotive su imali samo zagrebačke strojovođe.

Osim ŽTP-a Zagreb te lokomotive je imao još i ŽTP Skopje i Novi Sad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZTO NOVI SAD koristijo svabicu za vucu putnickih brzih vozova.ja pamtim.


okrece se kolo srece

podje naprijed pa se vrati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZTO NOVI SAD koristijo svabicu za vucu putnickih brzih vozova.ja pamtim.

Kako brzi vlak kad je Vmax za tu lokomotivu 60 km/h?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako brzi vlak kad je Vmax za tu lokomotivu 60 km/h?

Ako pruga nije dozvoljavala veću brzinu od 60 km/h zašto ne?

 

Isti klinac vozila manevra putnički vlak ili Brena od Dugog Sela do Moslavačke Gračenice kad je Vmax tamo 60 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako brzi vlak kad je Vmax za tu lokomotivu 60 km/h?

Novi Sad je imao dosta pruga sa malim osovinskim pritiskom i malom brzinom pa ne bi čudili sa brzi vlak voze Švabice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako brzi vlak kad je Vmax za tu lokomotivu 60 km/h?

 

svi brzi vlakovi na relaciji futog - gajdobra bilo je Vmax 30 ,a dalje do bogojeva je bilo Vmax 60...tako da period od 1986 pa do maja 1990, svabica je vukla 882 zagrebacki,884 sarajevski i 1881 spilcanski vlak. zimi je koriscen vagon za grijanje kola....ona je zamjenila parnjacu......ja sam je dobro zapamtijo jel sam putovao sarajevskim vlakom.

 

samo relaciju novi sad-bogojevo-novi sad.


okrece se kolo srece

podje naprijed pa se vrati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...