Crna Guja Posted January 28 Share Posted January 28 On 24. 01. 2024. at 15:34, Transspotter said: Hvala na objašnjenju:-) Čudi me da to niste znali, do nedavno ste se predstavljali kao Strojovođa-vježbenik na 7023… 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 2 Share Posted February 2 Evo napokon i slijedećega nastavka. Iz Ljubljane smo se lokalnim potniškim vlakem zaputili prema Škofji Loki. Vlak nastavlja do Jesenica gdje okreće i ide na dug put do Nove Gorice kroz Alpe. 2 screenshota iz videa s puta. Inače sva moja putovanja kronološkim redom videima i slikama dokumentiram i na Instagramu. Javite se privatno ako hoćete zapratiti:-) A ako sada mislite da je to zimska idila, čitajte dalje jer ovo nije još ništa. Sa 12 minuta kašnjenja i 3 nadoknađene stižemo u Škofju Loku. Izlazim iz vlaka i okrećem se u smjeru vožnje, dakle prema Alpama i polako počinjem ne vjerovati što se zapravo događa. Možda vam se čini da je snijeg u visini šine, no od snijega do šine je zapravo par centimetara... jednostavno nas je dočekalo preko 30cm snijega. Toliko snijega da gdje god sam stao je snijeg bio viši od mojih visokih zimskih cipela i sve je ulazilo unutra. Osim toga je apsolutno sve prekriveno ledom i mrazom. I to je led tvrd ko kamen. Jurim do znaka S i okrećem se. Vlak se sprema za polazak a sunce za izlazak. Strojovođa nas gleda i u trenutku kad dižem ruku da mu mahnem (snimam i dalje drugom rukom) trubi najglasnije što može i maše kratko. Video naravno nije ispao najbolje jer sam se prepao prenut iz totalne tišine. I odlazi Flirtek Zadnji pogled na kolodvor Škofja Loka pa krećemo za Flirtom na otvorenu prugu. Par minuta kasnije sa izlaznih skretnica Gledamo na Urbanscape Green Solutions Knauf Insulation Škofja Loka otkud dopiru metalni zvukovi. Od silnog snijega i magle se ne vidi što se događa. Hodamo dalje do željene lokacije Slijedeći nastavak i otkrivanje od čega metalni zvukovi u sljedećem nastavku kroz 20tak minuta:-) 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 2 Share Posted February 2 Na početku ću napomenuti da sam u proteklih nekoliko godina koliko se bavim fotografijom sliknuo preko 40.000 slika. Priroda, željeznice (najveći dio, ali ne sve vlakovi), arhitektura, ljudi... Imam jako puno slika koje su stvarno jako dobro uspjele i koje jako volim, ali meni je ovaj izlet i ove slike apsolutni vrhunac do sada. I pritom je priroda odigrala gotovo čitavu ulogu, dakle ne hvalim sebe uopće. No natrag na putopis; nakon samo par minuta su mi stopala opet ne mokra, nego sleđena iako sam ih osušio u dobro ugrijao i vlaku. Osim ogromne količine snijega nas je dočekalo -21°!!! To još nisam doživio nikada u svome životu i zapravo me sve nekako podsjećalo na Sibir iz slika i filmova. Teško je to kroz slike potpuno prenijeti ali jedan jedinstveni osjećaj. Da, u ovim nevjerojatnim uvjetima sam u samo 5 minuta od dobro obučenog i ugrijanog mladića postao smrznuti jadnik...tako reći. Ali hodamo dalje, no nekako ne znamo kuda idemo hahaha; ne vidi se baš puno😅 Ove slike nemaju ni trunke edita, ništa. Samo priroda i njezin odjel za umjetnost. Oh evo table. Sad znamo gdje smo, gdje smo bili, i kud otprilike idemo... Ili ipak ne. Nema naselja koje se zove "Vse" pa smo i dalje izgubljeni... Znate koliko Janeze braću je*e ova temperatura? 0. U 7:25 ujutro dvojica ovuda uživaju u jutarnjem joggingu. Kad me cura prevarila sa jednim Albancem poslije partija pred jedno 2 mjeseca sam i ja na -12 izašao trčati da razbistrim glavu i otrčao dobrih 13km, što je 3 više od rekorda, ali po ovim uvjetima ne bih nikada mogao. U trenutku kada sam opalio gornju sliku začujem neko krčenje. Okret (imao sam 2 kapuljače i vidno polje mi je bilo nikakvo) vidim Taurinju. Oni metalni zvukovi su dopirali od punjenja ovih vagona. A Taurinjo se pošteno mučio sa hladnoćom jer je radio zvukove koji više zvuče na borbu za život nego na rad lokomotive. A evo i odlično vidljive kompozicije Prvi zraci sunca obasjavaju vrh. Magla je do sada bila toliko gusta da zaista ne znam što se nalazilo oko nas. To će se pokazati uskoro Otuda smo došli Veselim se trenutku kad će nas sunce napokon ugrijati, bar malo Pogled na suprotnu stranu ne otkriva još mnogo Nekakvo brdo je i tamo Još malo i vani je 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 2 Share Posted February 2 Da zaboravim na hladnoću se zabavljam slikanjem svega što se vidi pa idu slike bez komentara. A onda se napokon vidi i naše odredište. Dakle nismo se izgubili. To je već dobro. Odande bi trebao D214 za Villach doći. Stadler Flirt je očekivan. S druge strane očekujemo jedini PPov noćni vlak. No sve kasni nekoliko sitnih minuta pa se i dalje zabavljam slikanjem, skakanjem i muvanjem i nekim čudnim pokretima da mišići ostanu topli. E sad se polako vidi gdje se nalazimo, a to što vidimo je prelijepo! Sunce je užarena okrugla masa... Ali ovo izgleda razmaljano...sunce je razmaljana masa! To ne zvuči dobro... Sunce je nešto što svijetli i grije u ove hladne dane 😅 Ma sunce je dobar fotomotiv...tko treba je*ene znanstvene definicije kad ni oni ni u što nisu 100% sigurni. Znamo samo da ništa ne znamo, a ja znam da je ova slika cool🙈😎 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 2 Share Posted February 2 Ali ljudi moji, pali se prijelaz, jedna rampa se spušta odmah druga za 2 minute jer se skroz zaledila pa je čekala pomoć sunca. Ide vlak, čuje ga se! E sad sa "vidi ga se" se mora(lo) čekati. Jedino što HŽ propalo poduzeće razlikuje od ZETa je ovih par vagončića koji omogućuju ugodnije noćno putovanje i još pokoji vagon koji se po danu zaleti na IC vlakove i za Rijeku😭 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BornaZ Posted February 2 Share Posted February 2 Bravo Majstore! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 14 Share Posted February 14 Kao što sam spomenuo u drugim temama, pripremam 12 velikih projekata i pokrenuo sam nove teme... uglavnom ovu malo zaboravio. No bliži se slijedeće veliko putovanje i slijedeći putopis je već osmišljen tako da je vrijeme da se nastavi i završi ovaj. Putopis koji slijedi će vas ostaviti "buff", to vam obećajem. Dakle nalazimo se u Škofji Loki i dočekali smo noćni vlak. U kolodvoru se križao sa D214 koji je čekao da može poći za Villach. Flirt je očekivan, kao što je spomenuto. Nešto je tu čudno... Iz magle je izronio Taurus sa 2 SŽ vagona i jednim HŽovim Iza njega ostaje zimska pustoš Ovako nešto stvarno još nisam vidio. Išao sam u Sloveniju zbog vlakova, na kraju su me više zanimale priroda i infrastruktura u snijegu 😅 Sunce je ugrijalo na -18° i bliži se 8:22 kad vlak iz Škofje Loke treba krenuti prema Ljubljani pa se i mi vraćamo na kolodvor. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 14 Share Posted February 14 2 minute nakon što smo došli na kolodvor dolazi i naš LP vlak iz Jesenica. Samo prvi vlak je bio otključan i prilično prazan na ledeno subotnje jutro. Došli smo u Ljubljanu sa 8 minuta zamude i imali oko 25 minuta za presjedanje na MV (Mednarodni vlak) za Budimpeštu. Pošto su vagoni bili kompletno smrznuti i zasnježeni, dobili smo električnog Desira koji je posve poslužio svrsi brzog vlaka. U međuvremenu sam još uspio slikati Flirta i Kissa Na zaslonu piše Budapest Deli, ali vlak je pokrenut sa tira 6. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted February 17 Share Posted February 17 U 9:30 kreće MV za Budimpeštu. U 9:20 još nema vagona na kolodvoru. Miriše na probleme zbog temperature koja je i dalje na nevjerojatnih -14°. 5 minuta kasnije dolazi otpremnik i obavještava nas da će se vlak pokrenuti s 6. kolosijeka. Dolazimo na 6. kolosijek i vlaka nema. 3 minute kasnije pomiče se Desiro, koji je prema svemu sudeći došao iz smjera Kopra. Desiro staje i otvara vrata, on nas vozi dalje. Krećemo na vrijeme i nabijamo 120km/h do Zaloga ako se dobro sjećam, gdje odjednom stajemo. Usput vidim da su im svi vagoni kompletno zatrpani snijegom. Stojimo najmanje 15 minuta kad kondukterka obavještava da je pruga zatvorena jer je palo drvo. Ipak, svega nekoliko minuta kasnije se pruga otvorila pa su prvo pušteni vlakovi iz suprotnog smjera (radovi na obnovi kolodvora Litija zahtjevaju naizmjenično puštanje. Sa preko 30 minuta kašnjenja krećemo dalje i ubrzo vidim to palo drvo. Jedno 20 momaka je ogromno drvo izrezalo na komade i dio koji je pao na prugu poslagao na povišen zid pored, dok se na klizištu vidi ostatak ogromnog drveta. Do odredišta smo uspjeli nadoknaditi nekoliko minuta a ja sam preko 1h spavao. Podsjećam, to je još subota ujutro a zadnji put sam krevet vidio u petak u 11h prijepodne. Bio sam mrtav... stvarno mrtav. Naše odredište je bilo Laško (je košarkaško). Po dolasku u Laško prvo odlazimo do Spara preko puta kolodvora i kupujemo brdo hrane i ja 3l Laškog. Tek poslije toga sam u stanju dalje slikati. Prizori su i ovdje prelijepi. Ova dobro očuvana parnjača ukrašava nedavno obnovljeni kolodvor. S druge strane čeka Desiro, no ne odlazi nikuda. Kasnije mijenja natpis u "ne vstopaj" i ostaje tamo i kad mi odlazimo. U 12:15 dolazi drugi Desiro za Dobovu. 20 minuta poslije prolijeće Brižita i diže snježnu prašinu. Nakon toga je zatišje, koje koristim za razgledavanje kolodvora. "Dalje nema puta, sve je bijelo zima je" Mi čekamo EC koji će nas direktno voziti na drugi kraj zemlje. Zbog kaosa oko Ljubljane nema baš nešto puno prometa, dolazi samo još jedna Brižita. Sa 5 minuta kašnjenja dolazi EC i počinje 4h30 min putovanja. Laško je bilo razočaravajuće i jedva sam čekao vlak da mogu zaspati. Trenutno sam u sličnom stanju nakon dugog izleta u Stuttgart i Karlsruhe pa ću iskoristiti slijedeća 2h vožnje za spavanje i slijedeći nastavak objaviti sutra. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 Ništa od obećanog sutrašnjeg nastavka... trenutno gužva u životu. Danas prekidam putopis iz Slovenije jednim posebnim putopisom sa putovanja koje još nije završilo. Naime pišem iz vlaka za Zagreb. U 6:20 ujutro stojim pred Brenom 016 i nakon dugo vremena krećem prema istoku. Pošto je putovanje kriminalno dugo, a cijelu dionicu znam napamet, zabavljam se gledanjem jedne odlične ruske serije:-) Ovo je slikano u Kutini ako se dobro sjećam. U Sibinju smo na ulaznom kolosijeku stali pa sam promatrao baku koja loži vatre usred polja I napokon, nakon bjesomučno dugog vucaranja, stižemo u Vinkovce. Kolodvor poznajem kao vlastit džep pa zauzimam odmah lokacije gdje mogu dobro vlakove slikati. Iako smo imali samo 1h u Vk, uspio sam dosta toga čak slikati. Više u sljedećem postu. Ovog završavam sa slikama istočnog krila kolodvora. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 Manje više odmah po izlasku iz vlaka sam vidio da će biti zanimljivo za slikanje. Za početak odličan pogled na dizelku: I onda parkirane lokomotive + Švedi Asea, Traxx, Vectron...već dobar dio lokomotivskog voznog parka. Ako još dodamo Brenu 016... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 Onda smo iza vagona čuli traktorski motor. Ubrzo se isti i pokrenuo te se pojavila Cargova manevra 034 Dimi kao parnjača 🙈 Neumorno je izvlačila vagone i vraćala ih nazad. Svaki put jednog manje na kuki. U pauzi za prekapčanje vagona smo izašli na prijelaz i slikali kompoziciju. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 Ubrzo kasnije paralelno ulaze Plavac iz Osijeka i 211 iz Tovarnika. U 211 je bilo svega 7 ljudi. Odmah su ga i očistili. S druge strane su parkirani Taurus i Vectron od ÖBB-a I Brena spremna vratiti se u Zagreb na 744 I Šved stiže iz Županje. Unutra 11 putnika. Jedan od starijih Šveda, uskoro ide van prometa 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 A druge strane je iz Gunje stigao jedan od novih Švedova Piše na švedskom još🤣🤣 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 4 Share Posted March 4 Nakon dolaska Švedova smo imali 20 minuta za prošetati kolodvorom. Parna lokomotiva ispred kolodvora je bila glavni fotomotiv. 100 godina poslije prolaska prvog vlaka prugom Brod - Vinkovci - Dalj postavljaju ovu mašinu. I malo kolodvora... Točno u 11:57 kreće naš minibus. Bilo je 7 ljudi sveukupno i svi smo sišli u Borovom naselju. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 5 Share Posted March 5 Nastavno na članak koji se danas pojavio na forumu iz Vukovara, koji savršeno dokazuje moju tvrdnju da je 98% novinara skupina lešinara, koji napišu neku glupost samo da bude napisana i pritom ne paze na istinitost, smisao i slično, nastavljam i ja putopis iz najistočnijeg hrvatskog grada. U Borovom naselju smo sišli s minibusa i zaputili se u memorijalni centar hrvatskih branitelja u Trpinjskoj. Poslije razgleda, šetamo ličkom cestom prema Dunavu i, naravno, prema pruzi Vukovar - Erdut. Dolazimo na žcp na Glavnoj cesti. Pogled prema Erdutu. I Vukovaru. Iako putničkih vlakova čini se nema, teretnih jako malo, prijelaz je dobro osiguran. Uz Dunav šetamo prema Borovom naselju... Brzinski pogled prema žcp-u. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 5 Share Posted March 5 Pruga pokazuje znakove da se povremeno koristi, no ovaj peron stajališta je čini se dugo izvan pogona. Nema nikakvih tabli, ničega. Pogled na ravnicu u smjeru Erduta. Peron nekadašnjeg stajališta i zavoj Signali rade, vlakova nema. U idućem nastavku se posvećujem problematičnom pružnom prijelazu. Cijeli projekt je za oko promatrača u stvari gotov. Pruga je obnovljena, žica visi, skretnice, signali i svi ostali uređaji su u funkciji barem prividno i sva stajališta su gotova. Kolodvor Borovo naselje kompletno otvoreno, čak i pothodnik, a kolodvor Vukovar ćemo pogledati kasnije. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 5 Share Posted March 5 5 sati, Transspotter said: ... Pruga pokazuje znakove da se povremeno koristi, no ovaj peron stajališta je čini se dugo izvan pogona. Nema nikakvih tabli, ničega. ... Moguće da je prije rata to bilo stajalište za kombinat Borovo. Ipak je kojih pol kilometra bliže od kolodvora Borovo naselje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 6 Share Posted March 6 20 sati, DB said: Moguće da je prije rata to bilo stajalište za kombinat Borovo. Ipak je kojih pol kilometra bliže od kolodvora Borovo naselje. Stajalište Borovo-Trpinja. 1 2 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crna Guja Posted March 6 Share Posted March 6 3 sati, Stanley said: Stajalište Borovo-Trpinja. Nebi išlo, stajalište Borovo - Trpinja je niže niz prugu… 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transspotter Posted March 6 Share Posted March 6 Pružni prijelaz iz članka uopće nije tako kaotičan kao što to novinari vide. Fali beton za pješake, ali ima one štange da ne izjuriš direktno pod vlak. Svjetlosna signalizacija je postavljena ali još ne radi i čekaju se rampe. To će biti posve moderan i normalan prijelaz. Trenutno za tih nekoliko vlakova mjesečno nema smisla tamo sve dovršavati prije reda. Pogled prema ulazu u kolodvor Vukovar (luka) Pogled prema kolodvoru Vukovar Borovo naselje. Ovo nije kritika, ali zamjećujem da je prijelaz prilično nagnut što bi trošenjem (ili neodržavanjem) moglo u nekom trenutku postati problematično za niska vozila. Ima automobila koji su dosta niski i ako su rampe dignute i vozač ne uspori na 10-15km/h će vrlo vjerojatno zapeti. Uživo je još malo nagnutiji. Kad se prijeđe pruga, pogled puca na alatnicu Borovo. Ovo je bilo jedno od posljednjih skrovišta branitelja prije pada grada. Naježio sam se. Od prijelaza prema kolodvoru Borovo ima jedan napušteni industrijski kolosijek. Čak je dio u cesti čitav. Zbog kroničnog nedostatka vremena nisam stigao slikati kolodvor Borovo naselje koje se već vidi u zadnjoj slici. Za lučki kolodvor je bilo 5 minuta vremena pa je slijedeći post od tamo. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 6 Share Posted March 6 28 minuta, Transspotter said: ... Kad se prijeđe pruga, pogled puca na alatnicu Borovo. Ovo je bilo jedno od posljednjih skrovišta branitelja prije pada grada. Naježio sam se. ... I ja sam misli donedavno da je pomoćna bolnica (koja se je predala 19. studenog 1991.) bila u toj zgradi, međutim, bila je malo dalje sa suprotne strane pruge: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domagoj Vu Posted March 6 Share Posted March 6 2 sati, Transspotter said: Zbog kroničnog nedostatka vremena nisam stigao slikati kolodvor Borovo naselje koje se već vidi u zadnjoj slici. Za lučki kolodvor je bilo 5 minuta vremena pa je slijedeći post od tamo. Taj kolosijek je obnovljen 2011 ili 2012 godine, ali nažalost nikad niti jedan vagon nije došao, a tokom modernizacije je skretnica isčupana. Quote Stari Habis, Zaes i Baatići su zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 7 Share Posted March 7 13 sati, Transspotter said: Ovo nije kritika, ali zamjećujem da je prijelaz prilično nagnut što bi trošenjem (ili neodržavanjem) moglo u nekom trenutku postati problematično za niska vozila Drugačije ne može. Krivina je izvedena s većim nadvišenjem vanjske tračnice nego prije jer je projektirana brzina veća u odnosu na postojeće stanje. 1 Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
mgalic2 Posted March 7 Share Posted March 7 Da budem iskren, uopće mi nije žao tih što preko pruge prolaze kao da voze (u najmanju ruku) magistralom, pa imali niska auta ili ne. Neka zapnu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.