Transspotter Posted August 17 Share Posted August 17 Sunce je toliko pržilo da nisam bio u stanju skovati neki plan što želim slikati. Tako da ugrubo pokazujem kolodvor Izlaz prema Pločama I prema Mostaru Vlak je bio toliko usijan da je klimi trebalo 25 minuta da proradi. Unutra je svirala i bosanska glazba. Sve je čisto, sjedala udobna i sa dovoljno mjesta za noge. Utičnice su također radile. Sve u svemu, dojam o Talgu je odličan! U 16:42, na vrijeme, smo krenuli prema Sarajevu. Zbog paklene vrućine je brzina bila smanjena na 50km/je zbog mogućnosti oštećenja pruge. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted August 17 Share Posted August 17 No mene put nije vodio do Sarajeva, već do Mostara. Ujutro je cijeli vlak sišao ovdje, sada se pošteno napunio. Vlak spreman za polazak dalje I kratko razgled kolodvora. Odvratno je ružan no odmah te navodi na misao kako je za bivše države morao biti veleban i pun života. Putujući po željeznicama ex-Yu zemalja, mogu zaključiti da, kakva god da je država bila, bila je bolje vođena od novonastalih. Barem što se tiče ekonomije i infrastrukture. Jedini izuzetak je Slovenija koja doživljava preporod na željeznici i nezaustavljivo prednjači pred Hrvatskom i BiH. Srbi su se uključili u utrku i uskoro će prestići i Hrvatsku i BiH. Makedonija i Crna Gora su pre malene da bi se mogle uspoređivati. No natrag na mostarski kolodvor, koji zaživi 2-3 put tjedno po ljeti kad horde turista dolaze i odlaze iz grada. Na izlazu prema Čapljini je i tunel koji vodi ispod grada i završava na njegovom rubu. U blizini je i teretna stanica Mostar. Nisam se nadao ovdje vidjeti teretni vlak parkiran. Ovime završava današnja željeznička avantura, jer sam u Mostaru ostao kod dobrog starog prijatelja kojeg znam iz Zagreba pa je ovaj susret za pamćenje trebalo proslaviti😅 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted August 18 Share Posted August 18 Zaista bih molio moderatora da se obrišu neadekvatni postovi. Molim Laurusa da prestane glumiti Drempu i ako želi nešto pisati, neka se drži teme putopisa. Dovoljno materijala dajem za ideje, pitanja i slično. Ovo je dokaz krajnjeg nepoštivanja mog truda i vremena koje sam uložio da sve to snimim, napišem ali i izdržim ekstremne uvjete kao npr 40+° u Čapljini. I uvijek jedni te isti započinju takve glupave rasprave. Vraćamo se u Sarajevo i započinjemo ophodnju autobusnom depou. Općenito im depo nije nešto pristupačan, ali uspio sam poslikati groblje autobusa koje je zaista ogromno. Ovaj autobus je vozio po Münchenu, godinama s tom reklamom. Čak je i na YouTubeu završio. Baš mi ga je žao vidjeti ovdje da trune, jer je bio odličan autobus. A iza njih su još parkirani i Ikarusi. U prometu nažalost nema više niti jednog. Navečer ću objaviti i drugi dio. 2 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
željko halambek Posted August 18 Share Posted August 18 @Transspotter Imaš još koju sliku gdje se bolje vidi ovaj bus: Ovo bi mogao biti FAP A-757. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tramvajac 92 Posted August 18 Share Posted August 18 Trebao bi biti po broju. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.