Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Ima li netko renumeraciju Djurana (642 i 643); i sadašnje njihovo stanje, boje, te u kojem su depo-u. (lokacija za nevozne)

 

I još nešto, zna li netko koja je lokomotiva bila 1141 048 (JŽ 441-???)

 

Unaprijed hvala.


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su 643 imali samo Slovenci. Ili ?


Dudo - VŽ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima li netko renumeraciju Djurana (642 i 643); i sadašnje njihovo stanje, boje, te u kojem su depo-u. (lokacija za nevozne)

 

I još nešto, zna li netko koja je lokomotiva bila 1141 048 (JŽ 441-???)

 

Unaprijed hvala.

 

1141 048 je bila 441 061; sluzbeno je lok. vlasnistvo ZTO-a Sarajevo

 

Evo popisa za 643 (proizvodjac, godina proizvodnje, broj, ZTP, danasnji vlasnik):

B&L 1967 643 001 Sarajevo ZFBiH 643 001

B&L 1967 643 002 Sarajevo ZRS

B&L 1967 643 003 Zagreb HZ 2042 001

B&L 1967 643 004 Zagreb HZ 2042 002

B&L 1967 643 005 Skopje MZ 643 005

B&L 1967 643 006 Skopje MZ 643 006

B&L 1967 643 007 Skopje MZ 643 007

B&L 1967 643 008 Ljubljana SZ 643 008

B&L 1967 643 009 Ljubljana SZ 643 009

B&L 1967 643 010 Ljubljana SZ 643 010

B&L 1967 643 011 Ljubljana SZ 643 011

B&L 1967 643 012 Ljubljana SZ 643 012 Povucena iz prometa 2004

B&L 1967 643 013 Ljubljana SZ 643 013

B&L 1967 643 014 Ljubljana SZ 643 014

B&L 1967 643 015 Ljubljana SZ 643 015

B&L 1967 643 016 Novi Sad ZS 643 016

B&L 1967 643 017 Novi Sad ZS 643 017

B&L 1967 643 018 Novi Sad ZS 643 018

B&L 1967 643 019 Novi Sad ZS 643 019

B&L 1967 643 020 Novi Sad ZS 643 020

B&L 1967 643 021 Novi Sad ZS 643 021

B&L 1967 643 022 Novi Sad ZS 643 022

DD 1077/77 643 023 Sarajevo ZRS 643 023

DD 1078/77 643 024 Sarajevo ZFBiH 643 024 Unistena u ratu

DD 1079/77 643 025 Ljubljana SZ 643 025

DD 1080/77 643 026 Ljubljana SZ 643 026

DD 1081/77 643 027 Ljubljana SZ 643 027

DD 1082/77 643 028 Ljubljana SZ 643 028

DD 1083/77 643 029 Ljubljana SZ 643 029

DD 1084/77 643 030 Ljubljana SZ 643 030

DD 1085/77 643 031 Ljubljana SZ 643 031

DD 1086/77 643 032 Ljubljana SZ 643 032 Novi motor Isotta-Fraschini (2005)

DD 1087/77 643 033 Ljubljana SZ 643 033

DD 1088/77 643 034 Ljubljana SZ 643 034

DD 1089/77 643 035 Ljubljana SZ 643 035

DD 1090/77 643 036 Ljubljana SZ 643 036 Povucena iz prometa 2004

DD 1091/77 643 037 Ljubljana SZ 643 037 Povucena iz prometa 2004

DD 1092/77 643 038 Ljubljana SZ 643 038

DD 1093/77 643 039 Ljubljana SZ 643 039

DD 1094/77 643 040 Ljubljana SZ 643 040 Novi motor Isotta-Fraschini (2005)

DD 1095/77 643 041 Ljubljana SZ 643 041

DD 1096/77 643 042 Ljubljana SZ 643 042

DD 1097/77 643 043 Ljubljana SZ 643 043

DD 1098/77 643 044 Ljubljana SZ 643 044 Povucena iz prometa 2004

DD 81 643 045 Novi Sad ZS 643 045

DD 81 643 046 Novi Sad ZS 643 046

DD 81 643 047 Novi Sad ZS 643 047

DD 81 643 048 Novi Sad ZS 643 048

DD 81 643 049 Novi Sad ZS 643 049

DD 81 643 050 Titograd ZCG 643 050

DD 81 643 051 Titograd ZCG 643 051

 

Nazalost, za zadnjih 7 nemam tvornicke brojeve.

Pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bravo, Toma!

 

A sad 642!

 

Ha, treba pronaci! :wink:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ha, treba pronaci! :wink:

 

Evo:

 

DD 520.0087.01/61, JZ 642 001, Skopje, MZ 642 001

DD 520.0088.02/61, JZ 642 002, Skopje, MZ 642 002

DD 520.0088.04/61, JZ 642 003, Skopje, MZ 642 003

DD 520.0088.03/61, JZ 642 004, Skopje, MZ 642 104, Pregradjena u JZ 642 104

DD 520.0088.21/62, JZ 642 005, Skopje, MZ 642 121, Pregradjena u JZ 642 121

DD 520.0088.22/62, JZ 642 006, Skopje, MZ 642 006

DD 520.0088.05/61, JZ 642 007, Sarajevo, ZFBiH 642 105, Pregradjena u JZ 642 105

DD 520.0088.17/61, JZ 642 008, Sarajevo?, Pregradjena u JZ 642 117

DD 520 0088/19.62, JZ 642 009, Sarajevo, unistena tokom rata

DD 520 0088.18/62, JZ 642 010, Sarajevo, ZFBiH(?) 642 118, Pregradjena u JZ 642 118

DD 520 0088.06/61, JZ 642 011, Ljubljana, SZ 642 011

DD 520 0088.07/61, JZ 642 012, Ljubljana, SZ 642 012

DD 520 0088.20/62, JZ 642 013, Ljubljana, SZ 642 013, kasirana 2004

DD 520 0099.31/63, JZ 642 014, Ljubljana, SZ 642 014, kasirana 2004

DD 520 0099.32/63, JZ 642 015, Ljubljana, SZ 642 015

DD 520 0088.08/62, JZ 642 016, Zagreb, HZ 2041 023

DD 520 0088.09/62, JZ 642 017, Zagreb, HZ 2041 001

DD 520 0099.34/63, JZ 642 018, Zagreb, HZ 2041 002

DD 520 0088.13/62, JZ 642 019, Zagreb, HZ 2041 024

DD 520 0088.15/62, JZ 642 020, Zagreb, HZ 2041 003

DD 520 0088.14/62, JZ 642 021, Zagreb, HZ 2041 004

DD 520 0088.10.62, JZ 642 022, Beograd, ZS, Pregradjena u JZ 642 110

DD 520 0088.11/62, JZ 642 023, Beograd, ZS, Pregradjena u JZ 642 111

DD 520 0088.12/62, JZ 642 024, Titograd, ZCG 642 024

DD 520 0099.27/63, JZ 642 025, ?, kasirana u 70’

DD 520 0099.28/63, JZ 642 026, Titograd, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

DD 520 0099.29/63, JZ 642 027, Titograd, ZCG 642 027

DD 520 0099.30/63, JZ 642 028, Novi Sad, ZS 642 028

DD 520 0099.33/63, JZ 642 029, Novi Sad, ZS 642 029

DD 520 0099.36/63, JZ 642 030, Titograd, ZFBiH 642 030, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

DD 520 0099.35/63, JZ 642 031, Novi Sad, ZS 642 031

DD 520 0088.23/62, JZ 642 032, Novi Sad, ZS 642 032

DD 520 0099.24/62, JZ 642 033, Novi Sad, ZS 642 033

DD 520 0099.25/63, JZ 642 034, Novi Sad, ZS 642 034

DD 520 0099.26/63, JZ 642 035, Titograd, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

DD 520 0088.16/62, JZ 642 036, Titograd, ZRS 642 036, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

 

 

DD 711/64 JZ 642 137, Titograd, ZRS 642 137, Kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

DD 627/64 JZ 642 138, Zagreb, HZ 2041 009

DD 628/64 JZ 642 139, Zagreb, HZ 2041 005

DD 629/64 JZ 642 140, Sarajevo, ZRS 642 140

DD 630/64 JZ 642 141, Zagreb, HZ 2041 006

DD 631/64 JZ 642 142, Zagreb, HZ 2041 007

DD 632/64 JZ 642 143, Zagreb, HZ 2041 010

DD 637/64 JZ 642 144, Zagreb, HZ 2041 011

DD 634/64 JZ 642 145, Zagreb, HZ 2041 030

DD 633/64 JZ 642 146, Zagreb, HZ 2041 025

DD 635/64 JZ 642 147, Zagreb, HZ 2041 012

DD 636/64 JZ 642 148, Zagreb, HZ 2041 013

DD 638/64 JZ 642 149, Zagreb, HZ 2041 031

DD 639/64 JZ 642 150, Zagreb, HZ 2041 032

DD 640/64 JZ 642 151, Beograd, ZS 642 151

DD 641/64 JZ 642 152, Beograd, ZS 642 152

DD 642/64 JZ 642 153, Novi Sad, ZS 642 153

DD 643/64 JZ 642 154, Novi Sad, ZS 642 154

DD 644/64 JZ 642 155, Novi Sad, ZS 642 155

DD 645/64 JZ 642 156, Beograd, ZS 642 156

DD 646/64 JZ 642 157, Beograd, ZS 642 157

DD 667/65 JZ 642 158, Zagreb, HZ 2041 014

DD 668/65 JZ 642 159, Zagreb, HZ 2041 026

DD 669/65 JZ 642 160, Zagreb, HZ 2041 008

DD 670/65 JZ 642 161, Zagreb, HZ 2041 027

DD 671/65 JZ 642 162, Zagreb, HZ 2041 033

DD 672/65 JZ 642 163, Zagreb, HZ 2041 015

DD 673/65 JZ 642 164, Zagreb, HZ 2041 028

DD 674/65 JZ 642 165, Zagreb, HZ 2041 029

DD 675/65 JZ 642 166, Zagreb, HZ 2041 016

DD 676/65 JZ 642 167, Zagreb, HZ 2041 017

DD 677/65 JZ 642 168, Zagreb, HZ 2041 018

DD 678/65 JZ 642 169, Zagreb, HZ 2041 019

DD 679/65 JZ 642 170, Zagreb, HZ 2041 020

DD 680/65 JZ 642 171, Zagreb, HZ 2041 021

DD 681/65 JZ 642 172, Zagreb, HZ 2041 022 Novi motor Pielstick -> HZ 2041 101

DD 682/65 JZ 642 173, Titograd, ZCG 642 173

DD 683/65 JZ 642 174, Titigrad, ZCG 642 174

DD 684/66 JZ 642 175, Pristina, ZS 642 175, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **

DD 685/66 JZ 642 176, Pristina, ZS 642 176, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **

DD 686/66 JZ 642 177, Skopje, prodana u zeljezaru Acroni, Jesenice. Novi broj: DE III

DD 716/68 JZ 642 178, Skopje, MZ 642 178

DD 717/65 JZ 642 179, Ljubljana, SZ 642 179

DD 718/68 JZ 642 180, Skopje, MZ 642 180

DD 719/68 JZ 642 181, Novi Sad, ZS 642 181

DD 720/68 JZ 642 182, Skopje, MZ 642 182

DD 722/68 JZ 642 183, Titograd, ZFBiH 642 183, kasnije vlasnistvo ZTO Sarajevo *

DD 723/68 JZ 642 184, Ljubljana, SZ 642 184

DD 724/68 JZ 642 185, Ljubljana, SZ 642 185

DD 725/68 JZ 642 186, Ljubljana, SZ 642 186

DD 767/69 JZ 642 187, Ljubljana, SZ 642 187

DD 768/69 JZ 642 188, Ljubljana, SZ 642 188

DD 769/69 JZ 642 189, Ljubljana, SZ 642 189, kasirana 2004

DD 770/69 JZ 642 190, Ljubljana, SZ 642 190

DD 771/69 JZ 642 191, Novi Sad, ZS 642 191

DD 772/69 JZ 642 192, Novi Sad, ZS 642 192

DD 773/69 JZ 642 193, Novi Sad, ZS 642 193

DD 774/69 JZ 642 194, Pristina, ZS 642 194, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **

DD 775/69 JZ 642 195, Pristina, ZS 642 195, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **

DD 776/69 JZ 642 196, Pristina, ZS 642 196, Kasnije vlasnistvo ZTO Novi Sad **

DD 930/71 JZ 642 197, Ljubljana, SZ 642 197

DD 931/71 JZ 642 198, Ljubljana, SZ 642 198

DD 932/71 JZ 642 199, Ljubljana, SZ 642 199

DD 933/72 JZ 642 200, Ljubljana, SZ 642 200, novi motor Isotta Fraschini 2004

DD 934/72 JZ 642 201, Ljubljana, SZ 642 201

DD 935/72 JZ 642 202, Ljubljana, SZ 642 202, kasirana 1992 (sa JZ brojem)

DD 936/72 JZ 642 203, Ljubljana, SZ 642 203

 

DD 721/68 JZ 642 301, Ljubljana SZ 642 301

 

* - mijenjane za 661 lokomotive (?)

** - mijenjane za 641 lokomotive (?)

 

Renumeracija 642 0 u 642 1 (ugradnja parogeneratora)

JZ 642 104 JZ 642 004

JZ 642 105 JZ 642 007

JZ 642 110 JZ 642 022

JZ 642 111 JZ 642 023

JZ 642 117 JZ 642 008

JZ 642 118 JZ 642 010

JZ 642 121 JZ 642 005

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mislim da su 643 imali samo Slovenci. Ili ?
HŽ ima 3 643-ke mislim da su sve neaktivne.

Ima ih u Vojvodini i Srbiji, CG; BiH, ma posvuda eto Tominih teftera, a i ovdje ima podataka:

http://railfan-belgrade.org/forum/viewtopic.php?t=368 i

http://railfan-belgrade.org/forum/viewtopic.php?t=292

 

btw jel samo ŽS ima 641-ice :roll: (i on je Đuran premda Ganz-Mávag - ov)

 

igorail ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
btw jel samo ŽS ima 641-ice :roll: (i on je Đuran premda Ganz-Mávag - ov)

 

Da!

Tj; nesto ih je i na Kosovu ostalo (svi su neaktivni), a par ih je i u industriji (dva u Celulozi Krsko).

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro idu u CATerpilarizaciju u Gredelj. Vidio sam vanjski izgled i farbanje na nekom nacrtu. Ako ga uspijem "posuditi" bit će skeniran i na forumu.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uskoro idu u CATerpilarizaciju u Gredelj. Vidio sam vanjski izgled i farbanje na nekom nacrtu. Ako ga uspijem "posuditi" bit će skeniran i na forumu.

nemoj se truditi, ima tata sve... ćekam samo finalnu verziju jer već smo sada na 17... :lol:

ima tu svašta, kabina u sredini, kabina pri kraju, kabina na kraju, AC/AC, AC/DC, DC/AC i DC/DC verzija đure... 2 kompresora za zrak, centralno računalo, video kamere, depovski priključak, električni podizači stakala ili ne, ručica manipulatora naprijed vozi - nazad koči (ep cijeli vlak) , vrata upravljačnice ko na 2132 tj sa boka, 2 pulta, i hrpa još stvari...

(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)

 

Vossloh D1700...?

 

1500kW, 40/100 km/h, 250 kN...

 

Bolje to, nego da Gredelj prcka po masini, to nikada nije dalo dobre rezultate... :roll:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)

 

Vossloh D1700...?

 

1500kW, 40/100 km/h, 250 kN...

 

Bolje to, nego da Gredelj prcka po masini, to nikada nije dalo dobre rezultate... :roll:

 

pozdrav

toma

 

I moj glas za jedan od Vossloh-a.

Od svih tih prerada nije izaslo nista dobroga. Jucer sam se valjao od smijeha gledajuci kako jedna od 2043 sa 4 vagona pokusava postici 80 km/h bez ikakve nade u to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima kakvih linkova o Vossloh D1700?

jel to DHL? ako je otpada...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jel to DHL? ako je otpada...

 

Da, DHL je! Zasto otpada?

Pa to je univerzalna teska manevarska lok. koja se koristi prakticki u citavoj Europi...

 

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

 

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...

Share this post


Link to post
Share on other sites
otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

 

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...

 

Koja se nova lokomotiva ukalapa u ove uvjete? DEL, sa 16-17 t/os...?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
otpada DHL jer je trajnost prijenosnika daleko manja u odnosu na električne prijenosnike, a cijenom i mogučnostima nisu puno jeftiniji od električnog prijenosa,

 

Ovaj vossloh otpada jer je pretežak, đuro radi na kolosijecima opterećenja 16-17t a vossloh ima 80-100t težine...

 

Koja se nova lokomotiva ukalapa u ove uvjete? DEL, sa 16-17 t/os...?

 

pozdrav

toma

 

u tome i je problem, nijedna nova osim đure remotoriziranog...

Share this post


Link to post
Share on other sites
u tome i je problem, nijedna nova osim đure remotoriziranog...

 

Da... Slazem se; iako bi ja mnogo radje vidio novu masinu; nego opet neku 'kemiju' od Gredelja....

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
u tome i je problem, nijedna nova osim đure remotoriziranog...

 

Da... Slazem se; iako bi ja mnogo radje vidio novu masinu; nego opet neku 'kemiju' od Gredelja....

 

pozdrav

toma

 

i ja bi novo, čak mislim da bi se taj vossloh pokazao, ali opet Vmax mu je 100km/h a to nije baš za tešku manevru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
i ja bi novo, čak mislim da bi se taj vossloh pokazao, ali opet Vmax mu je 100km/h a to nije baš za tešku manevru...

 

vmax je 40/100; znaci u manevarskom modu je 40 km/h.

taj vossloh svi jako hvale, vjerujem da je OK lokomotiva...

A HZ-u bi JAKO trebale nove manevarke - ovo s cim se manevra radi je stvarno sramota.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

(jeftinije kupit novu lokomotivu, ali koju?)

Ja sam za ÖBB 2068. Tiha je i jaka, a može i ÖBB 1063 elektromanevra.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bolje to, nego da Gredelj prcka po masini, to nikada nije dalo dobre rezultate... :roll:

 

pozdrav

toma

 

Obožavam ovakve izjave. Da nema Gredelja HŽ uopće nebi imao lokomotiva. A o Gredeljevim "prčkanjima" nemaš pojma o pozadini tih priča pa bolje :sofa

Erraser sad valjda ima popis "tehničkih uvjeta za 2042-200" pa vidi jedan mali dio pozadine koja se valja u svakom projektu. :rig


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...