Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

 

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...

 

Koja se nova lokomotiva ukalapa u ove uvjete? DEL, sa 16-17 t/os...?

 

pozdrav

toma

 

Mozda T44... 76 tona, 16-645 motor... jedino ne znam rade li ih jos uvijek.

No tu je i GP20D...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Obožavam ovakve izjave. Da nema Gredelja HŽ uopće nebi imao lokomotiva. A o Gredeljevim "prčkanjima" nemaš pojma o pozadini tih priča pa bolje :sofa

 

Gledaj Trebor: ja sam outsajder i zeljeznica mi nije profesija. Ali i kao takav mogu vidjeti da se Gredeljevi projekti za HZ bas i nisu pokazali. Npr. 2043, razne remotorizacije 2131/2132, modifikacije na 7021, 611, rekonstrukcija vagona (ova nedavna) itd... S obzirom da je tebi zeljeznica struka, vjerujem da i ti vidis razne mane na projektima koje sam naveo.

Sto se tice tvoje izjave da nema Gredelja HZ nebi uopce imao lokomotiva, mislim da malo pretjerujes. Firmi koje rade remont vozila ima koliko hoces: u blizini to su Koncar, OVV, CD Moste, TVT Nova... Sve te firme mogu posao napraviti jednako kao i Gredelj...

Isto tako; ja vjerujem da u poslu oko jedne lok. ima mnogo 'pozadine'; ali isto tako vjerujem da to nije bas jedini razlog zasto je vozni park ovakav kakav je...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Obožavam ovakve izjave. Da nema Gredelja HŽ uopće nebi imao lokomotiva. A o Gredeljevim "prčkanjima" nemaš pojma o pozadini tih priča pa bolje :sofa

 

Gledaj Trebor: ja sam outsajder i zeljeznica mi nije profesija. Ali i kao takav mogu vidjeti da se Gredeljevi projekti za HZ bas i nisu pokazali. Npr. 2043, razne remotorizacije 2131/2132, modifikacije na 7021, 611, rekonstrukcija vagona (ova nedavna) itd... S obzirom da je tebi zeljeznica struka, vjerujem da i ti vidis razne mane na projektima koje sam naveo.

Sto se tice tvoje izjave da nema Gredelja HZ nebi uopce imao lokomotiva, mislim da malo pretjerujes. Firmi koje rade remont vozila ima koliko hoces: u blizini to su Koncar, OVV, CD Moste, TVT Nova... Sve te firme mogu posao napraviti jednako kao i Gredelj...

Isto tako; ja vjerujem da u poslu oko jedne lok. ima mnogo 'pozadine'; ali isto tako vjerujem da to nije bas jedini razlog zasto je vozni park ovakav kakav je...

 

pozdrav

toma

 

 

Neki ljudi vole taj zacarani krug. Sto god iz Gredelja izadje lose onda je prisutna isprika da je HZ tako i tako narucio. A HZ tako i tako naruci da bi se mogli ulovit neki novci u sporedne kanale. :wink:

 

I vec sad vidim da ce obnova djurana bit uludo potrosen novac. Te lokomotive voze na kracim relacijama i mnogo se koriste za manevru. Shodno tome treba napraviti stroj koji je jak i robustan. Nikakve tu pretjerane elektronike ne treba. Npr, 101 je imala dva (koliko se sad mogu sjetiti) velika propusta u konstrukciji. Smjer se mijenjao na tastere i to je trajalo citavu vjecnost (manevra iziskuje brzu promjenu smjera, a upravo se ta greska ponovila na novijim Cat-ovima) i sentiranje je bilo automatsko sto nam je pravilo mnogobrojne probleme kod izvlacenja brutta na Grbinu. Taman zaletis carinu prema Grbi i postignes odgovarajucu brzinu i onda se javi sentiranje, izgubis brzinu i snagu.

Taj Pielstick motor na 101 je sporo dizao broj okretaja itd, itd - sve skupa vrlo lose!


garlic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto se tice tvoje izjave da nema Gredelja HZ nebi uopce imao lokomotiva, mislim da malo pretjerujes. Firmi koje rade remont vozila ima koliko hoces: u blizini to su Koncar, OVV, CD Moste, TVT Nova... Sve te firme mogu posao napraviti jednako kao i Gredelj...

 

Firmi koje rade remont vozila nema koliko hoćeš. Koliko znam Končar radi jedino elektre i to upitno uspješno (mislim da cijela slavna končarova prerada 1061 stoji u šturcu, 1141-300 ...duga priča); nikad nije radio dizele i neće ih ni raditi. OVV (bar ovaj zagrebački) nije sposoban raditi ni temeljno održavanje (njihova stručnost završava negdje oko zamjena žarulja...nema potrebe ovdje davati primjere), a ovi ostali...nude li isti spektar lokomotiva...mislim da ne. U krajnjoj liniji da je to što si napisao istina...vjerojatno bi HŽ već davno otišao negdje drugdje.

 

Tebe Toma može ili ne mora interesirati željeznica i to može ili ne mora biti jako lijep hobi ali je i ostat će samo hobi te ti ne daje pravo donositi ocijene o kvaliteti nečijeg rada. Nisi stručnjak već u najboljem slučaju jedan entuzijast koji samo misli da zna puno toga.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...a ovi ostali...nude li isti spektar lokomotiva...mislim da ne. U krajnjoj liniji da je to što si napisao istina...vjerojatno bi HŽ već davno otišao negdje drugdje.

 

TVT Nova radi remont SVIH vozila SZ-a (elektre, dieseli, vlakovi) osim Desira i Pendolina. Takodjer, radi remont diesel lokomotiva za RAG. Uz to TVT Nova je PROIZVELA RAI DH4 (diesel motorni vlak za Iranske Islamske Zeljeznice) i radi spavaca kola za CD (Ceske zeljeznice). CD Moste radi vozila depoa Ljubljana i radio je remont elektri serije 342 za FNM i FER.

Dakle, program remonta ovih formi je slican Gredeljevom (ako izuzmemo program NREC u korist Gredelja); i program proizvodnje TVT Nove (u korist TVT-a; Gredelj nazalost vec jako dugo ne proizvodi nista novog, osim mehanickog djela tramvaja 2200).

Ovo su cinjenice koje vjerujem i ti znas!

 

Tebe Toma može ili ne mora interesirati željeznica i to može ili ne mora biti jako lijep hobi ali je i ostat će samo hobi te ti ne daje pravo donositi ocijene o kvaliteti nečijeg rada. Nisi stručnjak već u najboljem slučaju jedan entuzijast koji samo misli da zna puno toga.

 

Nisam strucnjak, u pravu si! Znam iskljucivo ono sto me zanima, a to su uglavnom brojevi (renumeracije, tvornicki brojevi itd: npr 611, 612 :) ).

Mene zanima tvoj ocijena Gredeljevih projekata (npr. onih koje sam naveo u prethodnom postu), ti ces tu svkako biti najstrucniji na forumu!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Obožavam ovakve izjave. Da nema Gredelja HŽ uopće nebi imao lokomotiva.

 

Trebor, moram jos ovo prokomentirati! Mislim da bi tvoju izjavu trebalo pretvoriti u pitanje: Da li bi bilo Gredelja da nema HZ-ovih lokomotiva (tj. da se one remontiraju negdje drugdje)?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neki ljudi vole taj zacarani krug. Sto god iz Gredelja izadje lose onda je prisutna isprika da je HZ tako i tako narucio. A HZ tako i tako naruci da bi se mogli ulovit neki novci u sporedne kanale. :wink:

 

I vec sad vidim da ce obnova djurana bit uludo potrosen novac. Te lokomotive voze na kracim relacijama i mnogo se koriste za manevru. Shodno tome treba napraviti stroj koji je jak i robustan. Nikakve tu pretjerane elektronike ne treba. Npr, 101 je imala dva (koliko se sad mogu sjetiti) velika propusta u konstrukciji. Smjer se mijenjao na tastere i to je trajalo citavu vjecnost (manevra iziskuje brzu promjenu smjera, a upravo se ta greska ponovila na novijim Cat-ovima) i sentiranje je bilo automatsko sto nam je pravilo mnogobrojne probleme kod izvlacenja brutta na Grbinu. Taman zaletis carinu prema Grbi i postignes odgovarajucu brzinu i onda se javi sentiranje, izgubis brzinu i snagu.

Taj Pielstick motor na 101 je sporo dizao broj okretaja itd, itd - sve skupa vrlo lose!

 

Ovo bi sad tražilo predug i preopširan odgovor...napisat ću ti vjerojatno nešto sutra na U2U, a za moje mišlkjenje o 2042-200...pitaj Errasera - on ga zna.

 

Ovo ostalo...uglavnom se slažem (101, 2043...). Što se tiče CAT, odn. 2132-300: odlukom HŽa zadržan je stari tip prijenosnika koji treba vremena da sigurno promijeni smjer (najmanje 5-8 sekundi) jer je to industrijska lokomotiva, a ne prava manevra. Nitko ne radi čuda već u okvirima želja vlasnika pokušavamo napraviti što se da - pa je i rezultat takav kakav je. Nije Gredelj kriv za vrstu prijenosnika, vrstu motora, sustav hlađenja....to je bio isbor kupca. Nije Gredelj smislio ovaj bedasti samoraspadajući stolac - to je izričiti zahtjev predstavnika strojovođa....itd.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TVT Nova radi remont SVIH vozila SZ-a (elektre, dieseli, vlakovi) osim Desira i Pendolina. Takodjer, radi remont diesel lokomotiva za RAG. Uz to TVT Nova je PROIZVELA RAI DH4 (diesel motorni vlak za Iranske Islamske Zeljeznice) i radi spavaca kola za CD (Ceske zeljeznice). CD Moste radi vozila depoa Ljubljana i radio je remont elektri serije 342 za FNM i FER.

Dakle, program remonta ovih formi je slican Gredeljevom (ako izuzmemo program NREC u korist Gredelja); i program proizvodnje TVT Nove (u korist TVT-a; Gredelj nazalost vec jako dugo ne proizvodi nista novog, osim mehanickog djela tramvaja 2200).

Ovo su cinjenice koje vjerujem i ti znas!

 

Moj Toma, ovo ti baš i nije skroz točno....mislim da si ti pomiješao pojam remonta, investicijskog održavanja i modernizacije. Sigurno znam (bio sam na tim lokomotivama za vrijeme kolaudacije u FERu) da CD nije radio nikakvu modernizaciju elektri za talijane već samo GP (generalni popravak) i sve je na tim lokomotivama ostalo isto kakve su bile i prije (upravljačnica, sustav upravljanja, karakteristike....)

 

MOdernizacije tipa 2132-300, 2062-100, FS D343, FER 220 i slično ipak ne može raditi svatko. Potrebna je tehnologija, iskustvo i znanje, ponekad i dovitljivost da se razriješe (ponekad) proturječni zahtjevi vlasnika lokomotive.

 

Tvrtke koje si nabrojao rade održavanje ili proizvode nešto novo. Tvrtke koje rade ono što Gredelj može ne postoje na svakom ćošku (da postoje valjda bi i mudri talijani radije otišli u bližu im i jednostavniju Sloveniju ili se obratili nekom od talijanskih remontera, a ne gurali gredelj...). Pa kad smo već kod mojeg favorita FS D343...tu je od stare lokomotive ostao samo jedan bočni poklopac na jednom filteru i temeljni okvir (modificiran), a sve ostalo je napravljeno novo.

 

Činjenica je da se može i bolje, ali je i činjenica da je vlasnik taj koji propisuje uvjete i u konačnici preuzima lokomotivu ako je njome zadovoljan. Mislim da nema nepreuzetih lokomotiva...ili?

 

Važan element je i temeljno održavanje vozila... Kakvo održavanje mi imamo...bolje: Imamo li ga uopće? Što to dođe taj OVV (poglavito mislim na OVV Zagreb - dizelski depo)?

 

Trebor, moram jos ovo prokomentirati! Mislim da bi tvoju izjavu trebalo pretvoriti u pitanje: Da li bi bilo Gredelja da nema HZ-ovih lokomotiva (tj. da se one remontiraju negdje drugdje)?

 

Ovo je vrlo neozbiljno i glupo pitanje. Mislim da bi i amater poput tebe trebao znati da je Gredelj nastao kao radionica za održavanje mađarskih željeznica prije nekih 112/113 godina te da je i danas sastavni dio HŽa. HŽ (nekada JŽ) je dominantni kupac od prvog dana ali nije jedini čak nije ni jedini u Hrvatskoj. Gredelj bi vjerojatno preživio gubitak HŽ lokomotiva kao što je preživio gubitak JŽ lokomotiva, istina sa znatno manjim brojem ljudi ali s većom orijentacijom na nove proizvode koje traži novo tržište. Gredelj ima svoje mjesto na vrlo zahtjevnim tržištima dok se svi ranije nabrojani pogoni tek trebaju tamo pokušati probiti.

 

Nije tu ništ ružičasto ali nije ni tako kako ti misliš odnosno pišeš.

 

Lijepi pozdrav!


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mozda T44... 76 tona, 16-645 motor... jedino ne znam rade li ih jos uvijek.

No tu je i GP20D...

dakle po onome kaj sam našel na netu GP20D je teška 117t, dakle otpada...

treba nekaj lakše...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mozda T44... 76 tona, 16-645 motor... jedino ne znam rade li ih jos uvijek.

No tu je i GP20D...

dakle po onome kaj sam našel na netu GP20D je teška 117t, dakle otpada...

treba nekaj lakše...

 

Opet ti sa tim... GP20D moze biti teska 80 tona ako je takvu narucis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mozda T44... 76 tona, 16-645 motor... jedino ne znam rade li ih jos uvijek.

 

Ne rade ih vise; nazalost - one se i meni dosta svidjaju!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moj Toma, ovo ti baš i nije skroz točno....mislim da si ti pomiješao pojam remonta, investicijskog održavanja i modernizacije. Sigurno znam (bio sam na tim lokomotivama za vrijeme kolaudacije u FERu) da CD nije radio nikakvu modernizaciju elektri za talijane već samo GP (generalni popravak) i sve je na tim lokomotivama ostalo isto kakve su bile i prije (upravljačnica, sustav upravljanja, karakteristike....)

 

OK; moguce da sam pomijesao pojmove. Te informacije (o modifikacijama na ex-SZ elektrama koje su otisle u Italiju) sam nasao u nekom starom IRJ-u; a s obzirom da se radi o jako relevantnom casopisu, smatrao sam da su tocne!

 

MOdernizacije tipa 2132-300, 2062-100, FS D343, FER 220 i slično ipak ne može raditi svatko. Potrebna je tehnologija, iskustvo i znanje, ponekad i dovitljivost da se razriješe (ponekad) proturječni zahtjevi vlasnika lokomotive.

 

Potpuno mi je jasno da su proturjecni zahtjevi vlasnika (mislim da je to doslo do izrazaja pogotovo na projektu E660) veliki problem. Za FER 220, D343 i 2132.3 vjerujem da su u pitanju zahtjevni zahvati i da je Gredelj ovdje ulozio puno znanja i truda. Sto se tice 2062.1 ipak je rijec o projektu u kojemu je Gredelj bio samo izvodjac tudjeg projekta.

 

Pa kad smo već kod mojeg favorita FS D343...tu je od stare lokomotive ostao samo jedan bočni poklopac na jednom filteru i temeljni okvir (modificiran), a sve ostalo je napravljeno novo.

 

OK; mene zanima da li ce Gredeljeva modernizacija te prototipske lokomotive dovesti do realizacije veceg posla (mislim da se spominjalo nekoliko desetaka lokomotiva).

 

Važan element je i temeljno održavanje vozila... Kakvo održavanje mi imamo...bolje: Imamo li ga uopće? Što to dođe taj OVV (poglavito mislim na OVV Zagreb - dizelski depo)?

 

Slazem se potpuno! Na kraju krajeva, mislim da unutar ove teme nitko niti nije pohvalno govorio o OVV-u, niti o njegovu radu.

 

Gredelj bi vjerojatno preživio gubitak HŽ lokomotiva kao što je preživio gubitak JŽ lokomotiva, istina sa znatno manjim brojem ljudi ali s većom orijentacijom na nove proizvode koje traži novo tržište. Gredelj ima svoje mjesto na vrlo zahtjevnim tržištima dok se svi ranije nabrojani pogoni tek trebaju tamo pokušati probiti.

 

Mislim da bi Gredelj tesko prezivio gubitak HZ-ovih lokomotiva. Uostalom, vidjeti cemo kako ce Gredelj prezivjeti eventualnu privatizaciju.

Sto se tice navedenih pogona; i oni su se (iako ograniceno; kao na kraju krajeva i Gredelj) probili na strana trzista - CD Moste na talijansko, TVT Nova na iransko i cesko. TVT je dosta jak - za razliku od Gredelja rade i novogradnje, a ne samo modernizacije / rekonstrukcije.

 

Na kraju vjerujem da si nenamjerno zaobisao odgovor na ovo pitanje; pa te molim da kazes svoje misljenje o tim projektima!

 

...Npr. 2043, razne remotorizacije 2131/2132, modifikacije na 7021, 611, rekonstrukcija vagona (ova nedavna) itd... S obzirom da je tebi zeljeznica struka, vjerujem da i ti vidis razne mane na projektima koje sam naveo...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Npr. 2043, razne remotorizacije 2131/2132, modifikacije na 7021, 611, rekonstrukcija vagona (ova nedavna) itd... S obzirom da je tebi zeljeznica struka, vjerujem da i ti vidis razne mane na projektima koje sam naveo...

 

pozdrav

toma

 

Toma, ja sam o jednom dijelu 2043 već davno rekao što mislim, a o ovim ostalim projektima koje navodiš ne mogu govoriti ako u njima nisam sudjelovao. To bi bilo jako neodgovorno od mene.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma, ja sam o jednom dijelu 2043 već davno rekao što mislim, a o ovim ostalim projektima koje navodiš ne mogu govoriti ako u njima nisam sudjelovao. To bi bilo jako neodgovorno od mene.

 

A u 2043 si sudjelovao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda komentar usporedbe TVT-a i Gredelja?

 

TVT je dosta jak - za razliku od Gredelja rade i novogradnje, a ne samo modernizacije / rekonstrukcije.

 

hvala i pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma, ja sam o jednom dijelu 2043 već davno rekao što mislim, a o ovim ostalim projektima koje navodiš ne mogu govoriti ako u njima nisam sudjelovao. To bi bilo jako neodgovorno od mene.

 

A u 2043 si sudjelovao?

 

Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043. Ajmo još jednom: Neću komentirati ono čime se nisam bavio jer ne mogu odgovorno reći dal je nešto dobro ili nije ako ne znam cijelu priču (činjenice)! Vučnim karakteristikama 2043 sam se bavio, odnosno uzeo papir i malo računao pa zaključio da to što je tamo napravljeno ne valja (to je činjenica). Zato i mogu odgovorno reći ono što sam rekao o 2043 iako nisam sudjelovao u tom projektu.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043.

 

Gle Trebor, ne navlacimo se kao mala djeca; nego je problem u tome sto ti skocis svaki put kad netko (argumentirano) kaze da Gredelj ne radi dobro... Osim toga, dosta nekorektno i neobjektivno uspordjujes Gredelj sa drugim tvornicama zeljeznickih vozila. Vec treci puta te pitam da usporedis Gredelj i TVT, i uporno izbjegavas... Ne znam zasto, ali cini se da nikako ne zelis reci da u susjedstvu ima i firmi koje mogu konkurirati Gredelju. Molim te da argumentirano usporedis TVT i Gredelj - vjerujem da si, kao osoba iz struke, dobro upoznat sa proizvodnjom TVT-a.

 

Sto se tice 2043, taj si projekt poceo kritizirati kada je ti je Tehnika stao na zulj (sa svojim specificnim komentarima). Sto se drugih projekata tice, za koje smo te pitali da ih prokomentiras, a s obzirom na tvoje znanje i funkciju, tesko je vjerovati da ih ne mozes objektivno prokomentiati.

Smatram da si ti osoba koja bi vrlo argumentirano mogla govoriti o Gredelju; njegovim dobrim i losim projektima; umjesto da (cesto dosta neargumentirano) hvalis Gredelj.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hej....sad ćemo se navlačit ko mala djeca. Mislim da sam bio dovoljno jasan i ovdje i u govoru o 2043.

 

Gle Trebor, ne navlacimo se kao mala djeca; nego je problem u tome sto ti skocis svaki put kad netko (argumentirano) kaze da Gredelj ne radi dobro...

 

Ništa ti nisi argumentirano rekao. Kad netko ima argumente onda o njima možemo raspravljati, a ti ih nemaš pa ni nemamo o čemu raspravljati. U krajnjoj liniji ti nisi ni dovoljno kompetentan za argumentirane tvrdnje o Gredelju. Ti si povjesničar umjetnosti kojem je željeznica hobi i to je to.

 

 

Osim toga, dosta nekorektno i neobjektivno uspordjujes Gredelj sa drugim tvornicama zeljeznickih vozila. Vec treci puta te pitam da usporedis Gredelj i TVT, i uporno izbjegavas... Ne znam zasto, ali cini se da nikako ne zelis reci da u susjedstvu ima i firmi koje mogu konkurirati Gredelju. Molim te da argumentirano usporedis TVT i Gredelj - vjerujem da si, kao osoba iz struke, dobro upoznat sa proizvodnjom TVT-a.

 

Po tebi: Kriv sam što ne želim uspoređivati gredelj i nekog drugog, a opet kriv sam i jer to činim na način koji se tebi ne sviđa....Gluposti.

 

Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam pa ne možeš ni reći da sam bio nekorektan ili neobjektivan. U tom istom duhu, nemam ni namjeru uspoređivati Gredelj s drugim tvrkama koje se bave željezničkim vozilima.

Imam pravo reći svoje mišljenje i upozoriti na činjenice ali usporedbe...ne hvala. Da se baviš ovim poslom znao bi i zašto je to nemoguće objektivno napraviti.

 

Sto se tice 2043, taj si projekt poceo kritizirati kada je ti je Tehnika stao na zulj (sa svojim specificnim komentarima).

 

Nije istina! Ja sam o 2043 već prije rekao što mislim, a to što si ti te komentare uočio tek s pojavom Tehnike...to je tvoj problem.

 

Sto se drugih projekata tice, za koje smo te pitali da ih prokomentiras, a s obzirom na tvoje znanje i funkciju, tesko je vjerovati da ih ne mozes objektivno prokomentiati.

Smatram da si ti osoba koja bi vrlo argumentirano mogla govoriti o Gredelju; njegovim dobrim i losim projektima; umjesto da (cesto dosta neargumentirano) hvalis Gredelj.

 

S kojim pravom ti mene pozivaš na red da moram ocjenjivati projekte i prozivaš da govorim neargumentirano? Ti imaš pravo izjaviti da govorim neargumentirano tek kad se ja počnem petljati u umjetnost kojom se ti baviš i za koju nisam neki stručnjak. Ti si taj koji ovdje nastupa bez argumenata i ikakve stručnosti valjda zato da ocrniš Gredelj ili što već...


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam...

 

Idiotizam je usporediti dvije tvrtke slicnog profila??? Ovakvu tvrdnju stvarno vec dugo nisam cuo...!

TVT Nova i Gredelj su firme slicnog profila i moze ih se usporediti. Potrebno je samo usporediti broj rekonstrukcija i novogradnji koje je pojedina tvrtka izvela u posljednjih nekoliko godina. Za to naravno treba biti osobito tehnicki naobrazen, vec je dovoljno pogledati zadnjih nekoliko godista nekog strucnog casopisa, i pogledati rezultate firmi koje se usporedjuju. Vjerujem da ti, s obzirom na svoju funkciju u Gredelju i znanje; redovito pratis barem nekoliko stranih casopisa o zeljeznici; i da imas tocan i objektivan uvid u snagu pojedinih tvrtki!

 

 

S kojim pravom ti mene pozivaš na red da moram ocjenjivati projekte i prozivaš da govorim neargumentirano? Ti imaš pravo izjaviti da govorim neargumentirano tek kad se ja počnem petljati u umjetnost kojom se ti baviš i za koju nisam neki stručnjak. Ti si taj koji ovdje nastupa bez argumenata i ikakve stručnosti valjda zato da ocrniš Gredelj ili što već...

 

Iako nisam tehnicar, sposoban sam ocijeniti sto je argumentirano, a sto nije! Sto se tice ocijenjivanja projekata, apsolutno ih ne moras ocijeniti; ali ako iznosis ocijene kvalitete rada Gredelja, onda bi mogao to i argumentirati ocijenom pojedinih projekata (na primjer ovih koje sam naveo; ili nekih drugih). U suprotnom je tvoje uvjeravanje o Gredeljevoj kvaliteti na klimavim temeljima. Ti tvrdis da je Gredelj dobra firma sa dobrim projektima; mene zanima zasto! Ti tvrdis da Gredelj ostvaruje znacajan iskorak na strano trziste - mene zanimaju konkretni primjeri!

U suprotnom tvoji postovi mi pocinju liciti na tekstove Helene Bunijevac u Gredeljevu listu...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
liciti na tekstove Helene Bunijevac u Gredeljevu listu

 

ti sad uspoređuješ postkomunistički list iz gredelja, kao i željezničara gdje se unutra nesmije napisati loša stvar, na prvim stranicama uvijek teče med i mlijeko, raste djetelina, cvatu ruže, a kad pogledaš malo bolje francuz se pokušava vratiti u promet...

 

zakaj bi se gredelj i TVT trebali uspoređivati?

Nekadašnji Đuro i TVT su za usporedbu

A Gredelj i Boris Kidrič se nemogu usporediti

Share this post


Link to post
Share on other sites
TVT Nova i Gredelj su firme slicnog profila i moze ih se usporediti. Potrebno je samo usporediti broj rekonstrukcija i novogradnji koje je pojedina tvrtka izvela u posljednjih nekoliko godina. ....

 

Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!

 

 

Iako nisam tehnicar, sposoban sam ocijeniti sto je argumentirano, a sto nije!

 

Ovo je pak čista demagogija: Ti koji nisi tehničar ćeš ocijeniti koji tehnički argument stoji ili ne. Ma daj se ohladi malo i spusti se na zemlju.

 

Sto se tice ocijenjivanja projekata, apsolutno ih ne moras ocijeniti...

 

Niti nemam namjeru pred tobom ocjenjivati kvalitetu bilo čega vezanog uz željeznicu. Ja ću o kvaliteti projekata pričati sa ljudima koji o željeznici nešto znaju i njome se profesionalno bave, a ne s povjesničarima umjetnosti koji imaju tri pretplate i dvije knjige pa sad misle kak sve znaju.

 

Ovo ostalo što si napisao nije vrijedno mog komentara.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!

 

OK Trebor; mislio sam da ces napisati nesto, cisto zato jer bi usporedba i druge ljude na forumu zanimala! Ali nema veze!

 

NHF; pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa ak si tak pametan..onda ih ti i uspoređuj. Kaj mene tražiš da uspoređujem kad ti kao povjesničar umjetnosti znaš više o željezničkim tvrtkama od mene koji se željeznicom bavim profesionalno i u jednoj od tih tvrtki radim. Malo si si zabrijao nešto toma!

 

Zašto bi netko tko se bavi nečim profesionalno znao bolje od nekoga tko se time ne bavi?

 

Ovo je pak čista demagogija: Ti koji nisi tehničar ćeš ocijeniti koji tehnički argument stoji ili ne. Ma daj se ohladi malo i spusti se na zemlju.

 

Preporučam tebi trebore da se malo spustiš na zemlju i ne bahatiš se toliko, bez uvrede.

 

Niti nemam namjeru pred tobom ocjenjivati kvalitetu bilo čega vezanog uz željeznicu. Ja ću o kvaliteti projekata pričati sa ljudima koji o željeznici nešto znaju i njome se profesionalno bave, a ne s povjesničarima umjetnosti koji imaju tri pretplate i dvije knjige pa sad misle kak sve znaju.

Ovo ostalo što si napisao nije vrijedno mog komentara.

 

Ima tu ljudi koji se time bave ili će se baviti, uključujući i mene.I nemoj se molim te izvlačiti na te sheme "bilo bi neumjesno od mene da ja to komentiram".Ma daj molim te zbog čega?Jel to neki kodeks ili šta?Pa čovječe napiši svoje mišljenje o hebenoj lokomotivi, mislim u čemu je problem?Jel te čovjek lijepo pitao da usporediš dvije tvrtke sličnog profila i ti mu daš odgovor u obliku.

 

Gle, Toma, ja nikad ne uspoređujem Gredelj ni s jednom tvrkom sličnog profila jer je to idiotizam...

 

Jel i auto tako kupuješ?Dođeš u BMW salon i Mercedes salon, ali idiotizam je uspoređivati te dvije slične tvrtke.Pa reci mi onda, kako ti izabereš?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima !

 

I kad smo već kod poređenja, a da ujedno malo smirim sve ovo, može li mi (nam) netko ili trebor_tzv dati malo poređenje aktivnosti, kruga djelatnosti, efekata rada i sl. firme (tvrtke) kćerke TZV Gredelja u BiH > Gredelj - Revom d.o.o. Dobošnica kod Lukavca (Tuzla) i zagrebačke centrale, ako je upoznat ? Davno sam na jednim vijestima čuo ovu informaciju. E sad ne znam je li i prije bila takva neka tvrtka u Lukavcu kao samo željeznička radionica ili i nešto više. (O ovome bi možda znao nešto Ćiro_bos iz Tuzle :idea: ). TZV ju je dokapitalizirao, osigurao radnicima spas u trenutku kad su bili u nezavidnom položaju (penzije, staž, izobrazba i sl.). Kažu da će sad ta kćer TZV-a u širem regionu nalaziti sredstva za remont (vagone, lokomotive :roll: :?: da li i to) ... eto to me zanima 8) . Ako je to sve tačno to je onda također dober primjer uspješnosti Gredelja, jer koloko znam niti jedna tvrtka iz ove branše nema podružnice - kćerke u okolnim zemljama.

 

btw Zašto je baš odabrana Bosna tj. Lukavac ? Povjerenje i veze od ranije, socijala-sažaljenje, veze i vezice ili nešto treće :roll:

 

igorail ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...