Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Dinko

pruga Vinkovci - Brčko - Banovići

Recommended Posts

ŽFBH je nešto bolji po tom pitanju, imaju otprilike 4 ona rebrasta te 3-4 All te barem 6 Blm-a jer su po 2 na 399 i 398 te po jedan na 397 i 396 a to je je 15 :P :) :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sad recite da nebi bilo bolje da ima direkt linija VK-Brcko-Tuzla(Banovici)??????????????????????

 

Ne znam sta se ceka??

A,Bosna bi se brze i lakse spojila sa koridorom X!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ŽFBH je nešto bolji po tom pitanju, imaju otprilike 4 ona rebrasta te 3-4 All te barem 6 Blm-a jer su po 2 na 399 i 398 te po jedan na 397 i 396 a to je je 15 :P :) :mrgreen:

ŽFBH ima 10 vagona što ih je preradio Gredelj, zatim rebrasti 6, donacija iz Švedske, 2 u Tuzli, 2 u Bihaću, 2 u Zenici i još 2-3 u Sarajevu. To je u pogonu, manje više.

ŽRS posjeduje 4 rebrasta šveda, i ostalo je kupljeno od DR, mislim da se radi o nekih 30 vagona. To je sve osim EMV-a.

A po jedan vagon voze zbog malo putnika, ali i štede vijence točkova. Živa istina!

Bez komentara.


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damire, ovako izgleda 7403, Drenovci-Brčko-Tuzla (da se ne iznenadiš):

dsc01283mx2.jpg

 

 

mogu ti reci da sam razocaran ,al nista novo kod nas još to saznanje da u cijeloj drzavi ima oko 25 putničkih ,5 madjara i još manje lokomotiva ..onda stvarno covjek ostane bez rijeci :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolikio vidim po kartama, ispred Vinkovaca je triangl koji spaja ovu prugu na prugu Vk-Tovarnik no sa tog triangla ide jos jedan koji se spaja na Vk-Tovarnik u smjeru Vinkovaca. Zanime me čemu sluzi taj manji triangl a jedino kaj mi pada na pamet je nekadašnja količina prometa pa se s tim možda regulirao ulaz/izlaz vlakova u Vinkovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolikio vidim po kartama, ispred Vinkovaca je triangl koji spaja ovu prugu na prugu Vk-Tovarnik no sa tog triangla ide jos jedan koji se spaja na Vk-Tovarnik u smjeru Vinkovaca. Zanime me čemu sluzi taj manji triangl a jedino kaj mi pada na pamet je nekadašnja količina prometa pa se s tim možda regulirao ulaz/izlaz vlakova u Vinkovce.

Prije rata se iz Tuzlanskih rudnika i koksare dosta robe vozilo za Srbiju, Makedoniju i dalje. Da svi ti vozovi bez potrebe ne bi ulazili u Vc, išli su odmah u Mirkovce, gdje bi ih čekala elektra i vukla dalje. I danas nešto te robe ide na tu stranu, ali izgradnjom pruge Živinice-Zvornik 90% robe ide tom prugom.

poz..


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

mogu ti reci da sam razocaran ,al nista novo kod nas još to saznanje da u cijeloj drzavi ima oko 25 putničkih ,5 madjara i još manje lokomotiva ..onda stvarno covjek ostane bez rijeci :(

Još kada bi svi bili u pogonu i bili puni putnika, to bi bio uspjeh...

A kako ovi naši drže do putničkog prometa i neće :oops: ...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemojte me sada svi napasti ali ja cu malo stati u odbranu rukovodstva zeljeznica sto se tice ovoga "ne ulaganja" u vagone :D

 

 

Prvo koliko ja znam Talgo garniture dolaze 100% (makar niko nije jos rekao da ne dolaze), treba ih docekati, ali dolaze.

One ce biti mnogo, mnogo bolje nego bilo kakvi vagoni koje smo do sada imali ili koje bi imali nekakvom modernizacijom.

 

Drugo potpisan je ugovor i 100% ide projekat (i valjda isporuka) vrlo modernih Koncarevih motornjaka(imate negdje na forumu vise detalja o ovome).

Mislim da su ovde i neke pare vec prebacene tako da je po mom misljenju i ovo vrlo siguran projekat.

 

 

Dakle stize mnogo toga novoga pa se makar po mome bas i ne isplati ulagati u modernizaciju vagona.

Naravno sve ovo treba docekati :D

 

Jedino sto ostaje problematicno su upravo ove pruge za i oko Tuzle i oko Bihaca (ako tamo uopste vise ima nade za bilo kakav promet).

Koncarevci tamo ne mogu radi struje, a Talgo se koliko znam nabavljaju iskljucivo radi medjunarodnog saobracaja

(pretpostavljam da ce iskljucivo voziti Samac-Sarajevo-Ploce).

 

Moja je pretpostavka da ce svi vagoni nakon svih ovi isporuka gravitirati Tuzli.

Tuzla ce zavrsiti sa svim "smecem" koje vise nikom ne treba :(

 

Nazalost to ce tako ici sve dok se i ova pruga ne elektrificira, ako se to ikada desi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stanem u odbranu GC-a :D

Jedan link,doduše ćirilični jer na latinici mi traži user name and password :?:

 

http://www.vladars.net/sr-SP-Cyrl/Vlada/Ministarstva/msv/media/vijesti/Pages/Talgo_vozovi_na_prugama_Republike_Srpske.aspx

 

Možda i nešto bude, jer odavni i uveliko se priča o tome :D

 

Pozdrav


dsch50.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemojte me sada svi napasti ali ja cu malo stati u odbranu rukovodstva zeljeznica sto se tice ovoga "ne ulaganja" u vagone :D

 

 

Prvo koliko ja znam Talgo garniture dolaze 100% (makar niko nije jos rekao da ne dolaze), treba ih docekati, ali dolaze.

One ce biti mnogo, mnogo bolje nego bilo kakvi vagoni koje smo do sada imali ili koje bi imali nekakvom modernizacijom.

 

Drugo potpisan je ugovor i 100% ide projekat (i valjda isporuka) vrlo modernih Koncarevih motornjaka(imate negdje na forumu vise detalja o ovome).

Mislim da su ovde i neke pare vec prebacene tako da je po mom misljenju i ovo vrlo siguran projekat.

 

 

Dakle stize mnogo toga novoga pa se makar po mome bas i ne isplati ulagati u modernizaciju vagona.

Naravno sve ovo treba docekati :D

 

Jedino sto ostaje problematicno su upravo ove pruge za i oko Tuzle i oko Bihaca (ako tamo uopste vise ima nade za bilo kakav promet).

Koncarevci tamo ne mogu radi struje, a Talgo se koliko znam nabavljaju iskljucivo radi medjunarodnog saobracaja

(pretpostavljam da ce iskljucivo voziti Samac-Sarajevo-Ploce).

 

Moja je pretpostavka da ce svi vagoni nakon svih ovi isporuka gravitirati Tuzli.

Tuzla ce zavrsiti sa svim "smecem" koje vise nikom ne treba :(

 

Nazalost to ce tako ici sve dok se i ova pruga ne elektrificira, ako se to ikada desi.

Kada sam rekao da rukovodstvo ne ulaže u putnički saobraćaj, nisam mislio samo na vagone, nego na spremnost, organizaciju:

-Putnici se u određenim stanicama uopšte ne mogu popeti u vagon jer nema perona, a stepenice su visoke. Pri tome moraju i kroz jako visoku travu i korov.

-Prodaja karata je jako komplikovana i izdavanje karte na K-2 traje i po 10 min. Nema čekaona, klupa, karte se kupuju direktno na stolu kod otpravnika, pri čemu su putnici izloženi komentarima i upadicama prisutnih....?

-Ukoliko se dispečeru prohtije, uzme lok i jednostavno otkaže putnički voz, kao nema od njega hljeba, potrebnije je ovamo...

-Itd, itd...

Priče o Talgu i sl? Džaba ti vozovi kada nijedan naš stručnjak na smije dozvoliti one predratne brzine na remontovanim dionicama. Fušeraj!

Talgo sa brzinom od 50-70 km/h :oops: .

Strahota i grehota!


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

radeZ

Jedan link,doduše ćirilični jer na latinici mi traži user name and password

 

Znamo mi i cirilicu, ne brini :wink:

 

 

 

Ciro_bos ti si potpuno upravu.

Ja sam se samo malo ukljucio vezano za polemiku oko vagona, sta ne znaci da ostale stvari ferceraju kako treba.

I ti novi vagoni i motorni vozovi ce smijesno izgledati ako se pruge ne rekonstruisu, ako stanice ostanu jadne kakve su sada itd.

 

Bio sam neki dan svjedok malo smijesne situacije gdje brzi voz iz Sarajeva za Mostar prilikom polaska sa stajalista Dreznica

(sto je samo po sebi apsurdno jer brzi staje na stajalistu???) odmah stupa na most i do kraja mosta, nekih 150 metara

dostize svoju punu dozvoljenu brzinu od 70 km/h.

Dakle trebalo mu je 150 metara do pune brzine i onda se polako kotrlja tom brzinom iako su i masina i vagoni dobri za mnogo vise od toga :shock:

 

 

 

Drago mi je da se nesto dogadja, ipak treba od necega poceti, dobro je da se negdje pocelo ulagati.

Juce lokomotive, danas vagoni, sutra infrastruktura ................. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko moze da mi kaze, kada su prvi putnicki vozovi poceli da idu u Tuzli, poslije rata

i na kojim relacijama su isli. Hvala unaprijed i izvinjavam se ako nije bas odgovarajuca tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dali neko moze da mi kaze kada su prvi putnicki vozovi poceli da idi u Tuzli poslije

rata i na kojim relacijama su isli. Hvala unaprijed i izvinjavam se sto nije bas odgovarajuca

tema.

 

Poslije mnogih slavnih i neslavnih ratnih vožnji prve poratne vožnje su išle na relaciji

Tuzla-Špionica (na pruzi Tuzla-Brčko), sa vučom rudničke lok 33-xxx i 5 Bat kola. Išao

je samo jedan par vozova od augusta do decembra 1996 g. kada je saobraćaj prekinut,

zbog sanacije klizišta u km 106+600, koje je trajalo vrlo dugo.

 

Sljedeće vožnje su bile od septembra 1997., do maja 1998., na relaciji Tuzla-Bukvik.

Komp. se sastojala od 3 Bat i lok 732. Zanimljivo je da su lok 732 donacija Slovenskih

željeznica. Od njih devet u Tuzlu su došle tri, 732-181, 183, 189. Dovežene su iz

Ploča na labudicama negdje preko Hercegovine, Hrvatske i ušle u Bosnu ponovo na Savi

kod Orašja preko skele. Cijelu operaciju je izveo SFOR, a lokomotivama su privremeno

bile odsječene kabine :shock: , da bi mogle ići na labudicama kroz tunele.

 

Naravno i ove su lok brzo stale zbog lošeg stanja u kojem su došle, a i zbog neadekvatne

upotrebe, to su ipak manevarke, a ne relacijske lokomotive.

Sadašnji saobraćaj je krenuo 10.11.2002.g. sa dva para vozova na relaciji Tuzla-Brčko,

da bi se već sledeći red vožnje linija jednog od tih pari produžila do Drenovaca ().

Već slijedeći red vožnje se uvodi još dva para vozova na liniji Tuzla-Bos.Bijela i to i

danas tako šljaka, a zadnje dvije sezone vozovi ne voze u sezoni grijanja zbog nemogućnodsti

zagrijavanja garniture. Uzgred, garnitura je 2 AB vagona sa vučom 661 lok. Prije dvije

godine je kratko vozila lok 212-307, dok i ona nije završila na slijepom. Sada je, kažu

na rekonstrukciji u TŽV Gredelj.

 

Ovo je sve na pruzi Tuzla-Brčko :wink: .

 

Na pruzi Tuzla -Doboj putnički saobraćaj je otpočeo negdje 2004. g. sa dva para vozova

koji i danas traje sa DMG 813/14, koji obavlja ŽRS. Oni takođe imaju još tri para vozova

na relaciji Doboj-Bos.Petrovo Selo, na istoj pruzi, ali ne idu za Tuzlu.

 

Malo šire, ali ovo je ipak ukratko...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites
radeZ
Jedan link,doduše ćirilični jer na latinici mi traži user name and password

 

Znamo mi i cirilicu, ne brini :wink:

 

 

 

 

Bio sam neki dan svjedok malo smijesne situacije gdje brzi voz iz Sarajeva za Mostar prilikom polaska sa stajalista Dreznica

(sto je samo po sebi apsurdno jer brzi staje na stajalistu???) odmah stupa na most i do kraja mosta, nekih 150 metara

dostize svoju punu dozvoljenu brzinu od 70 km/h.

Dakle trebalo mu je 150 metara do pune brzine i onda se polako kotrlja tom brzinom iako su i masina i vagoni dobri za mnogo vise od toga :shock:

 

GC,ono je bilo sa malo više od pola snage,mada može i brže...


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao nastavak neke... odozgo, evo fotos stanice Duboki Potok, koja je meni kao šefu pod nadzorom.

Što je tu zanimljivo? Ovo:

Da su sve stanične zgrade na pruzi Brčko-Banovići ovakve , potpuno iste, od njih 14 samo su stanice Brčko i Banovići drugačije. Kasnije je stanica Tinja uništena u ratu, a stanica Donja Višća je izmještena zbog rudnog polja i sada je drugačija.

Dakle sada ih je 10 ovakvih! Osim prostorija stanice u zgradi su i 4 stana za zaposlenike i pomoćna zgrada za stanicu i stanare. Za sada toliko.

pozdrav...

dpotok.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćiro_bos

Kao nastavak neke... odozgo, evo fotos stanice Duboki Potok, koja je meni kao šefu pod nadzorom.

Što je tu zanimljivo? Ovo:

Da su sve stanične zgrade na pruzi Brčko-Banovići ovakve , potpuno iste, od njih 14 samo su stanice Brčko i Banovići drugačije.

Kasnije je stanica Tinja uništena u ratu, a stanica Donja Višća je izmještena zbog rudnog polja i sada je drugačija.

Dakle sada ih je 10 ovakvih! Osim prostorija stanice u zgradi su i 4 stana za zaposlenike i pomoćna zgrada za stanicu i stanare.

Za sada toliko.

pozdrav...

 

Ovo sam ranije cuo, mada do sada nisam znao kako ove stanicne zgrade ustvari izgledaju.

Hvala na slikama, nadam se da ce ih biti jos.

 

Prica oko ovih stanicnih zgrada, zasto su one bas ovakve (potpuno netipicne za JZ) i zasto su sve iste ide nekako ovako:

Nakon zavrsetka II.sv.rata veliki broj njemackih vojnika je ostao u Jugoslaviji, zarobljen od strane JNA.

Oni koji su prezivjeli su izdrzavali kaznu na ovaj ili onaj nacin, neki (pretpostavljam oni malo strucniji) su zavrsili na konstrukciji pruga.

Nemam tacne podatke (Ciro_bos mozda ti vise znas) ali jedan od zarobljenih je valjda bio neki arhitekta i on je

"glavni krivac" za izgled ovih stanicnih zgrada.

Dakle osim "omladinaca" i volontera veliku ulogu u izgradnji pruge Brcko - Banovici su imali i zarobljenici iz II.sv.rata.

Koliko sam cuo, zgrade su veoma kvalitetno uradjene i kao sto se vidi arhitekturom podsjecaju na njemacke ili austrijske stanice, nikako JZ.

 

Ovo je za mene vrlo zanimljiva tema, nadam se da neko zna vise od mene da nam sve lijepo pojasni :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Great Cornholio je rekao/la:

 

...Nakon zavrsetka II.sv.rata veliki broj njemackih vojnika je ostao u Jugoslaviji, zarobljen od strane JNA.

Oni koji su prezivjeli su izdrzavali kaznu na ovaj ili onaj nacin, neki (pretpostavljam oni malo strucniji) su zavrsili na konstrukciji pruga...

 

 

Da je tačan podatak, mogu potvrditi da sam lani, u decembru, imao putnika iz Minhena, koji mi je na, ne baš tečnom, sh/hs-bosanskom

jeziku govorio kako je bio u zarobljeništvu kao njemački vojnik i

aktivno učestvovao u izgradnji Nove (normalne) željezničke stanice

u Sarajevu. Vrijeme koje spominje je od 1948 pa do poćetka 1953

godine kada je ista i puštena u upotrebu.

 

Jako mi je žao što nisam uzeo bar neke podatke od njega, jer mi je

rekao da kod kuće ima i podosta fotografija. :kul

 

:kul Pozdrav.


Kondukter sa pruga ŽFBiH photogalerija.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao nastavak gore...

Mogao bih staviti dosta fotografija stanica sa pruge Brčko-Banovići, ali to bi bilo dupliranje jer su sve stanične zgrade iste. Karakteristični izgled staničnih zgrada se prenio i na magacinske, pa čak i WC peronske zgradice. U svim stanicama se gradilo i 3-5 zgrada za zaposlenike, koji su u to vrijeme dolazili i iz drugih udaljenih krajeva Jugoslavije.

Na slici dole možete vidjeti moju zgradu, u kojoj ja stanujem(zanemarite potkrovlje, koje sam ja uradio za svoje potrebe), gdje su 3 stana, u nastavku dole je još takvih zgrada. Preko puta njih su slične, ali pomoćene zgrade, za šupe i stoku, te za WC.

Dakle vidite da su krovovi karakteristični, strmi i visoki, sa posebnim završecima na lastavicama, zatim obavezni kapci na prozorima, što ukazuje na neku, možda Njemačku arhitekturu. Kažem možda, zato što priče kazuju da su zgrade pravljene od 1947-1953 i da su ih zaista radili njemački zarobljenici, ali se isto tako govori da je bio prisutan ruski uticaj, odnosno nacrti za gradnju.

Jedna priča govori nekako ovako: Kada je jedan od zarobljenika bio malo više maltretiran, on se okrenuo svom čuvaru i rekao otprilike ovo: "Ja vama ovde sada gradim, ali ne zaboravite da ćete jednog dana, vi nama doći u Njemačku na noge i tražiti posao kod nas..."

Koliko ima istine u ovome, ne znam, ali se u Njemačku zaista ide...

U nastavku ova zgrade gdje stanujem je živio do skora, neki Mato Kamerer koji je rodom iz Vinkovaca i koji je bio ovde šef jedinice za održavanje pruge od negdje 1957, pa sve do 1988, kada je zbog bolesti otišao u penziju, a poslije rata je umro. On je prava legenda sa ove pruge! Njegovo prezime je porijeklom njemačko, a ovde je službovao po direktivi-rasporedu koji mu je dodijeljen tada i koji je bio uobičajena praksa. Njegovih potomaka ima u Vinkovcima , ali nešto malo i ovde, po ženskoj liniji.

Za sada toliko, lijep pozdrav...

dsc03531.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

kondukter

Da je tačan podatak, mogu potvrditi da sam lani, u decembru, imao putnika iz Minhena, koji mi je na,

ne baš tečnom, sh/hs-bosanskomjeziku govorio kako je bio u zarobljeništvu kao njemački vojnik i

aktivno učestvovao u izgradnji Nove (normalne) željezničke stanice u Sarajevu.

Vrijeme koje spominje je od 1948 pa do poćetka 1953 godine kada je ista i puštena u upotrebu.

 

Jako mi je žao što nisam uzeo bar neke podatke od njega, jer mi je

rekao da kod kuće ima i podosta fotografija.

 

Jeste steta sto nisi uzeo makar email od njega, ako nekim slucajem opet potrefis na njega, uzmi mu makar email.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav GC, Ćiro_bos, kondukter i ostali :D ...

 

Ovu raspravu o arhitekturi željezničkih stanica na pruzi Brčko - Banovići, koja je zaista zanimljiva,

bi možda bilo primjerenije nastaviti (ili da pak kopiram postove, na temu:

"pruga Vinkovci - Brčko - Banovići" << Klikni na link lijevo !).

 

To je infrastruktura te pruge, a ovaj podatak o tim stanicama i njihovom arhitektonsko-vizualnom izgledu

i projektantima je pravo interesantan :D . Ja sam također to poodavno primjetio, mada nikakvih detalja

nisam znao. Meni su čak malo djelovale kao da su građene u tkzv. Bosanskom slogu, arhitektonskom

pravcu, koji je za vrijeme pred kraj A-U uprave razvio češki arhitekt Josef Pospischil, sa saradnicima... :?

 

Mislim da bi ta tema bila pravo mjesto za čovjeka u toj struci - Freight raila i da bi on imao i te kako šta

reći oko ovoga, a možda i preduzeti neke konkretne mjere, na zaštiti tog zaista autentičnog BH kulturno-tehničkog

naslijeđa :lol:

 

Eto, ako hočete temu "Željeznički kolodvori-stanice na normalnim BH prugama", ili da idu ovako po

tematskim prugama ili pak pod "razno" da se sve nastavi, molim da se izjasnite 8) . Također pitam da li

nam treba i tema "Infrastruktura na BH željeznicama (željeznicama u BiH)" ili tako nešto slično

da otvorimo :wink: :? :?:

 

igorail ! :kul


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, mislim da ove postove samo treba premjestiti u temu Vc-Brčko-Banovići i da će stvar biti ok. Imamo temu Čapljina-Sarajevo, a oni koji imaju šta reći i o drugim pružnim pravcima, neka otvore temu...

Ja imam tu dosta zadaće, pa ću polako je raditi, a oni koji znaju neke podatke koji su za postanje su dobrodošli i volio bih ih pročitati.

Ja toliko, hawhg!

pozdrav...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Čiro_bos-u, ;-)

 

 

Članak ti je veoma interesantan.Svaka informacija o istoriji infrastrakture

željeznice (sada) u BiH ima svoje mjesto i vrijednost.

 

Što se tiče korištenja stambenog prostora u navedenoj zgradi, čvrsto

vjerujem da je vlasništvo te nekretnine ŽFBiH.Ako Ti je dodjeljen na

korištenje, a nadam se i da si ga otkupio, želim ti mnogo radosti i veselja

u korištenju i da se kroz tu zgradu iškoluje još budućih željezničara.

 

I još nešto, osječam da si brižan i čestit čovjek, jer kako si pomogao u

sanaciji zgrade u Tinji, pa arhiktetonski riješio ulaz u potkrovlje tvog

životnog prostora, svaka čast.

 

Ipak da ja završim sa čestitkama,da se šta ne urekne.

 

Pozdrav. :--)


Kondukter sa pruga ŽFBiH photogalerija.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću nastaviti sa ovom tematikom, a molim Igorail da sve postove prenese u temu pruga Vc-Brčko-Banovići!

Evo jedna sličica moje stanice iz zime 1991.g. koju sam uspio nekako skenirati sa stare fotografije, pa je kvalitet, takav kakav je.

Naravno, ove stanične zgrade više nema, srušena je u minulom ratu. U pozadini možete vidjeti i pomoćnu zgradu, koju su sve stanice imale.

Svaka takva stanična zgrada je imala 4 stana, od kojih je jedan bio malo veći, trosoban i čiji su prozori bili okrenuti na peron i prugu.

To je bio namjenski stan za šefa stanice :shock: . , koji je mogao uvijek vršiti kontrolu izvršenja poslova, pa i sa svojih prozora. Šef stanice je radio dvokratno i bio prisutan na svakoj smjeni osoblja, ujutro i naveče. Do nekih godina kada je to tako zaista i bilo, kada je šef stanice živio u stanici, to se i te kako osjećalo, disciplina, rad , red je bio daleko bolje održavan. Naravno, to je moja lična opaska.

Sa njegovih prozora su se postavljale i tri zastave na, zato predviđene nosače koje možete vidjeti. Postavljala se državna, republička i partijska zastava. Državna je bila u sredini, a sjećam se da je uvijek nedoumica bila sa koje strane ide partijska, a sa koje republička :roll: .

Za ovaj put toliko, lijep pozdrav....

dsc03542m.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...