Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ErrAseR

Hidraulički ili električni prijenosnik na manevarkama

Recommended Posts

Znas li koja ceska tvornica ih radi? Skoda nema nista o njima pa predpostavljam da nisu njihove...

ČMKS (a što znači kratica, pojma nemam... recimo Č= Češka, a dalje?)

Lok je teška 36 tona, znači 18 po osovini. Premalena?

 

Českomoravská komerční společnost, a.s. (ČMKS) - Češkomoravska trgovačka (prometna) udruga - akcionarsko društvo (ČMKS) Prometno društvo koje je povezalo i koordinira aktivnosti više poznatih tvrtki iz oblasti željeznica: První správkárenská spol. s r.o. iz Nymburka (Remontno društvo); Jihlavská lokomotivní společnost s.r.o. (Tvornicu dijelova za lokomotive iz Jihlave); Letohradská správkárenská, s.r.o., Letohrad (Letohradski remontni zavod) i još neke manje firme. Od 1997 još više se objedinjuju i povezuju kroz HOLDING ČMKS, dok se 1999. godine kao tvornica s najdužom tradicijom i največom proizvodnjom izdvaja u vidu tvrtke kčerke ČMKS – Lokomotivy a.s. (s bivšim nazivom Železniční opravny a strojírny s.r.o., Česká Třebová) (Željezničke radionice i strojare kasnije Akcionarsko društvo Lokomotive iz Češke Trebove) .Ova firma ima tradiciju od preko 150 g. u radionicama i strojarama za lokomotive ovog dijela Češke...itd..itd.. sa djelatnošću kao Gredelj remonti, obnova, modernizacija, tračničkih vučnih vozila... Vode ju stručnjaci i injženjeri ponikli u čuvenoj tvrtki ČKD Lokomotivka a.s.koja je danas ugašena, a započela je i sa proizvodnjom novih modela čeških lokomotiva...

 

igorail ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nasao sam....

Nesto kao nas Gredelj.....

 

http://www.cmks.cz/index.php?lang=en

 

Uglavnom, rade desetak modela manevarki, nije lose.

 

A od kada Gredelj proizvodi lokomotive? :lol:

 

pozdrav

toma

 

Očito ni ti ne znaš baš sve :o


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Očito ni ti ne znaš baš sve :o

 

Gredelj nikada nije proizveo lokomotivu.

Za razliku od Đure Đakovića koji ih je proizveo na stotine...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nasao sam....

Nesto kao nas Gredelj.....

 

http://www.cmks.cz/index.php?lang=en

 

Uglavnom, rade desetak modela manevarki, nije lose.

 

A od kada Gredelj proizvodi lokomotive? :lol:

 

pozdrav

toma

 

Nemoj Toma, opet ce Trebor pobjeci. Korisnije je ovdje jer ipak moze odgovoriti na dosta pitanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije 5-6 godina sam vidio u Češkoj manevarku sa pantografom. Manevarka sa kabinom u sredini a iznad pantograf. Mislim da bi se dobar dio posla mogao odraditi i sa takvom manevarkom plus što je ekonomičnija jer troši samo kada radi, onda ekologija,...


Pozdrav,

Anto!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prije 5-6 godina sam vidio u Češkoj manevarku sa pantografom. Manevarka sa kabinom u sredini a iznad pantograf. Mislim da bi se dobar dio posla mogao odraditi i sa takvom manevarkom plus što je ekonomičnija jer troši samo kada radi, onda ekologija,...

 

Problem je sto nema kontaktne mreze... ipak su dizel manevre bolji izbor za sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tu onda uskaču ovakve manevre ;)

 

Skupo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skupo?

 

Pa nebi baš rekao, pošto se koristi u industriji, onda čisto sumnjam da si ju državna tvrtka ne može priuštiti.Uostalom, ne radi se o nekoj high tech lokomotivi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skupo?

 

Pa nebi baš rekao, pošto se koristi u industriji, onda čisto sumnjam da si ju državna tvrtka ne može priuštiti.Uostalom, ne radi se o nekoj high tech lokomotivi ;)

 

Svejedno... imati i dizel i elektru u istoj lokomotivi sigurno nije povoljno.

Pogotovo ako kazes da HZ-u treba 50 komada, razlika je znacajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svejedno... imati i dizel i elektru u istoj lokomotivi sigurno nije povoljno.

Pogotovo ako kazes da HZ-u treba 50 komada, razlika je znacajna.

 

A čuj, HŽ-u ne bi bilo ništa kada bi uzeo dvije tri takve za eksperimentiranje ( na probu ).Mislim da su jako isplative, a ne vidim neku veliku kompleksnost...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svejedno... imati i dizel i elektru u istoj lokomotivi sigurno nije povoljno.

Pogotovo ako kazes da HZ-u treba 50 komada, razlika je znacajna.

 

A čuj, HŽ-u ne bi bilo ništa kada bi uzeo dvije tri takve za eksperimentiranje ( na probu ).Mislim da su jako isplative, a ne vidim neku veliku kompleksnost...

 

Bilo bi im bolje da kupe za manevru na glavnom i ostalim vecim kolodvorima one male Čehinje kakve su kupili u Srbiji.

2132 je kao sto netko rece, industrijska manevra i dobra je za navlacenje par vagona no za ranzirni je nesto tipa Djurana obavezno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bilo bi im bolje da kupe za manevru na glavnom i ostalim vecim kolodvorima one male Čehinje kakve su kupili u Srbiji.

2132 je kao sto netko rece, industrijska manevra i dobra je za navlacenje par vagona no za ranzirni je nesto tipa Djurana obavezno!

 

To se slažem.Evo otkad je u Vinkovcima stradala 2042 002, teška manevra se radi sa 2062(!) i sa 2132.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bilo bi im bolje da kupe za manevru na glavnom i ostalim vecim kolodvorima one male Čehinje kakve su kupili u Srbiji.

2132 je kao sto netko rece, industrijska manevra i dobra je za navlacenje par vagona no za ranzirni je nesto tipa Djurana obavezno!

 

To se slažem.Evo otkad je u Vinkovcima stradala 2042 002, teška manevra se radi sa 2062(!) i sa 2132.

 

Tipicno za Hz. Uopce ne razumijem kako je netko mogao djurane proglasiti nepotrebnima kad su bili tako dobra univerzalna lokomotiva.

Na sporednim prugama su vukli putnicke i manje teretne vlakove.

Kakav je danas promet, za vuci 3 Bt-a kroz Zagorje ili 2 Bl za Zadar, Sibenik i slicno bi bili izvrsni. Zali boze za to koristiti velike lokomotive.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemoj Toma, opet ce Trebor pobjeci. Korisnije je ovdje jer ipak moze odgovoriti na dosta pitanja.

 

OK, slazem se s tobom da je Trebor koristan; ali samo se cudim tvrdnji da Gredelj proizvodi lokomotive...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemoj Toma, opet ce Trebor pobjeci. Korisnije je ovdje jer ipak moze odgovoriti na dosta pitanja.

 

OK, slazem se s tobom da je Trebor koristan; ali samo se cudim tvrdnji da Gredelj proizvodi lokomotive...

 

pozdrav

toma

 

Hmm sto je danas proizvod a sto je prerada.

Ako uzmes samo frem i oplatu od stare lokomotive a sve ostalo na njoj ugradis novo, nije to tako tesko dozivjeti kao novu lokomotivu :)

Uostalom... jako puno firmi to radi upravo na taj nacin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je tema stara u međuvremenu se nešto promijenila situacija na tržištu. Vossloh je svoje četiri-osovinske manevarke G12/16 na tržištu ponudio i u dizel-električnoj verziji. Prodajne brojke još nisu velike, ali je dizel-električnih prodano nešto vise nego hidrauličnih kupcima u Europi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...